Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

1511

1. EU:lla+on+rahaa+millä+mällätä+ja+suurvalta+on+suurvalta.Sitä+eroa+sinä+et+tajua.++Se+voi+laskea+Europondeja+niin+paljon,+kuin+se+haluaasamoin,+kuin+USA+ja+nostella+lainakattoja+ja+kukaan+ei+kukaan+voi+mitään.Ei+sen+tarvitse+pihistellä+ja+tehdä+mitään+muiden+toiveista+ja+määrää+aika+suvereenisesti+maailman+markkinoista.+Kiina+on+kanssa+sinulle+hyvä+esimerkkija+se+kanssa+laskettelee+ihan+yksinään+omia+lukujaan+Yuanin+kanssa.+Sillä+on+niin+suuri+ero,+kun+puhutaan+jonkun+kommunisti-suomen+taloudesta+ja+suurvaltojen+talouksista+ja+niiden+rahoista.+Maailmassa+ei+ole,+kuin+USA/Japanija+Euroopan+Unioni+ja+Kiina+rahan+talouden+valtiaita.+Muuta+ei+ole.Kun+sinä+Raukka+tämän+tajuaisit,+että+köyhä+kommunistinen+suomi+ei+ole+mitäänja+varsinkin+nyt+kun+Euroopan+unioni+Integroituu+ja+se+tarkoittaa+Euroopan+unioninmaiden+integroitumista.+Ymmärsitkö+mitä+minä+tähän+edes+kirjoitin+?Maailmassa+ei+ole+mitään+muuta+suurta,+kuin+USA/Japani+ja+Euroopan+Unioni.Kiina+ei+ole+näiden+maiden+raha+järjestelmässä.+Mitä+sinä+etsit+sitten,+luuletkoettä+maailmassa+on+vielä+suuri+sosialistinen+johtaja+joka+asuu+vaikka+EspoonNöykkiössä+ja+määrää+maailman+rahan+arvoja+?Raha+on+paperia+ja+velka+odotuksia+ja+suuret+valtiaat+määräävät+keskenään+kokomaailmantalouden+ja+kaupan+tilan+ja+kuten+näet,+siitä+ei+kannata+pysyä+poissa.Briteissä+oli+eilen+kuulemma+neuvottelu+parlamentissa+liittyä+takaisin+EU:hun,+huonommilla+ehdoilla,+koska+muuten+se+on+täystuho.Vaikka+sinun+Jaakoholoufosaari+niin+sinulle+lupaa+ja+puhuu+ihanuuksista+ja+sinun++suomalaisesta+ja+kulttuurisesta+ja+erikois+alkoholi+taipumuksesta+ja+sinun+erikoisesta+geenistä.++Niin+sinä+kuitenkin+nyt+tiedät+ja+näet+totuuden.+Totuus+on+USA/Japani/Euroopan+Unioni.
  2. Kirjoitin+näin+selkeästi+tämän+asian+ja+silloin+Teidän+on+ymmärrettävä+mistä+onkysymys:"+Katson+tarpeelliseksi+kertoa+Teille+jokaiselle+nämä+tosiasiat.+Kyllä+minulla+onoma+lehmä+ojassa+myös+ja+taitaa+aika+monella+muullakin+olla,+kun+lukee+tämän.Teitä+johdetaan+harhaan+ja+unohdetaan+perusasioita+!+!Te+jokainen+olette+oikeutettuja+asumaan+eläkkeellä+missä+Euroopan+unionin+maassatahansa.+Teillä+jokaisella+on+oikeus+ilmaiseen+Terveydenhuoltoon+jokaisessa+EuroopanUnionin+jäsenmaassa.+Teille+jokaiselle+maksetaan+eläke+jokaiseen+jäsenmaahan+ja+monessa+maassa+siitä+maksettava+vero+on+pienempi,+kuin+suomessa.+Asuin+kustannuksetovat+useassa+EU+maassa+pienemmät+ja+aurinkoa+ja+lämpöä+riittää+enemmän.+Tajuatteko,+vai+ette+?+Tajuatteko+vai+ette+?+Tajuatteko+vai+ette+?Kun+siellä+joidenkin+pää+näyttää+syöttävän+ulos+kaikenlaista,+niin+Te+menetätte+tämän+mahdollisuuden+ja+Te+ette+koskaan+tule+saamaan+Euroopan+unionin+tasoista+elintasoa.Monen+perinnöt+ja+maat+ja+kiinteistöt+menettävät+arvonsa+jos+irroittaudutte+EU:sta.Euroopassa+riittää+ihmisiä+ja+urheilumieltä+ja+vain+tämä+varmuus+takaa+Teidän+omaisuudenhinnan+säilymisen.+Moni+voi+tulla+kokeilemaan+exoottista+suomea.Tulevaisuudessa+jo+meidän+tulevaisuudessa+Lentoliikenne+moninkertaistuu+ja+tietoliikenneverkot+kehittyvät+ja+maailma+globalisoituu.+Tänä+päivänä+valmistetaan+jo+toista+tuhatta+matkustajalentokonetta+vuodessa+ja+valmistus+vauhti+vain+kiihtyy+ja+lentokoneiden+käyttöikäon+nyt+yli+25+vuotta.+Käyttöaste+tavoite+17+tuntia+ilmassa+ja+7+maissa.+Automatisaatio+kasvaa+myös+hurjaa+vauhtia,+vaikka+kuinka+uhoisit+robotteja+vastaan.Sellaista+teollista+aikakautta+ei+siis+tule+mikä+oli+ennen+joten+siitä+ei+kannata+edes+puhua.Näitten+menneiden+aikojen+huu+haa+ukot+ja+huutelijat+saatte+unohtaa+ja+älkää+edes+haaveilko,+sillä+aina+tulee+uusi+aika.+Älkää+menkö+niiden+perässä+jos+ne+puhuu+aatteista+taiei+materiaalisista+asioista.+Mutta+se+mitä+minä+tässä+kerron+on+se,+että+Te+menetätte+elämän+toivon+ja+oman+elämänrakentamisen+ja+lastenne+elämän+suuntaviivat+jos+valitsette+porukan+mikä+tahtoo+erotaEuroopan+unionista+ja+samalla+menetätte+oman+ja+tuhoatte+monen+ihmisen+elämän+jotkajo+nyt+ovat+eläkkeellä.+Hyviä+asuntoja+saa+euroopan+kaupungeista+noin+200+euron+kuukusivuokralla+ja+oman+voi+ostaa+20+-+50+000+hintaan.+Helsingissä+elinkustannukset+ovat+korkeat+ja+maaseudulla+on+asia+ehkä+toinen,+mutta+moniei+enään+sopeudu+maalla+asumaan+ja+valitsee+euroopan.+Toivottavasti+ymmärrätte+mitäminä+olen+Teille+kertonut+ja+mitä+minä+tulen+puolustamaan+vaikka+sitten+viimeiseen+asti.Minä+luulen,+että+minulla+on+paljon+samanmielisiä+ihmisiä,+kunhan+he+lukevat+ja+tietävätnämä+asiat+mitä+kirjoitin.+Teillä+on+vapaus+asua+euroopassa+ja+saada+Terveydenhuolto+sieltä+ja+eläke.Tätä+ei+ole+jos+Te+irroittaudutte+Euroopan+unionista.Lue+uudestaan+mitä+kirjoitin."
  3. Ei+EU+mikään+euroviisu+ole.