Vapaa kuvaus

Aloituksia

72

Kommenttia

4425

1. #omatekoiset+naimiset+näin+iloisesti+sotketaan+virallisten+kanssa+#No+itseasiassa+kuolleen+kanssa+naimisiin+meno+on+Ranskan+siviililain+mukaan+täysin+laillista."Ranskassa+solmitaan+vuosittain+noin+kymmenen+kuolemanjälkeistä+avioliittoa.+"Lisäksi+monenlaisia+ihan+laillisia+avioliittoja+voi+solmia+esierkiksi+Guamissa.+Guamissa,+jossa+on+laillista+mennä+naimisiin,+ei+pelkästään+elottomien,+vaan+myös+mielikuvituksellisten+objektien+kanssa.
  2. #onko+mainitsemasi+”liberaaliteologia”+halua+kasvaa+ymmärtämään+Raamatun+Sanaa+niin+kuin+se+on+tarkoitettu+vai+ei.+#Liberaaliteologia+on+ehkä+halua+palvella+ihmistä,+halua+luvata+ihmisille+mitä+nämä+haluavat+kuulla.+He+ovat+lukeneet+raamatun+sanan+ja+ymmärtäneet+sen+mutta+kirjoitettu+versio+ei+käy+vaan+he+haluavat+muokata+Raamatun+sanan+tarkoittamaan+sitä+mikä+on+heidän+oma+käsityksensä+oikeasta+ja+väärästä.+Mutta+siinä+kaikki+meneekin+jo+pieleen.+#idea+jota+kaipaan,+nyt+pitäisi+kyetä+näkemään+se+tie+joka+vie+tavoitteeseen.+Meillä+on+molemmilla+sama+tavoite,+mutta+miten;+ihmisyyteen+vapaasta+tahdosta+kasvaminen+v+a+i+tiukasti+annettuja+käskyjä+noudattaen.#Ihmisellä+on+vain+kaksi+tietä+oman+tahdon+tie,+kuljen+sinne+minne+haluan+tai+itsensä+ja+koko+elämänsä+antaminen+Jumalalle,+se+tuntuu+mielettömyydeltä+antaa+koko+elämä+Jumalan+käsiin+hallintaan+ja+johdettavaksi.+Jumala+on+meidät+tehnyt+ja+tietää+mitä+me+tarvitsemme,+oikea+vastaus+on+että+palaamme+Jumalan+tykö+annamme+koko+elämämme+ja+itsemme+Jumalan+käsiin+ja+johdettavaksi,+se+on+puuttuva+pala+joka+ihmiseltä+puuttuu.+Etsikko+aikana+Jumala+kysyy+ihmistä+seuraansa+kulkemaan+hänen+kanssaan+ja+johdossaan,+se+on+hieman+kuin+kosinta+johon+voi+vastata+kyllä+tai+ei.Matt:+11:27+Poikaa+ei+tunne+kukaan+muu+kuin+Isä+eikä+Isää+kukaan+muu+kuin+Poika+ja+se,+jolle+Poika+tahtoo+hänet+ilmoittaa.28+"Tulkaa+minun+luokseni,+kaikki+te+työn+ja+kuormien+uuvuttamat.+Minä+annan+teille+levon.+29+Ottakaa+minun+ikeeni+harteillenne+ja+katsokaa+minua:+minä+olen+sydämeltäni+lempeä+ja+nöyrä.+Näin+teidän+sielunne+löytää+levon.+30+Minun+ikeeni+on+hyvä+kantaa+ja+minun+kuormani+on+kevyt."