Hope75a
Vapaa kuvaus
Aloituksia
22
Kommenttia
11
Word 2010,2013 ja 2019, repliikkiviiva
Miten repliikkiviiva tehdään ja miten sen paikka ja muut asetukset määritellään ja mistä? Entä miten sen sellaiseksi, et2240Google kirjat, oman kirjan liittäminen
Olisi aikomus liittää oma kirjani (osa siitä) google kirjoihin. Mitä minun pitää tehdä mistä ja miten? Olen jo liittynyt0134Google profiilin liittäminen Google kirjojen tiliin.
Miten saan laitetuksi google kirjoihin kätkelman kirjastani. Oma kirjastoni osiossa google ilmoittaa, että "Et ole li168Word 2010 ja 2013 sanavälit
Miten/mistä saa pois päältä asetuksen, joka venyttää väkisin rivillä sanojen välejä? Eräässä lauseessa oli rivillä kolme397Word 2010 ja 2013 kursivointi.
Miksi Word 2010n kursivointi on himmeä, aivan liian himmeä? Himmeämpi kuin toisella koneellani olevassa Word 2013ssa.6184Aavemaisesti rääkäisevä lintu
Osaako kukaan sanoa, mikä on se lintu, joka rääkäisee "aavemaisella" äänellä monissa brittiläisissä dekkari TV sarjoissa1147Aavemaisesti rääkäisevä lintu
Osaako kukaan sanoa, mikä on se lintu, joka rääkäisee "aavemaisella" äänellä monissa brittiläisissä dekkari TV sarjoissa3265Norton Security estää päivittämisen
Mulla on tietokoneellani katseohjaus ohjelma, jonka päivytyksen Nortonin palomuuri/Norton estää. Mitä pitäisi tehdä, ett2111Word 2010 tavutus repliikin yhteydessä
Ongelmani on seuraava, kun teen repliikkiviivan ja kirjoitan sen perään repliikkiä, niin rivin lopussa rivin vaihtuessa0110Word 2010ja 2013, ekojen sivunumerojen poistaminen
Kun laitan sivunumerot ja enkä halua, että kuuden ensimmäisen sivun numerot tulevat näkyviin, mutta ensimmäinen näkyvä s5122Word 2010ja 2013, ekojen sivunumerojen poistaminen
Kun laitan sivunumerot ja enkä halua, että kuuden ensimmäisen sivun numerot tulevat näkyviin, mutta ensimmäinen näkyvä s1105Wikipedian alasivun luonti
Missä ja miten se tehdään? Mihin on mentävä? Olen yrittänyt tehdä sitä Wikipedian omien ohjeiden mukaan, mutta aina tule065Microsoft Word 2010, paksu katkoviiva
Mulla on vahingossa tullut tekstin väliin kirjoituskentän oikeasta reunasta vasempaan reunaan kulkeva paksukatkoviiva(mu074- 097
Norton Security pois käytöstä väliaikaisesti
Olen ymmärtänyt, että ottaessa Nortonin pois käytöstä vain väliaikaisesti kannatta tallentaa jotkin tiedot, mutta en mui131213Kutsuminen omaan ryhmään Facebookissa
Miten facebookissa kannatta kutsua omaan ryhmään jäseniä. Kun laitoin kohdassa "lisää jäseniä" kone liitti kaverini ryhm083Facebook ryhmässä kutsun lähettäminen
Miten facebookissa kannatta kutsua omaan ryhmään jäseniä. Kun laitoin kohdassa "lisää jäseniä" kone liitti kaverini ryhm083Aurinkotuulten heikkenemisestä
Osaisiko joku sanoa heikkeneekö aurinkotuuli sen kulkiessa avaruuden poikki. Jos tai kun, se heikkenee, niin kuinka nope15154Etsin ilmaisia ornamentteja netistä
Tietääkö kukaan mistä löytäisin ilmaisia ornamentteja, joita saa käyttää omakustanne kirjassa, vaikka kirjaa myisi, tek1223Ilmaisia koristeellisia anfangeja (Word 2013)
Mistä voisin netistä ladata ilmaiseksi Word 2013 kanssa yhteensopivia koristeellisia anfangeja, joita on lupa käyttää my1126