Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Liittovaltio
profiilit
Liittovaltio
Liittovaltio
Vapaa kuvaus
Aloituksia
287
Kommenttia
1511
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Huomaatteko,+kuinka+vähän+koulutetut+ja+alemman+sosiaaliluokan+ihmiset+
puhuu+jostakin+valtioista.+Minä+kysyn:++Kun+Te+sanotte,+että+joku+valtio+maksaa+
jonkun+eläkkeen+tai+jonkun+ihmisen+terveydenhuollon.+
Kuka+on+valtio+?
Olenko+minä+valtio+ja+minä+voin+sanoa+sinulle,+että+minä+en+todellakaan+maksa
sinulle+yhtään+mitään+ja+varmasti+ei+näkemäsi+toinenkaan+ihminen+maksa+sinulle
yhtään+mitään.+Et+varmasti+löydä+yhtään+ihmistä+joka+antaisi+sinulle+rahaa.+
Eikö+me+sitten+ollakaan+valtio+?
Todellisuudessa+me+ei+olla+valtio,+vaan+pakon+alaisena.+
Todellisuudessa+sen+eläkkeen+maksaa+eläkevakuutusyhtiö+ja+sairas+vakuutusyhtiö+
maksaa+sairas+turvaa.+Eli+ne+oli+rahastoja++ja+sijoitusrahastoja.++
Mitä+ihminen+sitten+menettää+tai+voittaa+Euroopan+unionissa+oikeasti+?
Yksilönä+minä+en+kyllä+löydä,+kuin+hyviä+asioita+yksilön+ja+ihmisen+kannalta.
Tämä+alempi+sosiaaliluokka+puhuu+aina+joistain+vitu***+valtiosta+joka+menettää+sitä+
sun+tätä+ja+se+valtio+voi+jopa+nuolla+mun**+tai+persett***.++Tämä+on+minulle+itselle+ihan
oikeasti+vaikea+asia+ja+sitä+minä+en+ole+koskaan+ymmärtänyt.+Me+voidaan+puhua+
jostain+talousjärjestelmistä+ja+instituutioista+ja+aatteista+ja+poliittisista+näkemyksistä.
Mutta+nyt+tullaankin+siihen+kovin+ihmeelliseen+asiaan,+että++miten+tämä+vitu*+valtio
Voi+olla+jopa+sata+vuotta+tai+sata+kymmenen+vuotta+tai+jopa+200+vuotta+?
26.02.2018 11:14
EU:n+on+vain+välitettävä+tai+silloin+kaikki+muutkin+EU+säännöt+on+rikottavissa.
24.02.2018 14:39
Olisiko+Maailman+suurin+kaupallinen+toimija+ja+tasa-arvon+ja+ihmisoikeuksien++suurin
puolustaja+ja+vapaat+ihmiset+ja+vapaa+yrittäjyys+suurimpia+vetovoimia.
Neuvostoliittoon+ei+ollut+ihan+yhtä+paljon+pyrkijöitä.+
Olisi+parempi+jos+kysyjä+menisi+asumaan+euroopan+ulkopuoleelle+ja+kysytään+sitten
uudestaan+miltä+se+EU+näyttää.
23.02.2018 09:14
Kyllä+se+on+nähty+jo+monta+kertaa,+että+nahkapäässä+ja+yleensä+sellaisen+
ulkomuodon+omaavissa,+kuin+Rajat+kiinni+ja+Persujen+kannatusjoukoissa+on+
nähty.
Niin+voiko+niiltä+edes+kauhalla+vaatia+jos+on+lusikalla+annettu.+
Suoralainaus:+
"EU-vihaaja:+EU+on+velkaantumista,+epätasa-arvoa,+köyhyyttä,+jättimäistä+työttömyyttä,+konkursseja,+kotimaisten+markkinoiden+hiipumista,+turvattomuutta+jne.+aiheuttava+globalistinen+järjestelmä,+unohtamatta+sitä,+että+se+tuhoaa+itsenäisyyden+ja+demokratian.+"
Missä+tässä+edellisessä+oli+perusteet+ja+todellisten+asioiden+tarkastelu.
