Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Liittovaltio
profiilit
Liittovaltio
Liittovaltio
Vapaa kuvaus
Aloituksia
287
Kommenttia
1511
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Loppu+on+hieno+asia+ihmisille+.+.+.+ja+jos+näin+kerran+tapahtuu.+.+.+silloin+sinä+pelastut.
Eihän+loppua+pidä+pelätä+ja+sitä+me+odotamme.+Sitten,+kun+ymmärrät+vielä+mitä+nuo+
tarkoittaa,+niin+sitten+voit+myös+hyvin.+Tässä+puhutaan+henkisestä+ja+sinun+sielun+
maailmasta.++
On+tärkeä+selvittää+ensin+perustiedot+ja+silloin+ei+puhu+eikä+ajattele+UFOja.
Eikä+kirjoita+tyhmiä+aloituksia+ja+ajattele,+että+ihminen+elää+ja+juonii+jonkun+EU:n+jo+
satavuotta+sitten+ja+kuitenkin+kuolee+pois.
18.06.2018 12:54
Ha+ha+ha+haaaaaaaa...
paljastensenteille
18.6.2018+11:56
UUSI
Tiedoksi:+jatkoon+tulee+sitten+sellaista+tekstiä,+että+nämä+maksetut+trollityypit+joutuvat+käyttämään+kaikki+aseensa+-+he+nimittäin+tietävät+minkä+minäkin+tiedän,+ja+se+on+koko+EU:n+pointti,+joka+on+erittäin+tärkeää+estää+sanomasta+ääneen+-+se+on+elämän+ja+kuoleman+kysymys.
Nyt+minä+tiedän+jo+minkälainen+tyyppi+sä+olet.+.+.++Noin+40+vanha+about+?+
Yksinäinen+ja+vähän+alistettu,+ehkä+vähän+vammainen+?
18.06.2018 12:06
Raamattu+on+toden+totta+hieno+kirjoitus,+siinä+ei+ole+virheitä.
Jeesus+sanoo+monta+kertaa,+että+tulee+ylösnousemus+niin+vanhurskaiden+ja+kuin
sinne+kadotukseen+menijöillekin.++Minä+en+ole+vielä+löytänyt+raamatusta+virhettä.
On+hienoa+jos+sinä+olet,+kerro+toki+se+minulle+myös,+minä+tutkin+sen+yhteensopivuuden+
muiden+kirjoitusten+kanssa.
18.06.2018 11:54
Olet+varmasti+lukenut+UFO+ja+rajatieto+kirjallisuutta+.+.+.+
Meinaatko+sä+oikeasti,+että+ne+on+enkeleitä+ja+elävät+ikuisesti+vai+?
Meinaatko,+että+koko+järjestelmä+ja+sen+henkilöt+ovat+saman+mieleisä+ja+uskosia+ja
kukaan+ei+niin+kuin+vetäisi+itselleen+vai+ja+koko+100+vuotta+vai+?+
Mä+luulen,+että+sä+saat+lukea+aika+paljon+UFO+kirjaa+tuohon+ja+varmasti+se+jolla+on+
päässä+jotain+ymmärtää,+hulluista+ja+hihuleista+en+edes+välitä.
18.06.2018 11:45
PÖPI+KIRJOITTI++TAAS+ALOITUKSEN+!
Meinaatko,+että+ne+on+Lusifereita++ja+ne+elää+maanpäällä+ikuisesti+vai+?
Ehkä+tällainen+pikku+ykistyiskohta+pääsi+luiskahtamaan+ja+toinen+tyhmä+vielä+vastaa+?
Minä+olen+uskovainen,+mutta+tämän+uskomien+on+jo+ihan+mahdotonta.
18.06.2018 11:23
Mitä+helvet***+sä+vastailet+tuollaisiin+kysymyksiin,+oletko+sä+joku+valtio+vai+?
Mä+en+tiedä+sinun+kansoistas+hevon+helvett***+Oletko+hullu+vai+valtion+mulkk*?
