Ulkonäkö

"galluppi"

Ajattelin tässä ulkonäköön liittyviä asioita ja haluaisin tietää mitä muut ajattelee näistä asioista..

1. Oletko tyytyväinen ulkonäköösi?

2. Mitä muuttaisit ulkonäössäsi jos voisit?

3. Mikä on parasta ulkonäössäsi?

4. Onko ulkonäöstäsi kommentoitu?

5. Paras/pahin kommentti?

6. Näetkö useimmiten ympärilläsi omasta mielestäsi rumia, taviksia vai kauniita ihmisiä?

7. Millainen ihminen on kaunis?

8. Millainen on tavis?

9. Millainen on ruma?

10. Onko ulkonäkö sinulle miten tärkeää?

11. Ajatteletko että joku asia ulkonäköön liittyessä johtuu siitä että ihminen ei itse välitä/tee asialle mitään vai että sille ei ehkä edes voi vaan ihmisen on elettävä vaivansa kanssa vaikka tahtomattaankin?

12. Mikä saa sinut kateelliseksi?

32

2243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "kaunis"

      1. Oletko tyytyväinen ulkonäköösi?
      en
      2. Mitä muuttaisit ulkonäössäsi jos voisit?
      läskiä 20 kg pois
      3. Mikä on parasta ulkonäössäsi?

      4. Onko ulkonäöstäsi kommentoitu?
      joo
      5. Paras/pahin kommentti?

      6. Näetkö useimmiten ympärilläsi omasta mielestäsi rumia, taviksia vai kauniita ihmisiä?
      kauniita ihmisiä
      7. Millainen ihminen on kaunis?

      8. Millainen on tavis?
      persoonaton
      9. Millainen on ruma?

      10. Onko ulkonäkö sinulle miten tärkeää?
      on
      11. Ajatteletko että joku asia ulkonäköön liittyessä johtuu siitä että ihminen ei itse välitä/tee asialle mitään vai että sille ei ehkä edes voi vaan ihmisen on elettävä vaivansa kanssa vaikka tahtomattaankin?
      ei
      12. Mikä saa sinut kateelliseksi?
      kauneus ja laihuus

    • SANOMAAN..

      1. Oletko tyytyväinen ulkonäköösi? EN

      2. Mitä muuttaisit ulkonäössäsi jos voisit? -35 KG JA AKNE POIS

      3. Mikä on parasta ulkonäössäsi? HIUKSET JA SILMÄT

      4. Onko ulkonäöstäsi kommentoitu? ON

      5. Paras/pahin kommentti? ISO=VAHVA = / , NÄTIKSI SANOTAAN

      6. Näetkö useimmiten ympärilläsi omasta mielestäsi rumia, taviksia vai kauniita ihmisiä? TAVIKSIA

      7. Millainen ihminen on kaunis? TERVEEN NÄKÖINEN

      8. Millainen on tavis? EI OLE MITÄÄN "HÄIRITSEVÄÄ"

      9. Millainen on ruma? N. 130 KG, VANHAHKO NAINEN JOLLA LYHYET HIUKSET JA HUONO IHO... JOKA MUISTUTTAA ENEMMÄN MIESTÄ KUIN NAISTA. NO, KAI JOKAINEN OSAA EDES AJATELLA SINNEPÄIN..

      10. Onko ulkonäkö sinulle miten tärkeää? EI MUTTA MUKAVAMPI OLISI OLLA JOS EI OLISI MITÄÄN NÄIN ISOA ONGELMAA

      11. Ajatteletko että joku asia ulkonäköön liittyessä johtuu siitä että ihminen ei itse välitä/tee asialle mitään vai että sille ei ehkä edes voi vaan ihmisen on elettävä vaivansa kanssa vaikka tahtomattaankin? VÄHÄN MOLEMPIA, YLIPAINON SAA POIS, HÖRÖKORVIA EI NIINKÄÄN, RIIPPUU ASIASTA.. MYÖSKÄÄN HUONOLLE IHOLLE EI AINA VOI MITÄÄN..

      12. Mikä saa sinut kateelliseksi? TERVE RUUMIINRAKENNE JA KAUNIS IHO.

    • Adoniksesi

      1. Oletko tyytyväinen ulkonäköösi?
      Kyllä.

      2. Mitä muuttaisit ulkonäössäsi jos voisit?
      En mitään.

      3. Mikä on parasta ulkonäössäsi?
      Komeat kasvot, timmi kroppa.

      4. Onko ulkonäöstäsi kommentoitu?
      Kyllä.

      5. Paras/pahin kommentti?
      "Syötävän seksikäs".

      6. Näetkö useimmiten ympärilläsi omasta mielestäsi rumia, taviksia vai kauniita ihmisiä?
      Kaikkia edellämainittuja.

      7. Millainen ihminen on kaunis?
      Mahdoton selittää, se mikä omaa silmää miellyttää.

      8. Millainen on tavis?
      Sellainen, mitä ei edes huomaa.

      9. Millainen on ruma?
      Monikin asia voi vaikuttaa: silmät liian lähellä / liian kaukana toisistaan, rasvaiset hiukset, sian nenä, finnejä...

      10. Onko ulkonäkö sinulle miten tärkeää?
      Ei.

      11. Ajatteletko että joku asia ulkonäköön liittyessä johtuu siitä että ihminen ei itse välitä/tee asialle mitään vai että sille ei ehkä edes voi vaan ihmisen on elettävä vaivansa kanssa vaikka tahtomattaankin?
      En tiedä.

      12. Mikä saa sinut kateelliseksi?

    • vastauksia

      1. Oletko tyytyväinen ulkonäköösi?
      -en ole.

      2. Mitä muuttaisit ulkonäössäsi jos voisit?
      -kiloja 25 vähemmän.

      3. Mikä on parasta ulkonäössäsi?
      -silmät ja hiukset.

      4. Onko ulkonäöstäsi kommentoitu?
      -on, kenempä ei olisi.

      5. Paras/pahin kommentti?
      -paras: "sulla on oikeat kissansilmät!" ja pahin "miten sä oot lihonu noin?".

      6. Näetkö useimmiten ympärilläsi omasta mielestäsi rumia, taviksia vai kauniita ihmisiä?
      -kaikissa ihmisissä on jotain kaunista, kun katsoo oikealla tavalla. eli ympärillä on vain kauniita, ainakin melkein...

      7. Millainen ihminen on kaunis?
      -luonnollinen. ihminen, joka ei yritä olla sellaista, mitä ei ole.

      8. Millainen on tavis?
      -sellainen, joka tyytyy vähempään, eikä tuo itseään mitenkään esiin.

      9. Millainen on ruma?
      -sellainen barbie-bimbo, esim. Susanna Penttilä-tyylinen. miehissä on rumaa ylibodattu oman kehon palvoja.

