Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

1511

1. Sieltähän+se+Taas+tuli:+Suomen+molemmissa+sodissa+talvi+ja+toisessa+maailman+sodassaNeuvostoliittolaiset+politrukit+esittivät+kovaäänisissä+Suomen+sotilaillemenkää+kotiin+ja+tappakaa+johtajanne.Ilmeistä+on+että+he+vastustivat+EU+kannattaja+rikollisia+jo+näin+aikaisin?Oli+"+Älynmättämä+"+äärioikeiston+kirjoitus+?+?+?Kommunisti+on+kommunisti+ja+nahka+pää+on+nahka+pää+ja+siinä+se.
  2. Eikö+se+ole+hassu+ihan+näin+karkeasti+ajateltuna,+että+vain+2+presidenttiehdokasta+on+EU+vastaisia+ja+kaikki+5+muuta+ovat+EU+myönteisiä.++Hyvä+kysymys,+kun+Te+mietitte+näitä+asioita,+niin+uskotteko+Te+oikeasti,+että+joku+Huhtasaari+ja+Väyrynen+on+oikeassa+näissä+talousasioissa+?+Voisiko+se+niin+kuin+Teoreettisestikaa+olla+mitenkään+mahdollista,+että+Huhtasaari+ja+Väyrynen+olisivat+oikeassa+?+Huhtasaaren+puoluekannan+tietää+kaikki,+että+ne+onNatsi+ja+Rotu+ja+Nahka+-päitä+ja+mitä+nyt+olette+rajat+kiinni+ja+heidän+pakolaisten+vastaisissa+kampanjoissa+nähneet.+Väyrynen+on+eronnut+tai+erotettu+Keskusta+puolueesta+ja+hän+on+eriytynyt+ja+hänellä+on+huomattava+kommunistinen+taustaihan+Kekkosen+ja+Nootti+kirjeiden+muodossa.+Minun+mielestä+jo+näin+ajateltuna+niiden+puheissa+EU:sta+ei+ole+mitään+järkeä+ja+ei+myöskään+minkään+koulukunnan+tai+instituutin+tai+tutkimuslaitoksenkaan+mielestä.Miksi+ne+saa+aina+niin+kauhean+vasta+ryöpyn.+Siksikö,+että+ne+on+oikeassa+vai+siksikö,että+ne+on+väärässä?+EU+on+nimennyt+nämä+populisteiksi+yksinkertaisen+porukan+harhaanjohtajiksi.+Myöskahden+presidenttiehdokkaan++tulevaisuuden+huoli+oli+eriarvoisuu.+Ja+katse+kääntyi+molemmilla+Huhtasaareen,+että+ei+nousisi+tällaisia+radikaalia+ryhmiä.+Ei+ne+tarkoittaneetsitä,+että+ne+pelkäisi+Huhtasaarta,+vaan+sitä,+että+ihmiset+eriarvostuu+ja+muodostuu+tällaisia+ääriliikkeitä.+EU+on+aloittanut+kampanjan+se+alkaa+kertomaan+ihmisille+mitä+Euroopan+unioni+tarkoittaa+ihmisille+ja+yrityksille+ja+miten+EU+toimii+ja+tukee.++EU:n+tarkoitus+on+tuoda+vakautta+ja+vaurautta+jäsenmaiden+talouksiin+ja+pitää+yllä+eurooppalaisia+ihmisarvoja.Se+miten+EU+vaikuttaa+ja+toimii+yritys+ja+talousmaailmassa,+niin+siihen+todellakin+tarvitaanopetusohjelma,+jotta+voidaan+myös+välttää+eriarvoisuuden+kasvua.+Monelle+meistänämä+asiat+ovat+itsestäänselvyyksiä+ja+emme+ole+huomanneet,+että+osa+EU:n+kansalaisistaei+ole+millään+tavalla+ymmärtänyt+koko+EU:n+perustarkoitusta+ja+ovat+sitten+ajautuneettällaisten+radikalisoituneiden+ääriryhmien+haaviin.+Tiedän,+että+on+hyvä+kun+on+tehty+tätä+työtä,+niin+tämä+tieto+on+alkanut+kiinnostamaan+jasitä+myötä+myös+EU:n+tarkoitus+ja+EU:n+tuomat+oikeudet+ja+monet+viranomaisten+tekemätmielivaltaisuudet+ja+EU:n+tuomat+oikeudet+ja+velvoitteet+joutuvat+tarkasteluun.
