- Älä sinä tule siihen sotkemaan palstaa :D
- Älä viitsi höpöttää. Reinikainen ei ole koskaan väittänyt maapallon olevan 6000 vuotta vanha!
- Kerro sinä mitä ne sinulle kertovat.
- Ei todellakaan. Entä itsellesi?
- Kiitos, jos Raamatun sanan esittäminen on asiatonta ja vasten mielistä niin olen oikein miellelläni asiaton ja vastenmileinen.
- Jumala puhuu profeettojensa kautta tai suoraan ihmisille. Mikä sinulla nyt on epäselvää rukouksessa?
- Ei todellakaan väitä, että maapallo olisi 6000 vuotta vanha.
- Oliko vaikea kysymys kun vaihdoit aihetta?
- Kerrotko mitä oikein yrität sanoa noilla Raamatun kohdilla liittyen aiheeseen.
- Vihreä Liitto onkin kommareiden uusin koti kun kommunismi sana ei ole enää mediaseksikäs.
- Olet hauska 😂
- Saako suntiot vaarallisen työn lisää? 😉
- Mitä höpötät? Jeesus mihinkään muslimien paratiisiin mennyt!
Yritä ryhdistäytyä jos keskustelet ja lopeta typerät puheesi ja jankutuksisi. - Väitinkö, että Jumala on käskenyt rukoilemaan itseään???
- SINÄ olet huvittava 😂
- 1.Kuningasten kirja:
8:30 Kuule palvelijasi ja kansasi Israelin rukous, jonka he rukoilevat tähän paikkaan päin kääntyneinä; kuule asuinpaikastasi, taivaasta, ja kun kuulet, niin anna anteeksi.> Jakeen lisätiedot
2.Kuningasten kirja:
19:4 Ehkä Herra, sinun Jumalasi, kuulee kaikki Rabsaken sanat, joilla hänen herransa, Assurin kuningas, on lähettänyt hänet herjaamaan elävää Jumalaa, ja rankaisee häntä näistä sanoista, jotka Herra, sinun Jumalasi, on kuullut. Niin kohota nyt rukous jäännöksen puolesta, joka vielä on olemassa.'"> Jakeen lisätiedot
Nehemia:
1:11 Oi Herra, tarkatkoon sinun korvasi palvelijasi rukousta ja niiden palvelijaisi rukousta, jotka tahtovat peljätä sinun nimeäsi! Anna tänä päivänä palvelijasi hankkeen menestyä ja suo hänen saada armo sen miehen edessä." Minä olin näet kuninkaan juomanlaskija.> Jakeen lisätiedot
Psalmit:
17:1 Daavidin rukous. Kuule, Herra, minun oikeata asiaani, tarkkaa minun huutoani, ota korviisi minun rukoukseni, joka ei lähde petollisilta huulilta.> Jakeen lisätiedot
28:2 Kuule minun rukousteni ääni, kun minä sinua avuksi huudan, kun minä käteni nostan sinun kaikkeinpyhintäsi kohti.> Jakeen lisätiedot
28:6 Kiitetty olkoon Herra, sillä hän on kuullut minun rukousteni äänen. > Jakeen lisätiedot
31:23 Minä sanoin hädässäni: "Minä olen sysätty pois sinun silmiesi edestä." Kuitenkin sinä kuulit minun rukousteni äänen, kun minä sinua huusin.> Jakeen lisätiedot
66:20 Kiitetty olkoon Jumala, joka ei hyljännyt minun rukoustani eikä ottanut minulta pois armoansa.> Jakeen lisätiedot
86:1 Daavidin rukous. Kallista, Herra, korvasi minun puoleeni ja vastaa minulle, sillä minä olen kurja ja köyhä.> Jakeen lisätiedot
90:1 Mooseksen, Jumalan miehen, rukous. Herra, sinä olet meidän turvamme polvesta polveen.> Jakeen lisätiedot
102:1 Kurjan rukous, kun hän on näännyksissä ja vuodattaa valituksensa Herran eteen.> Jakeen lisätiedot
102:18 kun hän kääntyy niiden rukouksen puoleen, jotka ovat kaikkensa menettäneet, eikä enää heidän rukoustansa hylkää. > Jakeen lisätiedot
130:2 Herra, kuule minun ääneni. Tarkatkoot sinun korvasi minun rukousteni ääntä.> Jakeen lisätiedot
