Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
törkyturpa
profiilit
törkyturpa
törkyturpa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
41
Kommenttia
2963
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Sinähän nyt toivot joululahajaksi itsellesi jobkinlaista karvanpoistolaitetta.:- hehehehehheheheeheeee"
Miten sinä tuonkin saatoit tietää?
Voin kyllä kertoa sinulle, että runkkaa..sesta EI kasva karvoja kämmeniin. Muutenhan kaikilla NORMAALEILLA miehillä olisi karvoja kämmenissä. "hehehehehheheheeheeee"
Etkö sitä tiennyt? Sinähän oletkin PRESITENTTI!
24.11.2025 07:58
Ja KAKSIAIVOSOLUISEN molemmat aivosolut tuottavat ONE-LINEREITA.
Mielikuvituksen puutetta - täydellistä puuttumista - kuvaa tuo nimike "nato tiltu". PItääkö minun, suuren TÖRKYSEDÄN keksiä teille kunnollisia nimikkeitä joilla voitte pilkata NATOa kannattavia suomalaisia (yli 90% populaatiosta)?
24.11.2025 07:55
No jo menee sairaaksi. Eihän Biden ole mitään sotaa aloittanut, ainakaan Ukrainassa.
SAIRAS ELÄKELÄINEN on nyt todella pahasti kuutamolla. PRESITENTTI hän on.
Ei, emme ole huomanneet Joe Bidenissä mitään hysteriaa?! Mutta PRESITENTTIMME on varmasti huomannut.
23.11.2025 17:39
Tässä meillä on SAIRAS ELÄKELÄINEN. Hän kuvittelee että Suomen presidentti on jollain tapaa päättämässä Ukrainan sodasta. Ei, ei hän ole. Ukrainalaiset itse päättävät siitä asiasta.
23.11.2025 17:32
Mutta mistä sinä voit tietää että minulla on kämmenissä karvoja. Ja miten se runkkaa..nen sellaista aiheuttaa? Nykylääketiede ei vahvista sellaista väittämää! Ei todellakaan.
Oletko sinä PRESITENTTI kun sinulla on noin heikot tiedot? Miksi valehtelet? Äitiskö sinulle tuollaista opetti? MUAHAHAHAAA
Niinhän se onkin!!! PRESITENTIN äiti on elinaikanaan varoittanut PRESITENTTIÄ runkkaa..asta tai muuten kasvaa karvoja KÄMMENIIN. Ja siitä syystä PRESITENTTI ei ole sellaista koskaan harrastanut!!!
Niinhän se onkin!!! MUAHAHAHAAA
23.11.2025 17:30
"maksajina olemme me euroopan unionin kansalaiset."
Niin olemme. Entäs sitten! Kerro meille: ENTÄS SITTEN!!!!!!!
Oletko sinä PRESITENTTI?
23.11.2025 17:25
Onkohan meillä tässä SAIRAS ELÄKELÄINEN joka tunnetaan myöskin nimellä PRESITENTTI.
Hän on kovin SODANHALUINEN sekä MURHANHIMOINEN. Hänen mielestään esim. KAIKKI ukrainalaiset sotavangit tulisi TAPPAA, koska he ovat hänen näkemyksensä mukaan NATSEJA.
Tällaisia meille toivottelee PRESITENTTI
23.11.2025 17:00
Kas, itse PRESITENTTIHÄN se siinä mainioiden ONE-LINEREIDENSA kanssa!!!
Kerropas kuinka kauan sinä jouduit työskentelemään saadaksesi ulos tuon hienon AJATUSKUKKASEN?
Tiesitkö, että Ceausescua kutsuttiin AJATUSTEN TONAVAKSI. Mihinkähän VIRTAAVAAN sinua voisimme verrata? Mitä itse tuumaat?
23.11.2025 16:13
Hahaa, Ceausescujen kohtalo varmasti kaihertaa SOTAKÄÄPIÖN mieltä ja UNIA. HAHAAA
Onko tuo sähkölaitosjuttu oikea uutinen vai vain spekulaatiota?
23.11.2025 16:12
Kerro lisää! Miksi olet tullut tuollaiseen lopputulokseen? Kas kun minun nähdäkseni nämä johtajat yrittävät tehdä sen mitä tehtävissä on, huomioiden kunkin mahdollisuudet, valtaoikeudet, ja ennen kaikkea mitä he voivat tehdä niin, että heillä olisi toivoa tulla vielä valituksi uudelleen.
23.11.2025 15:56
Eikö ole erikoista, että samanaikaisesti USA:n kongressi on puuhaamassa uusia pakotteita Venäjälle?!? Taitaa olla paletti varsin sekaisin USA:ssakin. Kyllä se vesipää Trump osaa todellakin laittaa asiat sekaisin!
23.11.2025 15:41
Tämä ei ole edes PRESITENTTI. Niin ÄLYVAPAATA tekstiä, että joku TEINIPOIKA lienee kysymyksessä.
Siis henkiseltä tasoltaan TEINIPOIKA. Kyllä tällä KAKSIAIVOSOLUISELLA voi fyysistä ikää olla enemmänkin. Tunnemme kaikki MYÖTÄHÄPEÄÄ tämän KAKSIAIVOSOLUISEN hengentuotteesta. Emmehän tiedä miten pitkään ja SYVÄLLISESTI hän on sitä VALMISTELLUT ennen kuin päätti JULKAISTA sen meidän ILOKSEMME.