      10. Onko ulkonäkö sinulle miten tärkeää?
      -joskus tärkeämpää, joskus vähemmän.

      11. Ajatteletko että joku asia ulkonäköön liittyessä johtuu siitä että ihminen ei itse välitä/tee asialle mitään vai että sille ei ehkä edes voi vaan ihmisen on elettävä vaivansa kanssa vaikka tahtomattaankin?
      -joillekin asioille ei tietenkään voi mitään, mutta parhaita puoliaan voi aina tuoda esiin ja häivyttää häiritseviä asioita.

      12. Mikä saa sinut kateelliseksi?
      -joillakin on varaa panostaa ulkonäköönsä ja hyvinvointiinsa monella sadalla eurolla kuukaudessa. siinäpä se, kateuden aihe.




      Rekisteröi oma nimimerkki

      Liity Suomi24:n jäseneksi ja rekisteröi ikioma nimimerkki!
      Uutta: Rekisteröitynyt käyttäjä voi itse poistaa oman rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoittamansa viestin.

      Rekisteröinti kannattaa, koska sama nimimerkki on käytössäsi sekä chatissa että keskusteluissa eikä kukaan muu voi samaa nimimerkkiä palveluissa käyttää.

      Varaa oma nimimerkki

    • tiitu

      1. Oletko tyytyväinen ulkonäköösi? Yleensä olen

      2. Mitä muuttaisit ulkonäössäsi jos voisit? Olisin 15cm pidempi

      3. Mikä on parasta ulkonäössäsi? Pitkät hiukset,kauniit silmät

      4. Onko ulkonäöstäsi kommentoitu? Onhan sitä...

      5. Paras/pahin kommentti? Pienuudestani (154cm) saan aina kuulla kommenttia.On aina mukava kuullla olevansa kaunis :)

      6. Näetkö useimmiten ympärilläsi omasta mielestäsi rumia, taviksia vai kauniita ihmisiä? Näen ympärilläni kaikennäköisiä ja kokoisia ihmisiä.Kaikki ovat omalla tavallaan kauniita.

      7. Millainen ihminen on kaunis? Itsevarma,luonnollinen

      8. Millainen on tavis? Ei korosta hyviä puoliaan vaikka voisi niin tehdä

      9. Millainen on ruma? Rumuutta on monenlaista.Voi olla myös luonteenlaatu...

      10. Onko ulkonäkö sinulle miten tärkeää? Toisina päivinä tärkeämpää kuin toisina.Yleisesti ottaen on...

      11. Ajatteletko että joku asia ulkonäköön liittyessä johtuu siitä että ihminen ei itse välitä/tee asialle mitään vai että sille ei ehkä edes voi vaan ihmisen on elettävä vaivansa kanssa vaikka tahtomattaankin?

      12. Mikä saa sinut kateelliseksi? Kaunis kuultava iho

    • kaikki tyynni

      1. Oletko tyytyväinen ulkonäköösi? en ihan, mutta 90%:sti kyllä

      2. Mitä muuttaisit ulkonäössäsi jos voisit? ihoa terveemmäksi, jenkkakahvat pienemmiksi ja mahanköllykkä pois. Silmien laserleikkauskin vois olla pop

      3. Mikä on parasta ulkonäössäsi? ennen oli kasvot ja toivetta silmäkulmassa

      4. Onko ulkonäöstäsi kommentoitu? on, kauniiksi on sanottu

      5. Paras/pahin kommentti? kun sä oot niin kauniskin/huomaa jo jalkaterän asennosta

      6. Näetkö useimmiten ympärilläsi omasta mielestäsi rumia, taviksia vai kauniita ihmisiä? kauniita

      7. Millainen ihminen on kaunis? väreillä ei niin väliä, ehkä jokin taivaallinen hurmos silmissä

      8. Millainen on tavis? ei uskalla ylittää itseään ja painaa toisia alaspäin-ulkonäöllisestikin

      9. Millainen on ruma? ahavoituneet kasvot, kapeat huulet

      10. Onko ulkonäkö sinulle miten tärkeää? on kyllä

      11. Ajatteletko että joku asia ulkonäköön liittyessä johtuu siitä että ihminen ei itse välitä/tee asialle mitään vai että sille ei ehkä edes voi vaan ihmisen on elettävä vaivansa kanssa vaikka tahtomattaankin? paljon riippuu omahoidosta

      12. Mikä saa sinut kateelliseksi? tasapainoinen perhe-elämä, kun itsellä ei perhettä muttei myöskään halua siihen

    • ------

      1. Oletko tyytyväinen ulkonäköösi? - en!

      2. Mitä muuttaisit ulkonäössäsi jos voisit? - haluaisin olla vielä laihempi ja suurempitissisempi ja iho saisi olla sileä ilman ajelua.

      3. Mikä on parasta ulkonäössäsi? - jalkojeni pituus suhteessa muuhun kroppaan, huulet ja kohtuullisen hyvä iho.

      4. Onko ulkonäöstäsi kommentoitu? - jep, ainakin viheltäen.

      5. Paras/pahin kommentti? -

      6. Näetkö useimmiten ympärilläsi omasta mielestäsi rumia, taviksia vai kauniita ihmisiä? - näen ympärilläni enimmäkseen kauniita ihmisiä, hieman rumia ja tosi vähän siltä väliltä, koska yleensä ihminen on mielestäni kaunis tai joskus ruma.

      7. Millainen ihminen on kaunis? - sellainen, jota katselee mielellään.

      8. Millainen on tavis? - ei mielestäni liity ulkonäköön. Tavis on varmaankin sellaista tuulipukukansaa.

      9. Millainen on ruma? - ihminen, joka herättää katsojassaan sääliä ja puistatusta.

      10. Onko ulkonäkö sinulle miten tärkeää? - valitettavasti.

      11. Ajatteletko että joku asia ulkonäköön liittyessä johtuu siitä että ihminen ei itse välitä/tee asialle mitään vai että sille ei ehkä edes voi vaan ihmisen on elettävä vaivansa kanssa vaikka tahtomattaankin? - riippuu asiasta. Todella lihavista ihmisistä ihmettelen, että eikö niillä riitä sisua laihduttaa, mutta muuten yleensä nähdessäni ruman ihmisen minulle tulee paha mieli hänen puolestaan.

      12. Mikä saa sinut kateelliseksi? - hoikka vyötärö.

    • JoP

      1. Olen

      2. Hampaiden muotoa

      3. Silmät

      4. Kyllä

      5. Kaunis (vaikka olen mies)

      6. Taviksia

      7. Kaunis ihminen voi olla monenlainen, jotkut ovat ns. söpöjä ja ns erikoisenkin näköisiä ja se tekee heistä kauniita. Kun taas jotkut täyttävät ne nykyiset kauneusihanteet

      8. Tavallisen näköinen mies tai nainen, joka ei erotu massasta. Paitsi myös jonkun mielestä tavis voi olla myös erittäin kaunis. Tai ainakin minulle on monesti niin käynyt että kauniina pitäämääni ihmistä muute eivät ole pitäneet kauniina.

