Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

1511

1. Loppu+on+hieno+asia+ihmisille+.+.+.+ja+jos+näin+kerran+tapahtuu.+.+.+silloin+sinä+pelastut.Eihän+loppua+pidä+pelätä+ja+sitä+me+odotamme.+Sitten,+kun+ymmärrät+vielä+mitä+nuo+tarkoittaa,+niin+sitten+voit+myös+hyvin.+Tässä+puhutaan+henkisestä+ja+sinun+sielun+maailmasta.++On+tärkeä+selvittää+ensin+perustiedot+ja+silloin+ei+puhu+eikä+ajattele+UFOja.Eikä+kirjoita+tyhmiä+aloituksia+ja+ajattele,+että+ihminen+elää+ja+juonii+jonkun+EU:n+jo+satavuotta+sitten+ja+kuitenkin+kuolee+pois.
  2. Mitä+helvet***+sä+vastailet+tuollaisiin+kysymyksiin,+oletko+sä+joku+valtio+vai+?Mä+en+tiedä+sinun+kansoistas+hevon+helvett***+Oletko+hullu+vai+valtion+mulkk*?Eiköhän+se+ole+jokaiselle+varmasti+päivänselvä,+että+euroopan+unioni+on+varmasti+hyvä+vaihtoehto+ihmisille.+.+.+Sen+tasa-arvoa+on+vain+lisättävä+ja+Liittovaltiomuoto+on+loistavatavoite+ja+siihen+on+pyrittävä.+Poliittisilta+mulkuilt*+valta+pois+ja+ihmiset+valitsee+on+parastilanne.Jos+mulle+ryhtyisi+joku+puhumaan+jostakin+kansasta+ja+muista+roduista+ja+kuvittelee+saavansasillä+itselleen+valtaa+ja+rahaa,+niin+minä+löisin+turpaan.Suomen+alue+ja+ihmiset+on+olleet+ruotsi+ja+välistä+Venäjä+ja+välistä+taas+suomi+vaan+ja+sitten1944+jälkeen+neuvostoliitto+ja+nyt+eurooppa+ja+missä+vitt*+se+sun+kansas+on+ja+kuka+vitt*+se+on,+luuletko,+että+minä+alkaisin+sinun+koiraksi+tai+lehmäksi+vai+?Minulla+on+varmaan+sukujuuret+monesta+eri+paikoista+ja+niin+on+varmaan+monella+muullakin.Minustako+pitäisi+tulla+sinun+kansas+vain+ja+huutaa+allaha+suomi+suuri+olen+suomi+juu+varmaanikin+?Tilaa+se+"+My+Heritagen+DNA+testi+ja+kato+edes+kuka+on+isäsi+ja+aika+monet+rikkaat+ovat+ylpeitäsaksalaisista+ja+ruotsalaisista+ja+eurooppalaisista+sukujuuristaan+ja+rahan+jälkeen+niitä+ei+kuulevitt***+kiinnosta+olla+enään+mikään+suomalainen.Minä+tiedän,+että+sä+löysyit+tuossa+taas+allahin,+mutta+se+on+uskonto+ja+se+ei+ole+mikään+kansa,korkeintaan+taivaallienen+valtakunta,+vai+onko+sinulla+myös+joku+sellainen.+Luuletko+sä,+että+sä+hengaat+kaikkien+ns.+suomalaisten+kanssa+ja+ne+on+sun+kavereita+vai+?++Mä+kuule+luulen,että+ensimmäinen+yö+mustalaisten+kanssa+ym.+saa+sut+ihan+toisenlaisiin+ajatuksiin.+Olihanne+suomalaisia+vai+?
