Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

1511

1. Miksi+Persujen+vaalivalvojaisissa+oli+paljon+miehiä+tai+sellaisia+lyhyt+tukkaisia,oliko+ne+pirskeet+jossain+DTM:ssä+vai+Hombrenoksessa+?
  2. Lyhyesti+"Unionin"+politiikan+ja+markkinoiden+invasiivinen+toiminta,+jolla+on+ajettu+Federalistisia+tavoitteita:"Unioni"+on+globalistien+hanke,+jossa+se+luo+itse+"valtion"+sinne+omat+markkinansa+ensin+houkuttelemalla+jäseniä+hallintaansa+ja+sen+jälkeen+ostamalla+jäsenmaiden+yrityksiä,+luonnonvaroja+jne.+itselleen.+Jäsenmaan+kansallisesti+hyödyttävistä+markkinoista+osa+kuihtuu+(mm.+ostovoiman+puuttesta)+ja+osa+siirtyy+"Unionin"+hyödyksi+->+hyödykkeet+ostetaan+"Unionin"+omistamista+yrityksistä+->+raha+johdetaan+pois+jäsenmaasta+->+valtio+joutuu+ottamaan+velkaa+"Unionin"+pankeista,+jotta+selviydytään+pakollisista+menoista.+->+jäsenmaa+ajetaan+"Unionista"+riippuvaiseen+tilaan+->+ero+EU:sta+vaikeutuu,+tai+siitä+tulee+mahdonta.+Seuraavaksi+"valtiosta"+on+tarkoitus+tehdä+avoimesti+despotistinen+yhden+hallinnon+alaisena+oleva+Valtio.Mitä+tähän+sanoo+EUvostoliiton+trollitehtaan+kaappikommunisti,+herra+Liittovaltio?Katsokaa+JUNTIN+JA+YKSINKERTAISEN+KIRJOITUSTA+JA+NÄITÄKÖ+ÄÄNESTÄT+?"++se+luo+itse+"valtion"+sinne+omat+markkinansa+ensin+"+Kuka+luo+JUMALAKO+?+"+houkuttelemalla+jäseniä+hallintaansa+ja+sen+jälkeen+ostamalla+jäsenmaiden+yrityksiä+"Kuka+ostaa+ja+kuka+houkuttelee+jäseniä+hallintaan+?"+Jäsenmaan+kansallisesti+hyödyttävistä+markkinoista+osa+kuihtuu+(mm.+ostovoiman+puuttesta)+ja+osa+siirtyy+"Unionin"+hyödyksi+->+hyödykkeet+ostetaan+"Unionin"+omistamista+yrityksistä+"Hei+Onko+joku+myynyt+yhtiönsä+Euroopan+unionille+?"Unionin"+hyödyksi+->+hyödykkeet+ostetaan+"Unionin"+omistamista+yrityksistä+"Nyt+pitää+kysyä,+että+kuka+ostaa,+nyt+tuli+uusi+ostaja+ja+myyjä+?Nyt+minulla+jäi+tähän+tämä+homma+ja+olen+sentään+muutaman+vuoden+opiskellut+kaupallisia-aineita.++Ensinnäkin+yritysten+omistajat+ja+sijoittajat+ja+ostajat+ja+myyjät+jaHenkilö+Euroopan+unioni+on+kyllä+jo+niin+sairasta,+että+tätä+ei+pysty+enään+tässä+käsittelemään.++Kysymys+on+yksinkertaisista+ja+vähä-älyisistä+porukoista+ja+olethan+Huhtasaaren+ja+Persun+kannattaja+OLETHAN+OLETHAN+?+Ne+jotka+haluaa+kuulua+Pesuihin+ovat+kait+kanssasi+samaa+mieltä+ovathan+?+Eikö+Olekkin+?+Minun+täytyy+myöntää+minä+en+kykene+vastaamaan,+kun+minä+en+edes+oikein+ymmärtänytmistä+siinä+oikein+puhutaan+ja+siihen+ei+kykene+vastaamaan+ei+varmasti+kykeneedes+Kauppatieteiden+Proffesorikaan.
  3. Ensinäkin+minua+ei+kiinnosta+sinun+kulttuurisosiologinen+yhteisö+tai+kaupankäynti.Minä+en+ole+sellaista+opiskellut+koskaan+ja+voin+vakuuttaa+ja+vannoa,+että+sitäei+ole+myöskään+opiskeltu+missään+muuallakaan+pankki+tai+kauppatieteiden+alalla.Joulupukkiko+maksaa+virkamiesten+ylisuuret+palkat+?Euroopan+keskuspankki+laskee+rahaa+liikkeelle+ja+sen+arvo+määritellään+maailmanpörsseissä.+Maailmassa+on+kaksi+valuuttaa+jotka+eivät+kaadu+tai+valtioa++jotka+eivät+mene+konkurssiin.++Ne+maat+on+USA+ja+Euroopan+unioni.+Eli+maailman+kaikkirahat+verrataan+USA:n+dollariin+ja+Euroopan+unionin+Euroon.++Voidaan+sanoa,+ettärahaa+voidaan+painaa+aika+paljon,+eikä+se+heilu+mihinkään.+Olen+myös+esittänyt,+että+EU+voisi+olla+vielä+avokätisempi+ja+lisätä+rahaa+ja+näin+kasvattaa+taloutta.+Suomi+ei+tähän+pysty,+koska+sillä+ei+ole+määräävää+markkina-asemaa.++Meinaatko,+että+USA+joskus+maksaa+velkansa+?+Me+olemme+tulossa+kyllä+tähän+rahan+ja+maailmantalouden+loppuun+ja+sen+kertoomyös+raamattu.+Tavarat+ovat+samat+ja+esineet+ovat+samat+ja+velat+vain+kasvaa+jakasvaa+ja+jossain+vaiheessa+esim.+Euro+ja+USA:n+dollari+joudutaan+ajattelemaan+uusiksi.+Siinä+sivussa+sitten+menee+kyllä+sitten+ihan+kaikki+muukin+ihan+uusiksi.+Eli+euroopan+ja+USA+ulkopuolella+olevat+valtiot+tulevat+kärsimään,+kun+niillä+eiole+määräävää+markkinaosuutta.+Tämä+on+ihan+yksinkertaista,+kun+Te+sen+ymmärrätte.+Mutta+kommunistilta+ja+ääri+kommunisti+persulta+sitä+ei+voivaatia,+koska+Teille+opetetaan+jotain+kulttuurisosiologisia+kaupankäyntejä+jakulttuurimarksviher+juttuja+joista+minä+en+tiedä+tuon+taivaallista+enkä+välitä.