Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

1511

1. Tässä+on+sitten+mediastakin:Medialla+vaikutetaan+ihmisiin+on+täysin+totta+!Siitä+on+olemassa+jo+varhaisia+esimerkkejä+ensimmäisestä+ja+toisesta+maailmansodista+alkaen.+Myös+Borikovin+venäläistäminen+tarkoitti+TV:n+ja+Radion+valtaa.Koululaitoksien+tulemista+ja+niihin+tarvittiin+yhtenäinen+kieli.+Schauman+oli+muuten+ukrainalainen+eikä+suomlainen.+Mikä+siihen+on+sitten+se+vastalääke+siihen+median+vaikuttamiseen,+sillä+sitä+ei+voimillään+välttää+ja+sitä+tulvii+ihan+joka+paikasta+?+Vastalääke+medialla+vaikuttamiseenprovosoimiseen+on+luonnollisesti+Tieto.+Ihmisiltä+vaaditaan+tänä+päivänä+enemmänosaamista+ja+Tieto,+kun+Tiedät+saat+mielenrauhan.+Minä+olen+tehnyt+sitä+työtä+ja+olen+yrittänyt+levittää+Tietoa+ja+se+voi+nyt+mahdollisestituhota+koko+nahka+päiden+perse+puolueen,+kun+ihmisillä+alkaa+tulla+käsitys+todellisistaasioista+ja+ymmärrys+miksi+ja+miten+kaikki+toimii.+Ei+ole+enään+olemassa+luulo+ja+sala-seuroja+ja+muutakaan+taivaallista+ja+helvetillistä+salajuonta+tai+noituutta+tai+UFOa.Euroopan+unioni+on+minun+mielestä+pitkälle,+kuin+oppilaitos+tai+opisto+tai+koulu.Siinä+varmasti+lasketaan+ja+arvioidaan+asioita+miten+asioiden+kuuluisi+olla.+Se+ei+ole+pelkästään+taloustiedon+oppitunnit+ja+siinä+on+myös+ihmiset+ja+yhteiskunnat.+Myös+luontoja+tutkimukset.+Se+on+itse+asiassa+maailman+loistavin+järjestelmä+mitä+maailma+pystyykehittämään.+Tämä+on+myös+se+rakenne+ja+uskon+sen+juuri+tiedon+ja+osaamisen+vuoksijuuri+tekevän+euroopasta+maailman+vauraimman+yhteiskunnan.+Yksi+erityisen+hyvä+juttu+Euroopan+unionissa+on+on+se,+että+se+laittaa+hyvin+pienen+arvon+roduille+ja+nationalismille+ja+aatteille.+Se+on+meidän+kaikkien+ihmistenyhteisö.
  2. Medialla+vaikutetaan+ihmisiin+on+täysin+totta+!Siitä+on+olemassa+jo+varhaisia+esimerkkejä+ensimmäisestä+ja+toisesta+maailmansodista+alkaen.++Myös+Borikovin+venäläistäminen+tarkoitti+TV:n+ja+Radion+valtaa.Koululaitoksien+tulemista+ja+niihin+tarvittiin+yhtenäinen+kieli.++Schauman+oli+muuten+ukrainalainen+eikä+suomlainen.+Mikä+siihen+on+sitten+se+vastalääke+siihen+median+vaikuttamiseen,+sillä+sitä+ei+voimillään+välttää+ja+sitä+tulvii+ihan+joka+paikasta+?+Vastalääke+medialla+vaikuttamiseenprovosoimiseen+on+luonnollisesti+Tieto.+Ihmisiltä+vaaditaan+tänä+päivänä+enemmänosaamista+ja+Tieto,+kun+Tiedät+saat+mielenrauhan.+Minä+olen+tehnyt+sitä+työtä+ja+olen+yrittänyt+levittää+Tietoa+ja+se+voi+nyt+nyt+mahdollisestituhota+koko+nahka+päiden+perse+puolueen,+kun+ihmisillä+alkaa+tulla+käsitys+todellisistaasioista+ja+ymmärrys+miksi+ja+miten+kaikki+toimii.+Ei+ole+enään+olemassa+luulo+ja+sala-seuroja+ja+muutakaan+taivaallista+ja+helvetillistä+salajuonta+tai+noituutta+tai+UFOa.Euroopan+unioni+on+minun+mielestä+pitkälle,+kuin+oppilaitos+tai+opisto+tai+koulu.Siinä+varmasti+lasketaan+ja+arvioidaan+asioita+miten+asioiden+kuuluisi+olla.