No+niille+riittää+se,+että+joku+toinen+näin+sanoo+ja+se+oma+älykkyys+ja+se+älyälämätä
on+jossain+kehitysvammaisen+ja+vammaisen+tasolla,+oliko+Apukoulu+mitä+kävit+?
23.02.2018 07:24
TYHMÄ+JÄTKÄ+!
Tajua+myös+se,+että+Britannia+ei+myy+EU:n+alueelle+naulan+naulaa+ja+jopa+hiusväri
nahkapäähän+tulee+jatkossa+vaikka+puolasta.
Britit+makso+ison+rahan+markkinaosuutena.
22.02.2018 20:58
Miksi+perseaukinen+nahkapää+kantaa+suomen+lippua+?
Jos+sen+kynimä+äiti+ja+isoäiti+on+jo+uhkaamalla+ryöstetty,+niin+mitä+sellainen+
perseaukisen+on+väliä+missä+sen+reviiri+on+?+
Jos+merkkaa+kusemalla+omat+reviirinsä.
Tämä+nyt+on+vain+vitun+totta+,+ainakin+Helsingissä.+Life+in+Jakomäki
22.02.2018 14:46
Noin+puhuu+Tyhmä+nahkapää+jätkä,+jolla+ei+ole+mitään+nahkapään+karvattomien
korvien+välissä.
Ensimäinen+kysymys+olisi+mitä+Venäjä+tai+Putin+voittaa+tulemalla+ja+valloittamalla+
suomen+?
Saako+se+nahkapään+pilottitakin+vai+sen+äitinsä+ostaman+polkupyörän+ja+kännykän+?
21.02.2018 21:30
Levitä+edes+yksi+perusteltu+asia+ja+kysy+sitten,+onko+hyödyt+suuremmat,+kuin+haitat.
Taitaa+se+levittäminen+Teillä+olla,+kuin+Huhtasaarella+ja+Väyrysellä+ja+rajat+kiinni+
porukoilla.+
Hei+yli+90+%+ihmisitä+kannattaa+EU:ta+ja+sä+et+ole+levittänyt+edes+silloin+muuta+kuin+
sanonko+minkä.
21.02.2018 00:31
Ehkä+niiden+lähetyksissä+on+perustelut,+joita+90+%+kuulijoista+ymmärtää.
Eihän++se+nyt+älymätä+olisi+edes+muuten+mahdollista.
20.02.2018 20:19
Meinaatteko,+että+nämä+on+taloustieteen+jättiläisiä+joka+kirjoittelee+näistä+
EU+ero+asioista+ja+kertoo+epämääräisen+älymölynsä+??
On+selvä+asia+jos+ihmiset+ajattelevat+edes+hiukan+näiden+väyrysten+ja+huhtasaarien+ja
älyälämätä+puheita+niin+ymmärtää,+että+ne+sotii+kaikkia+talousalan+julkaisuja+ja+laitoksia
ja+instituutioita+vastaan.+Onko+Pankki+tai+talousala+tai+Finanssiala+koskaan+haukkunut+
eu:ta+huonoksi.+On+kyllä+moittinut+aiheista.+Mutta+ei+koskaan+ole+sanonut,+että+EU+olisi
ollut+huono+ratkaisu+yhdellellekkään+maalle.+Kreikka+ja+Kreikan+velat+ja+näistä+käyty
keksustelu+on+tuonut+selvästi+esille,+että+EU:sta+eroaminen+Kreikalle+olisi+ajanut+sen+
talouden+kaaokseen.
Nämä+EU+vastaiset+puhujat+on+ihan+paskan+puhujia+ja+yksinkertaisia+ja+niiden+todellinen+
syy+vastustaa+EU:ta+ei+ole+talous.+He+vain+hakevat+eri+syitä+vastustaa+sitä+muista+syistä.
Oliko+Persujen+vai+Rajat+kiinni+porukan+sosiaalisessa+yhteisössä+ilo,+kun+pakolaisia+
kuljettanut+vene+upposi+välimerellä.+Ei+ne+ole+henkisesti+eikä+älyllisesti+mitenkään
ylintä+ja+viisainta+luokitusta.+
Onneksi+liki+90+%+ihmisistä+on+terveitä+ja+se+on+yleinen+jakautuma+monissa+yhteiskunnissa.
