EHEYTYMINEN usko.vainen

torre11

Meni edellinen ketju liian pitkäksi.

Mutta usko.vainen esitti: "Joo, on se kummallista kun homojeneheytymistä vastustetaan niin kovasti".

Ja toinen sanoo siihen kun minä tunnen vain sellaisia homoja ja lesboja, jotka ovat yhä homoja ja lesboja: "Toivottavasti et jatkossakaan saa tuntea ainuttakaan ex-homoseksuaalia"- koska on vaara väkivaltaiseen käytökseen.

On tämä hullua. Eihän kukaan ole sanonut vastustavansa sitä, jos joku homo ja lesbo eheytyy. Mutta itse en tunne ketään eheytynyttä. Olen ollut lehtien ja netin varassa, jossa on käynyt ilmi, että eheytyneillä on jäänyt halu samaan sukupuoleen. Koen nämä eheytymiset mainostempuksi, koska piti olla halu vain vastakkaiseen sukupuoleen.

Ja on selvää, että tämä saman jauhaja ei tunne eheytyneitä, koska ei sallisi minunkaan tuntea- ja minä olen sentään mitä lempein luonne ja annan kunkin olla se minä itse on parhaiten onnellinen ja oma itsensä. Vaikka homosta heteroksi muuttunut. Olen mutkaton tyyppi ja hyvin suvaitseva.

175

1316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikka sinä suvaitsisit eheytyneitä homoja niin moni muu ei välttämättä, se johtuu siitä että homoseksuaalin koko elämänkatsomus perustuu uskolle synnynnäiseen MUUTTUMATTOMAAN homouteen, muutosta saa tapahtua vain yhteen suuntaan. Jos joku kertoo päinvastaista se uhkaa hänen uskoaan/vakaumustaan jolla hän oikeuttaa kaikki omat valintansa ja tekonsa ja vieläpä tuomitsee toisinajattelijat. Toisin sanoen eheytyneitä homoja ei hyväksytä, vielä vähemmän transpuolella sukupuolenkorjausleikkauksiaan katuvia. Ja tietenkin eheytyneiden kohdalla BI huuto pitää äkkiä huutaa oman vakaumuksen varjelemiseksi.

      • Tässä vielä yksi tutkimus eheytymisestä, Torre tämän on varmaan nähnytkin, mutta ehkä jotakin muuta kiinnostaa.

        Seurantatutkimus: Seksuaalinen suuntautuminen voi muuttua jopa kivutta
        25.10.2011 17:00 | Elämään | toimitus E

        Alkuperäinen tutkimus julkaistiin vuonna 2007
        Journal of Sex & Marital Therapy –tiedelehdessä julkaistun tutkimuksen mukaan homoseksuaalisen suuntautumisen muuttuminen on joillekin mahdollista, eikä prosessi keskimääräisten tulosten perusteella aiheuta erityistä psykologista kärsimystä. Tutkittuun ryhmään kuului 72 miestä ja 26 naista, joka yrittivät seksuaalisen suuntautumisen muutosta erilaisten kristillisten järjestöjen kautta 6-7 vuoden aikana.Noin 23 prosenttia tutkituista raportoi ”merkittävää siirtymistä heteroseksuaaliseen kiinnostukseen”.
        30 prosenttia tutkituista kertoi, että homoseksuaalinen vetovoima ei ollut hävinnyt, mutta se ilmeni vain satunnaisesti, 16 % ilmoitti vain vähäistä homoseksuaalisen kiinnostuksen vähentymistä, 12% kertoi ettei merkittävää seksuaalisen suuntautumisen muutosta ei ollut tapahtunut ja noin 20% oli luopunut muutosprosessista.
        Alkuperäisen tutkimuksen julkaisivat vuonna 2007 Stanton Jones (Ph.D., Wheaton College) ja Mark Yarhouse, (Ph.D., Regent University) kirjassaan "Ex-Gays?". A longitudinal study of attempted religiously mediated sexual orientation change -niminen seurantatutkimus on juuri ilmestynyt Journal of Sex & Marital Therapy -tiedelehdessä.
        "Homoseksuaalisen suuntautumisen muutos näyttää olevan mahdollista joillekin. Muutosprosessiin osallistunut ei keskimäärin kasvattanut psyykkistä ahdistusta", kirjoittajat toteavat.
        Tutkimukseen osallistujat arvioitiin, kun he olivat olleet muutosprosessissa 1-3-vuoden ajan. Heitä arviointiin uudelleen 3 vuoden jälkeen, ja kolmannen kerran 6-7 vuoden jälkeen. Viimeisessä arviointihetkellä mukana oli 64% alkuperäisestä ryhmästä.

        Tutkijoiden motivaatio tutkimuksen tekemiseen liittyi American Psychological Association (APA) -yhdistyksen väitteeseen, jonka mukaan seksuaalinen suuntautuminen ei voi muuttua, ja että riskit sellaisen yrittämiseen voivat olla suuria, National Association for Research & Therapy of Homosexuality -eheytysliikkeen verkkosivuilla julkaistussa tutkimusarviossa kerrotaan.
        "Jonesin ja Yarhousen tutkimuksen standardit täyttävät tiukkuudessaan monet APA:n esittämistä vaatimuksista, joita se on asettanut muutosta koskeville tutkimuksille", arviossa todetaan.
        Tutkimus: Jones, S. L., & Yarhouse, M. A. (2011). A longitudinal study of attempted religiously mediated sexual orientation change. Journal of Sex & Marital Therapy,


      • ArtoTTT kirjoitti:

        Tässä vielä yksi tutkimus eheytymisestä, Torre tämän on varmaan nähnytkin, mutta ehkä jotakin muuta kiinnostaa.

