Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

5

  1. 1.+Kumpaa+sukupuolta+edustat?Nainen2.+Keneltä+on+viimeisin+viesti+kännykässäsi?parhaalta+kaverilta3.+Lempivärisi:[x]+Sininen[+]+Punainen[+]+Ruskea[+]+Keltainen[+]+Vihreä[+]+Violetti[x]+Musta[+]+Harmaa[+]+Valkoinen[+]+Jokin+muu,+mikä:4.+Seurusteletko+kolmen+päivän+päästä?En+usko,+mutta+toivottavasti+<35.+Joudut+lähtemään+kahden+viikon+äkkimatkalle+autiolle+saarelle,+mitkä+10+asiaa/henkilöä+ottaisit+mukaasi?Kaikki+perheen+jäsenet+(4)+kaverit+(4)+puhelin+ja+kuulokkeet6.+Omistatko+oman+auton?En7.+Minkä+merkkisen+kännykän+omistat?iPhone+5s8.+Minkälaista+musiikkia+kuuntelet,+mainitse+5+artistia/bändiä.Black+Veil+Brides,+Twenty+One+Pilots,+Halestorm,+Within+Temptation,+Antti+Tuisku9.+Rastitse+seuraavista+liikuntalajeista+4,+sinulle+mieluisinta+vaihtoehtoa:[+]+Salibandy[+]+Pesäpallo[+]+Jalkapallo[+]+Nyrkkeily[+]+Tennis[+]+Sulkapallo[x]+Uinti[+]+Pyöräily[+]+Jääkiekko[x]+Tanssi[+]+Golf[+]+Hiihto[+]+Laskettelu[+]+Kuntosaliharjoittelu[+]+Lentopallo[x]+Ratsastus[+]+Sauvakävely[+]+Squash[+]+Voimistelu[+]+Yleisurheilu[+]+Jokin+muu,+mikä:10.+Mikä+on+lempivuodenaikasi,+miksi?Kesä,+koska+on+lämmintä11.+Seuraatko+jotakin+tv-ohjelmaa,+mitä?Putous,+Voice+of+Finland,+Shadowhunters,+Umbrella+Academy12.+Kuvaile+itseäsi+viidellä+sanalla.Herkkä,+Luotettava,+Huumorintajuinen,+Luottamus+ongelmia,+Ihan+suht+ilonen13.+Jos+saisit+ilmaisen+matkan+johonkin+seuraavista+paikoista,+mihin+menisit+(rastitse+yksi+paikka):[+]+Kiina[+]+Japani[+]+Egypti[+]+California[+]+Los+Angeles[+]+Australia[+]+Saksa[+]+Helsinki[+]+Lappeenranta[+]+Joensuu[+]+Ruotsi[+]+Venäjä[+]+Turkki[+]+Thaimaa[+]+Florida[+]+Italia[x]+Espanja[+]+Latvia[+]+Islanti[+]+Argentiina[+]+Bulgaria[+]+Afrikka[+]+Jamaika[+]+Irak[+]+Indonesia[+]+Puola[+]+Ukraina14.+Valitse+toinen,+mieluisampi+vaihtoehto:[x]+Kuuma+[+]+Kylmä[+]+Vesisade+[x]+Lumisade[x]+Pizza[+]+Kebab[x]+Ilta+[+]+Aamu[x]+Skootteri+[+]+Mopoauto[+]+Moottoripyörä+[x]+Auto[+]+Kännykkä+[x]+Internet[+]+Juhannus+[x]+Uusivuosi[x]+Kruuna+[+]+Klaava15.+Oletko+koskaan+varastanut?Olen16.+Voisitko+kuvitella+tekeväsi+mallintöitä?Voisin17.+Montako+sellaista+ystävää+sinulla+on,+joille+voit+kertoa+aivan+kaiken?3-418.+Koska+olet+viimeksi+itkenyt,+mistä+syystä?En+ole+varma,+joko+ahdisti+tai+olin+niin+onnellinen,+koska+kaveri+oli+ihana19.