      9. En halua kommentoida

      10. Onhan se, mutta ei mene kaiken edelle, kuten terveyden. En olisi mistään hinnasta menossa esim. teettämään mitään implantteja tai vaatimassa niitä vaimolleni.

      11. Joissakin tapauksissa kyllä

      12. En ole kateellinen

    • PlasticMind

      1. Oletko tyytyväinen ulkonäköösi? Välillä en aina.

      2. Mitä muuttaisit ulkonäössäsi jos voisit?En tiedä.

      3. Mikä on parasta ulkonäössäsi?Silmät.

      4. Onko ulkonäöstäsi kommentoitu?On aika useasti.
      5. Paras/pahin kommentti?Paras yleensä (ihanat silmät) (tähtisilmä) Pahin "näytät oudolta ilman meikkiä...

      6. Näetkö useimmiten ympärilläsi omasta mielestäsi rumia, taviksia vai kauniita ihmisiä?Kauniita ihmisiä kyllä rumienkin seurassa olen :P

      7. Millainen ihminen on kaunis?Itseluottavainen,Huolehtii itsestään ym...

      8. Millainen on tavis?Pukeutuu tavallisesti ja kuuntelee radion purkka poppi paskaa.

      9. Millainen on ruma?Ei huolehdi itsestään.Ja kaikki on ihan sama miltä näyttää ym...

      10. Onko ulkonäkö sinulle miten tärkeää? On se aika tärkeää pitää tietyissä tilanteissa näyttää hyvältä..

      11. Ajatteletko että joku asia ulkonäköön liittyessä johtuu siitä että ihminen ei itse välitä/tee asialle mitään vai että sille ei ehkä edes voi vaan ihmisen on elettävä vaivansa kanssa vaikka tahtomattaankin?Ei välttämnättä..

      12. Mikä saa sinut kateelliseksi?Jos jollakin kaverilla on uusia hienoja vaatteita ym... ja huonoina päivinä jos joku näyttää kauniimmalta..

    • gallupiin

      1. Oletko tyytyväinen ulkonäköösi?
      aika pitkälti

      2. Mitä muuttaisit ulkonäössäsi jos voisit?
      laihduttaahan voinkin, varmaan kymmenisen kiloa

      3. Mikä on parasta ulkonäössäsi?
      kasvot, hiukset

      4. Onko ulkonäöstäsi kommentoitu?
      on todella paljon haukuttu yläasteella ja lukiossa

      5. Paras/pahin kommentti?
      no painosta olen saanut kuulla, vaikken ole ollutkaan kuin lievästi ylipainoinen


      6. Näetkö useimmiten ympärilläsi omasta mielestäsi rumia, taviksia vai kauniita ihmisiä?
      tavallisia

      7. Millainen ihminen on kaunis?
      hyväkäytöksinen

      8. Millainen on tavis?
      käsittääkseni tavis on julkkiksen vastakohta

      9. Millainen on ruma?
      ihminen, joka käyttäytyy rumasti

      10. Onko ulkonäkö sinulle miten tärkeää?
      eihän sitä voi kieltää, etteikö sillä olisi merkitystä


      11. Ajatteletko että joku asia ulkonäköön liittyessä johtuu siitä että ihminen ei itse välitä/tee asialle mitään vai että sille ei ehkä edes voi vaan ihmisen on elettävä vaivansa kanssa vaikka tahtomattaankin?
      en jaksa ajatella muiden asioita noin kauhean paljon, kukin tehköön niin kuin hyväksi näkee


      12. Mikä saa sinut kateelliseksi?    
      älykkyys
            
         

    • peikkotyttö

      1jep
      2silmälasit pois ja tukkaan jotain kivaa
      3luonnonkiharat ja pisamat
      4ei
      5ei oo
      6minusta kaikki on nättejä omalla tavallaan
      7meikitön oma ittensä
      8ei oo taviksia
      9 ei oo rumii
      10ihan sama miltä näyttää
      11en
      12ei oikeestaan mikään

    • Vastauuuus

      1. Oletko tyytyväinen ulkonäköösi?
      - Olen kokonaisuuteen.

      2. Mitä muuttaisit ulkonäössäsi jos voisit?
      -Reisiä ja vatsaa (tässä tapauksessa se on itsestä kii...)
      3. Mikä on parasta ulkonäössäsi?
      -Koko ja muodot

      4. Onko ulkonäöstäsi kommentoitu?
      -On, positiivista kommenttia (yleensä poikaystävä)

      5. Paras/pahin kommentti?
      -En ole saanut sellaista kaikkea ylittävää ihanaa kommenttia. Mutta on minua sanottu maailman suloisimmaksi naiseksi/tytöksi.


      6. Näetkö useimmiten ympärilläsi omasta mielestäsi rumia, taviksia vai kauniita ihmisiä?
      -Kauniita. Taviksen näköisistä ei koskaan tule mietittyä onko ne taviksen näköisiä, ja harvasta löytää niin paljon rumaa että ajattelisi hänen olevan ruma =)

      7. Millainen ihminen on kaunis?
      -Itsestään huolehtiva, kauniit, herkät piirteet ja onnellinen olemus

      8. Millainen on tavis?
      -Tavis on mitäänsanomaton. Ei kaunis, ei ruma, ehkä vähän ilmeetön. Heitä on paljon.

      9. Millainen on ruma?
      -Itsestään huolehtimaton (likainen tukka, rikkinäiset vaatteet), nyrpeä ja ylimielinen tapa viestiä muille asioita

      10. Onko ulkonäkö sinulle miten tärkeää?
      -On aika tärkeää. Itseni kohdalla siis. En tarkoita että kauppaan mennessä on pakko meikata, vaan että haluan pitää itseni siistinä.

      11. Ajatteletko että joku asia ulkonäköön liittyessä johtuu siitä että ihminen ei itse välitä/tee asialle mitään vai että sille ei ehkä edes voi vaan ihmisen on elettävä vaivansa kanssa vaikka tahtomattaankin?
      -Näitähän on molempia. On ns. epämuodostumia joille ei välttämättä mitään voi tehdä, eikä tarvitsekaan. Mutta on myös niitä jotka ovat rumia koska he eivät pese vaatteitaan, käy suihkussa tai kanna itseään ryhdikkäästi. Juopot kadulla ovat esimerkiksi näitä.

      12. Mikä saa sinut kateelliseksi?
      -Ulkonäössä? Hmm... Hiukset. Olen ystävälleni välillä vähän kateellinen, hänellä on paksut ja kauniisti laskeutuvat hiukset.