Eiköhän+se+ole+jokaiselle+varmasti+päivänselvä,+että+euroopan+unioni+on+varmasti+hyvä+
vaihtoehto+ihmisille.+.+.+Sen+tasa-arvoa+on+vain+lisättävä+ja+Liittovaltiomuoto+on+loistava
tavoite+ja+siihen+on+pyrittävä.+Poliittisilta+mulkuilt*+valta+pois+ja+ihmiset+valitsee+on+parastilanne.
Jos+mulle+ryhtyisi+joku+puhumaan+jostakin+kansasta+ja+muista+roduista+ja+kuvittelee+saavansa
sillä+itselleen+valtaa+ja+rahaa,+niin+minä+löisin+turpaan.
Suomen+alue+ja+ihmiset+on+olleet+ruotsi+ja+välistä+Venäjä+ja+välistä+taas+suomi+vaan+ja+sitten
1944+jälkeen+neuvostoliitto+ja+nyt+eurooppa+ja+missä+vitt*+se+sun+kansas+on+ja+kuka+vitt*+se+
on,+luuletko,+että+minä+alkaisin+sinun+koiraksi+tai+lehmäksi+vai+?
Minulla+on+varmaan+sukujuuret+monesta+eri+paikoista+ja+niin+on+varmaan+monella+muullakin.
Minustako+pitäisi+tulla+sinun+kansas+vain+ja+huutaa+allaha+suomi+suuri+olen+suomi+juu+varmaanikin+?
Tilaa+se+"+My+Heritagen+DNA+testi+ja+kato+edes+kuka+on+isäsi+ja+aika+monet+rikkaat+ovat+ylpeitä
saksalaisista+ja+ruotsalaisista+ja+eurooppalaisista+sukujuuristaan+ja+rahan+jälkeen+niitä+ei+kuule
vitt***+kiinnosta+olla+enään+mikään+suomalainen.
Minä+tiedän,+että+sä+löysyit+tuossa+taas+allahin,+mutta+se+on+uskonto+ja+se+ei+ole+mikään+kansa,
korkeintaan+taivaallienen+valtakunta,+vai+onko+sinulla+myös+joku+sellainen.+Luuletko+sä,+että+
sä+hengaat+kaikkien+ns.+suomalaisten+kanssa+ja+ne+on+sun+kavereita+vai+?++Mä+kuule+luulen,
että+ensimmäinen+yö+mustalaisten+kanssa+ym.+saa+sut+ihan+toisenlaisiin+ajatuksiin.+Olihan
ne+suomalaisia+vai+?
18.06.2018 09:03
Jos+ette+uskoneet,+niin+täällä+oli+ihan+justiinsa+helvetinmoinen+ilotulitus.
Katso+milloin+laitettu...+pari+minuuuttia+sitten.
17.06.2018 23:00
"+Lisäksi+maasta+on+myyty+paljon+tuottavaa+ja+arvokasta+liiketoimintaa+ja+omaisuutta,+joiden+takaisin+ostaminen+voi+olla+mahdotonta+"
Nyt+jätkä+vastaat,+kuka+on+ostaja+ja+kuka+on+myyjä+?
Toinen+kysymys+on,+onko+myyty+valtionyhtiöitä+ja+kuka+myi+ja+kuka+osti+ja+missä+rahat+?
Älä+sano,+että+missään+mamussa+tai+sosiaalijutussa,+kun+et+pysty+sitä+todisstamaan.
Rahaa+voi+kierrättää+ja+minun+mielestä+kommunistit+ja+sosialistit+osaa+sen+oikein+hyvin.
Suomessa+on+aika+korkea+sähkönhintakin,+olen+senkin+huomannut+ja+asuntojen+vuokrat
on+kaikkien+tiedossa+ja+jos+vielä+turvallinen,+niin+kai+nekin+maksaa+?