        Seurantatutkimus: Seksuaalinen suuntautuminen voi muuttua jopa kivutta
        25.10.2011 17:00 | Elämään | toimitus E

        Alkuperäinen tutkimus julkaistiin vuonna 2007
        Journal of Sex & Marital Therapy –tiedelehdessä julkaistun tutkimuksen mukaan homoseksuaalisen suuntautumisen muuttuminen on joillekin mahdollista, eikä prosessi keskimääräisten tulosten perusteella aiheuta erityistä psykologista kärsimystä. Tutkittuun ryhmään kuului 72 miestä ja 26 naista, joka yrittivät seksuaalisen suuntautumisen muutosta erilaisten kristillisten järjestöjen kautta 6-7 vuoden aikana.Noin 23 prosenttia tutkituista raportoi ”merkittävää siirtymistä heteroseksuaaliseen kiinnostukseen”.
        30 prosenttia tutkituista kertoi, että homoseksuaalinen vetovoima ei ollut hävinnyt, mutta se ilmeni vain satunnaisesti, 16 % ilmoitti vain vähäistä homoseksuaalisen kiinnostuksen vähentymistä, 12% kertoi ettei merkittävää seksuaalisen suuntautumisen muutosta ei ollut tapahtunut ja noin 20% oli luopunut muutosprosessista.
        Alkuperäisen tutkimuksen julkaisivat vuonna 2007 Stanton Jones (Ph.D., Wheaton College) ja Mark Yarhouse, (Ph.D., Regent University) kirjassaan "Ex-Gays?". A longitudinal study of attempted religiously mediated sexual orientation change -niminen seurantatutkimus on juuri ilmestynyt Journal of Sex & Marital Therapy -tiedelehdessä.
        "Homoseksuaalisen suuntautumisen muutos näyttää olevan mahdollista joillekin. Muutosprosessiin osallistunut ei keskimäärin kasvattanut psyykkistä ahdistusta", kirjoittajat toteavat.
        Tutkimukseen osallistujat arvioitiin, kun he olivat olleet muutosprosessissa 1-3-vuoden ajan. Heitä arviointiin uudelleen 3 vuoden jälkeen, ja kolmannen kerran 6-7 vuoden jälkeen. Viimeisessä arviointihetkellä mukana oli 64% alkuperäisestä ryhmästä.

        Tutkijoiden motivaatio tutkimuksen tekemiseen liittyi American Psychological Association (APA) -yhdistyksen väitteeseen, jonka mukaan seksuaalinen suuntautuminen ei voi muuttua, ja että riskit sellaisen yrittämiseen voivat olla suuria, National Association for Research & Therapy of Homosexuality -eheytysliikkeen verkkosivuilla julkaistussa tutkimusarviossa kerrotaan.
        "Jonesin ja Yarhousen tutkimuksen standardit täyttävät tiukkuudessaan monet APA:n esittämistä vaatimuksista, joita se on asettanut muutosta koskeville tutkimuksille", arviossa todetaan.
        Tutkimus: Jones, S. L., & Yarhouse, M. A. (2011). A longitudinal study of attempted religiously mediated sexual orientation change. Journal of Sex & Marital Therapy,

        Olenpa tuonkin tutkimuksen lukenut vähän tarkemmin. Yhtään täysin muuttunutta ei ollut, se "merkittävä" muuttuminen 23 %:lla oli vain sitä, että oppimisen kautta kykeni elämään vaaditulla heteronormatiivisella tasolla.


      • TorjuntaHerää
        mummomuori kirjoitti:

        Olenpa tuonkin tutkimuksen lukenut vähän tarkemmin. Yhtään täysin muuttunutta ei ollut, se "merkittävä" muuttuminen 23 %:lla oli vain sitä, että oppimisen kautta kykeni elämään vaaditulla heteronormatiivisella tasolla.

        Tässä on hyvä esimerkki kuinka helposti se torjunta herää, jos aletaan puhumaan eheytyneistä homoseksuaaleista. Tämä mummomuorin kommentti ja herkkyys vastustaa eheytyneitä kuvastaa kuinka tärkeää on suojella näitä eheytyneitä ja heidän läheisiään. Samalla torjuntaherkkyydellä toimivat muutkin liberaalit ja myös kirkon papit. He eivät voi kertakaikkiaan missään nimessä hyväksyä näitä eheytyneitä entisiä homoseksuaaleja.


      • TorjuntaHerää kirjoitti:

        Tässä on hyvä esimerkki kuinka helposti se torjunta herää, jos aletaan puhumaan eheytyneistä homoseksuaaleista. Tämä mummomuorin kommentti ja herkkyys vastustaa eheytyneitä kuvastaa kuinka tärkeää on suojella näitä eheytyneitä ja heidän läheisiään. Samalla torjuntaherkkyydellä toimivat muutkin liberaalit ja myös kirkon papit. He eivät voi kertakaikkiaan missään nimessä hyväksyä näitä eheytyneitä entisiä homoseksuaaleja.

        Juu. Tuntuu vaan erittäin minimaaliselta toiminnalta. Tunnen sentään aika ison joukon homoja ja lesboja, eikä heidän ajatuksissakaan ole ollut muuttuminen heteroksi. Saahan kukin tehdä ja haluta mitä tahtoo, mitä se muille kuuluu. Vaikka vaihtaisi sukupuoltaan mahdollisimman vastakkaiseksi.

        Rakkautta ja vapaus kaikille olla mitä ovat tai haluavat olla. Turha sinun on maalata piruja seinille ja tehdä asioista uhkaavia.


      • ÄläkäUtele
        torre12 kirjoitti:

        Juu. Tuntuu vaan erittäin minimaaliselta toiminnalta. Tunnen sentään aika ison joukon homoja ja lesboja, eikä heidän ajatuksissakaan ole ollut muuttuminen heteroksi. Saahan kukin tehdä ja haluta mitä tahtoo, mitä se muille kuuluu. Vaikka vaihtaisi sukupuoltaan mahdollisimman vastakkaiseksi.

        Rakkautta ja vapaus kaikille olla mitä ovat tai haluavat olla. Turha sinun on maalata piruja seinille ja tehdä asioista uhkaavia.

        " Tunnen sentään aika ison joukon homoja ja lesboja, eikä heidän ajatuksissakaan ole ollut muuttuminen heteroksi."

        Sinähän et voi tietää heidän todellisia ajatuksiaan ja jos haluavat eheytyä, niin eivät taatusti sinulle hiisku puolella sanallakaan asiasta.


      • ÄläkäUtele kirjoitti:

        " Tunnen sentään aika ison joukon homoja ja lesboja, eikä heidän ajatuksissakaan ole ollut muuttuminen heteroksi."

        Sinähän et voi tietää heidän todellisia ajatuksiaan ja jos haluavat eheytyä, niin eivät taatusti sinulle hiisku puolella sanallakaan asiasta.

        Heh. Mutta he ovat olleet koko ajan homoja ja lesboja, koko elämänsä, ja ovat yhä. Jos jotain muuta ajattelevat, niin eivät silti mitään muuta.

        Kerron sinulle yhden tärkeän asian: monet, myös homot ja lesbot avautuvat minulle, koska olen hyvä kuuntelemaan ja olen luotettava. Minulle kerrotaan asiat.


