Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
parempi_päivä
profiilit
parempi_päivä
parempi_päivä
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
50
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vihreiden+edustajat+kupaavat+valtiolta+rahaa,+ajavat+isoilla+maastoautoilla+Helsingissä,+vinguttavat+Taxi+korttia.++Vaativat+lisää+pakolaisia+Suomeen.++Kaikki+heidän+tekemänsä+teot+rasittavat+luontoa+normaalia+enemmän.+Vihreät+ovat+unohtaneet+aatteensa.
18.09.2018 10:32
Ensimmäinen+uhfomies+löytyi.
04.09.2018 12:56
Tää+on+hienoa.+Kielletään+järjestö+jota+ei+ole+virallisesti+olemassa+Suomessa.+Seuraavaksi+kielletään+Uhfo+miehet+ja+sen+jälkeen+viisaat+politikot.++Kumpaakaan+ole+koskaan++todistettavasti+nähty+Suomessa.
04.09.2018 00:20
Minun+täytynyt+kuulla+ja+nähdä+väärin+viimeiset+3+vuotta.+Kun+luen+lehdistä+niin+kaikki+ministerit+kyllä+ovat+Kepusta,+Korkkareista+ja+jotain+entisiä+Persuja+Timo+soini+etunenässä.++Vihrei+ja+Vassareis+ei+yhtään.+Mutta+jos+viher+vassarit+päätävät+maamme+asioista,+Kannattaisi+Kepun+Korkkareiden+ja+Soinilaisten+kyllä+jäädä+eläkkeelle+ja+heti
28.08.2018 20:03
Taisi+olla+kyllä+hallituksessa+Kepu+Korkkarit+ja+Persut.+Kun+Matut+tulivat+Suomeen.+Vihreät+ja+Vassarit+eivät+sitä+ole+päätäneet.+Taitaa+Kepu+Korkkarit+ja+Persut+olla+hyviä+muunneltun+totuuden+puhujia+kun+ovat+saaneet+uskomaan+että+Suomen+matuvyöry+on+vihervassareiden+syytä
28.08.2018 14:31
Uniasu+on+varsin+nuori+keksintö+taitaa+olla+muutama+satavuotias,+Muistaakseni+Intiasta+lähtenyt+tai+sieltä+päin,+vilpoinen+väljä+vaate.+Länsimaissa+oli+vain+varakkailla+varaa+sellaisiin.+yleistyi+noin+1800+luvun+lopulla+ja+1900+luvun+alussa.++En+ole+varma+vuosista+mutta+sinne+päin.
13.06.2018 00:29
Voit+noutaa+omasi+Aurajoesta.
26.03.2018 18:59
Kun+se+saa+ämpättyä+itsensä+mukaan+johonkin.+Vuodenpäästä+on+riita+päällä+ja+rahat+kadonneet.
30.12.2017 18:17
Hakkarainen+ei+tehnyt+mitää+mitä+muut+Suomalaiset+tekisivät.+Pikku+jouluissa+kuuluu+ryypätä+lähennellä+vastakkaista+sukupuolta+ja+tapella.+On+kunnon+Suomalainen.+Ei+muutakun+Euro+edustajaksi+opettaa+muutkin+Suomalaisten+tavoille.
18.12.2017 21:54
Täytyy+kehua+Sori+Hakkaraista+kunon+Mies.+Suuteleen+naisia,+painii+pikkujouluissa.+Muut+ovat+vaan+katellisia+kun+eivät+itse++uskalla.+++Hakkarainen+saa+eurovaaleissa+minun+äänen.+Menee+opetta+euroopan+puudelit+Miehen+tavoille.+Pikkujoulu+tavat+kunniaan.
18.12.2017 21:48
On+käynnyt.
