Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

1511

1. Euroopan unioni saa vahvan Tuen suomesta

Eläkööt Eläkööt Eläkööt Euroopan unioni 90% kannatus Euroopan unionille. Eläkööt Eläkööt Eläkööt Euroopan unioni se on n
    Euroopan unioni
    10
    2032
  2. Eikö ole hyvin kirjoitettu EU:sta ?

EU:n jäsenmaksuista ja muista epäkohdista mitä ihmiset ajattelee ja jurnuttaa. Ensinnäkin, sinun työn palkkaverosta on
    Euroopan unioni
    13
    1561
  3. Martin Schulzista Saksan Ulkoministeri . . . . E

Martin Schulzista Saksan Ulkoministeri . . . . . Euroopan Unioni Tiiiiivistyyy ! Se alkaa olemaan paketti sitten valmis
    Euroopan unioni
    5
    1359
  4. Minun näkökanta Euroopan unioniin.

Aloitetaan vaikka näin, että minä kävin autolla yksin katsomassa Murmanskia ja Kantalahtea. Olin Paluumatkalla kohti s
    Euroopan unioni
    14
    1218
  5. Eurooppa on kaikki, Eurooppa on aivan kaikki !

Eurooppa on kaikki, Eurooppa on aivan kaikki mitä suomessa elävä ihminen voi saada ja saavuttaa. . . ! Euroopan unioni
    Euroopan unioni
    32
    1203
  6. Minulla on aina ollut Ongelma !

Minä olen koko minun elämäni miettinyt, mikä vitt* on se suomalainen ? Nyt Meillä halpa my heritage Testi ja sillä kai
    Maailman menoa
    2
    1144
  7. Nyt on Olympiakisat ja moni innostuu. . .

Jos nyt Olympialaisissa hiihtäjä Igor Latuhomof hiihtää suomen T-paidassa tai suomen Hiihto paidassa Olympiavoittajaksi,
    Maailman menoa
    0
    922
  8. Eikö Jenkit osaa eliminoida Kimiä ?

Miksi koko ajan puhutaan Pohjois-korean ja USA:n välisestä sodasta ? Miksi maailmalla ei ole ihmisiä, jotka osaisivat li
    Pohjois-Korea
    9
    793
  9. Onko tällä Palstalla ministerit vauhdissa ?

Huomaan, että Euroopan unioni palstalla on ministerit ja sotapäälliköt ja taivaarannanmaalarit vauhdissa. Natsat suomi
    Euroopan unioni
    46
    792
  10. OK. Minä Jurnutan kanssa !

Minä En Vitt* voi käsittää miten Hallitus vai mikä lienen siellä onkaan? Minkä vuoksi ei ymmärretä perus talousoppia ?
    Euroopan unioni
    2
    785
  11. Tällä palstalla EU-vihaajien epätoivo näkyy. . .

Yksi kirjoitti, että EU on konkurssikypsä maa ja kaikkea epärealistisia asioita. Eikö Poijat pysytä siellä rodussa ja
    Euroopan unioni
    26
    777
  12. Täällä palstalla on näemmä varsinainen kulturelli

Eihä se vain ole Marko ? Kaveri kirjoittelee marks ja Rotu ja kulttuurituho. . . Onko marko lukenut edes Kalevalan ja ku
    Euroopan unioni
    8
    725
  13. Suomen kommunistit kyttää palstaa ja .. ..

Suomen kommunisti-järjestelmä kyttää palstaa ja sulkee ulkomaisia IP- osoitteita. Järjestelmän ylläpitäjä ei sulje, kos
    Euroopan unioni
    13
    651
  14. Euroopan unionin perustarkoitus

Euroopan unioni tarkoitus on monella näemmä hämärtynyt tällä palstalla. Eikö EU:n ja siihen liityminen tarkoittanut juur
    Euroopan unioni
    9
    646
  15. Hajoaako hajoaako ... Hajoaako Persut ?

Hajoaako Persu-kommunistien puolue lisää ? Olen todistanut, että suurin osa persu-kommunisesti kirjoittajista on ryssän
    Euroopan unioni
    29
    559
  16. The European Movement tukee yhteisvaaleja !

Eli The European Movement tukee yhteis vaaleja Briteiltä jäävien paikkojen täyttämiseksi. Samalla haetaan yhteistä euroo
    Euroopan unioni
    2
    551
  17. EU ja Diktatuuri ja Ihmisoikeudet ja Natsi ym.

Ihmisoikeuksilla ja sen rikkomisilla tarkoitetaan ihmisoikeusrikoksia ja ne on määritelty ihan kansainvälisesti myös. D
    Euroopan unioni
    7
    542
  18. Terveiset täältä keski-euroopan sykkivästä maailma

Taas on ilta painumassa ja värivalot ja haitari musiikki ja erilaiset iloäänet alkavat voittaa kaupunkia. Olemme nyt Eu
    Euroopan unioni
    5
    535
  19. En ymmärrä mistä nämä Valtion Puhujat...

En ymmärrä mistä ja miten nämä valtion puhujat pesiytyy tänne Euroopan palstalle ja se kirjoitus lähtee aina jostakin vi
    Euroopan unioni
    2
    527
  20. Peruskoulussakin se jo opetetaan ! Huhtasaari

Peruskoulussa on alettu myös jo opettamaan ja tiedottmaan lapsia vakavasta sivistymättömyydestä ja tyhmyydestä. Kommunis
    Euroopan unioni
    25
    478