      • ljksdvdbsi
        torre12 kirjoitti:

        Heh. Mutta he ovat olleet koko ajan homoja ja lesboja, koko elämänsä, ja ovat yhä. Jos jotain muuta ajattelevat, niin eivät silti mitään muuta.

        Kerron sinulle yhden tärkeän asian: monet, myös homot ja lesbot avautuvat minulle, koska olen hyvä kuuntelemaan ja olen luotettava. Minulle kerrotaan asiat.

        Olet niin luoytettava, että kerroit seksipalstoilla kaikki vaimosi kanssa nussimiset. Tietääkö vaimosi sen?


      • ljksdvdbsi kirjoitti:

        Olet niin luoytettava, että kerroit seksipalstoilla kaikki vaimosi kanssa nussimiset. Tietääkö vaimosi sen?

        Niin. Avioelämä oli silloin päättynyt. Tiedän kuitenkin mitä vaimoni oli kertonut avioelämästämme ystävilleen. Sieltä tulikin palautetta. "Potut pottuina"? Ja seksiasiat eivät ole salattavia?


      • homot.kuvottaa
        torre12 kirjoitti:

        Niin. Avioelämä oli silloin päättynyt. Tiedän kuitenkin mitä vaimoni oli kertonut avioelämästämme ystävilleen. Sieltä tulikin palautetta. "Potut pottuina"? Ja seksiasiat eivät ole salattavia?

        Oletpa todella luotettava!


      • SiinäSeTotuus
        torre12 kirjoitti:

        Heh. Mutta he ovat olleet koko ajan homoja ja lesboja, koko elämänsä, ja ovat yhä. Jos jotain muuta ajattelevat, niin eivät silti mitään muuta.

        Kerron sinulle yhden tärkeän asian: monet, myös homot ja lesbot avautuvat minulle, koska olen hyvä kuuntelemaan ja olen luotettava. Minulle kerrotaan asiat.

        "Kerron sinulle yhden tärkeän asian: monet, myös homot ja lesbot avautuvat minulle, koska olen hyvä kuuntelemaan ja olen luotettava. Minulle kerrotaan asiat."

        Uskovilla on Pyhä Henki, joka pettämättömästi varoittaa aina vaarasta. Jumala ei erehdy!


      • SiinäSeTotuus kirjoitti:

        "Kerron sinulle yhden tärkeän asian: monet, myös homot ja lesbot avautuvat minulle, koska olen hyvä kuuntelemaan ja olen luotettava. Minulle kerrotaan asiat."

        Uskovilla on Pyhä Henki, joka pettämättömästi varoittaa aina vaarasta. Jumala ei erehdy!

        Miksi pitää aina alkaa vitsailemaan? Mitä vaaraa Pyhä Henki huomaa? Vitsit on toisella palstalla parempia.

        Ja "oletpa luotettava". Itseäni ärsytti aikoinaan vaimoni kerrottua avioelämästämme kaikille tutuille. jotka itsekin hyvin tunsin. Ehkä on parempi pitää asiat omana tietonaan, myönnän. Tosin taisin itse antaa neuvoja nuoremmille, jotka olivat vasta oppimassa.


      • TorjuntaHerää kirjoitti:

        Tässä on hyvä esimerkki kuinka helposti se torjunta herää, jos aletaan puhumaan eheytyneistä homoseksuaaleista. Tämä mummomuorin kommentti ja herkkyys vastustaa eheytyneitä kuvastaa kuinka tärkeää on suojella näitä eheytyneitä ja heidän läheisiään. Samalla torjuntaherkkyydellä toimivat muutkin liberaalit ja myös kirkon papit. He eivät voi kertakaikkiaan missään nimessä hyväksyä näitä eheytyneitä entisiä homoseksuaaleja.

        Faktojen kertominen ko. tutkimusesta ei siis ole sallittua kun ne fakat eivät tuekaan "eheytymistä" ?


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Faktojen kertominen ko. tutkimusesta ei siis ole sallittua kun ne fakat eivät tuekaan "eheytymistä" ?

        Tällainen vaikutelma on väistämätön.


      • TorjuntaHerää kirjoitti:

        Tässä on hyvä esimerkki kuinka helposti se torjunta herää, jos aletaan puhumaan eheytyneistä homoseksuaaleista. Tämä mummomuorin kommentti ja herkkyys vastustaa eheytyneitä kuvastaa kuinka tärkeää on suojella näitä eheytyneitä ja heidän läheisiään. Samalla torjuntaherkkyydellä toimivat muutkin liberaalit ja myös kirkon papit. He eivät voi kertakaikkiaan missään nimessä hyväksyä näitä eheytyneitä entisiä homoseksuaaleja.

        "...kuinka helposti se torjunta herää, jos aletaan puhumaan eheytyneistä homoseksuaaleista. "

        :D Ei siihen edes tarvita mitään torjuntaa jos tosiasiat eivät tue väitteitä.


    • >> Koen nämä eheytymiset mainostempuksi, koska piti olla halu vain vastakkaiseen sukupuoleen. <<

      Joo on se kumma kun homman piti olla helppoa kuin Katumajärven vedellä voitelu, mutta sitten puhutaankin vuosien terapioista, muutamista eheytyneistä eikä niidenkään nimiä muista oikein kukaan.

      Vältetyn eheytymisen tutkiminen on vähän vaikeaa, Valtaosa "eheytyneistä" kun kovasti uskossa ja uskonsa pakottamina eheytyneet. Eli tutkimuksellisesti jokainen seksittä elävä uskova voi väittää eheytyneensä, vaikka märät päiväunensa ovat ihan entiset. Ihminen voi pidättäytyä seksistä kuin katollinen pappi konsanaan ja elää uskossa, ettei seksiä kaipaakaan,
      Veikkaisin, että jos se usko lähtee, niin halut ja seksi palaa aivan entisenlaisenaan.

      • "Veikkaisin, että jos se usko lähtee, niin halut ja seksi palaa aivan entisenlaisenaan."<

        Tai kun uskonveljet ja -siskot jäävät kuvioista ja pois kyttäämästä. Esimerkiksi silloin kun tarkkailtava muuttaa toiselle paikkakunnalle.


      • Aberkios kirjoitti:

        "Veikkaisin, että jos se usko lähtee, niin halut ja seksi palaa aivan entisenlaisenaan."<

        Tai kun uskonveljet ja -siskot jäävät kuvioista ja pois kyttäämästä. Esimerkiksi silloin kun tarkkailtava muuttaa toiselle paikkakunnalle.

        Totta. Konservatiivinen usko vaatii kontrollia. Ilman sitä se lopahtaa.


