Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

9

  1. Näitä+on+monia.+Oon+testannut+sovituskopit,+bussit,+junat+ja+parkkipaikalla+autossa.+Oon+myös+ollut+kauko-ohjattavan+vibraattorin+kanssa+taloyhtiön+ulkoilualueella+ja+kaupungilla.+Viimeisin+oli+uimahallin+sauna,+jossa+olin+valitettavasti+yksin,+mutta+suihkussa+oli+porukkaa.
  2. Mikä+nikki?+:)
  3. Saako+lisäillä+myös?
  4. Kysymys+1:-Harrastatko+itsetyydytystä?+Jos+harrastat+niin+kuin+usein+sitä+teet+?--+Harrastan+vaihtelevasti.+Joinakin+viikkoina+useamman+kerran+päivässä+ja+joinakin+viikkoina+vain+kerran+viikossa.+Nuorempana+tuli+harrasteltua+enemmänkin...Kysymys+2:-Minkä+ikäinen+olet+ja+minkäikäisenä+aloitit+itsetyydytyksen..ja+mikä+on+ikäsi+nyt?--+Olen+25+kohta+26.+Aloitin+muistaakseni+12-13+vuotiaana.Kysymys+3:-+Kun+masturboit,+mistä+kaikkialta+koskettelet+ja+hyväilet+itseäsi+?--+Itsetyydytykseni+kohdistuu+lähinnä+rintoihin,+nänneihin+ja+klitorikseen.Kysymys+4:-Omistatko+seksileluja+ja+jos+omistat+niin+millaisia/+mitä+leluja+?--+Klitorispumppu,+dildoja,+vibraattoreita,+perhosvibraattori+yms...Kysymys+5:-Mistä+fantasioit+kun+masturboit+?--+Julkisista+paikoista,+seksistä+toisen+naisen+kanssa...kysymys+6:-Oletko+koskaan+masturboinut+peilin+edessä+samalla+peilistä+itseäsi+katsellen+?--+Joskus+nuorempana+joo+kylläKysymys+7:-Voihkitko+kun+teet+sitä+vai+pystytkö+masturboimaan+hiljaa+?--+pystyn+tekemään+hiljaaKysymys+8:-Oletko+posliini+?--+en+tällä+hetkelläKysymys+9:-Mitä+kaikkea+olet+upottanyt+sisääsi+ja+kumpaan+reikään+?--+en+mitään+kummallisia+esineitä,+sormia+ja+dildoa+ainoastaanKysymys+10:-Oletko+koskaan+masturboinut+julkisella+paikalla...ja+jos+olet+niin+missä+ja+näkikö+kukaan+?--+olen+useasti.+Autossa+parkkipaikalla+kun+äiti+oli+kaupassa,+nuorena+autossa+sisarusten+välissä+takin+alla,+vaatekauppojen+pukukopeissa,+bussissa,+parvekkeella,+töissä+yms.+Tarkoitus+olisi+mennä+tässä+joskus+tekemään+sitä+kylpylään+tai+jonnekin+julkiseen+saunaan.