++Se+ei+ole+pelkästään+taloustiedon+oppitunnit+ja+siinä+on+myös+ihmiset+ja+yhteiskunnat.+Myös+luontoja+tutkimukset.+Se+on+itse+asiassa+maailman+loistavin+järjestelmä+mitä+maailma+pystyykehittämään.+Tämä+on+myös+se+rakenne+ja+uskon+sen+juuri+tiedon+ja+osaamisen+vuoksijuuri+tekevän+euroopasta+maailman+vauraimman+yhteiskunnan.+Yksi+erityisen+hyvä+juttu+Euroopan+unionissa+on+on+se,+että+se+laittaa+hyvin+pienen+arvon+roduille+ja+nationalismille+ja+aatteille.++Se+on+meidän+kaikkien+ihmistenyhteisö.
  3. Tästä+on+hyvä+hakea+näitä+eri+vastauksia+eri+kysymyksiin+mikä+askarruttaa+ja+tällepalstalle+ei+perseet+oikein+näytä+kirjoittavan+ja+tässä+on+yksi+selonteko+rahoitusalasta.+"HYvä+vastaus+sinulle+näihin+laskutoimituksiin+ja+muihin+vastaaviin+asioihin+ja+oletnäemmä+huomannut,+että+koko+perse+puolue+on+huijannut+ja+valehdellut+kaikki+nämä+vuodet+kannattajiaan+ja+äänestäjiään.+Totta,+se+olisi+pitänyt+huomata+jo+paljonaiemmin.+Niin+näitä+Euroopan+unionin+rahoitusjärjestelmiä+laskee+aika+joukko+niin+ekonomisteja,kuin+erilaisia+koulukuntia+ja+Finanssi+ja+pankkialan+toimijoita+ja+lehtiä+ja+taloustieteilijöitä.+Julkaisevat+niistä+myös+tilastoja+ja+tuloksia.+Mutta+nämä+on+täyttä+hepreaa+perse+puolueelle.Kun+Te+nytten+näette+tässäkin+vastauksessa,+että+miksi+kaikki+28+jäsenmaata+ja+monet+monet+muut+maat+haluavat+ja+neuvottelevat+itseään+EU:n+jäseniksi+maksamaan+näitäkuluja+ja+menoja.+Vastaus+löytyy+siitä,+että+Euroopan+unioni+on+se+single+market+alue+elieuroopan+yhteismarkkinat.+Se+voitto+tai+se+hyöty+ei+tule+niistä+tuista+mitä+suoraan+maksetaan+takaisin+mistä+perseen+johtajat+ovat+Teille+puhuneet+ja+vaatineet+sen+perusteella+eroa+Euroopan+unionin+jäsenyydestä+ja+eroa+Eurosta.+Huomaatte+tässäkin+tapauksessa,+että+se+voitto+ja+tulos+tulee+näiden+suomessa+toimivien+yhtiöiden+ja+toimialojen+ja+eri+rahoitus+mekanismien+kautta.+Niillä+ihmisillä+joita+olette+äänestäneet+sinne+Euroopan+unioniin+perse+puolueesta+ja+muista+vähäjärkisistä+ei+oikeastaan+ole+ollut+mitään+sellaista+merkitystä+mihinkään+instanssiin+euroopan+parlamentissa,+koska+he+eivät+ole+edes+tienneet+mistä+puhutaan.+.+.+Huhtasaari+on+kyllä+puhunut+suomi+ja+suomija+suomalainen+ja+valtio+ja+itsenäisyys+ja+suomi+ja+suomalainen+usein+hyvin+usein.+Tässä+yläpuolella+käy+ilmi+juuri+se+talous+ja+se+leipä+ja+miksi+koko+euroopan+unioni+on+28+maan+yhteinen+single+market+alue+eli+yhteismarkkinat+ja+kaikki+nämä+maat+maksavatja+kaikki+sen+ympärillä+siihen+tahtovat.+Lyön+vaikka+vetoa+kuinka+paljon+tahansa,+että+suomen+poliittinen+johto+ei+lähde+maksamaan+mitään+ylimääräisiä+maksuja+EU:lle+jolleiniiden+suorittaminen+olisi+pakko.+Minä+myönnän,+että+minä+en+pysty+kertomaan+paljon+tämän+tarkemmin+ja+tukeudun+kyllä+ekonomistien+ja+eri+koulukuntien+julkaisemiin+tutkimuksiin+ja+väitteisiin+Euroopanunioni+rahoitusrakenteesta.+Tiedän+perusasiat+kaupan+puolelta,+että+euroopan+unionion+tässä+tilanteessa+välttämätön+jo+rahoitusten+ja+vapaan+kaupan+kohdalta,+niin+yritysten,kuin+yritysrakenteiden+vuoksi.+++"