      • " Eli tutkimuksellisesti jokainen seksittä elävä uskova voi väittää eheytyneensä...."

        Epäilemättä heidän on pakko näin sanoa, sillä muuten voidaan tulkita heidän joko herjaavan PH:ä tai heidän uskossaan on jotain vikaa.


      • mummomuori kirjoitti:

        " Eli tutkimuksellisesti jokainen seksittä elävä uskova voi väittää eheytyneensä...."

        Epäilemättä heidän on pakko näin sanoa, sillä muuten voidaan tulkita heidän joko herjaavan PH:ä tai heidän uskossaan on jotain vikaa.

        Tosin heillä ei ole esittää noita täysin eheytyneitä vaan ainoastaan niitä, jotka ovat yhä eheytymässä. Tai siis väittävät ja mahdollisesti itse kokevatkin, olevansa matkalla päinvastaiseen seksuaaliseen identiteettiin.


      • qwertyilija kirjoitti:

        Tosin heillä ei ole esittää noita täysin eheytyneitä vaan ainoastaan niitä, jotka ovat yhä eheytymässä. Tai siis väittävät ja mahdollisesti itse kokevatkin, olevansa matkalla päinvastaiseen seksuaaliseen identiteettiin.

        Avian, yhtään varsinaista ehetyttämistarinaa en ole vielä kuullut. Kaikki ovat olleet enemmän "kyökkipsykologien" diagnosoimia ja teatraalisesti esitettyjen kokemusten mielikuvia, joista vilkkaalla mielikuvituksella on saatu "ihme" aikaan. Jotenkin surullista jo, kun suurin osa näkee jo tämän näytelmän läpi.


      • mummomuori kirjoitti:

        Avian, yhtään varsinaista ehetyttämistarinaa en ole vielä kuullut. Kaikki ovat olleet enemmän "kyökkipsykologien" diagnosoimia ja teatraalisesti esitettyjen kokemusten mielikuvia, joista vilkkaalla mielikuvituksella on saatu "ihme" aikaan. Jotenkin surullista jo, kun suurin osa näkee jo tämän näytelmän läpi.

        >> Jotenkin surullista <<

        Onhan se surullista, että ihminen elää itse luomassaan mielikuvitusmaailmassa ja kuvittelee, että se eheytyminen on enää itsestä kiinni. Tuollainen henkilö on kuin pieni lapsi, joka luulee, että vanhempien riidat ovat hänen omaa syyttään.
        Aivan turhaa itsensä syyllistämistä.


      • qwertyilija kirjoitti:

        >> Jotenkin surullista <<

        Onhan se surullista, että ihminen elää itse luomassaan mielikuvitusmaailmassa ja kuvittelee, että se eheytyminen on enää itsestä kiinni. Tuollainen henkilö on kuin pieni lapsi, joka luulee, että vanhempien riidat ovat hänen omaa syyttään.
        Aivan turhaa itsensä syyllistämistä.

        Jotakuinkin tuohon suuntaan. Syytetään omaa itseä siitä, ettei seksuaalinen suuntaus on kuten vaaditaan.


    • ”Eihän kukaan ole sanonut vastustavansa sitä, jos joku homo ja lesbo eheytyy.”

      Ei kai kenelläkään ole tuota vastaan mitään, mutta kun sellaisia vain ei tunnu olevan.

      Toistuvasti kun näiden ”ehtyneiden” tarinaa tarkemmin tutustuu, aina niissä on piirteitä, jotka kertovatkin jostain muusta. Yleensä ovat nuoria ihmisiä, joilla on kaikenlaisia kokeiluja taustalla. Näistä on sitten tehty jotain muuta, kuin mitä ne ovat olleet.

      Toistuva väärinkäsitys on, että seksi samaa sukupuolta olevan kanssa on samaa kuin homoseksuaalisuus. Se ei ole sama asia.

      Olemassa on jo lukuisia dokumentteja sekä tutkimuksia näistä menetelmistä, joita erheellisesti kutsutaan ehtymiseksi. Ne eivät toimi. On selkeästi tullut ilmi, ettei se homoseksuaalisuus poistu, mutta sen voi opetella, ettei harrasta sellaista seksiä. Erheellisesti tätä sitten kutsutaan ehtymiseksi vaikka kyse on vain oppimisesta.

      Jos seksuaaliseen suuntauksen muuttamine olisi noin helppoa, niin eivätkö ne olisi jo vuosisatoja sitten toimineen homoseksuaalisuutta poistavasti? Ei olisi kenenkään tarvinnut elää henkensä menettämisen pelon alla.

      • AnnaEheytyä

        "”Eihän kukaan ole sanonut vastustavansa sitä, jos joku homo ja lesbo eheytyy.”

        Ei kai kenelläkään ole tuota vastaan mitään, mutta kun sellaisia vain ei tunnu olevan. "

        "En ole rasisti, mutta kuitenkin ...." - tätä mantraa liberaalit käyttää kiusallisia kysymyksiä esittäville ihmisille ivaamistarkoituksessa.

        Tämä mummomuorin kommentti on samaa luokkaa. Kukaan ei vastusta eheytyneitä homoseksuaaleja, mutta kuitenkin nämä pelkäävät lähes kuollakseen setalaisia, liberaaleja ja kirkon pappeja. He eivät puheissaan vastusta, mutta torjunta-moodi iskee täällä heti, sekä täällä foorumilla että live-elämässä. Ja tämä torjunta voi koska tahansa eskaloitua jopa ääri väkivallaksi, mistä on kyllä riittävästi esimerkkejä, jos eheytynyt homoseksuaali ei heti ymmärrä omaksua liberaalin perusteluja. Kuten Repe täällä esitti eräälle uskovalle tyyliin, että "hyvin pärjäät, jos ....." , niin tämä JOS on tässä se tärkeä. Uskova saa olla täällä rauhassa liberaaleilta, jos toimii kuten käsketään.

        Tästä syystä on niin tärkeää, että eheytyneet homoseksuaalit ja me uskovat suojaamme heitä, koska emme voi tietää, miten se toinen reagoi.


      • JeesusAuttaa

        "Olemassa on jo lukuisia dokumentteja sekä tutkimuksia näistä menetelmistä, joita erheellisesti kutsutaan ehtymiseksi. Ne eivät toimi. On selkeästi tullut ilmi, ettei se homoseksuaalisuus poistu, mutta sen voi opetella, ettei harrasta sellaista seksiä. "

        Nämä tutkimukset ovat niitä torjunta"tutkimuksia", joita suolletaan USA:ssa liukuhihnalta eikä aina ole edes aitoa tutkimusta tehty, vaan on vain kirjoitettu "raportti".