+Milloin+viimeksi+olet+käynyt+elokuvissa+ja+mitä+elokuvaa+kävit+katsomassa?En+muista+milloin,+Bohemian+Rhapsody20.+Pidätkö+itseäsi+kauniina/komeana?Kasvoista,+en+keholta21.+Mikä+on+lempieläimesi,+miksi+juuri+se?Delfiini,+en+tiedä22.+Jos+saisit+muuttaa+yhden+asian+maailmassa,+mikä+se+olisi?Poistaisin+ilmastonmuutoksen,+en+halua+kuolla23.+Onko+sinulla+hyvät+käytöstavat?On24.+Luokkakokoukseen+mennessäsi+kompastut+ja+kaadut.+Mieleesi+tulee+ensimmäisenä..:Ei+hitto,+toivottavasti+se+yks+ei+nähny25.+Pysäköit+pyöräsi+kaupan+eteen,+ja+kaadat+vahingossa+viisi+muuta+pyörää.+Nostatko+ne?Nostan+jos+en+ole+kiireessä26.+Koetko+olevasi+luotettava+ihminen?vakavissa+asioissa+kyllä27.+Millaiseksi+ystäväsi/kaverisi+ovat+kuvailleet+sinua?Herkkä,+outo,+taiteellinen,+ihana28.+Oletko+joskus+puhunut+elottomalle+esineelle?Olen29.+Mietitkö+koskaan+elämän+tarkoitusta?Mietin,+filosofian+tunnilla30.+Mitä+ulkonäkösi+kertoo+sinusta?Olen+erilainen,+ehkä+vähän+synkempi,+mutta+omalaatuinen31.+Listaa+kymmenen+asiaa,+millä+sinut+saa+ärsyyntymään:Tietyt+ihmiset,+omat+sosiaaliset+taidot,+huono+musiikki,+politiikka,+fysiikka,+kemia,+opettajat,+sade,+kylmyys,+ihmiskunta32.+Minkä+elämänohjeen+antaisit+lapsellesi?Ei+kannata+syntyä+tähän+maailmaan33.+Mikä+on+lempijuomasi?kokis34.+Mikä+on+paras+tapa+lähestyä+kiinnostavaa+ihmistä?En+tiedä,+kysyn+kaverilta+apua35.+Sano+yksi+asia,+missä+olet+mielestäsi+hyvä:Piirtäminen36.+Mikä+on+ihmisessä+tärkeintä?Luonne37.+Mitä+näet+aamulla+peilistä?Kasvoni38.+Miten+rentoudut?Meditoin39.+Oletko+koskaan+käynyt+solariumissa,+voisitko+mennä?En,+en+40.+Miten+vietät+vapaapäiväsi?Kuuntelen+musiikkia,+piirrän41.+Rastitse+kaikki,+mitä+olet+tehnyt+viimeisen+kuukauden+aikana:[+]+Syönyt+jäätelöä[+]+Laulanut+karaokea[x]+Soittanut+kitaraa[x]+Myöhästynyt+jostakin[x]+Kuunnellut+musiikkia[+]+Ajanut+autoa[+]+Käynyt+ulkomailla[+]+Ulkoiluttanut+koiraa[x]+Lukenut+sanomalehteä[+]+Juonut+maitoa[+]+Käynyt+teatterissa[x]+Käynyt+shoppailemassa[+]+Ollut+töissä[x]+Ollut+opiskelemassa[+]+Polttanut+tupakkaa[+]+Ollut+tappelussa[+]+Käynyt+hiihtämässä[+]+Pelannut+jalkapalloa42.+Mitkä+ovat+häiritsevimmät+luonteenpiirteesi?Herkkyys,+nauran+helposti+ja+olen+outo43.+Koetko+olevasi+fiksu+ihminen?Ihan+ok+fiksu44.+Sinulle+tarjotaan+pääroolin+osaa+uudessa+elokuvassa,+otatko+tarjouksen+vastaan?Ottaisin45.+Haluaisitko+kokeilla+laskuvarjohyppyä?Haluaisin46.+Seuraatko+jotakin+urheilua,+mitä?En47.+Oletko+tyytyväinen+elämääsi?Tällä+hetkellä+olen,+ennen+en+ollut+yhtään48.+Pelaatko+nettipelejä?Joskus49.+Mainitse+yksi+asia,+mitä+pelkäät:Hämähäkit50.+Ehditkö+jo+pitkästyä?Joo,+no+ei+vaa,+en+paljoo