Tämä+90+%+äänesti+EU+myönteisesti.
20.02.2018 10:02
Sä+olet+niin+Tyhmä+jätkä+kun+ei+sitten+millään+tajua,+että+ilman+EU:ta+sinulla+ei+
ylensäkään+olisi+sitä+56+euroa+!
Briteillä+oli+ylijäämä+ja+ne+huusi,+että+he+maksaa+siitä+EU:lle+niin+ja+niin+paljon.+
Vuonna+2019+niiden+ei+tarvitse+enään+huutaa+ylijäämää+ja+siitä+kuinka+paljon
EU+maksaa.+Kokska+niillä+ei+enään+ole+koko+ylijäämää+!
Eikö+ole+yksinkertaista+?+
Nyt+sinulla+on+rahaa+huutaa+mutta+jälkeen+EU+eron+sinun+ei+siitä+enään+tarvitse+
välittää,+kun+sinulla+ei+ole+sitä+rahaakaan.
Ymmärrätkö+yksinkertaista+eikö+laitanko+monta+kertaa:+Eli+nyt+sinä+voit+huutaa,+että
sinä+maksat+100+tai+200+euroa+EU:lle+1000+euroasta+¨.+Mutta+Erossa+EU:sta+sinulla
ei+ole+enään+samaa+ongelmaa+ja+sinulla+ei+ole+myöskään+sitä+1000+euroa+mistä+sen+
yleensä+voisi+maksaa.+
KUittaa+ymmärsitkö+?
Jos+ei+ole+kauppaa+ei+ole+rahaakaan+tajuatko+onko+liian+vaikeaa+meneekö+yli+kysy
sitten+vaikka+hoitokodin+hoitajalta.
20.02.2018 09:31
EU:ssa+on+27+jäsenmaata.+Älä+mainitse+sanaa+suomalainen+jos+et+ole+edes+suomalinen.
Tilaa+my+heritage+DNA+testi+ensin+ja+puhutaan+sitten.++
Älä+sotke+sitä+paska+sanaa+tähän,+sillä+ei+ole+mitään+tekemistä+meidän+talouden+ja+rahan+
kanssa.++Jätetään+ne+suomalaiset+pois+tästä+talouskeskustelusta.++Toimijoita+on+yritykset
ja++ihmiset.+
Toiseksi+älä+edes+valehtele,+että+Euron+arvo+voi+romahtaa,+sillä+se+yksi+maailman+kolmesta
päävaluutasta+millä+arvostetaan+muita+valuuttoja.++USA:n+dollari+on+todellisessa+maailmassa
vain+jotain+senttejä+sen+nykyisestä+arvosta.++Rahan+arvo+määräytyy+pörsseissä+ja+sitä+arvioidaan
teollisuudella+ja+taloudella.+
Semmoista+oikeaa+työtä+ole+olemassa+ja+se+alkaa+olemaan+jo+vanhanaikainen+käsite+ja+
maailmalla+ja+euroopassa+on+hyvin+tullut+esille+tekoäly+ja+koko+digitaalinen+maailma+mikä
on+nyt+nousemassa.++Kaikille+ei+tule+koskaan+riittämään+ansiokasta+ja+talouden+mukaista+
työtä.+Nämä+on+ne+todelliset+asiat+ja+tämä+Euroon+ja+eurooppaan+kuulumien+on+tässä+
asiassa+aivan+merkityksellisen+arvokasta+suomessa+oleville+ihmisille.++Pörssit+ja+arvostukset
rahamaailmassa+liikkuu+tänä+päivänä+paljolti+mielikuvien+mukaan.+Esim.+USA:ssa+yritysten
PE-luvut+juoksevat+sadassa+ja+suomessa+alle+20+tietämissä.
Se+sinun+vitu*++kulttuuris,+niin+eikö+me+tässä+tänäänkin+olla+tekemässä+suomalaista+kulttuuria?
20.02.2018 05:48
Meinaatteko,+että+nämä+on+taloustieteen+jättiläisiä+joka+kirjoittelee+näistä+
EU+ero+asioista++ja+kertoo+epämääräisen+älymölynsä+??
