Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kuusenjuuret
profiilit
Kuusenjuuret
Kuusenjuuret
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
6146
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Se+kaikille+hyväksi,+Lain+/+Laillisuuden+täyttymyksen,+Krist.+Rakkaus,+joka+ei+ole+kenellekään+pahaksi,+josta+tulisi+vain+niitä+kaikille+ja+kaikelle+Luojan+hyväkseme+luoimalle+hyväksi+seuraamuksia,+"
Eli+mitä+pitäisi+käytännössä+tehdä?
"Kaikesta+muusta+ja+muulla+tavalla+(Raamatun+UT)+vastaisesti+elämisestä,+toimimisista+ja+vaikuttamistahan"
Eli+mitä+tämä+on?+Pitäisikö+meidän+elää+UT+mukaisesti+sanasta+sanaan+vai+mikä+on+tarkoituksesi?
Oletko+siis+perustamassa+omaa+seurakuntaasi,+johon+etsit+seurakuntalaisia?
Ehkä+sinä+et+löydä+niitä+kiinnostuneita+siksi,+että+nämä+sinun+viestisi+jäävät+usein+epäselviksi.+Voisiko+joku+auttaa+sinua+kirjoittamaan+näitä+vähän+helpommin+ymmärrettäviksi?
06.04.2018 14:43
Hienoa,+että+Jumala+on+parantanut+sinut+syövästä.+Onnea+siitä+ja+kiitos+Jumalalle.
06.04.2018 14:33
Valitettavasti+Suomessa+ei+kai+voi+asua+palstalla.+Pitäisi+olla+seinät+ympärillä+ja+osoite.
06.04.2018 14:18
Kyllä+niitä+yrittäjiä+tuntuu+riittävän.+Onhan+nyt+jo+se+robottinainenkin,+jolta+näytti+puuttuvan+alaosa,+mutta+kansalaisuus+sillä+jo+on.+Tuntuu+kyllä+aika+ankealta,+jos+vanhainkodeissa+vanhuksille+juttelee+enää+robotit.
06.04.2018 13:48
Nyt+en+muista,+mutta+olikos+siellä+Raamatussa+jossain+luvattu+naimattomille+miehille+sukupuolisuhteita?
06.04.2018 13:45
Aikamoinen+paradoksi.+:)
06.04.2018 10:07
Taitaa+olla+vähän+vaikeaa+täällä+tehdä+luotettavaa+laskentaa+Jeesuksen+seuraajista.+Se+melkein+vaatisi+kaikkien+rekisteröitymisen+ja+jonkun+takeen+siitä,+että+kukin+voi+rekisteröityä+vain+yhdellä+nikillä.+Toisaalta+se+vaatisi+myös+siis+pakkorekisteröitymisen+kaikilta+käyttäjiltä,+eikä+sitä+taida+olla+näköpiirissä.+Sitten+pitäisi+olla+tarkat+kriteerit,+mitä+kysyjä+tarkoittaa+Jeesuksen+seuraajalla,+olen+huomannut+nimittäin,+että+se+ei+olekaan+niin+helppo+juttu+kuin+voisi+äkkiseltään+kuvitella.+Vai+riittäisikö+oma+käsitys+siitä,+että+on+seuraaja.+Sinänsä+olisi+ihan+mielenkiintoinen+tieto.
06.04.2018 10:04
Tiede+kyllä+kehittyy+eikä+aina+ihan+hyvään+suuntaan.+
http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201702282200077917_tw.shtml
06.04.2018 09:32
Onpa+outo+kysymys,+lääkärin+pitää+tietenkin+tutkia+ja+hoitaa+vaivaa+sen+mukaan,+mikä+se+vaiva+tai+sairaus+on.
06.04.2018 09:26
Aika+mielenkiintoista.+Eivät+ilmeisesti+luota+siihen,+että+Jumala+pitää+huolen+sanastaan?
06.04.2018 09:21
Mitä+ajattelet,+että+Jeesus+tässä+Joh.+10+tarkoittaa:
14.+Minä+olen+se+hyvä+paimen,+ja+minä+tunnen+omani,+ja+minun+omani+tuntevat+minut,+
15.+niinkuin+Isä+tuntee+minut+ja+minä+tunnen+Isän;+ja+minä+annan+henkeni+lammasten+edestä.+
16.+Minulla+on+myös+muita+lampaita,+jotka+eivät+ole+tästä+lammastarhasta;+myös+niitä+tulee+minun+johdattaa,+ja+ne+saavat+kuulla+minun+ääneni,+ja+on+oleva+yksi+lauma+ja+yksi+paimen.
