Moikka! Ootteko te naiset kiinnostuneita koskaan lähtemään masturboimaan esimerkiksi luontoon tai uimahalliin niin että siellä olisi muitakin samanhenkisiä liikkeellä? Kysymys siis vain naisille :) Itseäni ajatus kiinnostaa ja kiihottaa kovasti.
Itsetyydytys yhdessä tuntemattomien kanssa?
10
2196
Vastaukset
- oulussaoireita
Miten pohjoisesta olet, N pohjoissuomi? Onko vaikkapa Oulussa sellaisia paikkoja missä mahikset moiseen, tietty oltava suht julkimo paikka et saadaan sähköä ilmaan ja sinne missä sykkii!
- miinamaniaiski
miinamaria92 kirjoitti:
Oulu on sopivan lähellä ainakin minua... oletko mies vai nainen 'oulussa oireita'?
Ootko oulun ylä- vai alapuolella? Joskus siel asustelin, nyt alempana. Haittako jos jompi kumpi oon? NAINEN on ykkönen jokatapaukses kuitenki! Miinamariasta waara tulla miinamania, oiretta pukkaa. Haittaako tuo?
itse olen käynyt usein luonnossa runkuilla kun lenkkeilen usein metsäs...kiihottaa ajatus että joku katselisi...
- hemmohei
Missä päin Sanna olet
- sannannannaakatselen
Kiwa että kiihottuisit lisää kun sua seurailisin... Oletko koskaan hamees käwelylenkillä? se olis kiwa päästä katsoon kun helmojasi nostelet ja kostekkoas koskenet???
- Kivapate
Moikka oletko löytänyt runkkuseuraa minä kylläkin mies mut jos kelpaa kaveriksi niin vastaile olen Oulusta
- privatisti-vain
Taitaa kimpparunkku olla homojen hommaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662922Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111626
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111874
- 57869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6805- 34780