Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
törkyturpa
törkyturpa
törkyturpa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
41
Kommenttia
3303
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitä ihmettä sinä oikein hourailet? Mitä sieniä sinä syöt? Ja mihin SOTAAN sinä viittaat???
Retoriikkasi paljastaa sinut. Jo kohdemaan valinta - Thaimaa - paljastaa kapean mielikuvituksesi. Jos oikeasti olisit RAHAMIES, retoriikkasi - ml. maavalinta - olisi aivan toinen. Tämä "pattajalle" höpinä paljastaa duunarin / työelämän ulkopuolella lusmuilevan, jolla ei ole mitään mahdollisuuksia toteuttaa edes lomamatkaa Thaimaaseen.
Tämä on mainio, MUAHAHA:
"ostan potentiaalista omaisuutta ja otan eloon jääneitä Nato Tiltuja työhön oppimaan, valtion maksaessa teille pientä päivärahaa 6,1€/päivä"
-ostat "POTENTIAALISTA" omaisuutta: MUAHAHA, kerrohan mitä se tarkoittaa, MUAHAHA. "POTENTIAALINEN OMAISUUS", MUAHAHA, potentiaali, kerrohan mitä se "potentiaalinen omaisuus" tarkoittaa? MUAHAHA Ja paljonko se maksaa, MUAHAHA
-otat nato tiltuja töihin, ja sitten valtio maksaa meille pientä päivärahaa: Mitä V....A, siis että valtio maksaa meille päivärahaa?! Mitä /&(/% päivärahaa ja mistä hyvästä?
-Lisäksi aiot tehdä tuottoisia etätöitä: MUAHAHA, etätöitä tekee nykyään hyvinkin moni eikä kukaan tee mitään töitä ellei se ole "tuottoisaa", MUAHAHA
Onko termi "etätyö" sinulle niin eksoottinen, että päätit käyttää sitä, MUAHAHA
Huomaatko, retoriikkasi paljastaa sinut jokaisessa lauseessasikin, MUAHAHAA
Tiedätkö muuten miten PATTAJA pitäisi kirjoittaa? MUAHAHA
THAIMAA
MUAHAHAHA
PATTAJALLE (Pattaya?)
MUAHAHAHAAAA
19.02.2026 16:46
Putin on alusta asti ajatellut vain omaa etuaan eikä muuta ajattelutapaansa. Putin kaatuu tämän sodan myötä, mutta hänen toiveensa päästä historiankirjoihin kyllä toteutuu. Ei tosin siinä valossa mitä hän itse toivoo, MUAHAHA MUAHAHAHAA
Niin, Putin on jo siinä pisteessä, että mikä tahansa rauha lopulta kaataa hänet. Vaikka Ukraina yhtäkkiä antautuisi täydellisesti ja Venäjä miehittäisi koko Ukrainan, venäläisessä yhteiskunnassa tapahtuisi jonkinlaisia jälkijäristyksiä joka tapauksessa. Ja nuo koituvat Putinin kohtaloksi.
Katsokaapa, sen jälkeen venäläinen voi aivan hyvin kysyä:"me saatiin Ukraina, entäs %/&/&%/( sitten. Mitä /&(/&% me sillä maapalasella teemme? Meidän täytyy joka tapauksessa pitää siellä miehitysjoukkoja, koska Ukrainalaiset tahtovat itsenäisiksi ja se maksaa. Mitä /&//("
MUAHAHA MUAHAHAHAAA
19.02.2026 16:35
"Mediapooli valvoo, että yksikään ei lipeä porukasta ja tätä asiaa on turha kiistää, koska sen näkee jokainen."
Ei, ei todellakaan näe.
Voisitko antaa esimerkkejä sellaisista uutisista, joita MEDIAPOOLI valvoo?
Me muutkin voisimme sen jälkeen nähdä MEDIAPOOLIN ohjaavan uutisia.
19.02.2026 16:26
Oletko sinä se sama AUTISTINEN ELÄKELLÄINEN joka aina missaa pointin?!?
Pointtini oli: voisitko antaa esimerkin uutisesta josta näkee sen olevan eliitin/MEDIAPOOLIN ohjaama?
Tätä minä kysyin. Voisitko antaa esimerkin?
19.02.2026 16:24
Aha, no miten se näkyy 'UUTISOINNEISSA'?
Kertoisitko, minä eikä kukaan muukaan ole huomannut, Meitä kiinnostaisi kovasti.
Antaisitko jonkin "uutisen" meille esimerkiksi, josta voisimme nähdä myös tämän saman eliitin ohjailun?
19.02.2026 16:12
SAIRASELÄKELLÄINEN havaittu!
Hänen tyylistään ei voi erehtyä!
SAIRASELÄKELLÄINEN,
MUAHAHA MUAHAHAHAA
19.02.2026 16:10
Haa, minä tiedän!
Tämä on se nimimerkki SAIRASELÄKELLÄINEN. Hän näkee SAIRASELÄKELLÄISIÄ joka puolella. Kaikki on niin SAIRASELÄKELLÄISTÄ että alta pois!
