Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

461

  1. Älä+sinä+tule+siihen+sotkemaan+palstaa+:D
  2. Olet+hauska+😂
  3. 1.Kuningasten+kirja:8:30 Kuule+palvelijasi+ja+kansasi+Israelin+rukous,+jonka+he+rukoilevat+tähän+paikkaan+päin+kääntyneinä;+kuule+asuinpaikastasi,+taivaasta,+ja+kun+kuulet,+niin+anna+anteeksi.>+Jakeen+lisätiedot2.Kuningasten+kirja:19:4 Ehkä+Herra,+sinun+Jumalasi,+kuulee+kaikki+Rabsaken+sanat,+joilla+hänen+herransa,+Assurin+kuningas,+on+lähettänyt+hänet+herjaamaan+elävää+Jumalaa,+ja+rankaisee+häntä+näistä+sanoista,+jotka+Herra,+sinun+Jumalasi,+on+kuullut.+Niin+kohota+nyt+rukous+jäännöksen+puolesta,+joka+vielä+on+olemassa.'">+Jakeen+lisätiedotNehemia:1:11 Oi+Herra,+tarkatkoon+sinun+korvasi+palvelijasi+rukousta+ja+niiden+palvelijaisi+rukousta,+jotka+tahtovat+peljätä+sinun+nimeäsi!+Anna+tänä+päivänä+palvelijasi+hankkeen+menestyä+ja+suo+hänen+saada+armo+sen+miehen+edessä."+Minä+olin+näet+kuninkaan+juomanlaskija.>+Jakeen+lisätiedotPsalmit:17:1 Daavidin+rukous.+Kuule,+Herra,+minun+oikeata+asiaani,+tarkkaa+minun+huutoani,+ota+korviisi+minun+rukoukseni,+joka+ei+lähde+petollisilta+huulilta.>+Jakeen+lisätiedot28:2 Kuule+minun+rukousteni+ääni,+kun+minä+sinua+avuksi+huudan,+kun+minä+käteni+nostan+sinun+kaikkeinpyhintäsi+kohti.>+Jakeen+lisätiedot28:6 Kiitetty+olkoon+Herra,+sillä+hän+on+kuullut+minun+rukousteni+äänen.+>+Jakeen+lisätiedot31:23 Minä+sanoin+hädässäni:+"Minä+olen+sysätty+pois+sinun+silmiesi+edestä."+Kuitenkin+sinä+kuulit+minun+rukousteni+äänen,+kun+minä+sinua+huusin.>+Jakeen+lisätiedot66:20 Kiitetty+olkoon+Jumala,+joka+ei+hyljännyt+minun+rukoustani+eikä+ottanut+minulta+pois+armoansa.>+Jakeen+lisätiedot86:1 Daavidin+rukous.+Kallista,+Herra,+korvasi+minun+puoleeni+ja+vastaa+minulle,+sillä+minä+olen+kurja+ja+köyhä.>+Jakeen+lisätiedot90:1 Mooseksen,+Jumalan+miehen,+rukous.+Herra,+sinä+olet+meidän+turvamme+polvesta+polveen.>+Jakeen+lisätiedot102:1 Kurjan+rukous,+kun+hän+on+näännyksissä+ja+vuodattaa+valituksensa+Herran+eteen.>+Jakeen+lisätiedot102:18 kun+hän+kääntyy+niiden+rukouksen+puoleen,+jotka+ovat+kaikkensa+menettäneet,+eikä+enää+heidän+rukoustansa+hylkää.+>+Jakeen+lisätiedot130:2 Herra,+kuule+minun+ääneni.+Tarkatkoot+sinun+korvasi+minun+rukousteni+ääntä.>+Jakeen+lisätiedot140:7 Minä+sanon+Herralle:+"Sinä+olet+minun+Jumalani."+Herra,+ota+korviisi+minun+rukousteni+ääni.>+Jakeen+lisätiedot142:1 Daavidin+mietevirsi,+hänen+ollessaan+luolassa;+rukous.>+Jakeen+lisätiedotSananlaskut:15:8 Jumalattomien+uhri+on+Herralle+kauhistus,+mutta+oikeamielisten+rukous+on+hänelle+otollinen.