16.11.2017 01:10
Tässä+sinulle+ainoa+oikea+syy+opetella+Ruotsin+kieltä.+Lähden+kaverittes+ikanssa+Ruotsiin+viettää+viikonloppua+bailaamaan.+Menet+Laivalla+meren+yli.+Kuka+saa+parhaat+naiset+se+joka+puhuu+hyvi+Englantia+vai+se+joka+ei+osaa+tanssia+mutta+uskaltaa+puhua+Ruotsia.+Se+joka+puhuu+Ruotsia+minulla+on+kokemusta+tanssin+ja+puhun+Englantia.+Kaverini+on+ruma+ei+osaa+tanssia+mutta+vie+aina+hyvännäköset+Ruotsalais+naiset+koska+puhuu+Ruotsia.+Minä+olen+10+kertoja+hakannut+päätäni+laivateräkseen+nuoruuteni+tyhmyyden+vuoksi.+Laivateräs+on+kyllä+kovaa+ja+kumajaa.+Laivalla+parhaimman+näköiset+Ruotsalais+naiset+vie+Ruotsia+osaavat+Suomalaiset.+KYLLÄ
06.11.2017 20:06
Olet+maailmalla+töissä+sinulla+on+pohjoismainen+työkaveri+puhutte+mutta+ette+toivo+muun+työryhmän+jäsenten+ymmärtävän+asioita.+Puhutte+siis+Ruotsia.+Katalonian+alueella+puhutaan+päiväkodissa+Espanjaa+Katalaania+ja+Ranskaa
05.11.2017 22:36
Pakkoruotsittajat+perkele.+Itse+olin+samaa+mieltä+kun+kävin+koulua.+Mutta+olen+huomannut+että+se+olisi+ollut+vain+rikkaus.+Helppo+siirtyä+pohjoismaasta+toiseen+jos+puhuu+ruotsinkieltä.++Voi+että+kun+ei+tullut+luettua.+Pakko+ruotsin+puhujat+saisivat+mennä+itseensä.+Nytten+sitten+luen+ruotsinkielen+oppikirjoja+itsekseni.++Ruotsi+pitäisi+olla+osa+koulua+jo+1+luokalta+lähtien+Peppi,+Eemeli,+katto+Kassinen,+Pekka+töpöhäntä+olisivat+hyviä+oppi+kirjoja+ja+elokuvia.++Ei+tarvitsisi+olla+numeroita+vielä+alku+luokilla+vaan+se+olisi+osa+päivittäistä+opetusta.++Vaikka+rentoa+yhdessä+oloa+iloista+lasten+riemua+kun+ei+ole+suoritus+pakkoa.
05.11.2017 16:56
Tässä+minun+kirjoitelma:
Oli+päivä14.10:nettä+ja+SIG+Street+Baarissa+soitti.
Saapui+Timo+sekä+Jussi+oli+paikalla+bändi+bussi.
Kaikki+SIG:iä+diggaa+ei+kukaan+heitä+pilkkaa.
On+täällä+monta+likkaa+ei+mun+päätä+klikkaa.
Tuokaa+lavan+eteen+Tarja++on+hän+kaunein+marja.
Beduiinit+häntä+pelkää+ne+saavat+häneltä+selkää.
Juhanin+lailla+nyt+häntä+kosin+nyt+vaihtuu+meiltä+posin.
Polvillani+häntä+odotan+ja+rakkauteni+hänelle+vuodatan.
Vuoden+päästä+häitä+tanssinme+on+120%+sanssinme.
SIG:n+keikalle+menemme+ja+Tiinaa+kuuntelemme.
Jos+Tarja++rukkaset+antaa+en+mene+santaan.
Erkan+neuvoa+kuuntelen+ja+pulloa+suutelen.
Juha+päätäni+silittää+ja+uuden+työn+välittää.
Jouni+minulle+neuvon+antaa+älä+käytä+pantaa.
Jukka+meitä+kaikkia+rakastaa+ei+häntä+voi+pakastaa.
Kuuntele+nyt+Tarja+sä+kaunein+marja.
Älä+muitten+perään+huutele+vaan+minua+kuuntele.
Joulu+yhteinen+kanssani+vietä+ja+kädet+yhteeemme+liitä.
On+se+pyhistä+parhain+ei+astu+askeleemme+harhain.
18.09.2017 21:49
Todella+mielenkiintoista+sota+alan+asiantuntioiden+kirjoittelua.+Tarkka-ampujat+eivät+ole+sotatilanteessa+pitkäikäisiä.+Esimerkiksi+Simo+Häyhästä+Sosialistinen+Neuvostotasavalta+hänen+tapostaan+laitti+todella+suuren+tapporahan+sen+tekijälle.+Tarkka-ampujat+eliminoidaan+keinoja+kaihtamatta.+Vastapuolen+tarkka-ampujat+yleensä+tietävät+missä+toisenpuolen+tarkka-ampujat+lymyävät+ja+niin+se+jatkuu.+Jo+koulutus+nykyaikaiseksi+tarkka-ampujaksi+on+pitkä.+Kaiken+lisäki+sinun+pitää+olla+hyvä+ampuja+paineesa.+Ei+muuta+kun+kouluttautumaan+ja+taaloja+tienaamaan+Ukrainan+seudulle,+Lähi-itään,+Indokiinaan,+Afrikkaan+ja+Etelä+Amerikkaan.+Siellä+saat+tukun+taaloja+jokaisesta+varmennetusta+työnäytteestä.+Veikkan+että+menolilun+ostajia+löytyy.
28.07.2017 23:41
alan+mesta
17.07.2017 23:02
alan+mesta
17.07.2017 23:01
Kike+on+yksi+kaikein+aikojen+Varsinais-Suomalaisia+urheilijoita.
28.06.2017 17:46
Ei+voi+olla+totta+Beduiinin+poika+puukottanut+jotakin.
28.06.2017 17:44
2 / 3