Olin aiemmin selvästi EU:n ja sen jäsenyyden puolella. Odotin siitä tulevan eurooppalainen projekti, jonka tehtävänä on vahvistaa ja suojella Euroopan maita, kansoja ja kulttuureita. Ja olla vahva tekijä maailman eri talousalueiden kilpailussa. Ja jopa luoda oma armeija sekä rajavalvonta.
Pettymys ei voisi olla suurempi! Oikeastaan kaikki nuo lupaukset petettiin ja vielä tarkoituksellisesti. Ainoa tavoite tuntuu olevan vallan keskittäminen pienelle epädemokraattisesti valitulle eliitille Brysseliin.
EU-maiden veronmaksajat laitettiin maksamaan suurpankkien möhläykset ja kuittaaman niiden holtittoman luotonannon riskit. Sisärajojen poiston tarkoituksena oli muka lisätä työvoiman liikkumista. Mutta siitä tulikin elintasopakolaisten onnenpotku.
Lopulta käytännössä poistettiin ulkorajatkin, jotta EU-maat saataisiin tehokkaasti mamutettua! Tuosta itsetuhosta kieltäytyvät maat yritän saamaan rahalla kiristämällä ruotuun. Todellakin Euvostoliitto on sopiva kutsumanimi moiselle liitolle!
Kuvaa hyvin EU:n nykyistä luonnetta, että entiset suurimmat vastustajat äärivasemmisto ja anarkistit ovat sen kiivaimpia kannattajia. Tavallisten vastuullisten ja ajattelevien kansalaisten tulee nousta tuota kulttuurimarxistien salakavalaa hanketta vastaan ennen kuin on lian myöhäistä.
Ex-unionistin synkkä yksinpuhelu!
10
145
Vastaukset
- eletään_toivossa
Brexit herätti toivon Euroopan pelastumisesta! Edes jossain suuressa maassa kansa heräsi puolustamaan maataan ja kulttuuriaan. Ja ennen kaikkea itsenäisyyttään ja vapauttaan.
Nyt vain odotellaan lisää jättimunauksia EU-eliitiltä, niin lisää lähtijämaitakin tulee. Toivossa on hyvä elää! Okey.
Me siis puhutaan sinun tunne-elämästä..... Olisiko paikalla yhtään psykologia tai
psykiatria ?
Sinä olet Juntti ?
Tiedän, koska maailmalla en ole koskaan tavannut tai nähnyt kulttuuria ilman rahaa.
Siis kaikki maailmassa on oikeastaan yhtä amerikka/länsimaista kulttuuria jos puhutaan
elämäntavasta eli lifestyle ?
Maaseutu kaupungeissa voi vielä nähdä vanhoja perinteisiä asioita, mutta niistä monesta
asiasta on tehty jo business. Eli silloin puhutaan kaupunkilaistumisesta. Riittääkö tämä
sinulle nyt konttiselkäinen lippupäinen kalju ?
Miksi EU:n palstalla ei voida puhua tosi-asioista miksi näitä idiootteja oikein tänne
ilmestyy ihmeellisin harhoineen ? Oikeastaan vastasin tähän kysymykseen tässä
osiossa:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14989167/pieni-puhe-eurooppalaiselle-suomelle
Itse olen siitä päässyt eroon juuri suuren ulkomailla oleskelun takia. Eikä minulle voida
syöttää sellaista asiaa minkä minä olen itse nähnyt ja kokenut, suomen kommunistisella
järjestelmä pitäisi olla silloin aika hyvät psykiatrit ja mielenkääntäjät.
Ettekö Te ymmärrä, että kun ne huutaa teille sitä sanaa suomalainen tai kulttuuri, niin
se yleensä huudetaan aina ylhäältä alas, että olette minun laumaani. Sillä silloin sillä
sanamuodolla pyritään ohjailemaan teitä ja alistamaan Teitä heidän alaisuuteen.
Kaiken pahinta, että siinä tapahtuu vielä se yksilön hyväksikäyttö. Eli työskentelet
minimi toimeentulolla ja vielä päässäsi on puolustaa hallintoa ja vainota niitä ihmisiä
jotka ovat hylänneet teidän järjestelmän... Minusta silloin voisi puhua jo uskonnollisesti
pedon merkin ottamisesta käteen ja otsaan, eli ajatukseen.- HerääEurooppa
En parhaalla tahdollakaan ymmärrä miten kommenttisi liittyy avaukseni aiheeseen? Tai yleensä palstan aiheeseen?
Onko tosiaan NOIN vaikeaa puolustella Euvostoliittoa!? HerääEurooppa kirjoitti:
En parhaalla tahdollakaan ymmärrä miten kommenttisi liittyy avaukseni aiheeseen? Tai yleensä palstan aiheeseen?
Onko tosiaan NOIN vaikeaa puolustella Euvostoliittoa!?Ei EU mikään euroviisu ole.
- orjakansaa
Oli Suomen pelastus että EU otti Suomen hoivattavakseen. Ilman jäsenyyttää lipposet ja sipilät ryöstäisivät kaiken.
- tuplaorjuus
Suomalaiset ovat JO Ruotsin orjakansaa, kiitos svekoeliittiimme.
Sen lisäksi vielä Brysselin eliitin orjakansaa. tuplaorjuus kirjoitti:
Suomalaiset ovat JO Ruotsin orjakansaa, kiitos svekoeliittiimme.
Sen lisäksi vielä Brysselin eliitin orjakansaa.Minä en kyllä tiedä mitä Ruotsalaiset on ?
Enkä tiedä mitä on suomalaisetkaan..... Turha yrittää nationalismia.... Minulla
on paljon sukulaisia ruotsalaisina, olenko heidän alempi orja ?
Toki se on soo fina.
- HerääEurooppa
Kyllä meidän parasta liittyä Putinin jahtomaa Euraasian unioniin. Emme ole sopivia eurooppalaisten joukkoon. Paremmin sovimme venäläisten ja mongoolien porukkaan.
Venäläiset viisaat ovat jo Euroopan Unionissa. Moni Tatjuska ja Natjuska on kuule
ostanut jo paljon kiinteistöjä Ympäri Eurooppaa.
Minä en edes tajua näitä heimo ja rotu puhujia, vielä vähemmän geeni tai kulttuuri
oppia. Ei semmoisia enään ole olemassakaan. Ne oli aikoinaan joskus ennen
1900 lukua.
Se vain on tosiasia, että rotupuhdasta oppia teillä ei enään ole.
Ainoastaan joku Mulkk*** haluaa näin Teitä nimitellä ja saada Teitä omaan
Jengiinsä ja hän on Pomo ja saa rahat ja vallan. Ettekö Te tätä tienneet ?
- 35h858
Minäkin ajattelin aikoinaan, että kyllä läntisen maailman täytyy yhtä pitää. EU:n haitat ovat kuitenkin osoittautuneet aivan liian suuriksi. Siitä on tullut ekofasismin lippulaiva, joka hyökkää tauotta kansojen itsemääräämisoikeutta ja ihmisten vapauksia vastaan. Vastineeksi sellaisesta toiminnasta pitää vielä kärrätä suuret määrät suomalaista rahaa pitkin Eurooppaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992