Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
törkyturpa
törkyturpa
törkyturpa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
41
Kommenttia
3307
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tämä on erinomainen uutinen. Se pakottaa Euroopan maat ottamaan itse vastuun puolustuksestaan. Tämä merkitsee Venäjän naapurivaltioille tiiviimpää yhteistyötä ja puolustuksen vahvistamista. Venäjä voi siitä huolimatta hyvinkin hyökätä, mutta kärsii raskaat tappiot. Ja hyvässä lykyssä hajoaa lopullisesti.
06.12.2025 15:31
Kas, et taidakaan olla sellainen KAKSIAIVOSOLUINEN mitä edellinen kommenttisi antoi ymmärtää. Pahoittelen, tällaista mustaa huumoriahan tämä on kaikin puolin.
Mutta en todellakaan näe Venäjän tilannetta "tyydyttävänä". Vuosikausien sotiminen on köyhdyttänyt Venäjän rahaa pursuavan kassan muutamassa vuodessa. Sillä on väistämättä seuraukset Venäjän talouteen sodan jälkeen. Ja voi olla tämän sodan aikanakin jos Ukraina pystyy taistelemaan.
Eikä ole MERKKIÄKÄÄN että ukrainalaisten TAISTELUTAHTO olisi hiipumassa. Jos Venäjä saisi miehitettyä Ukrainan, et suinkaan kuvittele että Ukrainan kansa ottaisi miehittäjän avosylin vastaan. Ei, vaan siitä seuraa KALLIS ja katkera miehitys, joka väistämättä päättyy Ukrainan itsenäistymiseen uudestaan kunhan putinista päästään.
Ja miksi luulet Putinin käyvän kauppaa maansa kansallisaarteella ellei hän olisi pakkotilanteessa. Hän yrittää lypsää Trumpilta rahaa ja ymmärrystä sodalleen.
Venäjän tilanne on kaikkea muuta kuin "tyydyttävä".
06.12.2025 15:23
No tässähän meillä on todellinen EINSTEIN!!!
Olitko KOULUSSAKIN aina tuollainen VÄLKKY!!
Usko pois, KUKAAN meistä ei olisi osannut tehdä tätä FAN-TAS-TIS-TA johtopäätöstä: "Ilman länsimaiden tukea Ukraina olisi ollut kanveesissa jo ajat sitten"
Tämä on USKOMATON johtopäätös, mutta nyt kun näen sen, se on TOTTA!!! Kyllä! Näin se on!
Sinä olet EINSTEIN!!! Olet varmasti jotain sukua Einsteinille, etkös vaan olekin?
06.12.2025 15:11
Etkö sinä luota minun teoriaani IKUISESTI liikkeessä olevasta kangaskoneesta, MUAHAHA
No minä paljastan, se oli HULLUN-TUNNISTAMISKOE ja sinä pääsit testistä läpi!!! Tiedätkö mitä se tarkoittaa, MUAHAHAHA
06.12.2025 14:55
Mistä sinä voit tietää etten ole käynyt armeijaa? Ja sinä tämän keskustelun aloitit ja kun tarjosit puhelinnumeroa, minä pyysin sitä. Oletko NATSIKOMMUNISTI? Oletko KAKSIAIVOSOLUINEN, et ole käynyt kouluja lainkaan?
Anna nyt se puhelinnumero äläkä jauha sontaa! Ja soita huomenna sunnuntaina Kansan Radioon ja kerro huolenaiheesi siellä. Lopeta VALITTAMINEN täällä.
Ja anna se puhelinnumero!!!
06.12.2025 11:34
Poskensoittaja meni hiljaiseksi eikä annakaan puolustusvoimien puhelinnumeroa.
Se taitaa olla hänelle itselleen täysin tuntematon numero, MUAHAHAHA
NATSIKOMMUNISTI jäi kiinni valheistaan, MUAHAHA
PRESITENTTI
MUAHAHAHAA
06.12.2025 11:30
Tämän täytyy koko ajan olla tämä sama PUUROPÄÄ. Ehdottelee kaikille ARMEIJAAN menemistä.
Oletko koskaan soittanut Kansan Radioon? Soittelepas sinne, siellä on paljon sielunveljiä sinulle!
06.12.2025 11:29
No niinhän meidänkin isoisämme tekivät. Kun ei ollut vaihtoehtoa. Mitä sinä oikein kuvittelet? Muuta ajoissa pois tästä maasta!
06.12.2025 11:28
Sinä olet NATSIKOMMUNISTI joka ei käy töissä. Olet aivan selvästi KÄPYKAARTILAINEN.
Ja vaihdat puheenaihettakin kuin NATSIKOMMUNISTI KÄPYKAARTILAINEN. Minä perustelin sinulle, että Stubbilla ei ole valtuuksia lupailla YHTÄÄN MITÄÄN. Ja sinä alatkin keskustella KÄPYKAARTILAISISTA.
Miksi et menisi sen sijaan TÖIHIN? Ei tarvitsisi maleksia LEIPÄJONOISSA eikä tarvitsisi VALITTAA!!!
06.12.2025 11:27
Haluan olla oikea sotilas. Eli kerro nyt se numero minne voin soittaa? Mitä sinä oikein PELLEILET?
Aiotko jatkaa POSKEN SOITTAMISTA vai annatko sen NUMERON?
