Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ArtoTTT
profiilit
ArtoTTT
ArtoTTT
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
4425
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+aloituksessa+kylläkään+puhuttu+mitään+kyläkauppiaasta,+eikä+edes+maistraatin+virkamiehestäkään,+keksit+nuo+ihan+omasta+päätäsi,+lainaus+meni+seuraavasti:
"Leipureista,+kukkakauppiaista,+kiinteistönomistajista+ja+adoptiovirastoista+on+tullut+homoaktivistien+maalitauluja,+joita+kohtaan+he+ovat+järkyttävän+häikäilemättömiä+ja+säälimättömiä+syyttäessään+heitä+oletetuista+ajatusrikoksista."
Näköjään+kuitenkin+oletettu+ajatusrikos+on+tosiasia+kun+täällä+jo+kiiruhdetaan+tuomiotakin+julistamaan+toisinajattelijoille.
22.11.2017 21:51
Kyllä+pelkkä+totuuden+kertominen+jo+riittää,+ei+noihin+totuuksiin+ole+mitään+tarvetta+lisätä+mitään...
22.11.2017 21:40
Ihan+yksinkertaisesti++vain+jokainen+seksuaalivähemmistöjä+koskeva+lakialoite,+joissa+Seta+kertoo+että+nykylait+ja+toimintamallit+ovat+heitä+syrjiviä.
22.11.2017 06:03
Toki+toki,+tuohan+on+juuri+sitä+mitä+te+haluatte,+lapset+ei+enää+olisi+tyttöjä+tai+poikia+vaan+sukupuolia+voisi+olla+lukemattomia,+jopa+sellaisia+mitä+ei+vielä+ole+keksittykkään+ja+koska+ketään+ei+saa+loukata+kaikki+variaatiot+pitää+ottaa+huomioon,+lisäksi+koska+monet+eivät+enää+halua+rajoittaa+vanhempien+käsitettä+enää+kahteen+henkilöön,+pitää+uudet+variaatiot+ottaa+huomioon+esim.+neljän+vanhemman+perheet+tai+tulevaisuudessa+jopa+enemmän.+Ehkäpä+tulevaisuudessa+jopa+oikeustoimihenkilö+voi+olla+vanhempi,+siis+esim.+säätiö+tai+yritys+tai+jotain+muuta,+totta+nyt+näin+tärkeässä+nimi+asiassa+haluat+huomioida+kaikki+tulevat+variaatiot+mitä+Seta+joskus+mahdollisesti+tulee+vaatimaan.
21.11.2017 22:09
Jaa+oliko+se+huono,+otetaan+sitten+toinen
Matt.+15
mutta+jos+sokea+sokeaa+taluttaa,+niin+he+molemmat+kuoppaan+lankeavat."
21.11.2017 21:57
Ehkä+sitä+pitää+vielä+hioa+hieman+voisi+olla+parempi+näin.
Täysikärajoitteisen+mitä+tahansa+sukupuolta,+tai+ei+mitään+sukupuolta+tai+tulevaisuudessa+keksittävää+uutta+sukupuolta+olevan+yksilön+sukupuolineutraalin+hoitajan+tai+sukupuolineutraalien+hoitajien+tai+muiden+yksilön+hoitoon+jollakin+prosenttiosuudella+osallistuvien+sukupuolineutraalien+henkilöiden+tarvike+ja+varustelaatikko.+
Perusteeksi+riittää+tietysti,+jos+ei+tuota+nimeä+valita+Seta+syyttää+mediassa+poliitikkoja+ja+päättäjiä+syrjinnästä.
21.11.2017 21:51
Nyt+kun+kerran+Raamatusta+puhutte,+laitetaan+toki+yksi+jae+tällekin+illalle.
Room:+1
22.+Kehuessaan+viisaita+olevansa+he+ovat+tyhmiksi+tulleet
21.11.2017 21:38
#EIkä+kahden+aikuisen+suhdetta+tee+sen+tervemmäksi+tai+sairaammaksi+se+ovatko+nuo+suhteessa+olevan+samaa+vai+eri+sukupuolta.#
Esim.++USA:n+suurkaupunkien+homomiehistä+20+%+on+HIV+positiivisia,+eli+kyllä+pahimmassa++tapauksessa+suhde+samaan+sukupuoleen+voi+johtaa+todella+vakavaan+sairauteen,+jos+nyt+edes+muutenkaan+koko+touhu+kovin+terveellistä+ole.