  4. HYvä+vastaus+sinulle+näihin+laskutoimituksiin+ja+muihin+vastaaviin+asioihin+ja+oletnäemmä+huomannut,+että+koko+perse+puolue+on+huijannut+ja+valehdellut+kaikki+nämä+vuodet+kannattajiaan+ja+äänestäjiään.+Totta,+se+olisi+pitänyt+huomata+jo+paljonaiemmin.+Niin+näitä+Euroopan+unionin+rahoitusjärjestelmiä+laskee+aika+joukko+niin++ekonomisteja,kuin+erilaisia+koulukuntia+ja+Finanssi+ja+pankkialan+toimijoita+ja+lehtiä+ja+taloustieteilijöitä.+Julkaisevat+niistä+myös+tilastoja+ja+tuloksia.+Mutta+nämä+on+täyttä+hepreaa+perse+puolueelle.Kun+Te+nytten+näette+tässäkin+vastauksessa,+että+miksi+kaikki+28+jäsenmaata+ja+monet+monet+muut+maat+haluavat+ja+neuvottelevat+itseään+EU:n+jäseniksi+maksamaan+näitäkuluja+ja+menoja.+Vastaus+löytyy+siitä,+että+Euroopan+unioni+on+se+single+market+alue+elieuroopan+yhteismarkkinat.++Se+voitto+tai+se+hyöty+ei+tule+niistä+tuista+mitä+suoraan+maksetaan+takaisin+mistä+perseen+johtajat+ovat+Teille+puhuneet+ja+vaatineet+sen+perusteella+eroa+Euroopan+unionin+jäsenyydestä+ja+eroa+Eurosta.++Huomaatte+tässäkin+tapauksessa,+että+se+voitto+ja+tulos+tulee+näiden+suomessa+toimivien+yhtiöiden+ja+toimialojen+ja+eri+rahoitus+mekanismien+kautta.+Niillä+ihmisillä+joita+olette+äänestäneet+sinne+Euroopan+unioniin+perse+puolueesta+ja++muista+vähäjärkisistä+ei+oikeastaan+ole++ollut+mitään+sellaista+merkitystä+mihinkään+instanssiin+euroopan+parlamentissa,+koska+he+eivät+ole+edes+tienneet+mistä+puhutaan.+.+.+Huhtasaari+on+kyllä+puhunut+suomi+ja+suomija+suomalainen+ja+valtio+ja+itsenäisyys+ja+suomi+ja+suomalainen+usein+hyvin+usein.+Tässä+yläpuolella+käy+ilmi+juuri+se+talous+ja+se+leipä+ja+miksi+koko+euroopan+unioni+on+28+maan+yhteinen+single+market+alue+eli+yhteismarkkinat+ja+kaikki+nämä+maat+maksavatja+kaikki+sen+ympärillä+siihen+tahtovat.+Lyön+vaikka+vetoa+kuinka+paljon+tahansa,+että+suomen+poliittinen+johto+ei+lähde+maksamaan+mitään+ylimääräisiä+maksuja+EU:lle+jolleiniiden+suorittaminen+olisi+pakko.++Minä+myönnän,+että+minä+en+pysty+kertomaan+paljon+tämän+tarkemmin+ja+tukeudun+kyllä+ekonomistien+ja+eri+koulukuntien+julkaisemiin+tutkimuksiin+ja+väitteisiin+Euroopanunioni+rahoitusrakenteesta.+Tiedän+perusasiat+kaupan+puolelta,+että+euroopan+unionion+tässä+tilanteessa+välttämätön+jo+rahoitusten+ja+vapaan+kaupan+kohdalta,+niin+yritysten,kuin+yritysrakenteiden+vuoksi.