Meeinaatk
Ei+sse+ole+asia+niin,+että+minä+olen+suomalainen+tai+että+rahan+kierto.+.+.+Vain+tyhmä+ja+
täysin+tyhmä+vastaa,+koska+ei+ymmärrä+edes+mistä+puhuu+ja+mitä+puhuu.+.+.+
"+Lisäksi+maasta+on+myyty+paljon+tuottavaa+ja+arvokasta+liiketoimintaa+ja+omaisuutta,+joiden+takaisin+ostaminen+voi+olla+mahdotonta+"
Vastaa+nyt+siihen+kysymykseen+kuka+osti+ja+kuka+myi+ja+mitä+maksoi+ym+ym.....+Kai+kaupassa
on+aina+ostaja+ja+myyjä+?o,+että+diakonissa+hotelli+voi+laskuttaa+kaupunkia+3000+euroa+per+henkilö
noin+vain+jos+sillä+ei+ole+sopimuksia+mitä+pitää+ostaa+niillä+rahoilla+ja+keneltä.
Meinaatko,+että+sä+voit+mennä+myymään+villapeittoja+eduskuntaan+2000+euroa+
kappaleelta+noin+vain+?
Sitten+pitäisi+tietää,+että+sijoittiko+valtio+tai+joku+sinun+pilvillinna+hallinto+yhtiöön+jota+
se+osti+tai+myi,+koska+kurssit+heiluu+aina+sen+mukaan.+Kaikki+pitää+tietää.
En+minä+ainakaan+viitsi+pask***+huudella+jos+en+tiedä+mitä+on++ostettu+ja+myyty.
Pitää+vielä+tietää,+kuka+myi.+.+.
17.06.2018 21:06
"+diibavitundaaba+"
Tuo+paljasti+taas+kuka+sä+olet+ja+kuka+käyttää+vastaavia+ilmaisuja.+.+.+!
Minä+en+ole+koskaan+kuullut+kenenkään+muun,+kuin+nahkapään+ja+yksinkertaisen+
vanhemmiltaan+ja+sukulaisiltaan+rahaa+kiristävä+jätkä,+jolla+ei+ole+minkäänlaisia+kavereita.
Suurin+osa+porukasta+välttelee+tapaamasta+kyseistä+henkilöä,+eikä+kukaan+edes+halua
olla+näitten+tyyppien+kanssa+missään+tekemisissä.+Sä+olet+justiinsa+sellainen+heikompien+
päälle+käyvä+räkä+pask**.
diibavitundaaba
Minä+tiedän+tasan+tarkkaan+millainen+henkilö+käyttää+tälläista+sanaa+ja+missä+niitä+
kuulee.+.+.
17.06.2018 20:47
Jos+aloittaja+katsoo+tuon+luokan+videoita,+niin+mitä+muuta+se+katsoo+ja++nauttii+?
Ja+toiseksi+aloittaja+voi+selventää+mitä+tekemistä+tällä+on+euroopan+unionin+kanssa+?
Siellä+on+varmasti+venäjä+ja+britannia+ja+usa+rahoittamassa+EU:n+vastaista+propagandaa
ja+heillä+siihen+on+sentään+motiivi.+
Oletko+sinä+ajamassa+näiden+taloutta+vai+oletko+sinä+muuten+huu+haa+hullu+.+.+.+siis+
aloittaja+äly+älä+enään+mätä+.+.+.+Oletko+hullu+ja+käytkö+hoidossa+?
Euroopan+unioni+on+maailman+mahtavimpia+talousjärjestelmiä+mitä+maailmassa+on.+
Sitä+ei+voi+haukkua+taloudellisin+perustein+eikä+ihmisoikeudellisin+perustein.