    • Tanya85

      1. Oletko tyytyväinen ulkonäköösi? Tällä hetkellä en ole. Olen vuoteen lihonut n. 8kg...

      2. Mitä muuttaisit ulkonäössäsi jos voisit? En muuttaisi mitään- paitsi haluisin olla taas laiha...

      3. Mikä on parasta ulkonäössäsi? Silmät ja hymy

      4. Onko ulkonäöstäsi kommentoitu? On.. mut ei sil pidä kerskumaan käydä

      5. Paras/pahin kommentti? No pahinpana varmaan joku viittaus lihomiseeni

      6. Näetkö useimmiten ympärilläsi omasta mielestäsi rumia, taviksia vai kauniita ihmisiä?
      Kauniita ja taviksia.

      7. Millainen ihminen on kaunis?
      Oikea klisee mutta sanon että kauneus tulee ennen kaikkea sisältä. Pinnallisuus on pyllystä ja sellaiset jotka tietää olevansa kauniita on myös (harmillista kyllä) aika itsekeskeisiä. En toki yleistä!

      8. Millainen on tavis? Tavallisen näköinen (!?), normaali, "tavan tallaaja"

      9. Millainen on ruma? No tähän vastasin jo oikeastaan tuos 7. kysymyksessä.

      10. Onko ulkonäkö sinulle miten tärkeää? On se kyllä

      11. Ajatteletko että joku asia ulkonäköön liittyessä johtuu siitä että ihminen ei itse välitä/tee asialle mitään vai että sille ei ehkä edes voi vaan ihmisen on elettävä vaivansa kanssa vaikka tahtomattaankin? Joskus se on täysin totta. Useimmiten niin on.

      12. Mikä saa sinut kateelliseksi? Hoikat, iloiset ja reippaat ihmiset. En saoisi ettenkö itse olisi iloinen mut silti..

    • naissukupuolen edustaja

      1. Oletko tyytyväinen ulkonäköösi?
      - Olen tyytyäinen. Kokonaisuus on hyvä, vaikka joskus jotkut pikkujutut voikin ärsyttää tietyissä tilanteissa.

      2. Mitä muuttaisit ulkonäössäsi jos voisit?
      - Polvet ja siitä alaspäin. Muutoin olen tyytyväinen. Talvisin tosin iho voisi olla tummempi.

      3. Mikä on parasta ulkonäössäsi?
      - Varmaan kummiskin suht hyvä kroppa kokonaisuudessaan. Kasvoista hymy on selkeästi parasta.

      4. Onko ulkonäöstäsi kommentoitu?
      - On. Kauniiksi on sanottu joskus ja miehet tuota päräpäätä :). Erikoisin oli eräs kaverini, joka kehui aina suutani.

      5. Paras/pahin kommentti?
      - Pahin... Hmm. Talvista kalpeutta on kommentoitu: "Oletpa sairaan näköinen". Kesällä samat ihmiset kyselivät olenko käynyt ulkomailla tai solariumissa, kun olin niin ruskea. (Kalpeatkin ruskettuu normaalisti!)

      6. Näetkö useimmiten ympärilläsi omasta mielestäsi rumia, taviksia vai kauniita ihmisiä?
      - Taviksia

      7. Millainen ihminen on kaunis?
      - Kantaa vaatteensa kauniisti, aito hymy, olemus ryhdikäs.

      8. Millainen on tavis?
      - Sellainen, jonka kasvot eivät jää helposti mieleen.

      9. Millainen on ruma?
      - Likainen ihminen. Olemus täysin veltto.

      10. Onko ulkonäkö sinulle miten tärkeää?
      - Olen onnellinen siitä, että vartaloni ja kasvoni ovat normaalit. Valitettavasti itse yhteiskunta haluaa kauniita ihmisiä, eivätkä katso sisimpään, jonka vuoksi esim. epämuodostumia omaavilla on vaikeaa. Todella harmillista.

      11. Ajatteletko että joku asia ulkonäköön liittyessä johtuu siitä että ihminen ei itse välitä/tee asialle mitään vai että sille ei ehkä edes voi vaan ihmisen on elettävä vaivansa kanssa vaikka tahtomattaankin?
      -Joihinkin asioihin voi vaikuttaa, joihinkin ei.

      12. Mikä saa sinut kateelliseksi?
      - Ulkonäössä kauniit sääret ja polvet, koska itselläni ne eivät ole erityisen kauniit

    • Jeremiah_Dixon

      1. Oletko tyytyväinen ulkonäköösi?
      -kouluarvosanalla 9
      2. Mitä muuttaisit ulkonäössäsi jos voisit?

      3. Mikä on parasta ulkonäössäsi?
      -Leuka. Kuulostaa varmaan omituiselta, mutta en voisi sanoa parempaa leuan muotoa mitä on itselläni.
      4. Onko ulkonäöstäsi kommentoitu?
      -No, yks' sano tässä vasta että olen nuoren näköinen.
      5. Paras/pahin kommentti?

      6. Näetkö useimmiten ympärilläsi omasta mielestäsi rumia, taviksia vai kauniita ihmisiä?
      -taviksia, usein kauniita naisia, se on ihmeellistä miten monipuolista on naiskauneus.
      7. Millainen ihminen on kaunis?
      -No, itse käsittäisin vain naiset kauniiksi, miehet komeiksi. Ja minulla on sanonta: On vain kahdenlaisia naisia.Niitä jotka ovat mielestäsi kauniita, ja niitä jotka ovat jonkun toisen mielestä kauniita.
      8. Millainen on tavis?
      -(off-topic)Työssäkäyvä.Omistusasunnossa,isoissa kaupungeissa kerrostalossa, muualla omakotitaloasunnossa asuva. Luterilainen. 2 lasta. Kerran eronnut, parisuhteessa asuva. Kuuntelee omien sanojensa mukaan musiikkia laidasta laitaan, mutta kuitenkin suosikit ovat järjestään yhdestä genrestä. Haravoi pihansa, leikkaa ruohonsa, kuten Matti Vanhanen sanoisi. Siinä jotakin...:)
      9. Millainen on ruma?
      -Kamujen sanoin: "Mitä on KAUNEUS?! MITÄ rumuus?! Ei meidän ole syytä arvostella ketään! Kaikki ovat yhtä arvokkaita!"
      10. Onko ulkonäkö sinulle miten tärkeää?
      -Huoliteltu ulkonäkö ja mietitty tyyli-kyllä.
      11. Ajatteletko että joku asia ulkonäköön liittyessä johtuu siitä että ihminen ei itse välitä/tee asialle mitään vai että sille ei ehkä edes voi vaan ihmisen on elettävä vaivansa kanssa vaikka tahtomattaankin?
      -molempia tapauksia ihmisissä löytyy runsaasti.
      12. Mikä saa sinut kateelliseksi?    
      -yritän välttää...se että jotkut eivät ole koskaan olleet yksinäisiä.

    • Pingu85

      1. Oletko tyytyväinen ulkonäköösi?
      - kohtuullisen tyytyväinen...

      2. Mitä muuttaisit ulkonäössäsi jos voisit?
      - painoa hiukan alemmas, mutta sitähän teen kokoajan... no kasvojen muotoa jollain tavoin.