        Mutta tuo on selvää, että synnistä ja varsinkin helmasynnistä voi jäädä kiusaus, joka voi vaikuttaa koko loppuelämän. Mutta näissä tilanteissa tulee sitten turvautua Jeesukseen, joka voi meitä kaikkia omissa kiusauksissamme auttaa ja antaa voimaa kestää pahan houkutukset. Amen


      • AnnaEheytyä kirjoitti:

        "”Eihän kukaan ole sanonut vastustavansa sitä, jos joku homo ja lesbo eheytyy.”

        Ei kai kenelläkään ole tuota vastaan mitään, mutta kun sellaisia vain ei tunnu olevan. "

        "En ole rasisti, mutta kuitenkin ...." - tätä mantraa liberaalit käyttää kiusallisia kysymyksiä esittäville ihmisille ivaamistarkoituksessa.

        Tämä mummomuorin kommentti on samaa luokkaa. Kukaan ei vastusta eheytyneitä homoseksuaaleja, mutta kuitenkin nämä pelkäävät lähes kuollakseen setalaisia, liberaaleja ja kirkon pappeja. He eivät puheissaan vastusta, mutta torjunta-moodi iskee täällä heti, sekä täällä foorumilla että live-elämässä. Ja tämä torjunta voi koska tahansa eskaloitua jopa ääri väkivallaksi, mistä on kyllä riittävästi esimerkkejä, jos eheytynyt homoseksuaali ei heti ymmärrä omaksua liberaalin perusteluja. Kuten Repe täällä esitti eräälle uskovalle tyyliin, että "hyvin pärjäät, jos ....." , niin tämä JOS on tässä se tärkeä. Uskova saa olla täällä rauhassa liberaaleilta, jos toimii kuten käsketään.

        Tästä syystä on niin tärkeää, että eheytyneet homoseksuaalit ja me uskovat suojaamme heitä, koska emme voi tietää, miten se toinen reagoi.

        "Pelkäävät lähes kuollakseen setalaisia". Tunnen kyllä joitakin setalaisia, mutta he ovat mitä mukavinta ha ystävällisintä sakkia. Ei heitä tarvitse pelätä lainkaan.

        Yhdysvalloissa nämä eheytymiset on jo kielletty, koska niiden toimijat ovat myöntäneet, ettei ole ollut todellista muuttumista. Ota sinäkin jo rennompi ote ja myönnä, ettei sinun kannata enää tästä asiasta mieltäsi pahoittaa; olit koko ajan väärässä. Niin ne muutkin ovat jo todenneet.


      • AnnaEheytyä kirjoitti:

        "”Eihän kukaan ole sanonut vastustavansa sitä, jos joku homo ja lesbo eheytyy.”

        Ei kai kenelläkään ole tuota vastaan mitään, mutta kun sellaisia vain ei tunnu olevan. "

        "En ole rasisti, mutta kuitenkin ...." - tätä mantraa liberaalit käyttää kiusallisia kysymyksiä esittäville ihmisille ivaamistarkoituksessa.

        Tämä mummomuorin kommentti on samaa luokkaa. Kukaan ei vastusta eheytyneitä homoseksuaaleja, mutta kuitenkin nämä pelkäävät lähes kuollakseen setalaisia, liberaaleja ja kirkon pappeja. He eivät puheissaan vastusta, mutta torjunta-moodi iskee täällä heti, sekä täällä foorumilla että live-elämässä. Ja tämä torjunta voi koska tahansa eskaloitua jopa ääri väkivallaksi, mistä on kyllä riittävästi esimerkkejä, jos eheytynyt homoseksuaali ei heti ymmärrä omaksua liberaalin perusteluja. Kuten Repe täällä esitti eräälle uskovalle tyyliin, että "hyvin pärjäät, jos ....." , niin tämä JOS on tässä se tärkeä. Uskova saa olla täällä rauhassa liberaaleilta, jos toimii kuten käsketään.

        Tästä syystä on niin tärkeää, että eheytyneet homoseksuaalit ja me uskovat suojaamme heitä, koska emme voi tietää, miten se toinen reagoi.

        >Kukaan ei vastusta eheytyneitä homoseksuaaleja, mutta kuitenkin nämä pelkäävät lähes kuollakseen setalaisia, liberaaleja ja kirkon pappeja.

        Varmasti pelkävät niin että kakkivat housuunsa aamuin illoin. Mielikuvitusolennoillehan voi antaa mitä ominaisuuksia ikinä keksii.

        Sen kyllä uskon, että lahkouskonnon vuoksi homoutensa kieltäneitä opetetaan ja vaaditaan pelkäämään kaikkea lahkon ulkopuolista. Onneksi noita ihmisparkoja surkeine kohtaloineen on erittäin vähän. Suuresti silti heitä säälin.


      • EivätVoi
        torre12 kirjoitti:

        "Pelkäävät lähes kuollakseen setalaisia". Tunnen kyllä joitakin setalaisia, mutta he ovat mitä mukavinta ha ystävällisintä sakkia. Ei heitä tarvitse pelätä lainkaan.

        Yhdysvalloissa nämä eheytymiset on jo kielletty, koska niiden toimijat ovat myöntäneet, ettei ole ollut todellista muuttumista. Ota sinäkin jo rennompi ote ja myönnä, ettei sinun kannata enää tästä asiasta mieltäsi pahoittaa; olit koko ajan väärässä. Niin ne muutkin ovat jo todenneet.

        "Yhdysvalloissa nämä eheytymiset on jo kielletty, koska niiden toimijat ovat myöntäneet, ettei ole ollut todellista muuttumista. "

        Ei ole sielläkään kiellettyä hoitaa homoseksuaaleja pois lapsuuden hyväksikäytöistä ja väkivaltaisuuksista!!


      • TurvaJumalassa
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Kukaan ei vastusta eheytyneitä homoseksuaaleja, mutta kuitenkin nämä pelkäävät lähes kuollakseen setalaisia, liberaaleja ja kirkon pappeja.

        Varmasti pelkävät niin että kakkivat housuunsa aamuin illoin. Mielikuvitusolennoillehan voi antaa mitä ominaisuuksia ikinä keksii.

        Sen kyllä uskon, että lahkouskonnon vuoksi homoutensa kieltäneitä opetetaan ja vaaditaan pelkäämään kaikkea lahkon ulkopuolista. Onneksi noita ihmisparkoja surkeine kohtaloineen on erittäin vähän. Suuresti silti heitä säälin.