  5. Suomi+on+osittain+nyt+jo+autiomaa.+Lähiöasuminen+on+ajan+ilmiö+ja+vuosikymmeniä+jatkunut+aluepolitiikka+ja+teollisuuslaitoksien+ja+tehtaiden+siirto+jatkuu.+Myös+ympäristö+ongelmat+tulevat+pahenemaan+kaupungeiss+joihin+väestö+pakkautetaan.Jep+lueppa+tuosta+niin+Tiedät:https://keskustelu.suomi24.fi/t/15145948/puuhevonen-esimerkki-eun-jasenyydesta-!-!-!
  6. LINKITYS+TOISELTA+PALSTALTA:"Unohdit+tärkeimmän,+eli+kun+kaikki+kulkee+prosenttilukuina,+niin+summatkin+ovat+sen+mukaisia.+Luvut+ovat+niin+jättimäisiä,+ettei+tahdo+järki+riitä.+Ja+ihan+konkreettisenakin+rahana+oltiin+mukana+järjestelmän+luomisessa.Mutta+tuo+EU:n+lainarahaston+koko,+johon+lainatakaukset+ja+Suomesta+suorat+rahansiirrot+liittyvät+(luotiin+väitteellä,+että+pelastetaan+Kreikka),+oli+tuossa+vaiheessa+440+miljardia+euroa+ja+Katainen+vakuutti,+ettei+Suomelle+tule+lisää+takausvastuita,+vaikka+itse+samassa+uutisessa+sanoi,+että+rahaston+rahoituskykyä+-+siis+rahan+lainaamista+-+pyritään+kasvattamaan+nelin-viisinkertaiseksi+vivuttamalla+(mitähän+sekin+on?!)+ja+tavoite+on+tuhat+miljardia,+joka+silloin+oli+myös+kyseisen+EU-kokouksen+päätöslauselmassa.+Eli+mitenkähän+lähellä+nyt+ollaan+tuhatta+miljardia+1.000.000.000.000=biljoonaa+ja+siitä+sitten+vastaamme+20+prosentista.+"IlmiannaJaa+LISÄÄ+KOMMENTTILiittovaltio19.1.2018+19:50Ensinnäkin+on+parempi+jos+sinä+et+tästä+puhu+mitään+jos+et+ole+finanssimaailmanihminen+!+Tässä+asiassa+on+sellaisia+asioita,+mitä+sinun+järkesi+ei+todella+pysty+ymmärtämään.+Asia+voisi+olla+helpompi+ymmärtää+jos+raha+olisi+sidottu+kultakantaan.Ei+ole+olemassa+maailmassa+oikeastaan+minkäänlaista+instanssi+tai+laskentakaavaamillä+tavalla+rahaa+arvostetaan+ja+kuinka+paljon+joku+euro+tai+USD+oikeasti+on+vaikkavenäjän+tai+kiinan+yuaneina.+Oikeasti+se+määritellään+vain+sen+kiinnostuksen+mukaan.+Tuommoisia+"+älylätyjä+""+lättäälyjä"+ja+varsinkin+perseiden+porukoista+tuskin+löytyy,jotka+tietävät+tämän+taivaallista+rahasta+tai+rahoitus+maailmasta.+Tämä+johdosta+on+nousemassa+erinlaisia+digivaluuttoja+ja+IMF+rahaa+ja+kaikkea+sellaista.+1+USD+ei+olelähelläkään+sen+reaaliarvoa+ja+se+joidenkin+analyytikkojen+mielestä+on+jossain+2+-+5+USD+centin+kohdilla.