      3. Mikä on parasta ulkonäössäsi?
      - varmaankin silmät

      4. Onko ulkonäöstäsi kommentoitu?
      - on...

      5. Paras/pahin kommentti?
      - parasta: oot kaunis
      - huonointa: hanki uus naama

      6. Näetkö useimmiten ympärilläsi omasta mielestäsi rumia, taviksia vai kauniita ihmisiä?
      - taviksia

      7. Millainen ihminen on kaunis?
      - mun mielestä tavallinen ihminen, jolla on upea persoonallisuus... Sopusuhtainen ehkä hiukan pyöreä, mutta kiinteä ja pehmeät muodot.

      8. Millainen on tavis?
      - käyttää ok näkösiä vaatteita, ei liian tiukkoja ja pornoja
      - ei käytä meikkiä tai hyvin vähän (riippuu myös sukupuolesta
      - käyttäytyminen vaikuttaa myös

      9. Millainen on ruma?
      - epäsiistit vaatteet
      - epäsiisti ulkonäkö
      - jotain outoja läikkyjä yms. naamassa

      10. Onko ulkonäkö sinulle miten tärkeää?
      - riippuu millaisesta ulkonäöstä on kyse.. esim. paino/pituus ei ole niin merkittävää, kun taas jotkut epämuodostumat yms. on yök.
      - on se aika tärkeää... Tavikset on parhaita... varmaan 50 % persoonallisuudesta

      11. Ajatteletko että joku asia ulkonäköön liittyessä johtuu siitä että ihminen ei itse välitä/tee asialle mitään vai että sille ei ehkä edes voi vaan ihmisen on elettävä vaivansa kanssa vaikka tahtomattaankin?

      On asioita joille voi tehdä jotain kuten paino, mutta on asioita joille ei voi tehdä välttämättä mitään esim. rahallisista syistä...

      12. Mikä saa sinut kateelliseksi?
      en ole kateellinen

    • Nanna-

      1. Oletko tyytyväinen ulkonäköösi?
      Joihinkin osiin olen erittäin tyytyväinen (silmät, hiukset, sääret, rinnat) ja toisiin taas en niin tyytyväinen (nenä ja vatsa). Joinakin päivinä olen tyytyväisempi kuin toisina.

      2. Mitä muuttaisit ulkonäössäsi jos voisit?
      Haluaisin muuttaa nenääni ulkomuotoa.

      3. Mikä on parasta ulkonäössäsi?
      Pitkät ja hoikat sääret.

      4. Onko ulkonäöstäsi kommentoitu?
      On, sääriäni on kehuttu, rintojani on kehuttu, silmiäni on kehuttu ja hiukseni saavat jatkuvasti huomiota.
      Mutta olen myös saanut ikäviä kommentteja, varsinkin nenästäni.

      5. Paras/pahin kommentti?
      Paras: "Onpa sulla pitkät ja kauniit sääret" tai "Mä rakastan sun hymyä"
      Pahin: "Sun nenä on ´ruma"

      6. Näetkö useimmiten ympärilläsi omasta mielestäsi rumia, taviksia vai kauniita ihmisiä?
      Suurin osa ihmisistä ovat tavallisen näköisiä.

      7. Millainen ihminen on kaunis?
      Kaunis ihminen on itsevarma, avoin ja hauska.

      8. Millainen on tavis?
      Tavallisella ihmisellä on normaali itseluottamus, on välissä epävarma itsestään, pyrkii sulautumaan joukkoon eikä korosta hyviä puoliaan.

      9. Millainen on ruma?
      Ruma ihminen ei huolehdi hygieniastaan ja on sisäisestikin ruma.

      10. Onko ulkonäkö sinulle miten tärkeää?
      Ei se kovin tärkeää on. Olen aina sanonut, että sinä päivänä kun ulkonäöstäni tulee elämäni suurin ongelma minulla menee pirun hyvin. Kyllä elämässä on montakin ulkonäköä tärkeämpää asia, kuten terveys, rakkaus, perhe ja ystävät.

      11. Ajatteletko että joku asia ulkonäköön liittyessä johtuu siitä että ihminen ei itse välitä/tee asialle mitään vai että sille ei ehkä edes voi vaan ihmisen on elettävä vaivansa kanssa vaikka tahtomattaankin?
      Jotku asiat (hygienia, paino) ovat semmosia joihin pystyy vaikuttamaan. Toisiin asioihin, kuten ruumiinrakenteeseen, ruumiinosien muotoon jne. ei pysty vaikuttamaan.

      12. Mikä saa sinut kateelliseksi?
      Päärynävartaloiset ihmiset :-) Olisin mielummin päärynä kuin omena, enkä käsitä, miten jotku viittii valittaa isoista pepuista ja paksuista reisistä. Minulla ei ole lainkaan pyöreyttä pakaroissa, mielummin ottaisin naiselliset pakarat kuin pömppövatsan.

    • täplä4

      1. Oletko tyytyväinen ulkonäköösi? kuta kuinkin

      2. Mitä muuttaisit ulkonäössäsi jos voisit? kiinteämpi kroppa

      3. Mikä on parasta ulkonäössäsi? kauniit, suuret silmät

      4. Onko ulkonäöstäsi kommentoitu?
      on
      5. Paras/pahin kommentti? yleensä ei kauheasti kehuja, mut paras ehkä oli, että olisin puhdaspiirteinen, mitä se sitten ikinä tarkoittaakin.. :)/ pahin oli, että oon paranneltu versio jostain ihan hirveästä tyypistä :)

      6. Näetkö useimmiten ympärilläsi omasta mielestäsi rumia, taviksia vai kauniita ihmisiä?
      taviksia
      7. Millainen ihminen on kaunis? silloin kun on tyytyväinen itseensä

      8. Millainen on tavis? sellainen, joka ei nyt oo mitenkään yltiöpersoonallisen näköinen

      9. Millainen on ruma? en tiiä oikein, ehkä rumaa on, jos ei huolehdi itsestään ja on epäsiisti

      10. Onko ulkonäkö sinulle miten tärkeää? ei kovinkaan tärkeä, sivuseikka se on lähinnä

      11. Ajatteletko että joku asia ulkonäköön liittyessä johtuu siitä että ihminen ei itse välitä/tee asialle mitään vai että sille ei ehkä edes voi vaan ihmisen on elettävä vaivansa kanssa vaikka tahtomattaankin? riippuu vähän asiasta, mitä ajattelen, mielestäni vaikkapa vaatetus ja kosmeettiset ongelmat eivät ole verrattavissa keskenään

      12. Mikä saa sinut kateelliseksi? luonnostaan tummat hiukset

    • viestiin

      1. Oletko tyytyväinen ulkonäköösi? olen

      2. Mitä muuttaisit ulkonäössäsi jos voisit? nooo aika paljonkin

      3. Mikä on parasta ulkonäössäsi? sopiva lihaksikkuus, silmät, huulet, kallon muoto

      4. Onko ulkonäöstäsi kommentoitu? on

      5. Paras/pahin kommentti? en muista

      6. Näetkö useimmiten ympärilläsi omasta mielestäsi rumia, taviksia vai kauniita ihmisiä? rumia ja taviksia

      7. Millainen ihminen on kaunis? sellainen joka on mielestäni kaunis

      8. Millainen on tavis? tylsän näköinen tavallinen

      9. Millainen on ruma? sellainen joka on mielestäni ruma

      10. Onko ulkonäkö sinulle miten tärkeää? omako, vai yleisesti? no... jonkin verran

      11. Ajatteletko että joku asia ulkonäköön liittyessä johtuu siitä että ihminen ei itse välitä/tee asialle mitään vai että sille ei ehkä edes voi vaan ihmisen on elettävä vaivansa kanssa vaikka tahtomattaankin? no se riippuu ihan siitä mikä se joku asia on. kasvojen piirteitä ei vaan voi muuttaa ilman leikkausta joten kasvojen kanssa on elettävä, mutta läskit on 98% omaa syytä.

