Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ArtoTTT
profiilit
ArtoTTT
ArtoTTT
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
4425
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siis+Päivi+Räsänenhän+sanoi+sisäministerinä+että+adoptio+esim.+Venäjältä+loppuu+jos+homoliittolaki+tulee
20.08.2017 17:16
#omatekoiset+naimiset+näin+iloisesti+sotketaan+virallisten+kanssa+#
No+itseasiassa+kuolleen+kanssa+naimisiin+meno+on+Ranskan+siviililain+mukaan+täysin+laillista.
"Ranskassa+solmitaan+vuosittain+noin+kymmenen+kuolemanjälkeistä+avioliittoa.+"
Lisäksi+monenlaisia+ihan+laillisia+avioliittoja+voi+solmia+esierkiksi+Guamissa.
+Guamissa,+jossa+on+laillista+mennä+naimisiin,+ei+pelkästään+elottomien,+vaan+myös+mielikuvituksellisten+objektien+kanssa.
20.08.2017 17:12
No+itse+asiassa+ihmisen+ja+eläimen+avioliitto+ei+ole+edes+uusi+asia,+samoin+kuin+naimisiin+menoa+kuolleen+ihmisen+kanssa+on+kokeiltu,+mitenkähän+se+suostumus+siinä+tapauksessa+on+hoidettu.
"Nainen,+jonka+kerrottiin+olevan+rakastunut+käärmeeseen,+avioitui+matelijan+kanssa+hindurituaalein+Atalan+kylässä+Orissa+Khurdan+alueella.+Naisen+ja+käärmeen+epätavallinen+avioliitto+solmittiin+vuonna+2006.+"
https://www.studio55.fi/matkailu/article/naimisiin-kuolleen-miehen-kanssa-ja-muut-oudot-avioliitot/129938
20.08.2017 14:26
Linkki+vielä+oheiseen+kirjoitukseen,+jossa+asiasta+enemmän.
https://beta.oikeamedia.com/o1-32517
20.08.2017 09:52
Eerikan+kohdalla+on+turha+nähdä+vaivaa,+häntä+on+oikaistu+monta+kertaa,+mutta+Eerikalle+kelpaavat+vain+häneen+omaan+uskontoonsa+sopivat+raamatunjakeet.
Matt.+18:
Syntiä+tekevä+veli+ja+seurakunta
15+"Jos+veljesi+tekee+syntiä,+ota+asia+puheeksi+kahden+kesken.+Jos+hän+kuulee+sinua,+olet+voittanut+hänet+takaisin.+16+Mutta+ellei+hän+kuule+sinua,+ota+mukaasi+yksi+tai+kaksi+muuta,+sillä+'jokainen+asia+on+vahvistettava+kahden+tai+kolmen+todistajan+sanalla'.+17+Ellei+hän+kuuntele+heitäkään,+ilmoita+seurakunnalle.+Ja+jos+hän+ei+tottele+seurakuntaakaan,+suhtaudu+häneen+kuin+pakanaan+tai+publikaaniin.
19.08.2017 10:54
Kaikki+eivät+valitettavasti+pääse+taivaaseen,+siksi+pitäisi+jo+tässä+ajassa+tehdä+se+parannus+synnistä,+kumpa+me+kaikki+osaisimme+laittaa+asiamme+kuntoon+jo+tässä+ajassa+emmekä+uskoisi+valheita.+Jeesus+opetti+näin.
Matteuksen+evankeliumi
+Opetuslapset+tulivat+hänen+luokseen+ja+sanoivat:+"Selitä+meille+vertaus+pellon+rikkaviljasta."+37+Hän+vastasi+heille:+
"Mies,+joka+kylvi+hyvää+siementä,+on+Ihmisen+Poika.+38+Pelto+on+maailma.+Hyvä+siemen+tarkoittaa+niitä,+jotka+kuuluvat+taivasten+valtakuntaan,+rikkavilja+niitä,+jotka+ovat+Paholaisen+vallassa.+39+Paholainen,+joka+kylvi+rikkaviljaa,+on+Saatana,+elonkorjuu+on+maailman+loppu,+ja+korjuumiehet+ovat+enkeleitä.+40+Niin+kuin+rikkavilja+kootaan+ja+hävitetään+polttamalla,+niin+tapahtuu+maailman+lopussa.+41+Ihmisen+Poika+lähettää+enkelinsä,+ja+he+kokoavat+hänen+valtakunnastaan+kaikki,+jotka+viettelevät+pahaan+ja+harjoittavat+vääryyttä.+42+Enkelit+heittävät+heidät+tuliseen+pätsiin,+ja+siellä+itketään+ja+kiristellään+hampaita.