+Sitten+on+määrittelemättömät+korot+joilla+on+luotu+uutta+valuuttaa,+joka+ei+ole+millään+tavalla+rekisteröity.+Rahan+arvo+määritellään+pitkälti+siten,+että+missä+suhteessa+ne+USA:n+dollariin+jaEuroon+ja+Yeniin+!Nämä+on+pelkkiä+huijauksia+ja+näiden+asioiden+käsittely+on+oikeasti+parempi+jättää+viisaampien+käsiin+ja+toki+näitä+asioita+voi+opiskella+ja+netistä+ja+youtubellaon+hyviäkin+videoita+rahasta+ja+veloista+ja+niiden+arvoista.+On+parempi+luottaa+tässä+asiassa+siihen,+että+Euron+takana+on+28+jäsenmaata+janoin+600+-+800+ihmistä+ja+heidän+ostovoima+ja+teollisuus.+Euro+on+28+jäsenmaanvaluutta.+Se+miten+velka+tulevaisuudessa+on+niin+siihen+löytyy+monta+eri+vaihtoehtoa+ja+monta+eri+tapaa+arvioida+ja+asiaa+ja+mikäli+euroalue+muodostuuliittovaltioksi+niin+Velka+on+liki+sama+kuin+avustus+savolle+ja+lapille+esim.+Minä+luulen,+että+tämä+aloitus+oli+tarkoitettu+yksinkertaisille+ihmisille+Teidän+harhaanjohtamiseksi+ja+se+on+minun+mielestä+aika+raukkamaista+harhaanjohtamista.Ottakaa+selvää+rakkaat+ihmiset+ja+älä+jumalauta+usko+tai+luule,+vaan+lue+ja+ota+selvää+ja+tiedä.+aloita+vaikka+youtuben+videoista+mitä+raha+on.+Ne+valehtelee+ja+kusettaa+koko+ajan+Teitä+ja+vielä+tietäen,+varsinkin+perseet+!
  7. Ensinnäkin+on+parempi+jos+sinä+et+tästä+puhu+mitään+jos+et+ole+finanssimaailmanihminen+!+Tässä+asiassa+on+sellaisia+asioita,+mitä+sinun+järkesi+ei+todella+pysty+ymmärtämään.+Asia+voisi+olla+helpompi+ymmärtää+jos+raha+olisi+sidottu+kultakantaan.Ei+ole+olemassa+maailmassa+oikeastaan+minkäänlaista+instanssi+tai+laskentakaavaamillä+tavalla+rahaa+arvostetaan+ja+kuinka+paljon+joku+euro+tai+USD+oikeasti+on+vaikkavenäjän+tai+kiinan+yuaneina.++Oikeasti+se+määritellään+vain+sen+kiinnostuksen+mukaan.+Tuommoisia+"+älylätyjä+""+lättäälyjä"++ja+varsinkin+perseiden+porukoista+tuskin+löytyy,jotka+tietävät+tämän+taivaallista+rahasta+tai+rahoitus+maailmasta.++Tämä+johdosta+on+nousemassa+erinlaisia+digivaluuttoja+ja+IMF+rahaa+ja+kaikkea+sellaista.++1+USD+ei+olelähelläkään+sen+reaaliarvoa+ja+se+joidenkin+analyytikkojen+mielestä+on+jossain+2+-+5+USD+centin+kohdilla.+Sitten+on+määrittelemättömät+korot+joilla+on+luotu+uutta+valuuttaa,+joka+ei+ole+millään+tavalla+rekisteröity.