Kuten+näette+itse,+että+ei+ole+olemassa+mitään+muuta+kuin+rotua+ja+Ufo+ja+kuvittelma
kirjoituksia+EU:ta+vastaan,+vai+olenko+nähnyt+muuta+ja+motä+Huhtasaari+ja+väyrynen+on
sanoneet+EU:ta+vastaan,+ei+mitään,+kuin+samaa+rotua+ja+luuloa+.+Niin+kuin+sipilä+sanoi
eduskunta+puheensa+jälkeen,+että+ei+ole+kukaan+haukkunut+EU:ta,+vaikka+huhtasaari
ja+muut+päästelivät+ääniä+kovasti....+Mutta+ei+mitään+asiaa.
Kaikki+EU:ssa+pystytään+hoitamaan+integraatiolla+ja+vapaudella+ihmisille.+.+.+Eihän+sen+
parempaa+ole+olemassa,+en+minä+ainakaan+osaa+kuvitella.
Eihän+kukaan+sano+mitään+EU:ta++vastaan+tai+että+se+ei+olisi+ihmisten+etu+EU:ssa.
Eihän+sinun+pidä+edes+ajatella+mitään+vitun+suomea+jos+kerran+ollaan+yhteistaloudessa
ja+vapaassa+liikkuvuudessa.++Pitää+vain+vaatia+EU:n+integraation+syventämistä+ja+
vapauttaa+ihmiset+niistä+ongelmista.+
Jokaiselle+samat+arvot+ja+oikeudet+euroopan+unioissa,+eihän+sen+parempaa+voi+edes+
kuvitella.
Mitä+helvett*+joku+voi+olla+menettämässä+integraation+syventymisessä+?
Mitä+helvett*+jotku+tyhjätaskut+persut+sitten+luulee+menettävänsä+?
Ai+se+oli+se+sosiaalituki,+mutta+EU+määrää+sosiaalituentason.++Lisää+valtaa+vain+EU:lle,
niin+saatte+Tekin+eurooppalaisen+toimeentulotuen+eli+776,-+euroa+kuussa+489,-+
euron+sijaan.
17.06.2018 12:54
Poika+mä+olen+tällä+hetkellä+sellaisessa+kaupungissa+kuin+Belgrade.
Olen+kohta+lähdössä+Terassille,+kunhan+käyn+ensin+suihkussa.
Sä+et+varmaan+eikä+äitisi+ole+koskaan+käynyt+tällaisessa+kaupungissa.
König+Beer+tölkki+on+tuossa+vielä+avaamattomana+vieressä.
16.06.2018 20:13
Näin+minä+olen+olettanutkin,+että+Teillä+Persuilla+ja+suomi-päillä+ei+ole+mitään+
todellista+tieto+Mistään+euroopasta+ja+euroopan+ravintola+ja+yö+ja+kaupallisesta+
elämästä.+Saatika+edes+tietoa+aasiasta+tai+USA:sta.+
Todellisuudessa+Te+olette+kaikki+sellaisia+paska-pää+kalju+ja+yksinkertaisia+ei+millään
peruusteella+liikkeellä+olevia+henkilöitä,+jotka+etsivät+syitä+omaan+olemukseensa+ja+
omaan+kurjaan+tilaansa+epätoivoisesti+änkyttäen,+jostakin+valtiosta+ja+euroopan+
unionista,+josta+Teillä+ei+ole+edes+minkäänlaista+käsitystä.+
Kuvittelette,+kun+sanomme,+että+minä+olen+suomalainen+ja+siksi+minä+olen+tällainen.
Menikö+oikein+analyysi+?+?+
Kuule+minä+sanon,+että+minä+olen+nähnyt+maailamaa+paljon+ja+jos+sä+tosiaan+luulet,+että
valtion+poliittinen+kanava+ja+sen+edustajat+kertovat+sinulle+poliittisessa+mediassa+totuuden,
niin+sä+olet+oikesti++tosi++tyhmä.+Meinaatko,+että+toimitttaja+tai+kuka+sitten+onkin+käynyt,
niin+kertoo+mitä+hän+on+siellä+oikeasti+tehnyt+ja+ryypännyt+ja+mokaillut+ja+hän+ei+muka
olisikaan+ollut+täydellinen+vai+?
