Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ArtoTTT
profiilit
ArtoTTT
ArtoTTT
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
4425
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
#+Itä-Afrikassa+kuolee+ihmisiä+ravinnon+ja+puhtaan+juomaveden+puutteessa.+Yli+20+miljoonaa+ihmistä+siellä+tarvitsee+välitöntä+ruoka-apua.#
No+Mäkiseen+vuodessa+käytetyllä+rahamäärällä+ja+vaikkapa+Piispojen+Saariselän+reissun+hinnalla+olisi+autettu+jo+aika+montaa.
31.08.2017 17:13
Ei+taidettu+kutsua+rakkaudeksi+tuota+Raamatussa,+(miehen+ja+naisen)+avioliiton+ulkopuolinen+seksuaalinen+kanssakäyminen+oli+haureutta,+siveettömyyttä+tai+aviorikos+raamatun+mukaan+ja+avioliiton+Jeesus+määritteli+miehen+ja+naisen+väliseksi.+Nykyihmisen+ajattelumalli+on+kun+vain+keksii+jonkun+tekosyyn+niin+sitten+on+oikeutettu+tekemään+mitä+vain.+Ja+rakkaus+sana+on+kärsinyt+melkoisen+inflaation+Raamatun+ajoista+kun+nyt+medioissa+seksisuhdettakin+jo+kutsutaan+rakkaudeksi.
31.08.2017 15:15
Nyt+jos+ajatellaan+rahan+kautta+Mäkisen+palkka+vuodessa+130+tuhatta+sosiaalikulut+mahd.+muut+luontaisedut++matka+ja+kulukorvaukset++edustuskulut+viina+ja+viini+tarjoiluineen.+Kuinka+kalliiksi+tämä+arkkipiispa+on+tullut+ja+mitä+hän+on+tuonut+Luterilaiselle+kirkolle.+Johdattanut+kirkon+aina+vain+syvemmälle+luopumukseen+ja+rappioon?+Vaikuttanut+yhteiskunnassa+niin+että+Jumalan+sanan+vastaisia+lakeja+on+hyväksytty+ja+yritänyt+ajaa+niitä+kirkon+sisälle?
31.08.2017 11:58
#eikä+tuo+Mäkinenkään+loppupeleissä+niin+synkkä+ole,+ainakaan+minun+silmääni#
Ei+varmaan+kun+homottaa+ihan+sinun+mielesi+mukaisesti.
31.08.2017 11:52
Jaa+miksi+se+pitää+poistaa,+eikö+sen+julkaiseminen+sovi+agendaasi.
30.08.2017 16:39
Suomessa+puolestaan+Seta+on+sitä+mieltä+että+uusi+opetussuunnitelma+antaisi+sille+valtuudet+tulla+pitämään+kouluihin+oppitunteja+jopa+ilman+vanhempain+ja+opettajien+suostumusta.+Mutta+sitähän+se+ei+tee.
29.08.2017 21:06
Kannattaisi+avata+silmät+eikä+päästää+Setaa+kouluihin+kyselemään+epävarmoilta+ja+hämmentyneiltä+nuorilta+voisitko+sinäkin+olla+poikkeava.+Edelliseen+linkkiin+viitaten.
"Suomessa+5+vuoden+jaksona+2003+–+2007+transtutkimukseen+tulleiden+tapausten+esiintyvyys+oli+vakaa+noin+50+tapausta+vuodessa.+Vuodesta+2008+käännyttiin+nousuun+ja+vuosina+2011+–+2013+lähetteitä+oli+tasaisesti+joka+vuosi+5+kertainen+määrä+eli+250+kpl+kunakin+vuotena.+Tuolta+tasanteelta+käännyttiin+jälleen+lievään+uuteen+nousuun+2014,+lähetteitä+300+kpl.+Vuosina+2015+ja+2016+kasvusuunta+oli+huomattava+ja+hälyttävänä+asiana+nuorten+suuri+osuus,+etenkin+tyttöjen.+Tyttöjen+osuus+oli+90%+nuorten+ryhmässä:"
"2)+Setan+aktiivinen+viestintä+kouluissa+ja+tiedotusvälineiden+kautta+näkyy+hyvin+ikävällä+tavalla+tilastoissa.
3)+Nuorista+tytöt+ovat+herkempiä+ottamaan+vastaan+Setan+tarjoaman+viestin+”voisitkohan+sinäkin+olla+poikkeava”+ratkaisuna+nuoruuden+epävarmuuteen.+Asia+näkyy+tilastoissa+niin,+että+90%+sukupuolen+korjausta+haluavista+nuorista+on+tyttöjä+kuten+jo+aiemmin+totesin."
29.08.2017 21:01
Onko+sinulla+mahdollisesti+jo+pitkäänkin+ollut+tällaisia+ajatuksia+uskovaisista?
29.08.2017 13:25
Ikävä+jos+sinulla+noin+vaikeaa,+mutta+ethän+nyt+vain+vahingossa+puhu+itsestäsi???
29.08.2017 13:03
Mummon+väite+että+olisivat+vain+nuorten+juttuja+ei+tutkimusten+mukaan+oikein+pidä+paikkaansa,+itseasiassa+ikäihmiset+ovat+villiintyneet+jopa+enemmän+kuin+nuoret.