        ">Kukaan ei vastusta eheytyneitä homoseksuaaleja, mutta kuitenkin nämä pelkäävät lähes kuollakseen setalaisia, liberaaleja ja kirkon pappeja.

        Varmasti pelkävät niin että kakkivat housuunsa aamuin illoin."

        No tuskin nyt näin käy, sillä he turvaavat ikiaikojen Jumalaan!


      • EivätVoi kirjoitti:

        "Yhdysvalloissa nämä eheytymiset on jo kielletty, koska niiden toimijat ovat myöntäneet, ettei ole ollut todellista muuttumista. "

        Ei ole sielläkään kiellettyä hoitaa homoseksuaaleja pois lapsuuden hyväksikäytöistä ja väkivaltaisuuksista!!

        >Ei ole sielläkään kiellettyä hoitaa homoseksuaaleja pois lapsuuden hyväksikäytöistä ja väkivaltaisuuksista!

        Ei, mutta hoidettavia ei tietenkään jaotella homoihin ja muihin – sellaista lääketieteellistä perustetta ei nyt vain löydy. Valtava enemmistöhän lapsena hyväksikäytetyistä tai pahoinpidellyistä ei ole aikuisina homoja, kuten omastakin lähihistoriastamme tiedämme.


      • AnnaEheytyä kirjoitti:

        "”Eihän kukaan ole sanonut vastustavansa sitä, jos joku homo ja lesbo eheytyy.”

        Ei kai kenelläkään ole tuota vastaan mitään, mutta kun sellaisia vain ei tunnu olevan. "

        "En ole rasisti, mutta kuitenkin ...." - tätä mantraa liberaalit käyttää kiusallisia kysymyksiä esittäville ihmisille ivaamistarkoituksessa.

        Tämä mummomuorin kommentti on samaa luokkaa. Kukaan ei vastusta eheytyneitä homoseksuaaleja, mutta kuitenkin nämä pelkäävät lähes kuollakseen setalaisia, liberaaleja ja kirkon pappeja. He eivät puheissaan vastusta, mutta torjunta-moodi iskee täällä heti, sekä täällä foorumilla että live-elämässä. Ja tämä torjunta voi koska tahansa eskaloitua jopa ääri väkivallaksi, mistä on kyllä riittävästi esimerkkejä, jos eheytynyt homoseksuaali ei heti ymmärrä omaksua liberaalin perusteluja. Kuten Repe täällä esitti eräälle uskovalle tyyliin, että "hyvin pärjäät, jos ....." , niin tämä JOS on tässä se tärkeä. Uskova saa olla täällä rauhassa liberaaleilta, jos toimii kuten käsketään.

        Tästä syystä on niin tärkeää, että eheytyneet homoseksuaalit ja me uskovat suojaamme heitä, koska emme voi tietää, miten se toinen reagoi.

        ”…he eivät puheissaan vastusta, mutta torjunta-moodi iskee täällä heti…”

        Se puolestaan johtuu näistä aika valheellisen kuuloisista ”eheytymisistä”, joilla ajetaan vain tuota omaa ideologiaa. Kun todella tulee joku, joka voi sanoa ”eheytyneensä”, ehkä niiden todistusarvo on parempi?

        Enkä usko että kenenkään tarvitsee pelätä mitään yhdistystä, tai edes pappeja tuon vuoksi.


    • ToimiViisaasti

      "Mutta usko.vainen esitti: "Joo, on se kummallista kun homojeneheytymistä vastustetaan niin kovasti".

      Ja toinen sanoo siihen kun minä tunnen vain sellaisia homoja ja lesboja, jotka ovat yhä homoja ja lesboja: "Toivottavasti et jatkossakaan saa tuntea ainuttakaan ex-homoseksuaalia"- koska on vaara väkivaltaiseen käytökseen."

      Itsekin ihmettelen, että miksi parantumiselle ollaan niin raivoisan vihamielisiä liberaalien taholta, kun kuitenkin toisaalta hyväksytään terveydenhoito, terapiat ja psykiatria. Miksi tällainen kummallinen kaksoisstandardi?

      Täytyy aina tiedostaa, että uskovien tulevat homoseksuaalit haluavat eheytymistä asiasta, mikä suuresti aiheuttaa heille ja ehkä heidän läheisilleen tuskaa. Nämä homoseksuaalit eivät uskalla mennä kirkon pappien pakeille, koska pelkäävät saavansa torjuvaa taikka jopa vihamielistä suhtautumista. Ja tottakai heitä tulee sitten auttaa normaaliin elämään ja johdattaa heitä Herramme Jeesuksen rakkauden piiriin sillä tavalla, että elämä muuttuu ihan kokonaan.


      Mitä tulee Torren kommenttiin ettei tunne eheytyneitä homoseksuaaleja. Torrehan aina hahmottaa maailmaa sen minäminän kautta. On vaan hyväksi, että Torre ei tunne heitä! Se voisi aiheuttaa häiriöitä näiden eheytyneiden ja heidän perheittensä elämään. Itse en tuossa toisessa ketjussa epäillyt, että Torre aiheuttaa väkivaltaa, siihen en usko, hän ei ole väkivaltainen henkilö, mutta silti on hyvä asia, että liberaalit papit eivätkä muutkaan liberaalit heitä kohtaa, koska torjuntaa vähintäänkin voi ilmetä. Ja kuten tiedämme, niin liberaalien pappien hengellinen torjunta ja vieroksunta ja yritykset ohjailla takaisin homouden pariin voi aiheuttaa todella suuria hengellisiä kriisejä herkissä ihmisissä, niin näitä eheytyneitä homoseksuaaleja on viisasta ohjata luotettavien Kristuksen palvelijoiden pakeilla. Tämä on viisasta toimintaa.

      • On hyvä katsoa mitä OMIN silmin ja korvin näkee ja kuulee, ettei kukaan kykene huijaamaan millään esityksellä. On siten hyvä olla se "minäminä"-eikä olla toisten varassa. Siten MINUA on mahdoton huijata, sillä näen kokonaisuuden mitä esim. sinä et näe.


      • Ei, vaan se olisi selvitettävä, että miksi luulet minun himoitsevan muslimimamumiehiä.

        Miksi moista kuvittelet ja jauhat samaa uudestaan ja uudestaan? Onko sinulla muitakin pakkomielteisiä ajatuksia?


      • sljvnvdbjn
        torre12 kirjoitti:

        Ei, vaan se olisi selvitettävä, että miksi luulet minun himoitsevan muslimimamumiehiä.

