Katson tarpeelliseksi kertoa Teille jokaiselle nämä tosiasiat. Kyllä minulla on
oma lehmä ojassa myös ja taitaa aika monella muullakin olla, kun lukee tämän.
Teitä johdetaan harhaan ja unohdetaan perusasioita ! !
Te jokainen olette oikeutettuja asumaan eläkkeellä missä Euroopan unionin maassa
tahansa. Teillä jokaisella on oikeus ilmaiseen Terveydenhuoltoon jokaisessa Euroopan
Unionin jäsenmaassa. Teille jokaiselle maksetaan eläke jokaiseen jäsenmaahan ja
monessa maassa siitä maksettava vero on pienempi, kuin suomessa. Asuin kustannukset
ovat useassa EU maassa pienemmät ja aurinkoa ja lämpöä riittää enemmän.
Tajuatteko, vai ette ? Tajuatteko vai ette ? Tajuatteko vai ette ?
Kun siellä joidenkin pää näyttää syöttävän ulos kaikenlaista, niin Te menetätte tämän
mahdollisuuden ja Te ette koskaan tule saamaan Euroopan unionin tasoista elintasoa.
Monen perinnöt ja maat ja kiinteistöt menettävät arvonsa jos irroittaudutte EU:sta.
Euroopassa riittää ihmisiä ja urheilumieltä ja vain tämä varmuus takaa Teidän omaisuuden
hinnan säilymisen. Moni voi tulla kokeilemaan exoottista suomea.
Tulevaisuudessa jo meidän tulevaisuudessa Lentoliikenne moninkertaistuu ja tietoliikenne
verkot kehittyvät ja maailma globalisoituu. Tänä päivänä valmistetaan jo toista tuhatta
matkustajalentokonetta vuodessa ja valmistus vauhti vain kiihtyy ja lentokoneiden käyttöikä
on nyt yli 25 vuotta. Käyttöaste tavoite 17 tuntia ilmassa ja 7 maissa.
Automatisaatio kasvaa myös hurjaa vauhtia, vaikka kuinka uhoisit robotteja vastaan.
Sellaista teollista aikakautta ei siis tule mikä oli ennen joten siitä ei kannata edes puhua.
Näitten menneiden aikojen huu haa ukot ja huutelijat saatte unohtaa ja älkää edes
haaveilko, sillä aina tulee uusi aika. Älkää menkö niiden perässä jos ne puhuu aatteista tai
ei materiaalisista asioista.
Mutta se mitä minä tässä kerron on se, että Te menetätte elämän toivon ja oman elämän
rakentamisen ja lastenne elämän suuntaviivat jos valitsette porukan mikä tahtoo erota
Euroopan unionista ja samalla menetätte oman ja tuhoatte monen ihmisen elämän jotka
jo nyt ovat eläkkeellä. Hyviä asuntoja saa euroopan kaupungeista noin 200 euron kuukusi
vuokralla ja oman voi ostaa 20 - 50 000 hintaan.
Helsingissä elinkustannukset ovat korkeat ja maaseudulla on asia ehkä toinen, mutta moni
ei enään sopeudu maalla asumaan ja valitsee euroopan. Toivottavasti ymmärrätte mitä
minä olen Teille kertonut ja mitä minä tulen puolustamaan vaikka sitten viimeiseen asti.
Minä luulen, että minulla on paljon samanmielisiä ihmisiä, kunhan he lukevat ja tietävät
nämä asiat mitä kirjoitin.
Teillä on vapaus asua euroopassa ja saada Terveydenhuolto sieltä ja eläke.
Tätä ei ole jos Te irroittaudutte Euroopan unionista.
Lue uudestaan mitä kirjoitin.
Tarpeen on näemmä kertoa Euroopan unionista
2
93
Vastaukset
Katsokaa, ne aina johdattaa sen asian johonkin mitä joku vitu**** Suomi saa ja
katsokaa ne aina myös johdattaa asian, mitä joku vitu*** Halosaari sanoo tai lupaa.
Ne ei koskaan kerro >Mitä juuri sinä tavallinen ihminen nyt saat ja mitä saisit
Liittovaltiossa, jossa ihmiset jo nyt saa enemmän. Älkää menkö heidän ansaan ja
heidän juttuihin, vaan verratkaa mitä saksalaisilla ja Ranskalaisilla ja Eurooppalaisilla
nyt on puhumattakaan Ruotsalaisista ja Tanskalaisista ja muista.
Sillä Integraatio tarkoittaa, että nämä maat integroituvat. Siitä voitte päätellä mitä
saatte ja kuinka paljon. Kyllä historia tuntee integraatiot ja saksalla on siitä hyvä
kokemus, sillä se rakensi koko entisen Itä-saksan ja on nostanut jo monen maan
talouden Itä-euroopassa, vaikka Praha hyvänä kuvana.
Muistakaa, että suomi oli Euroopan köyhimpiä maita Eurostatin tutkimuksissa.
Sijoitusvarallisuutta tässä maassa ei ole. (Kom-suomi) ja silloin tiedätte muiden
motiivin tällä palstalla.
Mutta, että maaseudunkin ihmiset olisivat EU:ta vastaan ja se tarkoittaa juuri
silloin maan ja puun hinnan putoamista. Se on sen direktiivi kolikon toinen puoli.Minä en missään päin maailmaa vielä joutunut antamaan Pizza palaa, kun
kerjätään. Mutta annoin Helsingissä suomalaiselle parikymppiselle kundille perjantaina.
Minä sanoin, että saat toki ja mies otti sen ja lähti. ¨
Tämä on todella pask*** ja köyhä maa.
Parempi rukoilla sitä Liittovaltiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019