+Rahan+arvo+määritellään+pitkälti+siten,+että+missä+suhteessa+ne+USA:n+dollariin+jaEuroon+ja+Yeniin+!Nämä+on+pelkkiä+huijauksia+ja+näiden+asioiden+käsittely+on+oikeasti+parempi+jättää+viisaampien+käsiin+ja+toki+näitä+asioita+voi+opiskella+ja+netistä+ja+youtubellaon+hyviäkin+videoita+rahasta+ja+veloista+ja+niiden+arvoista.+On+parempi+luottaa+tässä+asiassa+siihen,+että+Euron+takana+on+28+jäsenmaata+janoin+600+-+800+ihmistä+ja+heidän+ostovoima+ja+teollisuus.++Euro+on+28+jäsenmaanvaluutta.+Se+miten+velka+tulevaisuudessa+on+niin+siihen+löytyy+monta+eri+vaihtoehtoa+ja+monta+eri+tapaa+arvioida+ja+asiaa+ja+mikäli+euroalue+muodostuuliittovaltioksi+niin+Velka+on+liki+sama+kuin+avustus+savolle+ja+lapille+esim.+Minä+luulen,+että+tämä+aloitus+oli+tarkoitettu+yksinkertaisille+ihmisille+Teidän+harhaanjohtamiseksi+ja+se+on+minun+mielestä+aika+raukkamaista+harhaanjohtamista.Ottakaa+selvää+rakkaat+ihmiset+ja+älä+jumalauta+usko+tai+luule,+vaan+lue+ja+ota+selvää+ja+tiedä.+aloita+vaikka+youtuben+videoista+mitä+raha+on.++Ne+valehtelee+ja+kusettaa+koko+ajan+Teitä+ja+vielä+tietäen,+varsinkin+perseet+!
  8. Kun+älälälyä+kirjoitti+toiselle+palstalle,+niin+linitän+sinun+kirjoituksesi+tähän."+Suomen+tilastokeskuksen+mukaan+suomi+oli+ollut+nettosaaja+EU+stavuotta+ennen+kuin+Suomi+meni+mukaan+EU+monetary+politiiikkaan.Tosin+suomen+nettomaksut+nousivat+sen+jälkeen+muutamissa+vuosissa1203+miljoonaan+euroon+jaettuna+5.5+miljoonaa+asukasta+jakerrottuna+4+henkilöä+perheessä+on+yhtä+kuin+875+euroa+perheellä+vuodessa+pitää+luxus+elämää+virkailijoille+EU+ssa.Plus+Suomessa+ja+EU+Brussel+virkailijan+konttori,matkustus,+asunto,conferenss,koulutus,eläke+ja+muut+sosiaali+kulut.Mainittakoon+että+Suomi+maksaa+maatalouden+avustuksen.Ehkä+EU+maksaa+1+Euron+Suomelle+että+EU+politrukit+voivat+kehua+EU+maksaa?Nyt+ollaan+taas+vähentämässä+suomen+maksuja.Onko+nyt+kyseessä+Euvostoliitto?+"!+!!+Ei+mikään+hallitus+päätä+Euroopan+unionin+liitosta+yhtään+mitään+muissa+kuinkommunistimaissa+!+!+!+!+Todellisuudessa+arvioidaan+Teollisuuden+ja+toimialojen+voimaa+ja+hyötyjä+Euroopan+unionissa+ja+ilman+!+Ja+sen+mukaan+tehdään+Hallituksissa+päätöksiä+Euroopan+unionin+eri+jäsenmaksujen+ja+muiden+sääntöjen+ja+lainojen+osalta.