19.02.2026 16:10
-miljardi luokan
-verotuo
-mini taloudelle
-ammattilais armeijaa (ARMEIJJAA)
MUAHAHA
PRESITENTTI
MUAHAHA MUAHAHAHAA
19.02.2026 14:22
"... vihollisen uutisointeja uskottavasti kommentoida niin niiden on pohjauduttava vain ja ainoastaan alkuperäisiin lähteisiin. Paasaukseni päätteeksi saanen tarjota itänaapurimme tuoreinta uutisointia ajankohtaisista asioista:"
Huomatkaa tämän venäläisen sanojen asettelu:
-"vihollisen uutisointia": MUAHAHA, minun ei tarvinne kommentoida tätä
-"alkuperäisiin lähteisiin": tähän annetaan linkki Youtubeen!!! Youtubeen!!! Alkuperäinen lähde Youtube!!!!
Muistakaa, että nykypäivänä on syytä suhtautua terveen kriittisesti ja skeptisesti kaikkeen uutisointiin. Youtube on hupikanava jonne kuka tahansa saa laittaa tuotoksiaan. Ja muistettava on, että nimenomaan _kremliläinen_ uutisointi on kerännyt mainetta historian ja totuuden uudelleenmäärittämisessä.
19.02.2026 14:20
Tämä venäläinen nato tiltu tuo taas tutun vastakkaisasettelun: me suomalaiset olemme russofobeja, me pidämme Venäjää vihollisena, me pidämme Venäjää vastustajana jne. yms.
Tämä on FSB:n ja Kremlin propagandaa. Sen tarkoitus on syyllistää meidät eikä Venäjää. Me olemme syyllisiä. Me pidämme Venäjää vihollisena. Me pidämme Venäjää vastustajana. Me sitä ja Me tätä ja vielä tuotakin.
Muistakaa aina, että me olemme pyrkineet elämään Venäjän kanssa rauhassa ja yrittäneet pitää yllä hyviä suhteita. Mutta Venäjä aloitti aggressiivisen käyttäytymisen jo yli 10 vuotta sitten ja Kremlissä tiedetään aivan hyvin, että muiden Venäjän naapurivaltioiden on reagoitava siihen. Ja me olemme reagoineetkin.
Nyt kun sotaonni Ukrainassa on kääntymässä viimein Ukrainan ja oikeuden puolelle, nämä propagandistit alkavat olla paniikissa ja he yrittävät kaikkia mahdollisia keinoja luodakseen epäjärjestystä yhteiskuntaamme.
19.02.2026 14:08
Ehei, mediassakin on uutisoitu (MEDIAPOOLI), että FSB värvää syrjäytyneitä yms. sen kaltaisia henkilöitä kirjoittamaan ja levittämään Kremlin propagandaa ja jopa tekemään terrotistisia tekoja: tulipaloja, mitä tahansa häiriöitä yhteiskunnassa jotka levittävät sekaannusta.
19.02.2026 14:02
MEDIAPOOLI mainittu!
Onko sinun mielestäsi maailmassa missään "vapaata mediaa"?
Vai onko tämä taas tutun autistisen eläkeläisen (ELÄKELLÄINEN) horinoita. Mikään media ei ole vapaa, koska ne ovat osakeyhtiöitä ja niiden tavoitteena on tehdä tuottoa osakkeenomaistajille eivätkä ne siksi ole "vapaita". Huh huh ...
MUAHAHA
PRESITENTTI
MUAHAHAHAA MUHAHAHAHAHA
19.02.2026 13:28
Tämä venäläinen nato tiltu saa pientä palkkaa FSB:ltä, että hän säännöllisesti kirjoittaa tätä roskaa tänne Suomi24 palstalle.
Antaa hänen kirjoittaa, hän saa siitä pienenpientä palkkaa, joka on kuitenkin merkittävä summa hänelle mutta ei meille töissäkäyville.
19.02.2026 13:17
Toistan edelleen: Thaimaaseen päästäkseen on oltava HILLOA!
Nämä "reservistä eroajat" ovat tyypillisesti yhteiskunnan reunamilla eleleviä syrjäytyneitä ihmisiä, jotka elävät enemmän tai vähemmän yhteiskunnan kustannuksella. Näillä ihmisillä ei ole RAHAA, jotta he voisivat muuttaa ulkomaille.
Kas, eläminen ulkomailla MAKSAA, vaikka muuttaisit meidän mittapuumme mukaan matalamman elintason maihin.
Toisekseen, jotta oikeasti voisit hyödyntää tämän matalamman elintason maan tuloeroa meihin nähden, sinulla on oltava jonkin verran VERKOSTOA, tahoja joiden kautta tuon tuloeron hyödyntäminen onnistuisi. Jos menet sinne vain tavallisena "turistina", sinut tyhjennetään nopeasti ylimääräisistä rahoista, enkä nyt tarkoita minkäänlaista rikollisuutta.