  3. "+Lisäksi+maasta+on+myyty+paljon+tuottavaa+ja+arvokasta+liiketoimintaa+ja+omaisuutta,+joiden+takaisin+ostaminen+voi+olla+mahdotonta+"Nyt+jätkä+vastaat,+kuka+on+ostaja+ja+kuka+on+myyjä+?Toinen+kysymys+on,+onko+myyty+valtionyhtiöitä+ja+kuka+myi+ja+kuka+osti+ja+missä+rahat+?Älä+sano,+että+missään+mamussa+tai+sosiaalijutussa,+kun+et+pysty+sitä+todisstamaan.Rahaa+voi+kierrättää+ja+minun+mielestä+kommunistit+ja+sosialistit+osaa+sen+oikein+hyvin.Suomessa+on+aika+korkea+sähkönhintakin,+olen+senkin+huomannut+ja+asuntojen+vuokraton+kaikkien+tiedossa+ja+jos+vielä+turvallinen,+niin+kai+nekin+maksaa+?MeeinaatkEi+sse+ole+asia+niin,+että+minä+olen+suomalainen+tai+että+rahan+kierto.+.+.+Vain+tyhmä+ja+täysin+tyhmä+vastaa,+koska+ei+ymmärrä+edes+mistä+puhuu+ja+mitä+puhuu.+.+.+"+Lisäksi+maasta+on+myyty+paljon+tuottavaa+ja+arvokasta+liiketoimintaa+ja+omaisuutta,+joiden+takaisin+ostaminen+voi+olla+mahdotonta+"Vastaa+nyt+siihen+kysymykseen+kuka+osti+ja+kuka+myi+ja+mitä+maksoi+ym+ym.....+Kai+kaupassaon+aina+ostaja+ja+myyjä+?o,+että+diakonissa+hotelli+voi+laskuttaa+kaupunkia+3000+euroa+per+henkilönoin+vain+jos+sillä+ei+ole+sopimuksia+mitä+pitää+ostaa+niillä+rahoilla+ja+keneltä.Meinaatko,+että+sä+voit+mennä+myymään+villapeittoja+eduskuntaan+2000+euroa+kappaleelta+noin+vain+?Sitten+pitäisi+tietää,+että+sijoittiko+valtio+tai+joku+sinun+pilvillinna+hallinto+yhtiöön+jota+se+osti+tai+myi,+koska+kurssit+heiluu+aina+sen+mukaan.+Kaikki+pitää+tietää.En+minä+ainakaan+viitsi+pask***+huudella+jos+en+tiedä+mitä+on++ostettu+ja+myyty.Pitää+vielä+tietää,+kuka+myi.+.+.
  4. Jos+aloittaja+katsoo+tuon+luokan+videoita,+niin+mitä+muuta+se+katsoo+ja++nauttii+?Ja+toiseksi+aloittaja+voi+selventää+mitä+tekemistä+tällä+on+euroopan+unionin+kanssa+?Siellä+on+varmasti+venäjä+ja+britannia+ja+usa+rahoittamassa+EU:n+vastaista+propagandaaja+heillä+siihen+on+sentään+motiivi.+Oletko+sinä+ajamassa+näiden+taloutta+vai+oletko+sinä+muuten+huu+haa+hullu+.+.+.+siis+aloittaja+äly+älä+enään+mätä+.+.+.+Oletko+hullu+ja+käytkö+hoidossa+?Euroopan+unioni+on+maailman+mahtavimpia+talousjärjestelmiä+mitä+maailmassa+on.+Sitä+ei+voi+haukkua+taloudellisin+perustein+eikä+ihmisoikeudellisin+perustein.Kuten+näette+itse,+että+ei+ole+olemassa+mitään+muuta+kuin+rotua+ja+Ufo+ja+kuvittelmakirjoituksia+EU:ta+vastaan,+vai+olenko+nähnyt+muuta+ja+motä+Huhtasaari+ja+väyrynen+onsanoneet+EU:ta+vastaan,+ei+mitään,+kuin+samaa+rotua+ja+luuloa+.+Niin+kuin+sipilä+sanoieduskunta+puheensa+jälkeen,+että+ei+ole+kukaan+haukkunut+EU:ta,+vaikka+huhtasaarija+muut+päästelivät+ääniä+kovasti....+Mutta+ei+mitään+asiaa.Kaikki+EU:ssa+pystytään+hoitamaan+integraatiolla+ja+vapaudella+ihmisille.+.+.+Eihän+sen+parempaa+ole+olemassa,+en+minä+ainakaan+osaa+kuvitella.Eihän+kukaan+sano+mitään+EU:ta++vastaan+tai+että+se+ei+olisi+ihmisten+etu+EU:ssa.Eihän+sinun+pidä+edes+ajatella+mitään+vitun+suomea+jos+kerran+ollaan+yhteistaloudessaja+vapaassa+liikkuvuudessa.++Pitää+vain+vaatia+EU:n+integraation+syventämistä+ja+vapauttaa+ihmiset+niistä+ongelmista.+Jokaiselle+samat+arvot+ja+oikeudet+euroopan+unioissa,+eihän+sen+parempaa+voi+edes+kuvitella.Mitä+helvett*+joku+voi+olla+menettämässä+integraation+syventymisessä+?Mitä+helvett*+jotku+tyhjätaskut+persut+sitten+luulee+menettävänsä+?Ai+se+oli+se+sosiaalituki,+mutta+EU+määrää+sosiaalituentason.++Lisää+valtaa+vain+EU:lle,niin+saatte+Tekin+eurooppalaisen+toimeentulotuen+eli+776,-+euroa+kuussa+489,-+euron+sijaan.
