Isomelavsa 19cm kaipaa runkkuseuraa vaikkapa muuntajakopille heti
Vaasassa nyt luontoon?
22
710
Vastaukset
- 25v_m
Jos aiot viikonloppuna mennä taas luontoon runkulle niin mukana olen
- reissari699
Mä tuun imemään sun kyrpää tänään.
- Youngboy17
Tänään klo 21 muuntajakopilla , saanko seuraa ?
- petey3
Missä se muuntajakoppi oikeen on..
- Kiimanenkyrpä
Käviskö Suomen matsin jälkeen n. klo 23?
- kaitsuli71
Nuoret poitsut hoi,muuntajakopilla tänää klo 13.
- Ghhhhhhhj
Laita leeru mulle viesti, että saan sun numeron. Olen kadottanu sen. T,reissari69
- Youngboy17
Tänään klo 21 muuntajakopilla , seuraa vailla ?
- Melamies06
Voisin tulla.
- dksfpwer
Isomela 19 cm voi vittu kun repesin sekin todennäköisesti peräreiästä asti mitattu!
- M33bi
Käsihoito tarjolla illalla, luonnossa tai autossa. Klo 20-22
- M54Bi
Muuntajakoppi klo 21
- lisääää
nyt mitään?
- ujopoju19
Huomenna muuntajakopilla aamurunkkailut noin klo 6:50?? Tuleeko joku?
- Löytyyykö
Tänään ilta-yö aikaan kolmevitosesta alaspäin ok kundia touhuamaan?
- Kokematonmies
Haluaisin kokeilla runkata munaa. Laittakaa viestii [email protected]
- nautiskelijarunkkari
Oisko sulla pitkä esari johon voisi tulla omalla terskalla sisään ja sit vetää oma esinahka vielä päälle. Tykkäisin olla pitkään (jopa muutaman tunnin) vain kyrvistä yhdessä ja näplätä toistemme nännejä, kunnes kullit pumppaa spermat ulos.
Nytkin kyrpä seisokissa tanakasti.
- kaikkimukk
Tykkäät varmaan olla lähellä ja toki kielarit kans kuviois vai
- Kiinnnostaa
Kolmessakympissä oleva ok tyyppi vois kans olla kiinnostunut leikkimään samanlaisen miehen kanssa vehkeillä.
- nautiskelijarunkkari
Olisit ihan ikäsi puolesta herkkupala leikkikaverikseni, mutta kelpaako sulle siisti ukm 56 v isolla kullivarustuksella.
Oisko sulla tuppikulli johon voisi yrittää tulla omalla terskalla.
- ponnaripoikaaaa
Onko hyvä varustus
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1367999- 615951
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813352Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73103Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101718Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2131709Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3411443Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351212Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931209Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321141