  3. Kuten+huomaatte,+niin+nämä+ihmiset+on+luoneet+oman+identiteetin+ja+tehneet+kokoelämänsä+sen+mukaan+mihin+he+ovat+uskoneet+ja+luulleet.+Puhun+tässä+juuri+tästä+EU+vastaisuudesta+ja+siitä,+että+ihmiset+on+äänestäneet+työväenpuoluetta+vain+siksi+jos+on+ollut+työntekijä+ilman+sen+kummoisempaa+ajattelua.++Sitten,+kun+heille+alkaa+tuomaan+asioita+esille+vaikka+miten+raha+ja+sinun+palkka+muodostuu,niin+he+eivät+ole+edes+ajatelleet+näitä+asioita+mitä+kaikkea+siihen+kuuluu.+Sitten+he+eivät+ole+myöskään+ymmärtäneet+miten+yritys+tai+liiketoimi+pyörii+ja+mistä+se+raha+tulee.Sitten+vielä+se+kokonaisuus+siitä,+miten+tämä+yritys+vaikuttaa+valtion+tai+kunnan+veroihin.Ylhäällä+oli+oiva+esimerkki+siitä,+että+ei+edes+ymmärretty+sitä,+että+Euroopan+talous+tilanneja+koko+euroopan+yhtenäinen+markkina+eli+se+minne+tai+missä+yritys+toimii+ja+miten+se+vaikuttaa+työllisyyteen+ja+minne+se+veroja+maksaa+ja+kuinka+paljon+se+maksaa.++Euroopanunionin+jäsenmaksu+on+paremminkin+jäsenmaksu+näiden+suomessa+toimivien+yritysten+jayhteisöjen+ja+eri+toimijoiden+vähän+niin+kuin+kirpputori+pöytä+maksu.+Yksinkertaistettuna.Se+voitto+ja+se+tulos+tulee+valtiolle+siitä+mitä+enemmän+se+saa+taas+verotuloja+ja+investointejaeli+uusia+yrittäjiä+ja+veronmaksajia+ja+työllistäjiä+omaan+valtioon+tai+osa-valtioon.+Oliko+tämä+nyt+yksinkertaisesti+selitetty+tältä+osa-alue+puolelta+ja+toki+korko+ja+rahoitus+saamyös+hyötyjä+näistä+jäsenmaksuista.++Käytännössä+tämän+maksajat+ovat+Euroopan+unioninulkopuolella+olevat+yhtiöt.Kun+olen+saanut+jonkun+ihmisen+ymmärtämään+niin+he+ovat,+kuin+käpertyneet+ja+alkaneet+karttamaan+minua+ja+eivät+niin+kuin+halua+enään+keskustella+mistään+muustakaan.+Se+on+silloin+ollut+syvässä+tämä+oletus+myös+tästä+suomalaisesta+ja+todellisuudesta.++Sitä+ei+olehaluttu+millään+hyväksyä+ja+sen+seurauksesta+monen+ihmisen+koko+identtiteetti+on+voinutmuuttua.+Hänen+on+muodostettava+kokonaan+uusi+maailma+ja+uusi+identtiteetti+myös.