+Saksa+on+Nettomaksaja+ja+ei+kait+he+maksaisi+Kreikan+velkoja+ja+pidä+yllä+unionia+josse+ei+hyödyttäisi+Saksan+teollisuutta+ja+sen+kautta+tulevaa+työllisyyttä+ja+tulosta.Ei+se+ole+mikään+euvostoliitto+Juntti,+kun+et+edes+ymmärrä+mistä+puhutaan.+Euroopan+unionissa+on+monta+eri+osa-aluetta+ja+sen+pää+teollisuus+ja+talous.+Euroopan+tärkein+osa+on+sisämarkkina+eli+single+market+!+Kauppa+sopimuksilla+tukeaEurooppalaisia+yhtiöitä+ja+euroopan+taloutta.+Meinaatko,+että+Kiinalaiset+huvikseenon+rakentamassa+tunnelia+Helsingistä+Tallinnaan+?+Kiinalaisten+tarkoitus+on+todennäköisesti+tulla+suomen+metsä+ja+raskasteollisuusmarkkinoille.+Eli+perustaa+ja+ostaa+tehtaita.Se+on+niin+iso+asia,+että+kiinalaisetkin+on+siitä+kiinnostuneita+ja+ne+ei+väännä+kuin+junttieuvostoliitto,+vaan+se+on+heille+vapaa+markkina-alue+single+market.+600+-+800+miljoonaostajaa+puulle+ja+teollisuuden+tuotteille.+Suomen+juntit+eivät+ole+edes+kiinnostuneita+rakentamaan+rataa+Helsingistä+Tallinnaan+ja+jos+semmoinen+tulee,+niin+sitten+hinnattulevat+olemaan+niin+korkeita,+että+se+ei+tukisi+sen+tarkoitusta+eli+parantaa+suomessaolevien+yritysten+ja+palvelualojen+kannattavuutta.+Jos+minä+olisin+ollut+päättämässä+silloin+jo+aikoja+sitten,+niin+olisin+jo+silloin+tukenut+Helsingin+ja+Tallinnan+välistä+liikennettä+ja+vaatinut+jo+ajat+sitten+Rail+Balticaa+rakennettavaksi.+Enkä+todellakaan+ymmärrä,+miksi+Salla+kantalahden+rata+on+tälläkinhetkellä+poikki+60+-+70+kilometriä+!+!+Minä+en+osaa+ajatella,+kuin+kommunisti+ja+sitä,+että+toisia+ihmisiä+pitää+riistää+ja+valtio+ensin.+Minä+pidän+Putinia+järkevänä+ihmisenä+samoin+kaikkia+muitakin+venäläisiä.+Ja+kysyn+mitä+se+venäjä+tekee+köyhällä+maalla+ja+köyhillä+ihmisillä+ja+teollisuuden+ylösajo+maksaa+aina+paljon+rahaa+ja+se+vaatii+myös+ne+markkinat.Ihmettelen+myös+minkä+vuoksi+Tyhmä+juntti+jopa+eduskunnassa+ja+monissa+lehdissä+huutelee+vastoin+kaupallisia+asioita+ja+ihmetellä+täytyy+jos+ei+sitten+ole+valehtelijatämä+radunkin+kirjoittaja+jos+ei+edes+oppikoulussa+käsitelty+kaupallisia+asioita.+Oli+toki+vielä+Neuvostoliiton+aikaisia+kouluja+ja+koululaitoksia.+Ihmettelen+myös+euroopanlehdistö,+kun+eivät+edes+kirjoita+näistä+yksinkertaista+ihmisitä+päättäjinä,+kyllä+voinsanoa+ihan+henkilökohtaisesti,+että+tieto+taito+osaaminen+on+alle+peruskoulun.