19.08.2017 08:05
Tässä+vielä+linkki+Setan+suunnittelemista+muutoksista+kouluihin.+
http://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005061493.html
19.08.2017 07:53
Ei+taida+valitettavasti+kukaan+kuunnella,+ainakaan+tällä+forumilla....
19.08.2017 07:50
Oletkohan+hieman+käsittänyt+tai+halunnut+käsittää+väärin.+esim.+Jeesus+sanoi+näin
Matt:+18:
2+Silloin+Jeesus+kutsui+luokseen+lapsen,+asetti+hänet+heidän+keskelleen+3+ja+sanoi:
"Totisesti:+ellette+käänny+ja+tule+lasten+kaltaisiksi,+te+ette+pääse+taivasten+valtakuntaan.+4+Se,+joka+nöyrtyy+tämän+lapsen+kaltaiseksi,+on+suurin+taivasten+valtakunnassa.+5+Ja+joka+minun+nimessäni+ottaa+luokseen+yhdenkin+tällaisen+lapsen,+se+ottaa+luokseen+minut.+6+Mutta+jos+joku+johdattaa+lankeemukseen+yhdenkin+näistä+vähäisistä,+jotka+uskovat+minuun,+hänelle+olisi+parempi,+että+hänen+kaulaansa+pantaisiin+myllynkivi+ja+hänet+upotettaisiin+meren+syvyyteen.
18.08.2017 15:00
Hienoa+että+näytät+Eerika+selvästi+mitä+arvoja+olet+täällä+ajamassa,+mutta+kyllä+se+on+tiedetty+jo+aikaisemmin,+älä+kuitenkaan+enää+yritä+esittää+uskovaista.
18.08.2017 14:57
Tässä+vielä+linkki+Setan+aikeista.+
http://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005061493.html
18.08.2017 07:15
Jos+teillä+on+vielä+lapsia+koulussa,+niin+esim.+koulun+kyselylomakkeen+lisätietoihin+voi+ilmoittaa,+ettei+hyväksy+Seta+pohjaisen+aatteellisen+ja+ideologisen+materiaalin+käyttöä+opetuksessa.+Älkää+antako+Setan+kasvattaa+lapsianne,+suojelkaa+heitä+homopropagandalta+jota+nyt+yritetään+tuoda+esim.+kouluopetukseen.
18.08.2017 07:11
Muistakaa+kaikki+joilla+on+omia+lapsia,+suojatkaa+heitä+Setan+propagandalta+jota+yritetään+tuoda+nyt+kouluihin,+ilmoittakaa+esim.+lomakkeessa+jossa+kysytään+osallistumista+uskonnonopetukseen+ja+muuhun+lisätietojen+kohdalla+ettette+hyväksy+Seta+pohjaisen+aatteellisen+ja+ideologisen+materiaalin+käyttöä++opetuksessa.+Tällä+on+paljonkin+merkitystä+sekä+pienessä+että+isossa+mittakaavassa.+Älkää+antako+Setan+kasvattaa+lapsianne.
17.08.2017 22:08
Uskovaisten+ihmisten+leimaaminen+täysin+väärillä+ja+keksityillä+perusteilla+täällä+on+asia+johon+todella+tulisi+puuttua,+tuntuu+että+70+vuodessa+vihapuheiden+viljelystä+ei+ole+opittu+mitään.+Uskomatonta+että+monet+täälläkin+täysin+avoimesti+taputtavat+käsiään+uskovaisten+demonisoinnille.+Onko+niin+että+täytyy+todella+jo+valmiiksi+vihata+uskovaisia+jos+täysin+olemattomilla+perusteilla+yhdistää+uskovaiset+äärioikeiston+rikoksiin?