21.11.2017 21:33
Paitsi+ettei+niitä+adoptiolapsia+enää+Venäjältä+saa+entiseen+malliin+kun+jonkun+piti+tänne+säätää+joku+homoavioliittolaki,+mutta+kyllähän+ne+adoptiolapset+siellä+Iranissakin+pärjää,+samahan+se+heille+on.+Ja+vähäiset+kotimaan+adoptiolapset+pitää+säästää+homoperheille,+ettei+Seta+pääse+syyttämään+syrjinnästä.....
21.11.2017 17:02
Tuohan+on+selvää+syrjintää,+nimihän+täytyy+olla+täysikärajoitteisen+mitä+tahansa+sukupuolta+olevan+yksilön+sukupuolineutraalin+hoitajan+tai+sukupuolineutraalien+hoitajien+tarvike+ja+varustelaatikko.
21.11.2017 16:52
Ehkäpä+näytät+meille+huonoille+julistajille+esimerkkiä+siitä+kuinka+saarnataan+niin+että+maallistuminen+pysähtyy.
21.11.2017 07:05
Eli+haluat+samanlaiset+käytännöt+myös+Suomeen.
20.11.2017 06:38
#Samaa+sukupuolta+olevien+suhteet+ovat+ihan+terveitä+Suomen+lainsäädännön+mukaan+joten+mitään+ongelmaa+asiassa+ei+ole.+#
Suomen+lainsäädäntö+ei+ole+mikään+tae+siitä+että+jokin+asia+olisi+hengellisesti+tervettä+tai+edes+muutenkaan+tervettä,+katso+vaikka+alkoholilakia,+saat+juoda+itsesi+hengiltä+ja+ihan+laillisesti+ja+valtio+ottaa+provikat+välistä.
19.11.2017 13:37
Siis+tulet+tänne+tuomitsemaan+ja+moittimaan+uskovaisia+etkä+edes+tiennyt+mikä+oli+Jeesuksen+tärkein+käsky.+Taivaspaikkoja+ei+ansaita+lääketieteen+perusteella.
Luuk.+13
4.+Taikka+ne+kahdeksantoista,+jotka+saivat+surmansa,+kun+torni+Siloassa+kaatui+heidän+päällensä,+luuletteko,+että+he+olivat+syyllisemmät+kuin+kaikki+muut+ihmiset,+jotka+Jerusalemissa+asuvat?+
5.+Eivät+olleet,+sanon+minä+teille,+mutta+ellette+tee+parannusta,+niin+samoin+te+kaikki+hukutte."
19.11.2017 13:32
Matt:+22.
36.+"Opettaja,+mikä+on+suurin+käsky+laissa?"+
37.+Niin+Jeesus+sanoi+hänelle:+"'Rakasta+Herraa,+sinun+Jumalaasi,+kaikesta+sydämestäsi+ja+kaikesta+sielustasi+ja+kaikesta+mielestäsi'.+
38.+Tämä+on+suurin+ja+ensimmäinen+käsky.+
No+oletko+noudattanut+sitä,+vai+kuvitteletko+että+omilla+suorituksilla+ansaitaan+taivaspaikka+tai+jopa+humanismi+hömpällä.
19.11.2017 09:11
Tavoitteleekohan+tämä+ketju+ennätystä+poistojen+määrässä?+Montako+prosenttia+vastauksista+poistettu?
19.11.2017 09:03
#Minulle+usko+on+tie.+Se+on+jatkuvaa+oppimista,+ymmärryksen+kasvamista+sekä+porras+portaalta+etenemistä.+Se+on+myös+sitä+parannuksen+tekemistä,+pieni+pala+kerrallaan.+Se+on+myös+kilvoittelua+epätäydellisenä+ihmisenä.+#
Olen+näitä+keskusteluja+käynyt+netissä+noin+15+vuotta,+täytyy+miettiä+että+olenko++koskaan+tavannut++tapausta+jolla+vähemmän+tuntuisi+olevan+toivoa,+voi+olla+raivoava+ateisti+mutta+raivoava+ateistikin+voi+olla+rehellinen+itselleen,+voi+olla+homoseksuaali+mutta+silti+on+vielä+jotain++aitoa+on+jäljellä.+Mutta+jos+on+joutunut+harhaan+tai+harhaopin+valtaan+ja+uskoo+sen+totuudeksi+ja+lähtee+sitä+julistamaan,+onko+silloin+toivoa.+Oliko+Jannesilla+ja+Jambresilla+enää+toivoa+kun+he+nousivat+kapinaan,+Oliko+profeettojen+aikana+väärillä+profeetoilla+enää+toivoa,+kun+he+julistivat+rauhaa+ennen+tuhoa.+Apostolisena+aikana+toki+oli+joitakin+ennustajia+ym.+jotka+kääntyivät+parannukseen+kun++kuulivat+sanan.+Mutta+jos+on+jo+kuullut+sanan+torjunut+sen+ja+luonut+oman+totuuden+onko+silloin+enää+....