On+selvä+asia+jos+ihmiset+ajattelevat+edes+hiukan+näiden+väyrysten+ja+huhtasaarien+ja
älyälämätä+puheita+niin+ymmärtää,+että+ne+sotii+kaikkia+talousalan+julkaisuja+ja+laitoksia
ja+instituutioita+vastaan.++Onko+Pankki+tai+talousala+tai+Finanssiala+koskaan+haukkunut+
eu:ta+huonoksi.+On+kyllä+moittinut+aiheista.+Mutta+ei+koskaan+ole+sanonut,+että+EU+olisi
ollut+huono+ratkaisu+yhdellellekkään+maalle.+Kreikka+ja+Kreikan+velat+ja+näistä+käyty
keksustelu+on+tuonut+selvästi+esille,+että+EU:sta+eroaminen+Kreikalle+olisi+ajanut+sen+
talouden+kaaokseen.
Nämä+EU+vastaiset+puhujat+on+ihan+paskan+puhujia+ja+yksinkertaisia+ja+niiden+todellinen+
syy+vastustaa+EU:ta+ei+ole+talous.+He+vain+hakevat+eri+syitä+vastustaa+sitä+muista+syistä.
Oliko+Persujen+vai+Rajat+kiinni+porukan+sosiaalisessa+yhteisössä+ilo,+kun+pakolaisia+
kuljettanut+vene+upposi+välimerellä.++Ei+ne+ole+henkisesti+eikä+älyllisesti+mitenkään
ylintä+ja+viisainta+luokitusta.+
Onneksi+liki+90+%+ihmisistä+on+terveitä+ja+se+on+yleinen+jakautuma+monissa+yhteiskunnissa.
Tämä+90+%+äänesti+EU+myönteisesti.
20.02.2018 05:28
Ymmärätkö+sinä+oikeasti+mitä+minä+tähän+laitoin+?
Onko+Teillä+minkään+näköistä+käsitystä+ketä+ja+mitä+vataan+te+älymätä+ja+se+toinen
tai+sama+on+tässä+kirjoittamassa+?+
Rohkee+olet,+kun+lähdet+haastamaan+kaikki+Finanssi+ja+kauppakorkea+ja+kauppatiede
laitokset+ihan+euroopan+laajuisesti.+Kumpikaan+on+oikeassa+?+?+onko+jännää+?
Kuvitteletko,+että+finanssiala+ja+economy+lehdet+ja+laitokset+eivät+olisi+kirjoittaneet+
asiasta+jos+se+olisi+yhtään+niin+kuin+sinä+Huom.+uskot+ja+luulet+?
Ei+edes+USA:n+eikä+Brittien+eikä+minkään+vastakkaisen++kaupallisen+järjestöt+?
Etkö+sinä+ole+Hullu+jo+näilläkin+perusteilla+ja+samoin+Huhtasaari+ja+Väyrynen++täysiä
huijareita++?
19.02.2018 13:24
Onko+Teillä+minkään+näköistä+käsitystä+ketä+ja+mitä+vataan+te+älymätä+ja+se+toinen
tai+sama+on+tässä+kirjoittamassa+?+
Rohkee+olet,+kun+lähdet+haastamaan+kaikki+Finanssi+ja+kauppakorkea+ja+kauppatiede
laitokset+ihan+euroopan+laajuisesti.++Kumpikaan+on+oikeassa+?+?++onko+jännää+?
19.02.2018 12:02
"+Tässä+vastaus+kysymyksiisi:
Jos+EU+on+niin+hyvä+kuin+kehutte+niin+miksi
jäsen+valtioiden+täytyy+maksaa+satojen+miljardien
arvosta+jäsenmaksuja.
Totta+kai+EU+polkitrukeilla+on+sen+verran+omaisuutta
että+voivat+kannattaa+tämän+EU+Loosin+lupaukset.+"
Miten+sinä+voit+olla+noin+tyhmä+jätkä+?+Kirjoitanko+minä+aivovammaisen+
kanssa+?+?++Ottaako+edes+pers***+puolueesi+sinusta+vastuuta+?+
Minä+voisin+paremminkin+kysyä+sinulta,+että+miksi+sinä+maksat+yleensä+
veroja+ja+se+on+jo+paljon+vaikeampi+asia.++EU:ta+ja+sen+jäsenmaksuja+arvioidaan
varmasti+kymmenen+kertaa+paremmin,+kuin+sinun+valtiosi+veroja.++Tää+nyt+on+Tosi.