      12. Mikä saa sinut kateelliseksi? eipä juuri mikään. en keksi.

    • 1. Oletko tyytyväinen ulkonäköösi?
      En

      2. Mitä muuttaisit ulkonäössäsi jos voisit?
      Inhat näppylät pois naamasta, kaksoisleuka pois!

      3. Mikä on parasta ulkonäössäsi?
      Hiukset ja silmät

      4. Onko ulkonäöstäsi kommentoitu?
      Ei kummemmin, hiuksia on aina kehuttu, kaupan tädit kehui mun silmiä ku olin lapsi

      5. Paras/pahin kommentti?
      Paras miesystävän sanomana "Oot seksikäs", pahin kommentti yheltä vanhalta naiselta "Ookko sä lihoonu?!"

      6. Näetkö useimmiten ympärilläsi omasta mielestäsi rumia, taviksia vai kauniita ihmisiä?
      Taviksia enemmälti

      7. Millainen ihminen on kaunis?
      Äh...en osaa sanoa, on niin laaja käsitys

      8. Millainen on tavis?
      Normaalin näkönen joka ei käytä paljoa meikkiä/ei ollenkaa :)

      9. Millainen on ruma?
      Hiuksiaan harjaamaton, likaiset ja hoitamattomat hiukset, harottavat hampaat (paha kyllä kaikki ei voi tolle mitää)

      10. Onko ulkonäkö sinulle miten tärkeää?
      Ei kovin

      11. Ajatteletko että joku asia ulkonäköön liittyessä johtuu siitä että ihminen ei itse välitä/tee asialle mitään vai että sille ei ehkä edes voi vaan ihmisen on elettävä vaivansa kanssa vaikka tahtomattaankin?
      Kyllä

      12. Mikä saa sinut kateelliseksi?
      En tiedä

    • blondi-72hki

      1.olen tyytyväinen,2.vaalentaisin silmänaluset..,3.hmm hiukset,muodokkuus,pituuteni..,4.ja5.on kommentoitu mutta ei pahasti ja hyviä aika paljon..,6.kauniita sekä taviksia..,7.isokin ihminen on kaunis kun pitää huolta itsestään kuten kunto ja vaatteet....,8.en tiedä..,9.hikinen,resuinen,liian meikattu ihminen on ruma..,10.ei kaikkein tärkein juttu mutta pidän huolen itsestäni..,11.riippu paljolti ihmisestä ja tilanteesta..,12.ei oikein mikään..

    • ÄhlämSähläm

      1. Oletko tyytyväinen ulkonäköösi? VÄLILLÄ JA VÄLILLÄ EN. YLEENSÄ EN MUTTA SE RIIPPUU PALJON MIELIALASTA.

      2. Mitä muuttaisit ulkonäössäsi jos voisit? OLISIN LAIHEMPI, MUTTA LIHAKSIKKAAMPI. PIDEMMÄT JALAT. KASVOT KOKONAAN UUSIKSI. PITKÄ PAKSU TUKKA.

      3. Mikä on parasta ulkonäössäsi? SILMÄT, NIITÄ ON KEHUTU KISSANSILMIKSI

      4. Onko ulkonäöstäsi kommentoitu? ON, YLEENSÄJA PALJON POSITIIVISTA, MUTTA NENÄÄNI ON ARVOSELTU, SAMOIN SELLUJANI...

      5. Paras/pahin kommentti? ONKO SUA LYÖTY TURPAAN KU NENÄSI ON TOLLANEN?

      6. Näetkö useimmiten ympärilläsi omasta mielestäsi rumia, taviksia vai kauniita ihmisiä?

      7. Millainen ihminen on kaunis? SEKÄ ETTÄ, YLEENSÄ KAUNIITA

      8. Millainen on tavis? VÄHÄN SELLAINEN HILJAINEN HIIRULAINEN. EI KOROSTA ITSEÄÄN TUOLLLA KATUKUVASSA

      9. Millainen on ruma? EPÄSIISTI, EI VÄLITÄ PUKEUTUMISESTAAN, HIUKSISTAN, IHOSTAAN...JNE

      10. Onko ulkonäkö sinulle miten tärkeää? VÄLILLÄ LIIAN!

      11. Ajatteletko että joku asia ulkonäköön liittyessä johtuu siitä että ihminen ei itse välitä/tee asialle mitään vai että sille ei ehkä edes voi vaan ihmisen on elettävä vaivansa kanssa vaikka tahtomattaankin? JOS SE ON RUUMILLINEN SYNNYNNÄINEN NIIN EI SIINÄ TAPAUKSESSA. MUTTA JOS ON ESIN YLILIHAVA/LAIHA, EPÄSIISTI TMS NIIN SITTEN!

      12. Mikä saa sinut kateelliseksi? KAUNIIT NAISET

    • Lady_Nocturna

      1. Oletko tyytyväinen ulkonäköösi?
      - Useimmiten.

      2. Mitä muuttaisit ulkonäössäsi jos voisit?
      - tissit

      3. Mikä on parasta ulkonäössäsi?
      -kasvot

      4. Onko ulkonäöstäsi kommentoitu?
      -on

      5. Paras/pahin kommentti?
      -"Sä näytät ihan Morticia Addamsilta" kuolin nauruun.

      6. Näetkö useimmiten ympärilläsi omasta mielestäsi rumia, taviksia vai kauniita ihmisiä?
      -taviksia. Ihmiset liian persoonattomia.. ainakin täälläpäin missä asun.

      7. Millainen ihminen on kaunis?
      -Omaperäinen. Sellainen jonka tyyli ei ole kopioitu keneltäkään.

      8. Millainen on tavis?
      -Massaihminen. Sellainen joka pelkää erottua.

      9. Millainen on ruma?
      - Sellainen joka tuntee itsensä rumaksi.

      10. Onko ulkonäkö sinulle miten tärkeää?
      -Ei oikeastaan.. Kaikki riippuu ihan mielestä.

      11. Ajatteletko että joku asia ulkonäköön liittyessä johtuu siitä että ihminen ei itse välitä/tee asialle mitään vai että sille ei ehkä edes voi vaan ihmisen on elettävä vaivansa kanssa vaikka tahtomattaankin?
      -Riippuu ihan asiasta.