  2. 1.+Oletko+mies+vai+nainen?-+nainen2.+Minkä+väriset+hiuksesi+ovat?-+puoliksi+siniset,+puoliksi+mustat3.+Kuinka+vanha+olet?-++174.+Onko+äidinkielesi+suomi?+Jos+ei,+niin+mikä?-+on5.+Minkä+merkkinen+kännykkä+sinulla+on?-+iPhone+5s6.+Tykkäätkö+kaljasta?-+en+ole+maistanut7.+Lakkaatko+kynsiäsi?-+joskus8.+Tiedätkö+mikä+lei+on?+Jos+tiedät,+niin+mikä?-+en9.+Onko+pullovesi+turha+keksintö?-+on10.+Minkä+värisellä+sohvalla+istuit+viimeksi?-+harmaaalla11.+Poltatko+tupakkaa?-+en12.+Onko+sinulla+lävistyksiä?+Jos+on,+niin+mitä+lävistyksiä?-+korvakorut,+haluaisin+lisää13.+Oletko+koskaan+ollut+limusiinissa?-+en14.+Oletko+ihastunut+tällä+hetkellä?-+olen15.+Oletko+hetero?-+en,+olen+vähän+hukassa+mutta+varmaan+pan16.+Oletko+koskaan+ollut+USAssa?-+olen17.+Pelkäätkö+pimeää?-+pelkään18.+Uskotko+ufoihin?-+uskon+(ufo+on+siis+unknown+flying+object,+ei+välttämättä+alien)19.+Milloin+viimeksi+pesit+hampaat?-+viime+iltana20.+Onko+sinulla+ajokorttia?-+ei21.+Mitä+söit+viimeksi?-+kaksi+leipää22.+Milloin+söit+viimeksi?-+aamulla23.+Onko+sinulla+telkkaria?-+on24.+Mitä+musiikkia+kuuntelet?-+rock,+punk,+pop,+emo,+hevi25.+Tissit+vai+perse?-+tissit26.+Onko+korkokengät+seksikkäät?-+on,+jos+on+itsevarmuutta+ja+osaa+kävellä+niillä27.+Uskotko+Jumalaan?-+uskon28.+Onko+Antero+Mertaranta+paras+jääkiekon+selostaja?-+en+seuraa+jääkiekkoa29.+Minkä+väriset+alushoususi+ovat?-+valkomustat30.+Onko+tylsää?-+on31.+Mitä+pelkäät?-+hämähäkkejä+ja+kuolemaa32.+Oletko+allerginen+millekkään+ruoalle?-+en33.+Katsotko+Salkkareita?-+en34.+Kuinka+kauan+nukuit+viimeksi+kun+nukuit?-+n.+7+tuntia35.+Millä+paikkakunnalla+asut?-+Nokialla36.+Kuinka+monta+henkilöä+kanssasi+asuu+samassa+taloudessa?-+neljä37.+Kuinka+monta+euron+juustoa+jaksaisit+syödä?-+kolme+varmaan38.+Mikä+on+horoskooppisi?-+vesimies39.+Luetko+horoskooppeja?-+en40.+Uskotko+horoskooppeihin?-+vähän41.+Oletko+koskaan+ajanut+mopolla/skootterilla?-+en42.+Oletko+koskaan+ajanut+mopoautolla?-+en43.Minkä+väriset+silmät+sinulla+on?-+sinisen+harmaat44.+Haluaisitko+jonkun+toisen+väriset+silmät?-+en45.+Millä+paikkakunnalla+asuit+kun+olit+7-vuotias?-+Nokialla46.+Kuinka+usein+syöt+karkkia?-+kerran+tai+pari+viikossa47.+Käytätkö+aina+kondomia+seksiä+harrastaessasi?