"Seksi+avioliiton+ulkopuolella+on+yleistynyt iäkkäiden+joukossa,+paljastaa+uusi+tutkimus+Utahin+yliopistosta.
Ilmeisesti+yli+55-vuotiaat+pettävät+vaimojaan+ja+miehiään+jopa+enemmän kuin+nuoret. Tutkimuksessa 20+prosenttia+yli+55-vuotiaista+amerikkalaisista+myönsi+ulkoaviollisen+seksin. Alle+55-vuotiaista+samaa+sanoi+vain+14+prosenttia.
Vaikka+monet+iäkkäämmät+osallistujat+sanoivat+olleensa+naimisissa+20-30-vuotta,+on+avioliiton+ulkopuolinen+seksi lisääntynyt vasta 2000-luvulla.+Kiinnostavaa+kyllä,+samaan+aikaan 18-55-vuotiaden+joukossa+pettämisen+määrä+on+lähtenyt+laskuun. Tuloksiin+kuuluu+kaikki+ulkoaviollinen+seksi,+ei+vain+pettäminen. "
(Seiska+lehti)
28.08.2017 22:21
Kuten+jo+sanoin+ei+ole+mitään+epäselvää+siitä+mitä+uskontoa+ja+ilosanomaa+sinä+täällä+julistat+ja+pyrit+edistämään.
27.08.2017 17:15
Onneksi+kaikki+opettajat+eivät+ajattele+niin+kuin+sinä.+Kaikki+opettajat+eivät+hyväksy+ideologisen+materiaalin+käyttöä+opetuksessa.+Luulisin+että+moni+on+jo+taistolaisuus+kokeilusta+jo+viisastunut.
27.08.2017 11:46
Sinähän+itse+kysyit+esimerkkiä.+En+kyllä+muista+montako+virhettä+olen+myöntänyt,+mutta+kyllä+niitä+sattuu.+Esim+joskus+tulee+virheitä+viittauksissa+tai+muistaa+jonkun+asian+väärin,+esim+viittaukseni+Suomen+asemasta+toisessa+maailmansodassa+oli+virheellinen.
27.08.2017 11:30
Etkös+sinä+jossakin+vaiheessa+jo+luvannut+lähteä???
27.08.2017 11:02
Kysyä+sopii+kuinka+suuri+osa+kirkon+julistuksesta+on+jo+tuota,+onko+tämä+kirkon+sanoma+jo+lähetystyössäkin,+toivottavasti+ei+vielä????
27.08.2017 11:00
Ei+silti+liene+vielä+mitään+vastapuolen+temppuihin+verrattuna?
27.08.2017 10:54
Hienoa+Eerika+että+sinä+selvästi+ilmaiset+mitä+uskontoa+ja+mitä+ilosanomaa+sinä+olet+täällä+julistamassa+ja+edistämässä,+ei+jää+kenellekkään+mitään+epäselvää+eikä+erehtymisen+mahdollisuutta.
27.08.2017 10:52
Kannattaisi+tarkistaa,+Joosef+toki+Raakelin+ensimmäinen+lapsi,+mutta+ei+läheskään+koko+perheen+ensimmäinen+lapsi,+Joosef+paremminkin+käskynhaltija+Faaraon+alaisuudessa,+voisi+vastata+nykyajan+pääministeriä.+Ja+Juutalaiset+vasta+muuttivat+Egyptiin+Joosefin+aikana.+Joosef+toimi+myös+aluksi+Potifarin+talon+ja+omaisuuden+hoitajana,+voisi+toki+rinnastaa+työnjohtajaan.
27.08.2017 06:22
Kaikkien+joilla+on+lapsia+koulussa,+kannattaa+ilmoittaa+esim.+koulun+kyselylomakkeen+lisätiedoissa+tai+muuten,+ettei+hyväksy+Seta+pohjaisen+ideologisen+ja+aatteellisen+materiaalin+käyttöä+opetuksessa.
27.08.2017 06:07
Muistatko+nyt+väärin?
18+Jaakob+oli+rakastunut+Raakeliin,+ja+niin+hän+sanoi:+"Minä+palvelen+sinua+seitsemän+vuotta,+jos+annat+minulle+nuoremman+tyttäresi+Raake-+lin."+19+Laban+sanoi:+"Parempi+minun+on+antaa+hänet+sinulle+kuin+jollekin+toiselle.+Jää+minun+luokseni+asumaan."+20+Niin+Jaakob+palveli+seitsemän+vuotta+saadakseen+Raakelin,+ja+ne+vuodet+tuntuivat+hänestä+vain+muutamalta+päivältä,+koska+hän+rakasti+Raakelia.+
(1+Moos.+29)
22+Mutta+Jumala+muisti+myös+Raakelia+ja+kuuli+hänen+rukouksensa.+Hän+antoi+Raakelin+tulla+hedelmällisek-+si,+23+ja+Raakel+tuli+raskaaksi+ja+synnytti+pojan.+Hän+sanoi:+"Jumala+on+ottanut+pois+minun+häpeäni."+24++Hän+antoi+pojalle+nimeksi+Joosef+ja+sanoi:+"Antakoon+Herra+minulle+vielä+toisen+pojan."*+(1+Moos.+30)
27.08.2017 06:01
206 / 222