On+kuule+monta+asiaa,+kun+olen+paikanpäällä+ollut+ja+minulle+on+soitettu+ja+sanottu+eri+
tapahtumia+ja+olen+ihmetellyt,+että+en+minä+nyt+semmoista+ja+semmoista+ole+nähnyt.+
Toki+valokuvien+kuvausuunnalla+saadaan+vaikutteita+ja+onhan+se+myös+taidetta.
Ne+menee+Bronxiin+kuvaamaan+sitä+ränsistynyttä+taloa+ja+eivät+käännä+kameraa,
koska+siinä+vieressä+olisi+ollut+ferrari+ja+parempi+talo.+Ihan+sama+on+jokaisessa+kuvassa
ja+seuraa+sitä+uutista+ja+näe,+liikkuuko+kameran+kuva+vai+still-kuva.+
Toinen+asia+on+ymmärrettävä+myös,+että+jos+sanotaan+luku,+niin+sanooko+mistä+luvusta
jokin+luku+on.++Jos+luku+mainitaan,+mutta+ei+mistä+luvusta,+niin+sä+silloin+tiedät+mitä+sillä
on+haettu+eli+se+on+provo+ja+kiihotus.+Jos+puhutaan+vaikka+Berliinistä+ja+sanotaan,+että
siellä+on+kodittomia+ihan+hirveesti+ja+sanotaan+luku,+mutta+ei+kerrota,+että+Berliinissä
on+varmasti+yli+15+miljoonaa+ihmistä.
Luuletko,+että+sinun+johtajasi+on+kuin+Kim+jon+uki+vai+?+
Hän+on+siis+saanut+varman+tiedon+ja+hän+osaa+kaiken+ja+sä+niin+kuin+uskot+sitä+vai+?
Se+on+ihan+sama+osakekaupoissa+ja+monessa+muussa+asiassa,+että+jos+sä+et+sitä+itse+
selvitä,+niin+se+on+silloin+jo+varmasti+liian+myöhäistä,+kun+joku+sen+sinulle+sanoo+ja+se+jo
myy++niitä+sijoituksiaan.
Te+tyhmiä+jätkiä+todennäköisesti+suurin+osa+persusita+ja+väyrysistä+varmaan+70%:sti.+
Huomasin+juuri+eilen,+että+jopa+kiinalainen+pieni+hentoinen+tyttö+uskaltaa+matkustaa+
euroopassa+yksin,+mutta+suomi-persusta+tyhmästä+jätkästä+ei+edes+siihen+ole.++Ha+HAA
Pienellä+kiinalaistytöllä+on+enemmän+rohkeutta+kuin+isolla+ja+kaljulla+persulla.
Ehkä+Teillä+on+sellainen+ryhmämatka+mahdollinen,+kun+saatte+kaverista+turvan+vai+?
Joo+varmasti+joku+nainen+sitten+teitä+katsoo,+että+ompa+kova+jätkä+kun+matkustaa+isojen
poikien+kanssa+tallinassa.+vai+?+Mä+oon+sitten+käynyt+euroopassa+vai+?
16.06.2018 09:14
"""NytSeOnTodistettu
13.6.2018+8:45
https://mvlehti.net/2018/06/12/video-saksan-sosiaalidemokraattien-edustaja-vaatii-saksan-kansa-on-tuhottava-keinolla-milla-hyvansa/
Lukekaapa,+milaista+tekstiä+lataa+saksalainen+demarikansanedustaja!+Tunnetusti+juuri+demarit+
ovat+kovimpia+Euvostoliiton+kannattajia+Pohjois-Euroopassa.+Siksi+he+edustavat+osuvasti
Brysselin+politbyroon+kantaa,+jonka+mukaan+eurooppalaiset+kansat+eli+valokinen+rotu+on+hävitetävä+maanosasta.+""""""""
Se+on+justiinsa+tuo+suomi+fan+ja+union+fan+on+justiinsa+tuota+fantasia+maailman+puhumista.