MOT
MUAHAHAAHA
PRESITENTTI
MUAHAHA MUAHAHAA
voi miksi en käynyt koulua
MUAHAHA MUAHAHA
Mutta voi, se olikin seurausta siitä etten osaa
MUAHA MUHAHAHAA
19.02.2026 13:14
Jaa mikä "kynä"?? Ja mikä "penaali"?? Häh?
MUAHAHAA, Ano, MUAHAHA
Jopa nimitys "spede" Anolle olisi loukkaus spedeyttä kohtaan!
Muistaako kukaan mistä tämä valtakunnanklovni on löytynyt ja päässyt perussuomalaisten eduskuntavaalilistalle? Ja millä ihmeellä (!!!) Ano on tullut valituksi?!?!?!
Ei ymmärrä, ei
19.02.2026 13:07
Muistakaa aina, että nämä venäläisten aloittamat keskustelut ovat kremliläistä propagandaa ja vastuu siirtyy aina lukijalle (LUKIA).
Näille on tyypillistä, että tapahtumat, henkilöt, henkilöiden tekemiset ja sanomiset ovat kaikki vääristeltyjä tai esitetty kontekstista irrotettuna.
19.02.2026 13:03
Kas, tässäpä meillä on oikein yhteiskunnan VALIOYKSILÖ. Kouluja ei ole käyty eikä kirjoittaminen oikein suju. Ei kyllä suju ajatteleminenkaan. Sellainen on tälle VALIOYKSILÖLLE jopa vierasta:
"Nyt on Nato tiltulla ARCTICK CIRCLE = KYLMÄ RINKI NATO TILTUN PERS'REIJÄN YMPÄRILLÄ."
MUAHAHAHA
PRESITENTTI
MUAHAHA MUAHAHAHA
Täydeksi mysteeriksi jää mitä tämä nato tiltu halusi kertoa meille. Mutta eipä sillä ole väliä, sillä ei toden totta ole mitään väliä, MUAHAHAA
18.02.2026 13:34
Olen jo sanonut sinulle, että sinä et koskaan sinne "pattajalle" pääse, koska siihen tarvitaan RAHAA, jota sinulla ei ole.
Ai mistä tiedän ettei sinulla ole rahaa?
Retoriikkasi paljastaa varmuudella, ettet ole penaalin terävimpiä kyniä mikä edelleen merkitsee ettet todennäköisesti ole hyvin palkatussa työssä. Ja jos elät yhteiskunnan kustannuksella, asia on itsestäänselvä.
Minä kyllä toivoisin, että sinä lähtisit tästä maasta pois etkä tulisi koskaan takaisin.
Voi olla etten ole ainoa joka näin ajattelee, vai mitä tuumaat?
18.02.2026 13:09
Mutta kun me molemmat tiedämme, että sinä et sinne Thaimaaseen tai PATTAJALLE koskaan pääse. Kas, siihen tarvittaisiin RAHAA, jota sinulla ei ole.
Sinä olet muuten sama henkilö joka joka puolella postittaa näitä "eroa armeijasta" tms. eroa sieltä ja täältä viestejä. Näiden eroviestien rinnalle olisi loogista liittää jonkinlainen manifesti tms. miksi yhteiskunta on mätä ja/tai miksi armeijaan tai reserviin kuuluminen on ihmisarvojen tms. vastaista. Siis jotain järkevää motiivia miksi sieltä ja täältä kannattaisi erota.
Mutta jos antaa motiiviksi eroamiselle sen, että "mennään PATTAJALLE juomaan rommikolaa" niin paljastetaan omasta ajatusmaailmasta jo melkoisen paljon. Tai siis, paljastetaan ammottava tyhjyys, MUAHAHAHA
Ja tästä voimme päätellä, että sinä teet tätä vain saadaksesi huomiota. Onko sinut potkittu pihalle armeijasta vai miksi olet noin katkera?
18.02.2026 11:02
Tässä meillä on heikkolahjainen, joka yhdistää toisiinsa "reservistä eroamisen" ja ilmeisen rahakkaan elämän Thaimaassa. Näillähän ei ole keskenään mitään tekemistä.
Mutta tyypillisesti "reservistä eroava" on jonkin sortin vaihtoehtoihminen tms. yhteiskuntaa vieroksuva, joiden toimeentulo on tyypillisesti yhteiskunnan harteilla. Tällaisille ihmisille Thaimaan(kin) matkat ovat vain haaveunta. Ja tuossa oleva retoriikkakin paljastaa raa'an todellisuuden: tällä henkilöllä kaikki hänen kirjoittamansa on vain pelkkää löpinää. Hänen retoriikkansa paljastaa heikkolahjaisen ihmisen joka ei ole koulunpenkkiä koskaan kuluttanut.
Ehkä hän vihaakin armeijaa ja kenties siksi ettei hän ole koskaan päässyt sinne palvelukseen?! Kuka tietää ...
18.02.2026 10:57
8 / 166