Miksi+kaikki+haluaa+tulla+maksamaan+niitä,+eikö+se+ole+ihmeellistä+?
Pitääkö+sinun+ottaa+nyt+lääke+aivovammainen+?+
Minä+en+varmasti+ala+sinulle+kertomaan+Euroopan+unionin+eri+toiminnoista+ja+sen
tarkoituksesta+ja+minä+luulen,+että+99%+ihmisistä+tietää+suunin+piirtein+miksi+niitä+
maksetaan+ja+miten+ne+hyödyntävät+meitä+kaikkia.++Norja+ja+Sveitsi+maksaa+myös+
niitä+ihan+sikana.++Britit+tulevat+maksamaan+niitä+ihan+niska+limassa.+Se+täytyy+
jo+vastata+sinulle+kysymykseen,+että+miksi+niitä+maksetaan.++
Jos+tuo+oli+ainoa+mikä+sinun+mieltä+on+painanut,+niin+siihen+löytyy+paljon+EU+sivuja
miksi+niitä+maksetaan.+ja+löytyy+suomen+kielellä+niin+videoita,+kuin+tiedotteita.
18.02.2018 23:54
HUOM.+SE+ON+TAAS+TOINEN+ASIA+JOS+HALUATTE+ELÄÄ+ILMAN+
EUROOPPALAISIA+TAVAROITA+JA+PALVELUITA+!
18.02.2018 14:08
Minä+muuten+tykkäsin+tästä+Kiertää+työnteko+puolueesta+vai+oliko
se+järjestö.++Se+on+kuule+heti+Peukut.+
On+hyvä,+että+ihmisiä+ei+käytetä+hyväksi+ja+on+hyvä+lähteä+oikeasti+katsomaan
mikä+tätä+maata+vaivaa+ja+ihmisille+on+luotava+mahdollisuus+työllä+rikastua.
Se+ei+sodi+millään+tavalla+minun+ajatusta+vastaan.+Minun+mielestä+on+katsottava
mikä+on+tarpeellista+ja+mikä+ei+ole+tarpeellista+ja+poliittinen+pask**+kuten+persut
ja+väyryset+ja+muut+vastaavat+suomi+paskoineen+helvettiin+ja+ryhdyttävä+katsomaan
asioita+miten+saada+rahaa+ja+ostovoimaa+ihmisille.+
Rikastumisen+mahdollisuus+ajaa+ihmisiä+tekemään+työtä+kyllä.+
On+olemassa+Terveitä+vaihtoehtoja+ja+terveitä+asioita+miten+asioita+pitää+hoitaa.+
Edelleenkään+se+ongelma+ei+ole+EU,+vaan+EU+on+mahdollisuus+ja+pelikenttä.+
On+siivottava+kaikki+paska+pois+mikä+ei+tarkoita+rahaa+ja+taloutta.+Se+talous+ei+ole+mikään
vitu*+valtion+talous,+vaan+se+on+meidän+ja+Teidän+oma+talous.++Siinä+on+se+ero.+
Niin+kuin+nyt+ajankohtaisesti,+että+urheilkoon+omilla+rahoillaan+ja+katsokoot+kulttuuria+
omilla+rahoillaan+ja+muuta+vastaavaa.++Katsokoot+TV:tä+omilla+rahoillaan.
15.02.2018 00:46
Minä+ole+työllistänyt+sinua+siihen+hommaan+!+Siis+ruokkimaan+matua.+
Minun+rahat+on+menny+ihan+vain+rillutellessa.
14.02.2018 22:52
Taas+se+tuli+julki+sama+tulos+!+SAMA+TULOS+!+SAMA+TULOS+!
Vain+10+%+vastustaa+EU:ta+ja+ne+on+nää+vammaiset+?
Euron+myönteisyys+suomessa+75+%+se+on+75+%+!+!++Sama+kuin+Pressan+vaalit+!+!
Ei+ei+Persu+ja+rajat+kiinni+Tajua+Ei+tajua+ja+miksi+.+.+.+.+KOska+se+on+vammainen.
13.02.2018 18:25
31 / 76