  5. Näin+minä+olen+olettanutkin,+että+Teillä+Persuilla+ja+suomi-päillä+ei+ole+mitään+todellista+tieto+Mistään+euroopasta+ja+euroopan+ravintola+ja+yö+ja+kaupallisesta+elämästä.+Saatika+edes+tietoa+aasiasta+tai+USA:sta.+Todellisuudessa+Te+olette+kaikki+sellaisia+paska-pää+kalju+ja+yksinkertaisia+ei+milläänperuusteella+liikkeellä+olevia+henkilöitä,+jotka+etsivät+syitä+omaan+olemukseensa+ja+omaan+kurjaan+tilaansa+epätoivoisesti+änkyttäen,+jostakin+valtiosta+ja+euroopan+unionista,+josta+Teillä+ei+ole+edes+minkäänlaista+käsitystä.+Kuvittelette,+kun+sanomme,+että+minä+olen+suomalainen+ja+siksi+minä+olen+tällainen.Menikö+oikein+analyysi+?+?+Kuule+minä+sanon,+että+minä+olen+nähnyt+maailamaa+paljon+ja+jos+sä+tosiaan+luulet,+ettävaltion+poliittinen+kanava+ja+sen+edustajat+kertovat+sinulle+poliittisessa+mediassa+totuuden,niin+sä+olet+oikesti++tosi++tyhmä.+Meinaatko,+että+toimitttaja+tai+kuka+sitten+onkin+käynyt,niin+kertoo+mitä+hän+on+siellä+oikeasti+tehnyt+ja+ryypännyt+ja+mokaillut+ja+hän+ei+mukaolisikaan+ollut+täydellinen+vai+?On+kuule+monta+asiaa,+kun+olen+paikanpäällä+ollut+ja+minulle+on+soitettu+ja+sanottu+eri+tapahtumia+ja+olen+ihmetellyt,+että+en+minä+nyt+semmoista+ja+semmoista+ole+nähnyt.+Toki+valokuvien+kuvausuunnalla+saadaan+vaikutteita+ja+onhan+se+myös+taidetta.Ne+menee+Bronxiin+kuvaamaan+sitä+ränsistynyttä+taloa+ja+eivät+käännä+kameraa,koska+siinä+vieressä+olisi+ollut+ferrari+ja+parempi+talo.+Ihan+sama+on+jokaisessa+kuvassaja+seuraa+sitä+uutista+ja+näe,+liikkuuko+kameran+kuva+vai+still-kuva.+Toinen+asia+on+ymmärrettävä+myös,+että+jos+sanotaan+luku,+niin+sanooko+mistä+luvustajokin+luku+on.++Jos+luku+mainitaan,+mutta+ei+mistä+luvusta,+niin+sä+silloin+tiedät+mitä+silläon+haettu+eli+se+on+provo+ja+kiihotus.+Jos+puhutaan+vaikka+Berliinistä+ja+sanotaan,+ettäsiellä+on+kodittomia+ihan+hirveesti+ja+sanotaan+luku,+mutta+ei+kerrota,+että+Berliinissäon+varmasti+yli+15+miljoonaa+ihmistä.Luuletko,+että+sinun+johtajasi+on+kuin+Kim+jon+uki+vai+?+Hän+on+siis+saanut+varman+tiedon+ja+hän+osaa+kaiken+ja+sä+niin+kuin+uskot+sitä+vai+?Se+on+ihan+sama+osakekaupoissa+ja+monessa+muussa+asiassa,+että+jos+sä+et+sitä+itse+selvitä,+niin+se+on+silloin+jo+varmasti+liian+myöhäistä,+kun+joku+sen+sinulle+sanoo+ja+se+jomyy++niitä+sijoituksiaan.Te+tyhmiä+jätkiä+todennäköisesti+suurin+osa+persusita+ja+väyrysistä+varmaan+70%:sti.+Huomasin+juuri+eilen,+että+jopa+kiinalainen+pieni+hentoinen+tyttö+uskaltaa+matkustaa+euroopassa+yksin,+mutta+suomi-persusta+tyhmästä+jätkästä+ei+edes+siihen+ole.++Ha+HAAPienellä+kiinalaistytöllä+on+enemmän+rohkeutta+kuin+isolla+ja+kaljulla+persulla.Ehkä+Teillä+on+sellainen+ryhmämatka+mahdollinen,+kun+saatte+kaverista+turvan+vai+?Joo+varmasti+joku+nainen+sitten+teitä+katsoo,+että+ompa+kova+jätkä+kun+matkustaa+isojenpoikien+kanssa+tallinassa.+vai+?+Mä+oon+sitten+käynyt+euroopassa+vai+?
