Vapaa kuvaus

Aloituksia

41

Kommenttia

3303

  1. Mitä ihmettä sinä oikein hourailet? Mitä sieniä sinä syöt? Ja mihin SOTAAN sinä viittaat???

    Retoriikkasi paljastaa sinut. Jo kohdemaan valinta - Thaimaa - paljastaa kapean mielikuvituksesi. Jos oikeasti olisit RAHAMIES, retoriikkasi - ml. maavalinta - olisi aivan toinen. Tämä "pattajalle" höpinä paljastaa duunarin / työelämän ulkopuolella lusmuilevan, jolla ei ole mitään mahdollisuuksia toteuttaa edes lomamatkaa Thaimaaseen.

    Tämä on mainio, MUAHAHA:
    "ostan potentiaalista omaisuutta ja otan eloon jääneitä Nato Tiltuja työhön oppimaan, valtion maksaessa teille pientä päivärahaa 6,1€/päivä"

    -ostat "POTENTIAALISTA" omaisuutta: MUAHAHA, kerrohan mitä se tarkoittaa, MUAHAHA. "POTENTIAALINEN OMAISUUS", MUAHAHA, potentiaali, kerrohan mitä se "potentiaalinen omaisuus" tarkoittaa? MUAHAHA Ja paljonko se maksaa, MUAHAHA

    -otat nato tiltuja töihin, ja sitten valtio maksaa meille pientä päivärahaa: Mitä V....A, siis että valtio maksaa meille päivärahaa?! Mitä /&(/% päivärahaa ja mistä hyvästä?

    -Lisäksi aiot tehdä tuottoisia etätöitä: MUAHAHA, etätöitä tekee nykyään hyvinkin moni eikä kukaan tee mitään töitä ellei se ole "tuottoisaa", MUAHAHA

    Onko termi "etätyö" sinulle niin eksoottinen, että päätit käyttää sitä, MUAHAHA
    Huomaatko, retoriikkasi paljastaa sinut jokaisessa lauseessasikin, MUAHAHAA
    Tiedätkö muuten miten PATTAJA pitäisi kirjoittaa? MUAHAHA

    THAIMAA
    MUAHAHAHA
    PATTAJALLE (Pattaya?)
    MUAHAHAHAAAA
  2. Mutta kun me molemmat tiedämme, että sinä et sinne Thaimaaseen tai PATTAJALLE koskaan pääse. Kas, siihen tarvittaisiin RAHAA, jota sinulla ei ole.

    Sinä olet muuten sama henkilö joka joka puolella postittaa näitä "eroa armeijasta" tms. eroa sieltä ja täältä viestejä. Näiden eroviestien rinnalle olisi loogista liittää jonkinlainen manifesti tms. miksi yhteiskunta on mätä ja/tai miksi armeijaan tai reserviin kuuluminen on ihmisarvojen tms. vastaista. Siis jotain järkevää motiivia miksi sieltä ja täältä kannattaisi erota.

    Mutta jos antaa motiiviksi eroamiselle sen, että "mennään PATTAJALLE juomaan rommikolaa" niin paljastetaan omasta ajatusmaailmasta jo melkoisen paljon. Tai siis, paljastetaan ammottava tyhjyys, MUAHAHAHA

    Ja tästä voimme päätellä, että sinä teet tätä vain saadaksesi huomiota. Onko sinut potkittu pihalle armeijasta vai miksi olet noin katkera?