>+Jakeen+lisätiedot28:9 Joka+korvansa+kääntää+kuulemasta+lakia,+sen+rukouskin+on+kauhistus.>+Jakeen+lisätiedotJesaja:37:4 Ehkä+Herra,+sinun+Jumalasi,+kuulee+Rabsaken+sanat,+joilla+hänen+herransa,+Assurin+kuningas,+on+lähettänyt+hänet+herjaamaan+elävää+Jumalaa,+ja+rankaisee+häntä+näistä+sanoista,+jotka+Herra,+sinun+Jumalasi,+on+kuullut.+Niin+kohota+nyt+rukous+jäännöksen+puolesta,+joka+vielä+on+olemassa.'">+Jakeen+lisätiedot56:7 ne+minä+tuon+pyhälle+vuorelleni+ja+ilahutan+heitä+rukoushuoneessani,+ja+heidän+polttouhrinsa+ja+teurasuhrinsa+ovat+otolliset+minun+alttarillani,+sillä+minun+huoneeni+on+kutsuttava+kaikkien+kansojen+rukoushuoneeksi.>+Jakeen+lisätiedotJeremia:3:21 Kuule!+Kalliokukkuloilta+kuuluu+itku,+israelilaisten+rukous,+sillä+he+ovat+vaeltaneet+väärää+tietä,+ovat+unhottaneet+Herran,+Jumalansa.>+Jakeen+lisätiedot7:16 Mutta+sinä+älä+rukoile+tämän+kansan+puolesta,+älä+kohota+heidän+puolestaan+huutoa+ja+rukousta+äläkä+niillä+minua+ahdista;+sillä+en+minä+sinua+kuule.>+Jakeen+lisätiedot11:14 Mutta+sinä+älä+rukoile+tämän+kansan+puolesta,+älä+kohota+heidän+puolestaan+huutoa+ja+rukousta,+sillä+en+minä+kuule,+kun+he+minua+avuksi+huutavat+onnettomuutensa+tähden.>+Jakeen+lisätiedotValitusvirret:3:44 olet+peittänyt+itsesi+pilvellä,+niin+ettei+rukous+pääse+lävitse.>+Jakeen+lisätiedotDaniel:9:17 Ja+nyt,+meidän+Jumalamme,+kuule+palvelijasi+rukous+ja+hänen+anomisensa+ja+valista+kasvosi+pyhäkkösi+ylitse,+joka+on+autiona;+Herran+tähden.>+Jakeen+lisätiedotHabakuk:3:1 Profeetta+Habakukin+rukous;+virren+tapaan.>+Jakeen+lisätiedotMatteuksen+evankeliumi:21:13 Ja+hän+sanoi+heille:+"Kirjoitettu+on:+'Minun+huoneeni+pitää+kutsuttaman+rukoushuoneeksi',+mutta+te+teette+siitä+ryövärien+luolan.">+Jakeen+lisätiedotMarkuksen+evankeliumi:11:17 Ja+hän+opetti+ja+sanoi+heille:+"Eikö+ole+kirjoitettu:+'Minun+huoneeni+on+kutsuttava+kaikkien+kansojen+rukoushuoneeksi'?+Mutta+te+olette+tehneet+siitä+ryövärien+luolan.">+Jakeen+lisätiedotLuukkaan+evankeliumi:19:46 ja+sanoi+heille:+"Kirjoitettu+on:+'Minun+huoneeni+on+oleva+rukoushuone',+mutta+te+olette+tehneet+siitä+ryövärien+luolan.">+Jakeen+lisätiedotApostolien+teot:3:1 Ja+Pietari+ja+Johannes+menivät+pyhäkköön+yhdeksännellä+hetkellä,+rukoushetkellä.>+Jakeen+lisätiedot16:13 Ja+sapatinpäivänä+me+menimme+kaupungin+portin+ulkopuolelle,+joen+rannalle,+jossa+arvelimme+olevan+rukouspaikan,+ja+istuimme+sinne+ja+puhuimme+kokoontuneille+naisille.>+Jakeen+lisätiedot16:16 Ja+tapahtui+meidän+mennessämme+rukouspaikkaan,+että+meitä+vastaan+tuli+eräs+palvelijatar,+jossa+oli+tietäjähenki+ja+joka+tuotti+p
  4. 😂😂😂