17.+Sentähden+Isä+minua+rakastaa,+koska+minä+annan+henkeni,+että+minä+sen+jälleen+ottaisin.+
18.+Ei+kukaan+sitä+minulta+ota,+vaan+minä+annan+sen+itsestäni.+Minulla+on+valta+antaa+se,+ja+minulla+on+valta+ottaa+se+jälleen;+sen+käskyn+minä+olen+saanut+Isältäni."+
Mitä+tarkoitat+perusteettomalla+armolla?
06.04.2018 09:15
Ilmeisesti+ei+ole+huomannut.
Huvittavaa+siinä+on+myös+se,+että+miehiltä+sitä+ei+vaadita.+Jos+ajateltaisiin,+että+kaikki+naimattomat+naiset+pysyisivät+neitsyinä+avioliittoon+saakka+ja+kaikki+naimisissa+olevat+naiset+olisivat+uskollisia+puolisolleen,+niin+mitä+nämä+neitsyyttä+vaativat+sitten+sanoisivat?+:)
06.04.2018 08:51
Saammepa+nähdä,+kuinka+moni+pysyy+aloituksen+aiheessa,+eli+siinä+leikissä.
06.04.2018 00:48
Meinasin+vastata+juuri+samalla+tavalla,+mutta+onneksi+huomasin+tämän+sinun+vastauksesi.+Leikissä+tosiaan+voi+tapahtua+mitä+vaan,+mielikuvitus+vain+on+rajana.
06.04.2018 00:46
Miksi+et+vastaa+kyselijälle?+Eikö+tämä+nyt+olisi+hyvä+tilanne+tehdä+sitä+evankeliointia?
06.04.2018 00:41
Kyllä+minulle+tulee+paljonkin+mieleen+UT:n+opetuksia.
Mikä+on+sinun+nähdäksesi+sitä+kaikille+hyväksi+Raamatun+UT+mukaista+ja+perustuvaa+Oikeeasti+Kristillisyyttä?
Mitä+kaikke+sinun+nähdäksesi+edellyttää,+miten+kuuluu+alkaa+elämään+ja+toimimaan+/+vaikuttamaan,+että+alkaisi+ilmenemään+ja+täyttymään+ne+Raamatun+UT+mukkaisen+Kristillisyyden+tunnusmerkit?
06.04.2018 00:28
Jos+käyttää+kysymysmerkkiä,+niin+oletuksena+on+se,+että+toinen+kysyy.+Ja+sinä+käytit+kysymysmerkkiä.+Sinä+kyllä+et+tietenkään+tiedä,+mitä+minä+ajattelen,+sinä+arvailet.
Eerika+mm.+on+monesti+laittanut+jakeita+Raamatusta+tänne+meidän+luettavaksemme.+Sinulleko+Raamatun+kirjoitukset+ovat+pelkkää+rumuutta,+pimeää+rumuutta?
Jotain+tuttua+on+tuossa+viimeisessä+kommentissasi.+Kiitos+tästä+keskustelusta+ja+hyvää+yötä.
05.04.2018 23:07
Se+on+totta.+Mutta+jotain+Jumalan+kuvaa+meissä+täytyy+olla.+Ehkä+se+ei+tarkoita+ulkonäköä+sinänsä+vaan+ihmisen+olemusta+tai+jotain+sellaista?
05.04.2018 22:58
En+tarkoita.+Jos+tiedät+tarkemmin,+mitä+sillä+tarkoitetaan,+niin+olisi+mukava+lukea+käsityksesi+ja+ehkä+oppia+jotain+siitä.
05.04.2018 22:56
Ilmeisesti+yrität+nyt+saada+tätä+vastausta+minulta+vaihtamalla+nikkiä?+:)+Minä+vastaan+kysymykseen+sitten+kun+saan+ne+vastaukseni+ensin.+
Minä+tosiaan+yritän+nähdä+ihmisissä+ne+hyvät+puolet.+Ja+pidän+kaikkia+ihmisiä+tavallaan+kauniina,+sinuakin,+vaikka+en+ole+sinua+tietääkseni+nähnytkään.+Sisäistä+kauneutta+olen+nähnyt+niin+Torressa+kuin+Eerikassakin+ja+monissa+muissakin+täällä+kirjoittelevissa.
05.04.2018 22:51
107 / 308