  9. !+!!+Ei+mikään+hallitus+päätä+Euroopan+unionin+liitosta+yhtään+mitään+muissa+kuinkommunistimaissa+!+!+!+!+Todellisuudessa+arvioidaan+Teollisuuden+ja+toimialojen+voimaa+ja+hyötyjä+Euroopan+unionissa+ja+ilman+!+Ja+sen+mukaan+tehdään+Hallituksissa+päätöksiä+Euroopan+unionin+eri+jäsenmaksujen+ja+muiden+sääntöjen+ja+lainojen+osalta.+Saksa+on+Nettomaksaja+ja+ei+kait+he+maksaisi+Kreikan+velkoja+ja+pidä+yllä+unionia+josse+ei+hyödyttäisi+Saksan+teollisuutta+ja+sen+kautta+tulevaa+työllisyyttä+ja+tulosta.Ei+se+ole+mikään+euvostoliitto+Juntti,+kun+et+edes+ymmärrä+mistä+puhutaan.+Euroopan+unionissa+on+monta+eri+osa-aluetta+ja+sen+pää+teollisuus+ja+talous.+Euroopan+tärkein+osa+on+sisämarkkina+eli+single+market+!+Kauppa+sopimuksilla+tukeaEurooppalaisia+yhtiöitä+ja+euroopan+taloutta.+Meinaatko,+että+Kiinalaiset+huvikseenon+rakentamassa+tunnelia+Helsingistä+Tallinnaan+?+Kiinalaisten+tarkoitus+on+todennäköisesti+tulla+suomen+metsä+ja+raskasteollisuusmarkkinoille.+Eli+perustaa+ja+ostaa+tehtaita.Se+on+niin+iso+asia,+että+kiinalaisetkin+on+siitä+kiinnostuneita+ja+ne+ei+väännä+kuin+junttieuvostoliitto,+vaan+se+on+heille+vapaa+markkina-alue+single+market.+600+-+800+miljoonaostajaa+puulle+ja+teollisuuden+tuotteille.+Suomen+juntit+eivät+ole+edes+kiinnostuneita+rakentamaan+rataa+Helsingistä+Tallinnaan+ja+jos+semmoinen+tulee,+niin+sitten+hinnattulevat+olemaan+niin+korkeita,+että+se+ei+tukisi+sen+tarkoitusta+eli+parantaa+suomessaolevien+yritysten+ja+palvelualojen+kannattavuutta.+Jos+minä+olisin+ollut+päättämässä+silloin+jo+aikoja+sitten,+niin+olisin+jo+silloin+tukenut+Helsingin+ja+Tallinnan+välistä+liikennettä+ja+vaatinut+jo+ajat+sitten+Rail+Balticaa+rakennettavaksi.+Enkä+todellakaan+ymmärrä,+miksi+Salla+kantalahden+rata+on+tälläkinhetkellä+poikki+60+-+70+kilometriä+!+!++Minä+en+osaa+ajatella,+kuin+kommunisti+ja+sitä,+että+toisia+ihmisiä+pitää+riistää+ja+valtio+ensin.+Minä+pidän+Putinia+järkevänä+ihmisenä+samoin+kaikkia+muitakin+venäläisiä.+Ja+kysyn+mitä+se+venäjä+tekee+köyhällä+maalla+ja+köyhillä+ihmisillä+ja+teollisuuden+ylösajo+maksaa+aina+paljon+rahaa+ja+se+vaatii+myös+ne+markkinat.Ihmettelen+myös+minkä+vuoksi+Tyhmä+juntti+jopa+eduskunnassa+ja+monissa+lehdissä+huutelee+vastoin+kaupallisia+asioita+ja+ihmetellä+täytyy+jos+ei+sitten+ole+valehtelijatämä+radunkin+kirjoittaja+jos+ei+edes+oppikoulussa+käsitelty+kaupallisia+asioita.+Olitoki+vielä+Neuvostoliiton+aikaisia+kouluja+ja+koululaitoksia.+Ihmetten+myös+euroopanlehdistö,+kun+eivät+edes+kirjoita+näistä+yksinkertaista+ihmisitä+päättäjinä,+kyllä+voinsanoa+ihan+henkilökohtaisesti,+että+tieto+taito+osaaminen+on+alle+peruskoulun.