(dialogi KAKSIAIVOSOLUISEN kanssa, tätä ei jaksa kovin pitkään. tTmä on kuin jokasunnuntainen Kansan Radio jonne soittaa toinen toistaan sekaisempia HURU-UKKOJA ja -AKKOJA)
06.12.2025 11:24
No mutta, enkö minä jo opettanut sinulle, että äänestä VAALEISSA sellaista ehdokasta joka ajaa asiaasi!
Tai jos et tahdo äänestää, muuta pois tästä maasta, tai MENE TÖIHIN! Ihmiset tekevät täällä TÖITÄ jotta voivat elättää itsensä eikä TARVITSE maleksia LEIPÄJONOISSA.
Tai jos et halua tehdä töitäkään, niin lopeta kuitenkin sen VALITUS.
Minä ja KAIKKI muut TÖITÄTEKEVÄT kannattavat VARAUKSETTA maamme hallituksen politiikkaa. Ja me kannatamme LISÄÄ tukea UKRAINAAN. Eikä meitä kiinnosta jos sinä et HALUA tehdä TÖITÄ ja haluat ainoastaan VALITTAA.
06.12.2025 11:22
Anna vain se numero, niin minä soitan sinne ja kysyn kelpaanko puolustusvoimiin. Minä soitan sinne ja kerron sitten mitä ne sanoivat. Antaisitko ystävällisesti sen puhelinnumeron?
Eli en siirry suosiolla sinne käpykaartiin. Soitan ensin puolustusvoimiin.
06.12.2025 11:18
KAKSIAIVOSOLUINEN, tasavallan presidentti Stubb EI LUPAILE yhtään mitään. Etkö tiedä että perustuslakikin sanoo, että "presidentti johtaa ulkopolitiikkaa YHTEISTYÖSSÄ hallituksen kanssa" ja että "hallituksen on nautittava EDUSKUNNAN luottamusta".
KAIKKI tapahtuu VAALEILLA valittujen edustajien YKSIMIELISELLÄ päätöksellä!! KUKAAN ei kritisoi näitä päätöksiä.
Alan hermostua sinun VALITUKSEESI. Jos todella olet köyhä kuten annat ymmärtää ja maleksit LEIPÄJONOISSA, niin kerron sinulle: OLETKO KOSKAAN AJATELLUT MENNÄ TÖIHIN?
MIETI SITÄ!!!!
06.12.2025 11:14
Tässä on kyllä oikea NATSIKOMMUNISTI. Hän on niin typerä ettei tiedä edes miten KENGÄT laitetaan jalkaan. Ja siksi hän höperehtii joukkohypnoosista.
Hän on selvästi lukenut TAIKA-JIMIÄ!!! Näin on!!!
06.12.2025 11:08
Näin on. Siellä on venäläisiä RYSSIÄ jotka lietsovat tällaista TAPPIOMIELIALAA.
MUAHAHAA, mutta vaikutus on PÄINVASTAINEN
MUAHAHA MUAHAHA
06.12.2025 11:07
Ei se ole mikään TYHMYYDEN MAIILMANENNÄTYS.
VAALEILLA valittu johtomme toimii JÄRKEVÄSTI. Jos et ole samaa mieltä, käy ÄÄNESTÄMÄSSÄ sellaista ehdokasta joka toimii SINUN mielestäsi järkevästi.
Tai jos et äänestä, lopeta VALITTAMINEN. Eikö sinulle ole kukaan huomauttanut tuosta IÄNIKUISESTA valitusvirrestä?
06.12.2025 11:06
Odotan mielenkiinnolla raporttia tästä MAHTAVASTA kulkueesta. Kertokaa kuinka moni osallistui, MUAHAHAHAA
06.12.2025 11:04
No miten HELVETISSÄ sinä sen voit "nähdä"?? Mikä luulet olevasi? Mutta minä TIEDÄN että sinä olet NATSIKOMMUNISTI. Mitäs siihen sanot, KAKSIAIVOSOLUINEN?
Ja mitä ihmettä SOTILASVALAN vannominen vaikuttaa mihinkään ja miten sen voi nähdä?!?
PRESITENTTI
MUAHAHA
06.12.2025 11:02
Voi voi mikä AJATUSULOSTE!! Vai että USA sai TALOUSLIITTO EU:n haluamaan sotaa?? No miten sinä luulet että joku TALOUSLIITTO voi käydä sotaa? Onko sinulla AIVOJA (retorinen)? Oletko KAKSIAIVOSOLUINEN?
Jos et käy vaaleissa äänestämässä, lopeta VALITTAMINEN. Muussa tapauksessa valitse sopiva ehdokas tai ryhdy itse ehdokkaaksi. Jos tämäkään ei käy, muuta pois tästä maasta ja mene muualle VALITTAMAAN
06.12.2025 11:00
Ukrainan leipäjonot ovat paljon pitemmät kuin meillä! On siis oikeus ja kohtuus että tasa-arvon nimessä avustamme ukrainalaisia. Heidän asuntojaankin tuhotaan pommituksilla. Miksi sinua pitäisi avustaa enemmän kuin ukrainalaisia??? Mikä oikein luulet olevasi? Joku NATSIKOMMUNISTI vai? Vai peräti PRESITENTTI??
06.12.2025 10:58
45 / 166