      12. Mikä saa sinut kateelliseksi?
      -Ei mikään. Otan mieluummin inspiraatioita kuin kadehdin ketään.

    • zuzu

      1. Oletko tyytyväinen ulkonäköösi?
      melko tyytyväinen, ulkoisesti kyllä, mutta muutama kilo pois niin henkisestikin voisi paremmin

      2. Mitä muuttaisit ulkonäössäsi jos voisit?
      muutama kilo pois

      3. Mikä on parasta ulkonäössäsi?
      silmät

      4. Onko ulkonäöstäsi kommentoitu?
      ihan positiivisesti

      5. Paras/pahin kommentti?
      kasvonpiirteitä kehutaan usein, ja joskus on tullut kommenttia takapuolesta

      6. Näetkö useimmiten ympärilläsi omasta mielestäsi rumia, taviksia vai kauniita ihmisiä?
      kauniita

      7. Millainen ihminen on kaunis?
      hymyilevä

      8. Millainen on tavis?
      typerä kysymys

      9. Millainen on ruma?
      ei ole rumia ihmisiä

      10. Onko ulkonäkö sinulle miten tärkeää?
      kohtuullisen

    • Jossukka

      Ajattelin tässä ulkonäköön liittyviä asioita ja haluaisin tietää mitä muut ajattelee näistä asioista..

      1. Oletko tyytyväinen ulkonäköösi? muuten ok, kiloja pois

      2. Mitä muuttaisit ulkonäössäsi jos voisit? maha pois, eli mahasta kiloja poes

      3. Mikä on parasta ulkonäössäsi? silmät, huulet

      4. Onko ulkonäöstäsi kommentoitu? juuh, puolin ja toisin.... on kehuttu ja on sanottu tosi ilkeestikin....

      5. Paras/pahin kommentti? paras: oot hyvin säilynyt ikäiseksesi (sen sano 13 vuotias poika, oon itse 24v... heh) pahin: ootko raskaana, ja kun en todellakaan ole... ja sitä on kysytty monesti, ihan tuntemattomatkin ihmiset??

      6. Näetkö useimmiten ympärilläsi omasta mielestäsi rumia, taviksia vai kauniita ihmisiä? useimmiten ihan taviksia, mut sit tietty myös rumia ja kauniita ihmisiä.... en silti rumille ihmisille mene sanomaan et oot ruma... voi olla esim. vaan joku tauti tai sairaus

      7. Millainen ihminen on kaunis? hoikka, pitkät hiukset, iloinen ja hymyileväinen, sinut itsensä kanssa.... kauniit vaatteet

      8. Millainen on tavis? kulkee verkkareissa tai tuulipuvussa, ei meikkaa ja on vaan ittensä

      9. Millainen on ruma? on rupia tai syyliä kasvoissa, on todella,tarkoitan todella lihava, tai sit aivan liian laiha (anorektikot)

      10. Onko ulkonäkö sinulle miten tärkeää? kyllä se aivan liikaa merkitsee....

      11. Ajatteletko että joku asia ulkonäköön liittyessä johtuu siitä että ihminen ei itse välitä/tee asialle mitään vai että sille ei ehkä edes voi vaan ihmisen on elettävä vaivansa kanssa vaikka tahtomattaankin? Kyllä sen huomaa riippuuko se ihmisestä itsestään vai onko synnynnäistä.... esim. rasvaset hiukset ja pukeutuminen on sellasta mille ihminen voi jotain.

      12. Mikä saa sinut kateelliseksi? hoikka, kaunis nainen jolla muotivaatteet istuvat täydellisesti vartaloon...

    • NeitiHalibullen

      1. Oletko tyytyväinen ulkonäköösi?
      -Osittain
      2. Mitä muuttaisit ulkonäössäsi jos voisit?
      -Sitä sun tätä..
      3. Mikä on parasta ulkonäössäsi?
      -Hiukset kai. :>
      4. Onko ulkonäöstäsi kommentoitu?
      -On.
      5. Paras/pahin kommentti?
      -Paras: "Olet kauniimpi kuin Miss Suomi"
      Pahin: "Olet kuin rupisammakko"
      6. Näetkö useimmiten ympärilläsi omasta mielestäsi rumia, taviksia vai kauniita ihmisiä?
      -Kauniita
      7. Millainen ihminen on kaunis?
      -En osaa sanoa. Kauniita me ollaan jokainen
      8. Millainen on tavis?

      9. Millainen on ruma?
      -Ai sellasiikin on..
      10. Onko ulkonäkö sinulle miten tärkeää?
      -Minulle ulkonäkö on aika tärkeä juttu. :>
      11. Ajatteletko että joku asia ulkonäköön liittyessä johtuu siitä että ihminen ei itse välitä/tee asialle mitään vai että sille ei ehkä edes voi vaan ihmisen on elettävä vaivansa kanssa vaikka tahtomattaankin?
      -Toka vaihtoehto..
      12. Mikä saa sinut kateelliseksi?
      -Melkein mikä vain.

    • katsotaan nyt..

      1. Oletko tyytyväinen ulkonäköösi? ihan oikeasti olen..

      2. Mitä muuttaisit ulkonäössäsi jos voisit? no, jos aletaan leikkii et pitäis olla "täydellinen" niin sit varmaan nenää hieman kaventaisin, ripset
      vois olla luonnostaan tummat ja tuuheat ja kulmakarvat myös, hiukset ois luonnostaan tummat/
      punaruskeat ja paksut

      3. Mikä on parasta ulkonäössäsi? kokonaisuus

      4. Onko ulkonäöstäsi kommentoitu? on

      5. Paras/pahin kommentti? olet maailman kaunein..
      (tänään viimeksi.. ja ei ollu oma mies..)

      6. Näetkö useimmiten ympärilläsi omasta mielestäsi rumia, taviksia vai kauniita ihmisiä?
      taviksia/kauniita
      7. Millainen ihminen on kaunis? ensinnäkin siitä hehkuu jo sisäinen kauneus ja et on luonnollisesti kaunis.. ei tarvita kiloa pakkelia
      naamaan.. riittää esim. ripsari/huulipuna..

      8. Millainen on tavis? no, tavallisen näkönen.. ei hetkauta suntaan eikä toiseen..

      9. Millainen on ruma? no, rumalla on kaikki rempallaan.. liian iso nenä, kierot silmät, huono
      iho, huonot hampaat..

      10. Onko ulkonäkö sinulle miten tärkeää? asteikolla 1-10 niin 9

      11. Ajatteletko että joku asia ulkonäköön liittyessä johtuu siitä että ihminen ei itse välitä/tee asialle mitään vai että sille ei ehkä edes voi vaan ihmisen on elettävä vaivansa kanssa vaikka tahtomattaankin? ei välitä..