        Miksi moista kuvittelet ja jauhat samaa uudestaan ja uudestaan? Onko sinulla muitakin pakkomielteisiä ajatuksia?

        Miten selität sen, että nussit 21 vuotta naista vaikka olet homo?????


      • OmonsaHirja

        Vaimoaankin tuuppasi kakkoseen - paitsi kaksi kännivahinkoa ykköseen.


      • OmonsaHirja

        Ilmeisesti kuvitteli vaimonsa muslimimieheksi.


      • OmonsaHirja

        Säälittää sen vaimo ja pojat.


      • Vaimoni totesi jälkeenpäin laiminlyöneensä minua, jonka myönsin todeksi. Olisin ehkä muuten voinut jatkaakin. Hän halusi minun olevan vain onnellinen, ja vierailin siellä kaksi kertaa viime kesänä 11 vuotta lähtöni jälkeen; hyvät välit yhä.

        Alussa kysyin häneltä, että "haittaako, jos tykkään miehisitäkin". Ei kuulemma haitannut. Mutta aina kannattaa olla rehellinen. Se on palkittu yhä jatkuvana ystävyytenä.


      • OmonsaHirja kirjoitti:

        Säälittää sen vaimo ja pojat.

        Facebookissani on muuten kuvia pojistani viime kesältä,


      • Mutta he osaavat kirjoittaa paremmin kuin sinä.

        Toinen on ajanut kaljuksi, toinen kasvattanut pitkän letin. Toinen ainakin pesi hampaitaan aamuin illoin, jos siitä on apua?


      • OletHimosiOrja
        torre12 kirjoitti:

        Mutta he osaavat kirjoittaa paremmin kuin sinä.

        Toinen on ajanut kaljuksi, toinen kasvattanut pitkän letin. Toinen ainakin pesi hampaitaan aamuin illoin, jos siitä on apua?

        Mikset sinä pitänyt hampaistasi huolta?


      • torre12 kirjoitti:

        Vaimoni totesi jälkeenpäin laiminlyöneensä minua, jonka myönsin todeksi. Olisin ehkä muuten voinut jatkaakin. Hän halusi minun olevan vain onnellinen, ja vierailin siellä kaksi kertaa viime kesänä 11 vuotta lähtöni jälkeen; hyvät välit yhä.

        Alussa kysyin häneltä, että "haittaako, jos tykkään miehisitäkin". Ei kuulemma haitannut. Mutta aina kannattaa olla rehellinen. Se on palkittu yhä jatkuvana ystävyytenä.

        "Mutta aina kannattaa olla rehellinen. Se on palkittu yhä jatkuvana ystävyytenä. "

        Tuo on aivan totta.


      • >Itsekin ihmettelen, että miksi parantumiselle ollaan niin raivoisan vihamielisiä liberaalien taholta, kun kuitenkin toisaalta hyväksytään terveydenhoito, terapiat ja psykiatria. Miksi tällainen kummallinen kaksoisstandardi?

        Parantumiselle mistä? Ei homseksuaalisuus ole sairaus, josta voisi tai pitäisi parantua, Korkkiruuvi hyvä. Tästä on länsimainen psykiatria nykyään täysin yksimielinen.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Itsekin ihmettelen, että miksi parantumiselle ollaan niin raivoisan vihamielisiä liberaalien taholta, kun kuitenkin toisaalta hyväksytään terveydenhoito, terapiat ja psykiatria. Miksi tällainen kummallinen kaksoisstandardi?

        Parantumiselle mistä? Ei homseksuaalisuus ole sairaus, josta voisi tai pitäisi parantua, Korkkiruuvi hyvä. Tästä on länsimainen psykiatria nykyään täysin yksimielinen.

        homseksuaalisuus po. homoseksuaalisuus.


      • NäinVaanKäy
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Itsekin ihmettelen, että miksi parantumiselle ollaan niin raivoisan vihamielisiä liberaalien taholta, kun kuitenkin toisaalta hyväksytään terveydenhoito, terapiat ja psykiatria. Miksi tällainen kummallinen kaksoisstandardi?

        Parantumiselle mistä? Ei homseksuaalisuus ole sairaus, josta voisi tai pitäisi parantua, Korkkiruuvi hyvä. Tästä on länsimainen psykiatria nykyään täysin yksimielinen.

        "Parantumiselle mistä? Ei homseksuaalisuus ole sairaus, josta voisi tai pitäisi parantua, Korkkiruuvi hyvä. Tästä on länsimainen psykiatria nykyään täysin yksimielinen."

        Mutta lapsuuden hyväksikäytöistä ja väkivaltaisuuksista tulee parantua maallistenkin lääkärien mielestä ja samalla siinä sitten homoseksuaalit eheytyy pois synnin vallasta että humahtaa. Tätä et voi estää.


      • NäinVaanKäy kirjoitti:

        "Parantumiselle mistä? Ei homseksuaalisuus ole sairaus, josta voisi tai pitäisi parantua, Korkkiruuvi hyvä. Tästä on länsimainen psykiatria nykyään täysin yksimielinen."

        Mutta lapsuuden hyväksikäytöistä ja väkivaltaisuuksista tulee parantua maallistenkin lääkärien mielestä ja samalla siinä sitten homoseksuaalit eheytyy pois synnin vallasta että humahtaa. Tätä et voi estää.

        Ei psykiatria tunne mitään "synnin valtaa". Mitä ihmettä taas hourailet?


      • NäinVaanKäy kirjoitti:

        "Parantumiselle mistä? Ei homseksuaalisuus ole sairaus, josta voisi tai pitäisi parantua, Korkkiruuvi hyvä. Tästä on länsimainen psykiatria nykyään täysin yksimielinen."

        Mutta lapsuuden hyväksikäytöistä ja väkivaltaisuuksista tulee parantua maallistenkin lääkärien mielestä ja samalla siinä sitten homoseksuaalit eheytyy pois synnin vallasta että humahtaa. Tätä et voi estää.

        Ei lääkärit mitään synninvaltaa huomioi. Ja homoseksuaalit on todettu jo vuosikymmeniä ihan terveiksi.


      • Anonyymi
        mummomuori kirjoitti:

        Ei lääkärit mitään synninvaltaa huomioi. Ja homoseksuaalit on todettu jo vuosikymmeniä ihan terveiksi.

