Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

1511

1. Euroopan unioni saa vahvan Tuen suomesta

Eläkööt Eläkööt Eläkööt Euroopan unioni 90% kannatus Euroopan unionille. Eläkööt Eläkööt Eläkööt Euroopan unioni se on n
    Euroopan unioni
    10
    2009
  2. Eikö ole hyvin kirjoitettu EU:sta ?

EU:n jäsenmaksuista ja muista epäkohdista mitä ihmiset ajattelee ja jurnuttaa. Ensinnäkin, sinun työn palkkaverosta on
    Euroopan unioni
    13
    1547
  3. Martin Schulzista Saksan Ulkoministeri . . . . E

Martin Schulzista Saksan Ulkoministeri . . . . . Euroopan Unioni Tiiiiivistyyy ! Se alkaa olemaan paketti sitten valmis
    Euroopan unioni
    5
    1356
  4. Minun näkökanta Euroopan unioniin.

Aloitetaan vaikka näin, että minä kävin autolla yksin katsomassa Murmanskia ja Kantalahtea. Olin Paluumatkalla kohti s
    Euroopan unioni
    14
    1210
  5. Eurooppa on kaikki, Eurooppa on aivan kaikki !

Eurooppa on kaikki, Eurooppa on aivan kaikki mitä suomessa elävä ihminen voi saada ja saavuttaa. . . ! Euroopan unioni
    Euroopan unioni
    32
    1195
  6. Minulla on aina ollut Ongelma !

Minä olen koko minun elämäni miettinyt, mikä vitt* on se suomalainen ? Nyt Meillä halpa my heritage Testi ja sillä kai
    Maailman menoa
    2
    1128
  7. Nyt on Olympiakisat ja moni innostuu. . .

Jos nyt Olympialaisissa hiihtäjä Igor Latuhomof hiihtää suomen T-paidassa tai suomen Hiihto paidassa Olympiavoittajaksi,
    Maailman menoa
    0
    918
  8. Onko tällä Palstalla ministerit vauhdissa ?

Huomaan, että Euroopan unioni palstalla on ministerit ja sotapäälliköt ja taivaarannanmaalarit vauhdissa. Natsat suomi
    Euroopan unioni
    46
    783
  9. OK. Minä Jurnutan kanssa !

Minä En Vitt* voi käsittää miten Hallitus vai mikä lienen siellä onkaan? Minkä vuoksi ei ymmärretä perus talousoppia ?
    Euroopan unioni
    2
    775
  10. Tällä palstalla EU-vihaajien epätoivo näkyy. . .

Yksi kirjoitti, että EU on konkurssikypsä maa ja kaikkea epärealistisia asioita. Eikö Poijat pysytä siellä rodussa ja
    Euroopan unioni
    26
    767
  11. Eikö Jenkit osaa eliminoida Kimiä ?

Miksi koko ajan puhutaan Pohjois-korean ja USA:n välisestä sodasta ? Miksi maailmalla ei ole ihmisiä, jotka osaisivat li
    Pohjois-Korea
    9
    737
  12. Täällä palstalla on näemmä varsinainen kulturelli

Eihä se vain ole Marko ? Kaveri kirjoittelee marks ja Rotu ja kulttuurituho. . . Onko marko lukenut edes Kalevalan ja ku
    Euroopan unioni
    8
    709
  13. Suomen kommunistit kyttää palstaa ja .. ..

Suomen kommunisti-järjestelmä kyttää palstaa ja sulkee ulkomaisia IP- osoitteita. Järjestelmän ylläpitäjä ei sulje, kos
    Euroopan unioni
    13
    644
  14. Euroopan unionin perustarkoitus

Euroopan unioni tarkoitus on monella näemmä hämärtynyt tällä palstalla. Eikö EU:n ja siihen liityminen tarkoittanut juur
    Euroopan unioni
    9
    630
  15. The European Movement tukee yhteisvaaleja !

Eli The European Movement tukee yhteis vaaleja Briteiltä jäävien paikkojen täyttämiseksi. Samalla haetaan yhteistä euroo
    Euroopan unioni
    2
    543
  16. EU ja Diktatuuri ja Ihmisoikeudet ja Natsi ym.

Ihmisoikeuksilla ja sen rikkomisilla tarkoitetaan ihmisoikeusrikoksia ja ne on määritelty ihan kansainvälisesti myös. D
    Euroopan unioni
    7
    533
  17. Hajoaako hajoaako ... Hajoaako Persut ?

Hajoaako Persu-kommunistien puolue lisää ? Olen todistanut, että suurin osa persu-kommunisesti kirjoittajista on ryssän
    Euroopan unioni
    29
    528
  18. Terveiset täältä keski-euroopan sykkivästä maailma

Taas on ilta painumassa ja värivalot ja haitari musiikki ja erilaiset iloäänet alkavat voittaa kaupunkia. Olemme nyt Eu
    Euroopan unioni
    5
    522
  19. En ymmärrä mistä nämä Valtion Puhujat...

En ymmärrä mistä ja miten nämä valtion puhujat pesiytyy tänne Euroopan palstalle ja se kirjoitus lähtee aina jostakin vi
    Euroopan unioni
    2
    494
  20. Trump ja Putin sopuun ja etupiirit

Se on sitten siinä ja tämä Trumpin ja Putinin tapaaminen tarkoittaa sitten sitä, mikäli USA:n demokraatit ei saa vaalivi
    Euroopan unioni
    40
    441