      12. Mikä saa sinut kateelliseksi? ei mikään..

    • -SleepingBeauty-

      1. Oletko tyytyväinen ulkonäköösi?
      olen :)
      2. Mitä muuttaisit ulkonäössäsi jos voisit?
      nenä voisi olla pienempi.. ja ainahan sitä voisi olla iho täydellinen tai vaikkapa täydellinen vatsa tai jotain..
      3. Mikä on parasta ulkonäössäsi?
      silmät, omasta mielestä
      4. Onko ulkonäöstäsi kommentoitu?
      on
      5. Paras/pahin kommentti?
      minua on sanottu kauniiksi... pahin? hmm.. en ole kuullut pahoja kommentteja moneen moneen vuoteen.
      6. Näetkö useimmiten ympärilläsi omasta mielestäsi rumia, taviksia vai kauniita ihmisiä?
      taviksia
      7. Millainen ihminen on kaunis?
      sopivan itsevarma, ei liian.. kauneus on tietysti katsojan silmissä, mutta itse haen lähinnä kauniita kasvoja ja kyllä vartalonkin pitää jonkinlaisessa kunnossa olla
      8. Millainen on tavis?
      hiukset ok, vartalo ok... ei mitenkään pistä silmään
      9. Millainen on ruma?
      ihminen joka on epävarma itsestään, jolla on todella huono iho JA on todella huono vartalo
      10. Onko ulkonäkö sinulle miten tärkeää?
      ystävissä/kavereissa ei merkitse mitään. poikaystävällä merkitsee jonkun verran.
      11. Ajatteletko että joku asia ulkonäköön liittyessä johtuu siitä että ihminen ei itse välitä/tee asialle mitään vai että sille ei ehkä edes voi vaan ihmisen on elettävä vaivansa kanssa vaikka tahtomattaankin?
      jotkut asiat ovat ihmisen oma vika, joillekin ei voi mitään
      12. Mikä saa sinut kateelliseksi?
      ulkonäköasioissa ei itseasiassa mikään

    • 1. Oletko tyytyväinen ulkonäköösi?
      MELKEIN

      2. Mitä muuttaisit ulkonäössäsi jos
      voisit?
      VÄRJÄISIN HIUKSET, LYHENTÄSIN ETUHAMPAITA JA KAVENTAISIN NENÄÄ

      3. Mikä on parasta ulkonäössäsi?
      OLEN SUHT LAIHA, MINULLA ON KALPEA IHO, KIVAT HUULET, PITKÄT HIUKSET

      4. Onko ulkonäöstäsi kommentoitu?
      ON

      5. Paras/pahin kommentti?
      SUN PITÄÄ NYT HYMYILLÄ PALJON KUN SULLA ON NOIN ”PIRTEÄT” (täysin mustat) VAATTEET

      6. Näetkö useimmiten ympärilläsi omasta mielestäsi rumia, taviksia vai kauniita ihmisiä?
      TAVIKSIA, KAUNIITA, EN RUMIA

      7. Millainen ihminen on kaunis?
      OMANLAISENSA, EROTTUU HELPOSTI JOUKOSTA JA USKALTAA OLLA OMA ITSENSÄ

      8. Millainen on tavis?
      FARKUT JA JOKU RANDOM PAITA, EI ISOJA KORUJA TAI NÄYTTÄVIÄ ASUSTEITA KUTEN KORKKAREITA...

      9. Millainen on ruma?
      KUKAAN EI OLE RUMA

      10. Onko ulkonäkö sinulle miten tärkeää?
      ULKONÄKÖ ON TÄRKEÄ ASIA JA ITSE ”TAISTELEN” ITSEÄNI VASTAAN ETTEN MUUTTUISI TAVALLISEKSI JOTTA KAIKKI OLISI HELPPOA, VAAN OLEN OMA ITSENI VAIKKEI KUKAAN HYVÄKSY MINUA

      11. Ajatteletko että joku asia ulkonäköön liittyessä johtuu siitä että ihminen ei itse välitä/tee asialle mitään vai että sille ei ehkä edes voi vaan ihmisen on elettävä vaivansa kanssa vaikka tahtomattaankin?
      RASVAISET HIUKSET, AKNE,

      12. Mikä saa sinut kateelliseksi?
      KAUNIIT VAATTEET (mustat siis😂 ja jotkut sinisetkin), OIKEAT YSTÄVÄT

    • jöpses

      1. Oletko tyytyväinen ulkonäköösi?
      - en

      2. Mitä muuttaisit ulkonäössäsi jos voisit?
      - hampaat

      3. Mikä on parasta ulkonäössäsi?
      - silmät

      4. Onko ulkonäöstäsi kommentoitu?
      - on

      5. Paras/pahin kommentti?
      - ihanaa kun et oo pelkkää luuta ja nahkaa

      6. Näetkö useimmiten ympärilläsi omasta mielestäsi rumia, taviksia vai kauniita ihmisiä?
      - kauniita

      7. Millainen ihminen on kaunis?
      - millainen vaan voi olla. mutta jos on ylimielinen niin mun mielestä kauneus vähenee silloin

      8. Millainen on tavis?
      - en tiedä

      9. Millainen on ruma?
      - ilkeä ihminen

      10. Onko ulkonäkö sinulle miten tärkeää?
      - oma ulkonäkö on tosi tärkeää, muiden ei

      11. Ajatteletko että joku asia ulkonäköön liittyessä johtuu siitä että ihminen ei itse välitä/tee asialle mitään vai että sille ei ehkä edes voi vaan ihmisen on elettävä vaivansa kanssa vaikka tahtomattaankin?
      - voi johtua kummasta vaan

      12. Mikä saa sinut kateelliseksi?
      - pitkät kivan väriset hiukset

    • pinnallistapaskaa

      Tällaiset ulkonäköongelmat ovat pinnallista paskaa. Kun teille tulee oikeita ongelmia elämässä, te häpeättä näitä pinnallisia valituksianne. Saatanan idiootit.

    • jurkes

      1. Oletko tyytyväinen ulkonäköösi? K

      2. Mitä muuttaisit ulkonäössäsi jos voisit? En muuttaisi

      3. Mikä on parasta ulkonäössäsi? En tiedä

      4. Onko ulkonäöstäsi kommentoitu? Ei

      5. Paras/pahin kommentti? -

      6. Näetkö useimmiten ympärilläsi omasta mielestäsi rumia, taviksia vai kauniita ihmisiä? Näen ihmisiä

      7. Millainen ihminen on kaunis? Kauneus asuu hänen päänsä sisällä

      8. Millainen on tavis? Keskiverto

      9. Millainen on ruma? Katsojan assosiaatio

      10. Onko ulkonäkö sinulle miten tärkeää? E

      11. Ajatteletko että joku asia ulkonäköön liittyessä johtuu siitä että ihminen ei itse välitä/tee asialle mitään vai että sille ei ehkä edes voi vaan ihmisen on elettävä vaivansa kanssa vaikka tahtomattaankin? Ulkonäköönsä voi toki vaikuttaa jos haluaa., ainakin rajoitetusti. Mistä vaivasta puhut?

      12. Mikä saa sinut kateelliseksi? Miksi olisin kateellinen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1372
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    Aihe