140:7 Minä sanon Herralle: "Sinä olet minun Jumalani." Herra, ota korviisi minun rukousteni ääni.> Jakeen lisätiedot
142:1 Daavidin mietevirsi, hänen ollessaan luolassa; rukous.> Jakeen lisätiedot
Sananlaskut:
15:8 Jumalattomien uhri on Herralle kauhistus, mutta oikeamielisten rukous on hänelle otollinen.> Jakeen lisätiedot
28:9 Joka korvansa kääntää kuulemasta lakia, sen rukouskin on kauhistus.> Jakeen lisätiedot
Jesaja:
37:4 Ehkä Herra, sinun Jumalasi, kuulee Rabsaken sanat, joilla hänen herransa, Assurin kuningas, on lähettänyt hänet herjaamaan elävää Jumalaa, ja rankaisee häntä näistä sanoista, jotka Herra, sinun Jumalasi, on kuullut. Niin kohota nyt rukous jäännöksen puolesta, joka vielä on olemassa.'"> Jakeen lisätiedot
56:7 ne minä tuon pyhälle vuorelleni ja ilahutan heitä rukoushuoneessani, ja heidän polttouhrinsa ja teurasuhrinsa ovat otolliset minun alttarillani, sillä minun huoneeni on kutsuttava kaikkien kansojen rukoushuoneeksi.> Jakeen lisätiedot
Jeremia:
3:21 Kuule! Kalliokukkuloilta kuuluu itku, israelilaisten rukous, sillä he ovat vaeltaneet väärää tietä, ovat unhottaneet Herran, Jumalansa.> Jakeen lisätiedot
7:16 Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta äläkä niillä minua ahdista; sillä en minä sinua kuule.> Jakeen lisätiedot
11:14 Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta, sillä en minä kuule, kun he minua avuksi huutavat onnettomuutensa tähden.> Jakeen lisätiedot
Valitusvirret:
3:44 olet peittänyt itsesi pilvellä, niin ettei rukous pääse lävitse.> Jakeen lisätiedot
Daniel:
9:17 Ja nyt, meidän Jumalamme, kuule palvelijasi rukous ja hänen anomisensa ja valista kasvosi pyhäkkösi ylitse, joka on autiona; Herran tähden.> Jakeen lisätiedot
Habakuk:
3:1 Profeetta Habakukin rukous; virren tapaan.> Jakeen lisätiedot
Matteuksen evankeliumi:
21:13 Ja hän sanoi heille: "Kirjoitettu on: 'Minun huoneeni pitää kutsuttaman rukoushuoneeksi', mutta te teette siitä ryövärien luolan."> Jakeen lisätiedot
Markuksen evankeliumi:
11:17 Ja hän opetti ja sanoi heille: "Eikö ole kirjoitettu: 'Minun huoneeni on kutsuttava kaikkien kansojen rukoushuoneeksi'? Mutta te olette tehneet siitä ryövärien luolan."> Jakeen lisätiedot
Luukkaan evankeliumi:
19:46 ja sanoi heille: "Kirjoitettu on: 'Minun huoneeni on oleva rukoushuone', mutta te olette tehneet siitä ryövärien luolan."> Jakeen lisätiedot
Apostolien teot:
3:1 Ja Pietari ja Johannes menivät pyhäkköön yhdeksännellä hetkellä, rukoushetkellä.> Jakeen lisätiedot
16:13 Ja sapatinpäivänä me menimme kaupungin portin ulkopuolelle, joen rannalle, jossa arvelimme olevan rukouspaikan, ja istuimme sinne ja puhuimme kokoontuneille naisille.> Jakeen lisätiedot
16:16 Ja tapahtui meidän mennessämme rukouspaikkaan, että meitä vastaan tuli eräs palvelijatar, jossa oli tietäjähenki ja joka tuotti p - Tässä sinulle hyvää opetusta rukouksesta VT:ssä
http://pshv.fi/sites/default/files/liitteet/Sergius Colliander/2_Rukous-Vanhassa-testamentissa.pdf - Hanki sinäkin Applen vehkeet niin voit hirnua 😂
- Muslimit puhuvat Muhamedista ja he tavoittelevat vain parariisin pääsyä. Taivasta heille ei ole.
- 😂😂😂