-+olen+neitsyt48.+Tumma+vai+vaalea+leipä?-+vaalea49.+Mikä+on+lempi+värisi?-+musta+ja+sininen50.+Kuka+on+lempi+laulajasi/+bändisi?-+black+veil+brides,+twenty+one+pilots,+antti+tuisku,+halestorm,+within+temptation52.+Juotko+piimää?-+en53.+Mikä+on+toisen+nimesi+viimeinen+kirjain?-+a54.+Oletko+vastannut+kysymyksiin+TÄYSIN+rehellisesti?-+olen55.+Tykkäätkö+ristikoista?-+tykkään56.+Onko+sinulla+tällä+hetkellä+kaulakorua?+Minkälainen?-+on,+rukouskoru57.+Kuinka+pitkä+olet?-+16258.+Haluaisitko+olla+pidempi?-+en59.+Onko+sinulla+lapsia?-+ei60.+Oletko+parisuhteessa+tällä+hetkellä?-+en,+mutta+haluaisin+olla61.+Oletko+käynyt+Intiassa?-+en62.+Vietätkö+Joulua?-+kyllä63.+Uskotko+että+joillain+ihmisillä+voi+olla+ns.+'kuudes+aisti'?-+uskon64.+Onko+sinulla+koskaan+ollut+mitään+murtumaa?-+ei65.+Oletko+ymmärtänyt+jokaisen+kysymyksen?-+en66.+Onko+punaviini+hyvää?-+en+tiedä67.+Tykkäätkö+olla+kotona?-+tykkään68.+Oletko+koskaan+kirjoittanut+päiväkirjaa?-+olen69.+Oletko+koskaan+suudellut+samaa+sukupuolta+olevaa+henkilöä?-+en,+mutta+haluaisin70.+Lempi+kukkasi?-+ruusu71.+Oletko+koskaan+hakenut+seuraa+netin+kautta?+Miten+kävi?-+en72.+Pidätkö+suklaasta?-+pidän!!!73.+Onko+paras+ystäväsi+samaa+sukupuolta+kuin+sinä?-+on74.+Käytätkö+Facebookia?-+käytän75.+Oletko+koskaan+hypännyt+laskuvarjolla?-+en76.+Tykkäätkö+mustikoista?-+tykkään77.+Oletko+koskaan+käyttänyt+tekorusketusta?-+en78.+Talvi+vai+Kesä?-+kesä79.+Mikä+päivä+tänään+on?-+19.3.201980.+Tunnetko+ketään+Mirjamia?-+en81.+Omistatko+autoa?+Minkä+merkkisen?-+en82.+Onko+sinulla+tällä+hetkellä+laastaria?-+ei83.+Oletko+tarvinnut+ilmastointi-+eli+'jeesusteippiä'+tällä+viikolla?-+olen84.+Omistatko+lemmikkejä?-+kaksi+marsua85.+Mikä+on+lempi+juomasi?-+kokis86.+Seuraatko+Big+Brotheria?-+en87.+Mitä+mieltä+olet+pilven+polttamisesta?-+en+hyväksy88.+Mitä+mieltä+olet+vahvemmista+huumeista?-+en+hyväksy89.+Oletko+koskaan+käynyt+Oulussa?-+olen90.+Monta+sisarusta+sinulla+on?-+kaksi91.+Luetko+Helsingin+Sanomia+viikottain?-+luen+joskus92.+Onko+tililläsi+yli+10+euroa?-+on93.+Kuinka+paljon+kello+on?-+11:5794.+Milloin+viimeksi+kävit+mäkkärissä?-+en+muista95.+Onko+sinulla+tatuointeja?-+ei,+mutta+haluaisin96.+Voisitko+laittaa+rastat+hiuksiisi?-+voisin97.+Onko+sinulla+kumisaappaita?-+on98.+Pidätkö+kaakaosta?-+pidän99.+Koetko+olevasi+lihava?-+en100.+Mietitkö+missään+vaiheessa+onko+tässä+kyselyssä+mitään+järkeä?-+mietin,+monta+kertaa