  4. OK+!'Aina+poistetaan+tämä+sama+kysymys+?Laitan+osan+nyt+siitä+viittauksena+mistä+puhun:+"+Euroopan+maiden,+kansojen+ja+kulttuurien+tuhoamiseksi+etenee!!??+"Siis+se+kirjoitus+on+tuossa+yläpuolella.Tässä+oli+sellainen+Älyälämätä+joka+tiedetään+Persuksi+myös.Hän+kirjoitti+hyvin+punaisen+kirjoituksen+ja+sen+kopioiminen+poistettiin+aina.Tässä+kuitenkin+pari+sanaa+siitä:+"+Valta+takaisin+kansalle+ja+potku+perseelle++Suomen+kierolle+eliitille.+"Minä+kirjoitin+ihan+sattumalta+minun+oman+arvion+aikaisemmin+huom.+aikaisemmin.MINÄ+LIITTOVALTIO+KIRJOITIN+Huom.+Aamupäivällä+!Huomasin,+että+kuinka+paljon+samaa+on+Huhtasaaren+puheissa+"+Puna+khmereihin+"+Heillä+on+sama+agenda+ja+sitten+on+tämä+Hullu+jaho+siinä+keulakuvana.+Älkää+lähtekö+sotkemaan+asioita+minkään+värin+tai+minkään+värityksen+mukaan+janimen+mukaan,+vaan+tarkastellaan+niitä+asioita+mitä+oikeasti+Puna+khmereillä+oli.Heillä+oli:-+Maamiinat+ja+Nahka+päät.-+Aate+suomi+ja+suomalainen+ja+valtio+ja+suomalainen+ja+valtio.-+Heillä+on+tavoite+Kaupungeista+porukka+maalle+ja+metsään+(+Juntteja+suurin+osa+)-+Heillä+on+tavoite+rotupuhdas+valtio+eli+etninen+puhdistus.-+Uudelleen+koulutus.+Tulee+mieleen,+että+kaupalliset+asiat+ja+uudet+elämän+arvot.-+Hänellä+on+suuri+johtaja+Hullu+Jaho+joka+on+suuri+johtaja.Sanokaappa+Narviikkilaiset+mitä+mieltä+ja+miten+tämä+eroaa+Puna+khmereistä+?Jos+jätätte+pois+nämä+värisuorat+ja+sanoinkuvaamattomat+nimet+?Eikö+Huhtasaari+voisi+olla+silloin+Puna+Khmeri+johtaja,+toki+toki+hänellä+on+oikeastisininen+ja+valkoinen+viitta+ja+varmasti+valkoinen+ja+sininen+työpuku.Jos+puhutaan+jostakin+agendasta+tai+ohjelmasta+perse+puolueessa+niin+minä+olen+kyllä+nyt+vähän+ulkona+ja+kertokaa+Tekin+Onko+Persu+äärioikeisto+vai+äärivasemmisto+?Siis+toinen+juttu+jos+ne+on+ääri+oikeisto+niin+ne+vaatisi+valtion+ja+kuntain+reaaliomaisuuden+siirtoa+yksityisille+ihmisille+ja+sillä+hoitaisi+koko+pakolaishömpän.+Mutta+jos+ne+on+ääri+vasemmisto+niin+ne+puhuisi+valtiosta+ja+armeijasta+ja+miinoistaja+siitä+miten+ihmisiä+pitää+ottaa+sosiaalisen+järjestelmään+ja+ketä+pitää+hävittää.Minä+olen+nyt+kyllä+tähän+Pol+Potiin+nyt+kyllä+kallistunut+ja+älä+sen+vuoksi+poista,+vaan+pistä+kommentti+miten+sinä+sovitat+nämä+niin+kuin+yhteen+ja+mikä+se+on+seideologia+ja+vai+onko+ainoastaan+niin,+että+Älyälämätä+on+täysin+sekaisin+puolueenohjelmasta+ja+pahasti+erehtynyt+ja+se+toinen+kirjoittaja+oli+myös+nauttinut+liikaakansallista+hurmosta+?