  6. """NytSeOnTodistettu13.6.2018+8:45https://mvlehti.net/2018/06/12/video-saksan-sosiaalidemokraattien-edustaja-vaatii-saksan-kansa-on-tuhottava-keinolla-milla-hyvansa/Lukekaapa,+milaista+tekstiä+lataa+saksalainen+demarikansanedustaja!+Tunnetusti+juuri+demarit+ovat+kovimpia+Euvostoliiton+kannattajia+Pohjois-Euroopassa.+Siksi+he+edustavat+osuvastiBrysselin+politbyroon+kantaa,+jonka+mukaan+eurooppalaiset+kansat+eli+valokinen+rotu+on+hävitetävä+maanosasta.+""""""""Se+on+justiinsa+tuo+suomi+fan+ja+union+fan+on+justiinsa+tuota+fantasia+maailman+puhumista.Kuka+täysi+järkinen+edes+viitsii+lukea+tai+Millainen+ihminen+ja+pään+omaava+yleensä+kirjoittaavastaavaa+aihetta+saksan+kansa+tuhottava.+.+.+.+Onko+näiden+kirjoittajat+vielä+lisäksi+niitä,jotka+puhuvat+suomen+kansasta+ja+kulttuurista+ja+olenko+minä+nyt+ymmärtänyt+näiden+kirjoittajien+tason+ja+millaisia+ovatkaa+ne,+jotka+tätä+pask**+uskovat+?Raamattu+ei+ollut+uskottava+ja+uskonto+ei+sitten+millään+ollut+uskottava,+vaikka+se+on+sata+kertaa+todellisempi+ja+uskottavampi.+.+.+Eihän+maailmassa+edes+olisi+muuten+kirkkoja.Kyllä+minä+ainakin+olen+varma,+että+vaikka+siellä+joku+älyälä....+kirjoittaa+ja+Persujen+ja+hullusaaren+kannattajat+ja+väyrysen+kannattajat,+niin+sanokaa+rehellisesti+minkälainenälykkyys+siellä+kukoistaa+ja+ovatko+ne+muka+rikkaita+ja+oikeistolaisia+ja+millaisia+neoikeasti+on+?+Ne+on+yksinkertaisia+juntteja,+joita+joku+marko+ja+paavo+ja+yrittää+viekotella+yksinkertaisella+maailmankatsomuksella+ja+ohittaa+kokonaan+osaamisen+ja+tieto+taidonja+maailman+monimuotoisuuden+ja+asioiden+todellisen+merkityksen+ja+käsityksen.Ei+kait+koulut+ja+yliopistot+ole+turhia+ja+mitä+asioita+ne+sitten+käsittelee.+.+.+Rotuako+?Kansaako+ja+miten+siitä+joku+saa+hyödyn+ja+miksi+sellaiseen+ryhdytään.+On+tietenkin+raha+jota+jaetaan+jolla+tuetaan+jonkun+liiketoimia+ym.+ym.+Esim.+luoma.Mutta+miksi,+ette+vaadi+pakolaisia+mjuista+maista,+kuten+Aasiassta+ja+käy+niitä+hakemassa+sillä+Finnairin+lentokoneella+?Vastaus+on+sama,+että+Teistä+ei+ole+mihinkään+edes+eduskunnassa+!Toinen+asia+on+kuin+änkyttäjällä,+että+ei+uskalla+vaatia+omaisuutta+haltuun+itselleenjos+kuvittelee+omistavansa+valtion+tai+kunnan.+Oliko+tuo+muka+hullua+?+?+Jos+vaatii+muutosta+yhteisiin+asioihin,+niin+se+on+kait+ihan+sama+mitä+vaatii+?+Ei+muuta,+kuin+valtion+ja+kunnan+reaaliomaisuus+yhtiöitettäväksi+ja+sitten+poistaa+niitä+tukia+ja+semmoisia+.+.+.+Nyt+kun+myydään+Nestettä+ja+muita+yhtiöitä,+niinkuka+niitä+rahoja+saa.+.+.++?++Pakolainenko+?+?++Minusta+näyttää,+että+Helsinkiin+rakennetaan+paljon+asuntoja+ja+koko+talous+perustuu+rakentamiseen+pakolaisille+elivaltion+kuntain+omaisuuden+tulonsiirto+asunto+businekseen+!Paljonko+junttilan+kerrostalo+maksaa+?