17.08.2017 21:55
Tämän+palstan+perusteella+näyttää+silti+että+nimenomaan+uskovaiset+haluttaisiin+yhdistää+pahuuteen,+jopa+laittamalla+surutta+uskovaisten+syyksi+esim.+jopa+äärioikeiston+tekoja.
17.08.2017 14:20
Tässä+vielä+linkki+ko.+uutiseen
http://www.hs.fi/tiede/art-2000005327044.html
17.08.2017 11:46
Vieläkin+muistuttaisin+kaikkia+että+ilmoittakaa+koulun+kyselylomakkeen+lisätietoihin,+ettette+hyväksy+Seta-pohjaisen+materiaalin+käyttöä+opetuksessa.
15.08.2017 13:50
Hyviä+keskusteluja+tosiaan+on+harvassa,+kiitos+siitä.
Kukaan+ei+voi+omin+ponnistuksin+noudattaa+lakia,+vaan+laki+tulee+olla+kirjoitettuna+ihmisen+sydämeen+jotta+se+toimisi.+Sen+täytyy+lähteä+sisältäpäin.
14.08.2017 21:56
Pikkusen+on+paksut+jutut+tässä+ketjussa...
14.08.2017 21:51
#onko+mainitsemasi+”liberaaliteologia”+halua+kasvaa+ymmärtämään+Raamatun+Sanaa+niin+kuin+se+on+tarkoitettu+vai+ei.+#
Liberaaliteologia+on+ehkä+halua+palvella+ihmistä,+halua+luvata+ihmisille+mitä+nämä+haluavat+kuulla.+He+ovat+lukeneet+raamatun+sanan+ja+ymmärtäneet+sen+mutta+kirjoitettu+versio+ei+käy+vaan+he+haluavat+muokata+Raamatun+sanan+tarkoittamaan+sitä+mikä+on+heidän+oma+käsityksensä+oikeasta+ja+väärästä.+Mutta+siinä+kaikki+meneekin+jo+pieleen.
+#idea+jota+kaipaan,+nyt+pitäisi+kyetä+näkemään+se+tie+joka+vie+tavoitteeseen.+Meillä+on+molemmilla+sama+tavoite,+mutta+miten;+ihmisyyteen+vapaasta+tahdosta+kasvaminen+v+a+i+tiukasti+annettuja+käskyjä+noudattaen.#
Ihmisellä+on+vain+kaksi+tietä+oman+tahdon+tie,+kuljen+sinne+minne+haluan+tai+itsensä+ja+koko+elämänsä+antaminen+Jumalalle,+se+tuntuu+mielettömyydeltä+antaa+koko+elämä+Jumalan+käsiin+hallintaan+ja+johdettavaksi.+Jumala+on+meidät+tehnyt+ja+tietää+mitä+me+tarvitsemme,+oikea+vastaus+on+että+palaamme+Jumalan+tykö+annamme+koko+elämämme+ja+itsemme+Jumalan+käsiin+ja+johdettavaksi,+se+on+puuttuva+pala+joka+ihmiseltä+puuttuu.+Etsikko+aikana+Jumala+kysyy+ihmistä+seuraansa+kulkemaan+hänen+kanssaan+ja+johdossaan,+se+on+hieman+kuin+kosinta+johon+voi+vastata+kyllä+tai+ei.
Matt:+11:27+
Poikaa+ei+tunne+kukaan+muu+kuin+Isä+eikä+Isää+kukaan+muu+kuin+Poika+ja+se,+jolle+Poika+tahtoo+hänet+ilmoittaa.
28+"Tulkaa+minun+luokseni,+kaikki+te+työn+ja+kuormien+uuvuttamat.+Minä+annan+teille+levon.+29+Ottakaa+minun+ikeeni+harteillenne+ja+katsokaa+minua:+minä+olen+sydämeltäni+lempeä+ja+nöyrä.+Näin+teidän+sielunne+löytää+levon.+30+Minun+ikeeni+on+hyvä+kantaa+ja+minun+kuormani+on+kevyt."
14.08.2017 12:31
208 / 222