Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

6837

  1. tiinalr59@+Saitkin+jo+vastauksen+korppikselta.+Minulle+oli+uutta+että+glukosamiinista+saa+noin+vahvan+version.+Itse+otan+sitä+napin+päivässä,+750+mg+näyttää+olevan+vahvuus.+Satunnaisesti+olen+käyttänyt+tuota+hainrusto/vihersimpukkavalimistetta.+Minusta+ne+jotenkin+pehmentävät+kivun+tuntemusta.+Jostakin+lääkärihaastettelusta+kuulin,+että+glukosamiinikaan+ei+auta+kaikkia.+Siksi+kai+luontaislääkkeitäkin+kokeillaan.+Puoliso+käyttä+joskus+Nivelteho-nimistä+valmistetta,+joka+oli+aika+kallista,+eikä+kai+eronnut+tehokkuudeltaan+muista.
  2. Et+taida+aloittaja+olla+ainoa,+jolla+on+tarve+erottaa+"some"+ja+"live"+toisistaan.Aika+moni+harvoin+täällä+käyvä+painottaa+noiden+eroa+ja+tietysti+arvottaa+sen+elävän+elämän+"oikeammaksi".Minulle+ne+ovat+jokseenkin+samanarvoiset.+Ujona+en+itseäni+pidä+ja+elävässä+elämässä+on+kontakteja+riittävästi.+Monet+ystävät+ja+tutut+vain+asuvat+kaukana,+ovat+työssä,+kiinni+lastenlastenhoidossa+tai+sitten+niin+aktiivisia,+että+tapaamisen+järjestäminen+on+joskus+tosi+työlästä.+Jutustelu+täällä+on+helppoa.+Ei+tarvitse+nähdä+vaivaa:+ei+lähteä+minnekään,+ei+siivota,+eikä+varustautua+muutenkaan.+Häipyäkin+voi+numeroa+tekemättä+jos+niin+tahtoo.+Vapaus+ja+keveys.+Eivätkös+ne+ole+jotakin+?Viihtymisen+edellytys+ovat+tietenkin+toiset+kirjoittajat:+mielenkiintoisia+ihmisiä,+hyviä+kirjoittajia.+Mitäpä+sitä+muuta+seuraltaan+voi+odottaa+?+Monet+ovat+jo+vuosien+takaisia+tuttuja,+joiden+elämää+tahtookin+seurata.+Vaikka+olen+kirjoittanut+aika+paljon,+en+ole+joutunut+tulilinjalle+samalla+tavalla+kuin+jotkut+täällä.+Se+ei+tunnu+sivulliseltakaan+kivalta,+mutta+minkä+sitä+kenellekään+voi+?+Enemmän+kuin+tuo,+mikä+täällä+kirjoittajia+pitää,+minua+kiinnostaisi+tietää,+mistä+syystä+täältä+lähdetään.+Minulla+on+heti+mielessä+muutama+kiva+kirjoittaja,+joka+on+(tiettävästi)+jättänyt+palstan.+Jotkut+ovat+tietysti+kurkanneet+ja+lähteneet+heti,+mutta+on+niitäkin,+jotka+ovat+kirjoittaneet+pitkään+ja+poistuneet.+Heidänkään+peräänsä+ei+kuulemma+pitäisi+haikailla,+mutta+haikailen+silti..))+Toki+uudet+kirjoittajat+tuovat+aina+uutta+palstalle,+mutta+ainakin+itseltäni+vie+aikaa+ennenkuin+heistä+tule+tuttuja+ja+"seurailtavia"...
  3. Jaa,+korppis.+Minulla+taitaa+kohta+alkaa+lähtölaskenta+koko+palstalta.+Kun+vauvoja+pukkaa+"koko+ajan"+ja+jollakin+tavoin+tahtoisi+heidän+elämässään+olla+läsnä.+Yllättäen+ovat+myös+live-aktiviteetit+lisääntyneet...70+++ei+sillä+tavalla+kiehdo,+että+tutut+ovat+täällä+ja+meno+on+ollut+mieleeni.+Ajaa+nyt+itsensä++uuteen+kuvioon+ja+muistat+kai+sen+"vastaanoton",+minkä+siellä+itse+sait+?No.+Ajat+muuttuvat+ja+niin+kai+mekin.Sinä+varmasti+vedät+väkeä+mukaasi+ja+äkkiä+ynnäten+teitä+saattaa+olla+useitakin+ensi+vuonna,+jotka+ylittävät+tämän+maagisen+rajan.+++Mutta+"den+dagen+den+sorgen"...