Ei+kristinusko+ole+mikään+itämainen+juttu+jossa+päästään+seuraavalle+tasolle+kun+oikeen+suoritetaan,+eikä+parannusta+tehdä+hiljalleen+kun+nyt+jaksetaan,+jos+nyt+tänä+vuonna+luovun+kiroilusta,+ensi+vuonna+ehkä+tupakista,+sitten+kun+ero+kumppanista+tulee+voin+luopua+haureudesta.+Omilla+voimillaan+kukaan+ei+tee+itseään+täydelliseksi,+mutta+Jumalalle+on+annettava+kaikki+tai+ei+mitään.+Ei+Jumala+muutu+ei+hän+ole+huomenna+jotain+muuta+kuin+tänään.+Jos+meille+on+annettu+varoitukseksi+Sodoman+ja+Gomorran+kohtalo,+ei+se+tarkoita+sitä+että+Jumala+olisi+nyt+muuttanut++mielensä+,+ei+se+homoilu+enää+olekaan+syntiä.+
On+kaksi+asiaa+usko+ja+kuuliaisuus,+jos+ei+halua+olla+kuuliainen+Jumalan+sanalle+tai+omasta+mielestään+on+saanut+ilmoituksen+joka+ohittaa+nyt+Raamatun+sanan+onko+silloin+enää+toivoa?
17.11.2017 13:34
#Eli+et+kuulu+kirkkoon,+kiitos.+Pidetään+mielessä.+#
Se+on+sinun+tulkintasi,+kyllä+minä+tiedän+kirkosta+yhtä+sun+toista.+Minun+juureni+ovat+monessakin+eri+hengellisessä+paikassa.+Mutta+minä+en+ole+täällä+suosittelemassa+mitään+yhtä+hengellistä+liikettä,+vaan+paremminkin+perinteistä+Raamatun+mukaista+kristinuskoa.
17.11.2017 08:46
No+jos+hän+on+luopunut+uskostaan,+miten+hän+silloin+voisi+enää+jatkaa+evankelistana,+surullista+toki+että+taas+yksi+on+langennut+pois,+kunpa+joskus+voisi+palata+vielä+takaisin+...
17.11.2017 05:32
#Taidat+vihata+kirkkoa,+kun+toivot+että+puolet+papeista+lähtisi+vitomaan.#
Miksi+minä+vihaisin+kirkkoa+jos+toivon,+että+raamatun+sanasta+luopuneet+liberaalipapit+jotka+tuhoavat+kirkkoa+lähtisivät+kirkosta,+jos+he+eivät+halua+noudattaa+vannomaansa+valaa,+miksi+he+jatkavat+papin+virassa,+rahan+takiako?
Minä+M.M+lupaan+ja+vannon+kaikkivaltiaan+ja+kaikkitietävän+Jumalan+kautta,+että+minä,+toimittaessani+Jumalan+seurakunnassa+saarnavirkaa,+jonka+nyt+olen+valmis+ottamaan+vastaan,+olen+uskollisesti+pysyvä+Jumalan+pyhässä+sanassa,+joka+on+ilmoitettu+Vanhan+ja+Uuden+Testamentin+profeetallisissa+ja+apostolisissa+kirjoissa,+sekä+evankelis-luterilaisen+kirkon+siihen+perustuvassa+tunnustuksessa,+niin+etten+julkisesti+julista+ja+levitä+enkä+salaisesti+edistä+ja+suosi+sitä+vastaan+sotivia+oppeja.+Minä+tahdon+myös+kaikin+tavoin+ahkeroida+ja+uskollisesti+harrastaa+Jumalan+sanan+oikeata+opettamista+sanankuulijoilleni+ja+pyhiä+sakramentteja+Kristuksen+säätämisen+mukaan+hoitaa,+sekä+jumalisuuden+harjoitusta+keskinäisessä+rakkaudessa+ja+kaikin+puolin+hyvää,+rauhaisaa+ja+kunniallista+vaellusta+opilla+ja+esimerkillä+vahvistaa+ja+edistää.+.....
17.11.2017 05:26
193 / 222