Kuka+täysi+järkinen+edes+viitsii+lukea+tai+Millainen+ihminen+ja+pään+omaava+yleensä+kirjoittaa
vastaavaa+aihetta+saksan+kansa+tuhottava.+.+.+.+Onko+näiden+kirjoittajat+vielä+lisäksi+niitä,
jotka+puhuvat+suomen+kansasta+ja+kulttuurista+ja+olenko+minä+nyt+ymmärtänyt+näiden+
kirjoittajien+tason+ja+millaisia+ovatkaa+ne,+jotka+tätä+pask**+uskovat+?
Raamattu+ei+ollut+uskottava+ja+uskonto+ei+sitten+millään+ollut+uskottava,+vaikka+se+on+
sata+kertaa+todellisempi+ja+uskottavampi.+.+.+Eihän+maailmassa+edes+olisi+muuten+kirkkoja.
Kyllä+minä+ainakin+olen+varma,+että+vaikka+siellä+joku+älyälä....+kirjoittaa+ja+Persujen+ja+
hullusaaren+kannattajat+ja+väyrysen+kannattajat,+niin+sanokaa+rehellisesti+minkälainen
älykkyys+siellä+kukoistaa+ja+ovatko+ne+muka+rikkaita+ja+oikeistolaisia+ja+millaisia+ne
oikeasti+on+?+
Ne+on+yksinkertaisia+juntteja,+joita+joku+marko+ja+paavo+ja+yrittää+viekotella+
yksinkertaisella+maailmankatsomuksella+ja+ohittaa+kokonaan+osaamisen+ja+tieto+taidon
ja+maailman+monimuotoisuuden+ja+asioiden+todellisen+merkityksen+ja+käsityksen.
Ei+kait+koulut+ja+yliopistot+ole+turhia+ja+mitä+asioita+ne+sitten+käsittelee.+.+.+Rotuako+?
Kansaako+ja+miten+siitä+joku+saa+hyödyn+ja+miksi+sellaiseen+ryhdytään.+
On+tietenkin+raha+jota+jaetaan+jolla+tuetaan+jonkun+liiketoimia+ym.+ym.+Esim.+luoma.
Mutta+miksi,+ette+vaadi+pakolaisia+mjuista+maista,+kuten+Aasiassta+ja+käy+niitä+
hakemassa+sillä+Finnairin+lentokoneella+?
Vastaus+on+sama,+että+Teistä+ei+ole+mihinkään+edes+eduskunnassa+!
Toinen+asia+on+kuin+änkyttäjällä,+että+ei+uskalla+vaatia+omaisuutta+haltuun+itselleen
jos+kuvittelee+omistavansa+valtion+tai+kunnan.+Oliko+tuo+muka+hullua+?+?+
Jos+vaatii+muutosta+yhteisiin+asioihin,+niin+se+on+kait+ihan+sama+mitä+vaatii+?+
Ei+muuta,+kuin+valtion+ja+kunnan+reaaliomaisuus+yhtiöitettäväksi+ja+sitten+poistaa+
niitä+tukia+ja+semmoisia+.+.+.+Nyt+kun+myydään+Nestettä+ja+muita+yhtiöitä,+niin
kuka+niitä+rahoja+saa.+.+.++?++Pakolainenko+?+?++Minusta+näyttää,+että+Helsinkiin+
rakennetaan+paljon+asuntoja+ja+koko+talous+perustuu+rakentamiseen+pakolaisille+eli
valtion+kuntain+omaisuuden+tulonsiirto+asunto+businekseen+!
Paljonko+junttilan+kerrostalo+maksaa+?
14.06.2018 09:47
Oikeasti+Te+olette+tyhmiä+ja+yksinkertaisia.