MUAHAHAAAA
23.11.2025 15:18
Mutta voi, te KAKSIAIVOSOLUISET ette ole siinä asemassa että voisitte kenenkään ULOSANTIA arvostella. Kas, nämä ONE-LINERIT eivät anna kovin mairittelevaa kuvaa teidän henkisestä TASOSTANNE.
Minä sen sijaan osaan ANALYSOIDA teitä kuin avointa kirjaa. (siihen ei tosin paljoa tarvita, tuo kirja kun on täynnä TYHJIÄ sivuja; ja joissakin kirjoissa ei ole sivuja LAINKAAN)
"Minä toivotan sinulle nyt kovinkin munarikasta loppuelämää"
Kertoisitko tarkemmin mitä tuo tarkoittaa? Minkä eläimen munista on kysymys? Onko tässä KOIRA haudattuna? Osaisiko KAKSIAIVOSOLUINEN, PRESITENTTI sittenkin tuottaa jonkinlaisen ARVOITUKSEN? Voisiko se olla totta? Ei, en voi uskoa sellaista ...
23.11.2025 15:16
Venäjä on jo tiellä jolta ei kenties (toivottavasti) ole enää paluuta.
Avaukset ovat sekopäisiä. Mutta he ovat niin pihalla etteivät edes tajua milloin heidät on LYÖTY. Eivät he muuten KAKSIAIVOSOLUISIA olisikaan.
Katsokaa nyt heitä. Eivät kykene edes puolustautumaan sanan säilää vasten muuten kuin one-linereilla
-äitiskö sano
-miksi valehtelet
-onko lääkitys kunnossa
-eikö sinua jo laiteta köysiin siellä niuvassa
Nämä nyt ensimmäisenä tulevat mieleen. Näitä on lukemattomasti lisääkin.
23.11.2025 13:30
Eli et voi kertoa sitä minulle tässä? Onko siihen jokin erityinen syy miksi et kerro?
Kerro miksi käytät hymiöitä? Etkö osaa käyttää emojeita? Ja mikä tässä "dialogissa" on mielestäsi sellaista että siihen sopii hymiön käyttö?
KAKSIAIVOSOLUISEN logiikkaa on mahdoton ymmärtää. Olisiko meillä tässä oikein PRESITENTTI?
23.11.2025 13:15
Trump yrittää kyllä vimmalla saada läpi sopimusta, hinnalla millä hyvänsä, mutta ei noista syistä jotka tuossa mainittiin.
Trump haluaa sopimuksen läpi täysin itsekkäistä syistä. Ja saisihan hän siinä hankittua tulojakin USA:lle Ukrainan ja muiden kustannuksella.
Mutta ei USA mikään osapuoli tässä ole. Eikä kyse ole "lännen voimista" vaan Ukrainan omista voimista. Tässä on taas harhainen KAKSIAIVOSOLUINEN pohdiskelemassa asioita. Olisiko kenties PRESITENTTI?
23.11.2025 13:13
On kyllä hämmentävää! Miten ihmeessä Ukrainan olemassaolo on vaara ydinasesupervallalle ("YDIN ASE SUPER VALLALLE")??
Se on todella hämmentävää, että ANIHARVA näkee asian tuolla tavoin, eikö vain olekin?
Apropos, vieläkö SOTAKÄÄPIÖ kutsuu tätä vuosikausia jatkunutta taistelua "sotilaalliseksi erikoisoperaatioksi"? Ei voi pitää paikkaansa?
Vaikka tekihän Hitlerkin bunkkerissaan kyseisen sodan viimeisinä päivinä vielä fantastisia hyökkäyssuunnitelmia vihollisiaan vastaan.
23.11.2025 12:52
"Joko sinä olet lepositeissä siellä niuvassa?"
HYS!!! HILJAA!!! HYS!!
(mistä ihmeestä sinä sait selville säilytyspaikkani?!? Miten tämä on mahdollista?! Miten sinä voit sellaisen tietää?!?)
23.11.2025 12:48
NATO ei ole Ukrainan sodan osapuoli.
Oletteko muuten huomanneet, että sunnuntaisin ei tule lainkaan niitä pitkiä sepustuksia joihin on oikein vaivauduttu kaivamaan videoita tms. "lähdemateriaaliksi"?
Se johtuu siitä, että LENINGRADIN vitsinmurskaamo pitää lepopäivän sunnuntaisin ja kansallisina pyhäpäivinä.
MUAHAHAAA
23.11.2025 12:47
No jos vaihtoehdot ovat tuossa, niin en tosiaan osaa valita.
Voisitko sinä auttaa minua valitsemaan? Kerro lisää noista vaihtoehdoista, MUAHAHAA
Missä muuten näet tässä "poliittista kiihkoilua"? Tuo on erikoinen näkökanta. Mutta eihän KAKSIAIVOSOLUISEN mielenliikkeitä voi tulkita mitenkään järkevällä tavalla. Ei vaikka kasvaisi karvoja kämmenissä (mitä se muuten tarkoittaa??)
23.11.2025 12:37
49 / 149