Itsetyydytys yhdessä tuntemattomien kanssa?

N_pohjoissuomi

Moikka! Ootteko te naiset kiinnostuneita koskaan lähtemään masturboimaan esimerkiksi luontoon tai uimahalliin niin että siellä olisi muitakin samanhenkisiä liikkeellä? Kysymys siis vain naisille :) Itseäni ajatus kiinnostaa ja kiihottaa kovasti.

10

2304

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oulussaoireita

Miten pohjoisesta olet, N pohjoissuomi? Onko vaikkapa Oulussa sellaisia paikkoja missä mahikset moiseen, tietty oltava suht julkimo paikka et saadaan sähköä ilmaan ja sinne missä sykkii!

• Oulu on sopivan lähellä ainakin minua... oletko mies vai nainen 'oulussa oireita'?

• miinamaniaiski
        miinamaria92 kirjoitti:

Oulu on sopivan lähellä ainakin minua... oletko mies vai nainen 'oulussa oireita'?

Ootko oulun ylä- vai alapuolella? Joskus siel asustelin, nyt alempana. Haittako jos jompi kumpi oon? NAINEN on ykkönen jokatapaukses kuitenki! Miinamariasta waara tulla miinamania, oiretta pukkaa. Haittaako tuo?

• itse olen käynyt usein luonnossa runkuilla kun lenkkeilen usein metsäs...kiihottaa ajatus että joku katselisi...

• hemmohei

Missä päin Sanna olet

• Mielelläni katselisin sua sanna

• sannannannaakatselen

Kiwa että kiihottuisit lisää kun sua seurailisin... Oletko koskaan hamees käwelylenkillä? se olis kiwa päästä katsoon kun helmojasi nostelet ja kostekkoas koskenet???

• Kivapate

Moikka oletko löytänyt runkkuseuraa minä kylläkin mies mut jos kelpaa kaveriksi niin vastaile olen Oulusta

• privatisti-vain

Taitaa kimpparunkku olla homojen hommaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      81
      4418
    2. Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?

Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.
      Maailman menoa
      199
      3552
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      136
      3390
    4. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      228
      2667
    5. "Kostokakka!" Farmi Suomen pehtoori avaa sanaisen arkkunsa Frederikin haisevasta jäynästä

Voi hyvänen aika Reetun touhuja! Pehtoori Terho Häkkinen sai ennen näkemätöntä höykytystä heti Farmi Suomi -realityn alk
      Tv-sarjat
      21
      2291
    6. Ylen juontaja möläytti suorassa radio-ohjelmassa

Ylen Radio Suomen juontaja Samuli Aaltonen käytti törkeää kieltä maanantaiaamupäivän Koko Suomen radio -ohjelman lähetyk
      Maailman menoa
      43
      2268
    7. Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia

mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös
      Maailman menoa
      62
      2104
    8. Katsoitko Petolliset, mitä mieltä?

Vanajanlinnan käytävät ja salongit täyttyvät jälleen kuiskailuista, salaisuuksista ja petoksista. Petollisten uudella
      Tv-sarjat
      11
      2066
    9. Ei se halua mitään!!

Arkailija koko tyyppi!
      Ikävä
      32
      2031
    10. Onko Janne Naakka tuttu kasvo ja mitä mieltä olet Farmi-kokoonpanosta?

Somevaikuttaja Janne Naakka on tubettaja ja bloggaaja sekä yksi uuden Farmi Suomi -kauden kisaajista. Naakka tuottaa mm.
      Tv-sarjat
      0
      1963
    Aihe