Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

1511

1. Älyjämä+vastaa+kysymyksiin+!+Ja+jos+sä+olisit+normaalisti+puhumassa+noita+sun+älyjämiä+ja+räkättämässä+jonkun+Hullu+kohon+päähän+pistoja.+Niin+minä+ja+monetmuut+nostas+sinut+pillistä+seinälle+ja+vaatis+sinua+vastaamaan.++Vai+olettako+Te+vainainoastaan+räkättämässä,+kuin+juoruakat+ja+tappelemassa+sosiaaliavusta+pakolaisten+kanssa+?++Sä+saisit+turp***+aina+kun+räkätät,+etkä+ole+kuin+mies.+Kerro+toki,+kuka+in+politiikassa+viisain+henkilö+jonka+tiedät+tai+osaat+?+Kerro+toki+mitä+sinulta+puuttuu.++Mitä+Euroopan+unioni+ei+voi+sinulle+tarjota,+mutta+pysy+aineellisessa+asiassa.++UFO+ja+Teologiaa+ja+onko+avaruudessa+elämää+ja+suomi+jumalaa+ja+hallusinaatiota+voit+puhua+ihan+muilla+palstoilla.++Eikö+löydy+?+Oletko+sinä+siis+hullu+tai+mielisairas+?+Kerro+toki+eikö+NYT+tällä+hetkellä+sinun+asiasi+ole+hyvin+vai+mitä+sinulta+puuttuu+?+Jos+ryhdyt+minulle+puhumaan+henkimaailmaa...+Niin+minä+kuin+moni+muukin+lyö+sinua+nokkaan+ja+se+ei+johdu+mistään+EU:sta+vain+sinun+räkättämisestä.+Onko+sinulla+ruokaa+tarpeeksi+ja+onko+sinulla+terveydenhuoltoa+tarpeeksi+ja+onko+sinulla+mahdoillisuus+kouluttautua+ja+onko+sinulla+tavaroita+tarpeeksi+ja+kerro+missä+muualla+on+nyt+paremmin+tai+ihmisillä+enemmän+kuin+sinulla+nyt+on+?
  2. Onko+tämä+sellaista+Persu-kommunismia+tämä+Lehtijuttu+?+?Minä+kysyn+nyt+persu-kommunisti+kysymyksen,+mihin+se+varmaan+vastaa+toisin+päin.+Persu-kommunisti+on+tyhmä+ja+köyhä+ja+lisäksi+hän+on+maaton.+Sorry..+Valtion+ja+kansan+maat.+¨+Tässä+tämä+lehtijuttu:https://www.iltalehti.fi/kotimaa/e8b1752a-0873-434a-93fb-97948561bd3e_u0.shtmlMinä+olen+ollut+useasti+sitä+mieltä,+että+Metsän+eläimet+kuuluu+maanomistajien+hallintaan+ja+haluan+kysyä,+onko+tarpeen,+että+maanteillä+tapahtuu+hirvi-kolareita+ja+ihmisiä+kuolee+tämän+vuoksi+ja+Kommunisti-persun+valtio+ja+kansa+laittaa+hirviaitoja+?Eikö+ole+viisasta,+että+hirvet+ja+metsän+eläimet+annetaan+maanomistajille+omaisuudeksi.Maanomistajat+ja+ehkä+hirvi-tarhat+suurille+metäaluieille+tarhattuina.+Maanomistaja+voisiruttaa+hirvet+ja+samoin,+kuin+porotkin+merkataan.+Mutta+vastuu+tarhauksesta+on+silloin+maanomistajalla+jos+hän+sellaiseen+sitoutuu+tai+antaa+maansa+tarha-alueeksi+ilmanvastiketta+ja+hirvet+syö+hänen+taimikkonsa.+Onko+tarpeellista+metsästää+ja+suorittaa+alkukantasia+rituaaleja+ja+tanssia+tapetun+hirven+ympärillä+ja+silloin+voidaan+tarkkaan+määrätä+kaikkien+hirvien+ja+susien+ja+karhujentarkka+määrä.+Tieliikenne+vastuu+siirtyy+myös+hirvien+osalta+maanomistajlle+tai+tarhaajallemerkattujen/laskettujen+hirvien+osalta.+Eikö+me+eletä+nykyaikaisessa+maailmassa,+missä+Dronet+ja+sateliitit+ja+muutenkin+teknologia+ja+kaupungistuminen+on+tulevaisuutta+?Onko+pakko+tuoda+kommunismia+ja+sitä+persu-kommunismia+valtio+kyttäämistä+ja+epäilyjä+ja+luuloja,+kuten+maakaupoissa+ja+perhdytään+vain+euroopan+puolustusyhteistyöhön.+Onko+nämä+kaikki+Juntteja+ja+poissa+nyky-maailmasta+ja+he+eivät+ole+todennäköisestiedes+koskaan+käyneet+Helsingissä+ja+eivät+siten+ymmärrä+kehitystä+eikä+koko+euroopan+unionin+olemassaoloa+ja+koko+läntistä+teoillisuusajattelua+ja+nyky-muotoista+tulevaisuutta?Ei+tulevaisuuden+ihminen+pompi+pyssynkanssa+metsässä+ja+tanssi+saaliin+ympärillä+ja+elä+enään+primitiivisessä+ympäristössä+ja+sotaa+ei+käydä+enään+juoksuhaudoissa+ja+piilotella+ties+missä+?+On+kemikaalinen+sodankäynti+ja+digitaalinen+sodankäynti+jayleensäkin+kaikki+teknologia+mikä+siihen+kuuluu+fyysisesti.++Me+eletään+jo+Laser+aikaa.Etälukijat+sun+muut.....
  3. "+Monet+Brysselin+johdosta+ovat+näennäisvaltioista,+kuten+Juncker+Belgiasta+ja+Rompuy+Luxemburgista.+Koska+he+eivät+itse+ole+kansallisvaltion+asukkaita,+niin+he+haluavat+poistaa+sen+ominaisuuden+muiltakin.+"Katsokaa+tuota+kirjoitusta+!+Katsokaa+tuota+kirjoitusta,,,,+On+tässä+tarkoitus,+ettäKukaan+ei+enään+edes+jaksa+vastata+tyhmien+ja+yksinkertaisten+kirjoituksiin+?Ihan+sama,+kuin+Mika+Häkkistä+ja+Kimi+Räikköstä+harmittaa+olla+Monacolaisia+?Heidän+Kirjoitukset+on+tehty+Tyhmille+ja+yksinkertaisille+ja+tosi+tyhmille+ja+ketä+ne+ylensä+vielä+lisäksi+on+?+Ne+on+ääri-vasemmistoa+ja+kommunisteja+ja+sosiaalivirastonasiakkaita+ja+siitä+Pakolaiset.+Onko+IKL+nyt+oikeassa+paikassa+?