Jos+matu+tai+pakolainen+ei+kiihota+ja+niitä+on+pakko+ottaa,+niin+lennättäkää,+niitä+Thaimaan
ja+Myanmarin+ja+Cambodian+tyttöjä+pakolaiskiintiönä.+Tehän+teette+valinnan+ja+vaikutatte+
vai+vai+vaikuttaako+siellä+Teidän+suomessa+joku+jota+te+ette+hallitse+?+
EU+ei+sitä+määrää+mistä+pakolaiset+tulee+ja+Te+voitte+valita+ja+valitkaa+Aasian+tuttöjä+ja
ajakaa+sitä+Teeidän+Finnairin+konetta+sinne+aasiaan+ja+tuokaa+tuokaa+ja+ottakaa+kiintiö+
täyteen+ja+tehän+sen+valitsette.+
Mutta,+kun+joku+ämmä+nyt+vain+tahtoo+adoniksen+ja+adoniksen,+kun+on+läski+ja+ei+muuten+
saa+miestä.
Te+voitte+valita+EU:ssa,+mutta+taitaa+raukalla+olla+niin,+että+kaikki+jää+pelkäksi+paskanjauham...
Ei+ei+persusta+ole+tekoihin+ei+se+kykene+ei+kykene+ei.+Soiniiii+voi+näyttää,+kuinka+tuodaan+
tyttöjä+ja+kaikilla+on+kiva+vai+onko+?+Käteenkö+ne+siellä+junteissa+?+Ei+lisäänny+ei+sitten+
millään.+..++Olihan+se+hakkkuuu+ja+moni+muukin+niissä+baareiss+Stadissa.
13.06.2018 10:05
Ei+semmoista+ole+edes+olemassa+haloo+.+.+.+Ei+ole+olemassa+mitään+suomalaista+kulttuuria.
Ei+ole+ja+suomen+kieli+on+vanha+kantakieli+itämereltä+uralille+monine+murteineen.
Haastako+sä+jotain+tutun+murrea+?
Sinun+maiailma+on+aku+ankasta+tuttu+ja+minä+en+voi+yhtyä+millään+tavalla+hurmokseen.
Sama+asia+mitä+toimittaja+kysyi+hutusaaren+kannattajalta,+mikä+siinä+on+niin+kivaa..+.+?
Ei+se+kertakaikkiaan+löytänyt+sanoja.+.+.+Se+oli+niin+kiva+ja+vastaamatta+jäi+siihen+oleelliseen.
Se+teidän+maailma+on+teidän+kotikulmista+luulo,+että+kaikkialla+on+samallaista+ja+yllätys+on+
jo+siinäkin+suuri,+kun+juntti+tulee+Helsinkiin+ja+siitä+on+väännetty+vitsejä+jo+useamminkin.
Se+on+ihan+sama+.+.+.+Se+Teidän+maailma+on+jokaisella+oma+juntti+maailma+ja+se+on+vain
siinä+teidän+kylällä+se+maailma.+Eli+vähemmistö-kulttuuri+?+Lapissa+ja+länsi-lapissa+on
ihan+toinen+maailma.+Helsingissä+ihan+oma+maailma+ja+Tampereella+on+ihan+omansa+ja+
jotennkin+ne+on+myös+erilaisia.+Turkulaiset+ja+Stadilaiset+nyt+kuitenkin+ovat+jotenkin+vähän
samaa+ja+se+on+se+ruotsalaisuus.
13.06.2018 09:54
Isontalon+antti+kuoli+1911+ja+kovin+nuori+on+tuo+sinun+kulttuuris.
Eli+Älyälä+jätä+puhuu,+siitä,+että+kulttuurin+ja+kansan+historian+voi+siis+valita,++onko+marko
samoilla+linjoilla+?
Jos+me+siis+valtisemme+kulttuuriksi+vaikka+ahvenanmaa+tangon+vuodelta+1809+?
13.06.2018 08:43
Eli+sinä+Marko+puhut+henkimaailmasta+?
