Vapaa kuvaus

Aloituksia

22

Kommenttia

11

  1. Word 2010,2013 ja 2019, repliikkiviiva

    Miten repliikkiviiva tehdään ja miten sen paikka ja muut asetukset määritellään ja mistä? Entä miten sen sellaiseksi, et
    Word
    2
    118
  2. Google kirjat, oman kirjan liittäminen

    Olisi aikomus liittää oma kirjani (osa siitä) google kirjoihin. Mitä minun pitää tehdä mistä ja miten? Olen jo liittynyt
    Yleistä internetistä
    0
    44
  3. Google profiilin liittäminen Google kirjojen tiliin.

    Miten saan laitetuksi google kirjoihin kätkelman kirjastani. Oma kirjastoni osiossa google ilmoittaa, että "Et ole li
    Yleistä internetistä
    1
    30
  4. Word 2010 ja 2013 sanavälit

    Miten/mistä saa pois päältä asetuksen, joka venyttää väkisin rivillä sanojen välejä? Eräässä lauseessa oli rivillä kolme
    Ohjelmat ja sovellukset
    3
    73
  5. Word 2010 ja 2013 kursivointi.

    Miksi Word 2010n kursivointi on himmeä, aivan liian himmeä? Himmeämpi kuin toisella koneellani olevassa Word 2013ssa.
    Ohjelmat ja sovellukset
    6
    152
  6. Aavemaisesti rääkäisevä lintu

    Osaako kukaan sanoa, mikä on se lintu, joka rääkäisee "aavemaisella" äänellä monissa brittiläisissä dekkari TV sarjoissa
    Bongaus
    1
    109
  7. Aavemaisesti rääkäisevä lintu

    Osaako kukaan sanoa, mikä on se lintu, joka rääkäisee "aavemaisella" äänellä monissa brittiläisissä dekkari TV sarjoissa
    Luonnon eläimet
    3
    199
  8. Norton Security estää päivittämisen

    Mulla on tietokoneellani katseohjaus ohjelma, jonka päivytyksen Nortonin palomuuri/Norton estää. Mitä pitäisi tehdä, ett
    Ohjelmat ja sovellukset
    2
    75
  9. Word 2010 tavutus repliikin yhteydessä

    Ongelmani on seuraava, kun teen repliikkiviivan ja kirjoitan sen perään repliikkiä, niin rivin lopussa rivin vaihtuessa
    Ohjelmat ja sovellukset
    0
    71
  10. Word 2010ja 2013, ekojen sivunumerojen poistaminen

    Kun laitan sivunumerot ja enkä halua, että kuuden ensimmäisen sivun numerot tulevat näkyviin, mutta ensimmäinen näkyvä s
    Tiede ja teknologia
    5
    84
  11. Word 2010ja 2013, ekojen sivunumerojen poistaminen

    Kun laitan sivunumerot ja enkä halua, että kuuden ensimmäisen sivun numerot tulevat näkyviin, mutta ensimmäinen näkyvä s
    Ohjelmat ja sovellukset
    1
    51
  12. Wikipedian alasivun luonti

    Missä ja miten se tehdään? Mihin on mentävä? Olen yrittänyt tehdä sitä Wikipedian omien ohjeiden mukaan, mutta aina tule
    Internet
    0
    39
  13. Microsoft Word 2010, paksu katkoviiva

    Mulla on vahingossa tullut tekstin väliin kirjoituskentän oikeasta reunasta vasempaan reunaan kulkeva paksukatkoviiva(mu
    Tiede ja teknologia
    0
    48
  14. Mantelipuu

    Tietääkö kukaan mikä on mantelipuun väri sen kuoren alla(kuivunut puu) ?
    Puut
    0
    60
  15. Norton Security pois käytöstä väliaikaisesti

    Olen ymmärtänyt, että ottaessa Nortonin pois käytöstä vain väliaikaisesti kannatta tallentaa jotkin tiedot, mutta en mui
    Apua aloittelijalle
    13
    1160
  16. Kutsuminen omaan ryhmään Facebookissa

    Miten facebookissa kannatta kutsua omaan ryhmään jäseniä. Kun laitoin kohdassa "lisää jäseniä" kone liitti kaverini ryhm
    Sosiaalinen media
    0
    60
  17. Facebook ryhmässä kutsun lähettäminen

    Miten facebookissa kannatta kutsua omaan ryhmään jäseniä. Kun laitoin kohdassa "lisää jäseniä" kone liitti kaverini ryhm
    Sosiaalinen media
    0
    57
  18. Aurinkotuulten heikkenemisestä

    Osaisiko joku sanoa heikkeneekö aurinkotuuli sen kulkiessa avaruuden poikki. Jos tai kun, se heikkenee, niin kuinka nope
    Tähtitiede
    15
    106
  19. Etsin ilmaisia ornamentteja netistä

    Tietääkö kukaan mistä löytäisin ilmaisia ornamentteja, joita saa käyttää omakustanne kirjassa, vaikka kirjaa myisi, tek
    Yleistä grafiikasta
    1
    115
  20. Ilmaisia koristeellisia anfangeja (Word 2013)

    Mistä voisin netistä ladata ilmaiseksi Word 2013 kanssa yhteensopivia koristeellisia anfangeja, joita on lupa käyttää my
    Word
    1
    78