Sinulla+on+siis+kulttuuriperimä+?+Onko+äitisi+tai+isäsi+jotain+kuninkaallista+vai+hengellistä
kulttuuriperimää+?
Äläkä+yritä+ohittaa+tätä+ratkaisevaa+kysymystä+sanomalla+suomalainen+kulttuuri.
Suomalaista+kulttuuria+ei+oikeastaan+edes+ole+olemassa,+on+karjalaisia+ja+vatjalaisia+
ja+inkeroista+kulttuuria+ja+lauluja+ja+tapoja.+Sä+et++edusta+mitää+näistä+ja+heitä+vähän
murretta+ja+murresanoja.+Huomaa+marko,+että+suomalaiseen+kulttuuriin+pitäisi+
kuulua+saksalainen,+ruotsalainen+ja+saamelainen+ja+venäläinen+ja+ukrilaiset+tavat.
Mustalaisia+unohtamatta.+
Mitä+vähemmitökulttuuria+sä+niin+kuin+tarkkaan+ottaeen+edustat+näistä+?
Vai+pitäisikö+puhua+inkerin+kulttuurista,+se+on+vanhempi+ja+suomenkielinen.
Älä+sotke+inkeriläisiä+ja+inkeroisia.+Inkeroiset+ovat+alkuperäiskansa+ja+samoin,+
kuin+karjalaiset+ja+ruotsalaiset+suomen+maa-alueella.
Suomen+kulttuuri+on+vähän+niin+kuin+pakolaiskulttuuri+ei+omalla+maalla.+
Lue+historia+ja+väitä+vastaan+ja+kerro+ja+perustele.
13.06.2018 00:13
Sä+Kultturelli+olet+sellainen+tyhjän+paskanpuhuja.+
Raha+ja+jos+se+estetään+jossakin,+siitä+seuraa+Business+ja+siitä+tulee+kannattavaa,+
kuten+huomaat+suomalaisessa-kommunistivaltiossa+samoissa+asioissa.
Mikään+ei+estä+rekisteröimästä+suomenkielistä+internet+sivustoa+vaikka+Nigeriaan.
Sitä+en+usko+ikinä,+että+EU+alkaa+rajoittamaan+ihmisten+surffaamista+internetissä.
Laita+ihmeessä+EU-vihaajat+sivusto+Nigeriaan+ja+laita+mainoksia+Googleen.+.+.
Jos+se+on+business,+niin+raha+ohjaa+internettiä.+
Googlea+sitoo+taas+sitten+ihan+omat+säännöt+ja+voithan+perustaa+Kimin+kanssa+oman
nettiselaimen+suomi/korea+selain.
12.06.2018 11:30
Luin+tuossa+Teidän+ajatuksia+ja+kuulin,+että+siellä+ei+kuulemma+saa+läskisoosia
eikä+vehnäjauho+velliä.
No+en+minä+kyllä+täälläkään+noita+ihan+joka+päivä+syö+.+.+.
11.06.2018 15:43
Huomatkaa,+kuinka+paljon+ne+poliittiset+ja+valtion+ja+kunnan+ämmät+
ja+toimittajat+haukkuu+Thaimaan+sosiaaliturvaa+ja+Aasian+sosiaaliturvaa
muutenkin+jo.+
Miksi,+ette+helvetti+vaadi+ilmaisia+lentoja+suomeen+Thaimaan+tytöille+ja+Vietnamin
ja+aasian+tytöille+HALOO+HALOO+!
Ei+sen+kiintiön+tarvitse+olla+Gambian+ja+Arabimaan+adoniksia.+
Tyhmiä+Te+olette,+kun+Teidän+puolella+on+jo+valtion+ja+pää+mediakin.+.+.+Halooo++!
Kuinka+huonossa+asemassa+ne+Thaimaan+naiset+ja+lapset+on+?+Ja+sieltä+voi+lennättää+!!
11.06.2018 12:14
17 / 76