        Ei niin väitettykään, että maallinen terapia huomioisi synnin, mutta maallisessa terapiassa ikävien kokemuksien käsittelyn myötä voi eheytyä myös homoseksuaalisuuden harjoittamisen tarpeesta, joka on aiheutunut osalla traumojen aiheuttamasta seksuaalisuuden vääristymästä.


    • sikiönkehitys

      Minkä takia kukaan haluaisi mennä puhumaan seksiasioistaan jollekin papille?

      Ovatko kaksoset aina vasenkätisiä tai oikeakätisiä? No ei. Kätisyys ja seksuaalinen suuntautuneisuus ovat jossain määrin samantyyppisiä ilmiöitä. Ihminen on vasenkätinen tai homo jo syntyessään. Valinta tapahtuu sikiönkehityksen aikana, eikä se perustu välttämättä sikiön omiin geeneihin.

      Ottakaa nyt maalaisjärki käteen! Homo on homo. Vasuri on vasuri. Se on aivan ok eikä sille kukaan mitään mahda.

      • sikiönkehitys

        Seksuaalinen suuntautuneisuus ei muutu.
        Biseksuaali voi toki elää välillä homoseksuaalista ja välillä heteroseksuaalista elämää.


      • JumalaAuttaa
        sikiönkehitys kirjoitti:

        Seksuaalinen suuntautuneisuus ei muutu.
        Biseksuaali voi toki elää välillä homoseksuaalista ja välillä heteroseksuaalista elämää.

        Niissä tapauksissa joissa homoseksuaali tulee uskoon ja kokee homoseksin synniksi, niin tällöin hän haluaa luopua synnistä ja kaikki muuttuu. Kun aletaan terapoimaan lapsuuden traumoja pois, niin myös homoseksuaalisuuden himojen valta ihmisessä poistuu ja ihmisestä tulee Jumalan lapsi. Tällaista tekee Jumala lapsensa hyväksi.


      • JumalaAuttaa kirjoitti:

        Niissä tapauksissa joissa homoseksuaali tulee uskoon ja kokee homoseksin synniksi, niin tällöin hän haluaa luopua synnistä ja kaikki muuttuu. Kun aletaan terapoimaan lapsuuden traumoja pois, niin myös homoseksuaalisuuden himojen valta ihmisessä poistuu ja ihmisestä tulee Jumalan lapsi. Tällaista tekee Jumala lapsensa hyväksi.

        Et näytä millään tajuavan. Tunnen uskovia homoja, ja he ovat siis homoja.

        Raamatussa on niin paljon syntejä, että synnintunnossa on kaikki, jotka vaan niin haluavat. Jo pahat ajatukset, ja itsekkyys ovat pahaa Jumalan silmissä. "Homoseksiä" ei sen sijaan ole Raamatussa synniksi sanottu. Ei ainakaan Jumala ja Jeesus.

        Mistä koko ajan luulet, että homous tulee lapsuuden traumoista,. Jos hetero terapoidaan niistä pois, niin tuleeko hänestä homo?


      • SiinäSeTotuus
        torre12 kirjoitti:

        Et näytä millään tajuavan. Tunnen uskovia homoja, ja he ovat siis homoja.

        Raamatussa on niin paljon syntejä, että synnintunnossa on kaikki, jotka vaan niin haluavat. Jo pahat ajatukset, ja itsekkyys ovat pahaa Jumalan silmissä. "Homoseksiä" ei sen sijaan ole Raamatussa synniksi sanottu. Ei ainakaan Jumala ja Jeesus.

        Mistä koko ajan luulet, että homous tulee lapsuuden traumoista,. Jos hetero terapoidaan niistä pois, niin tuleeko hänestä homo?

        "Et näytä millään tajuavan. Tunnen uskovia homoja, ja he ovat siis homoja."

        Et kuule tunne ainuttakaan uskovaa homoseksuaalia! He voivat kyllä näytellä "uskovaa" kuten täälläkin monet, mutta aito uskova, jonka sydämessä Jeesus asuu ja vaikuttaa ei ole homoseksuaali. Jeesus ei ollut homoseksuaali maanpäällä ollessaan eikä sen jälkeen.


      • SiinäSeTotuus kirjoitti:

        "Et näytä millään tajuavan. Tunnen uskovia homoja, ja he ovat siis homoja."

        Et kuule tunne ainuttakaan uskovaa homoseksuaalia! He voivat kyllä näytellä "uskovaa" kuten täälläkin monet, mutta aito uskova, jonka sydämessä Jeesus asuu ja vaikuttaa ei ole homoseksuaali. Jeesus ei ollut homoseksuaali maanpäällä ollessaan eikä sen jälkeen.

        Jeesus ei ole koskaan sanonut, että miehistä tykkäävä mies ei voi olla uskova. Oletko sen itse keksinyt?


      • kristitty_homo
        SiinäSeTotuus kirjoitti:

        "Et näytä millään tajuavan. Tunnen uskovia homoja, ja he ovat siis homoja."

        Et kuule tunne ainuttakaan uskovaa homoseksuaalia! He voivat kyllä näytellä "uskovaa" kuten täälläkin monet, mutta aito uskova, jonka sydämessä Jeesus asuu ja vaikuttaa ei ole homoseksuaali. Jeesus ei ollut homoseksuaali maanpäällä ollessaan eikä sen jälkeen.

        Apostoli Paavali kertoo itsekin olevansa homoseksuaali (Room.2). Eikö hänkään ollut Jeesuksen seuraaja?


      • ImeMunaas
        kristitty_homo kirjoitti:

        Apostoli Paavali kertoo itsekin olevansa homoseksuaali (Room.2). Eikö hänkään ollut Jeesuksen seuraaja?

        Miksi valehtelet?


      • ImeMunaas kirjoitti:

        Miksi valehtelet?

        Minkä piikin arvelet Paavalia LIHASSA runnelleen? Jotain seksiin liittyvää?


      • DonttSinnn
        torre12 kirjoitti:

        Jeesus ei ole koskaan sanonut, että miehistä tykkäävä mies ei voi olla uskova. Oletko sen itse keksinyt?

        "Jeesus ei ole koskaan sanonut, että miehistä tykkäävä mies ei voi olla uskova. "

        Jatkuvassa synnissä elävissä ei vaikuta Jeesus Kristus! Jeesus Kristus heissä ei tekisi syntiä systemaattisesti siitä nautintojaan ottaen.


        Joh. 5:14

        Sen jälkeen Jeesus tapasi hänet pyhäkössä ja sanoi hänelle: "Katso, sinä olet tullut terveeksi; älä enää syntiä tee, ettei sinulle jotakin pahempaa tapahtuisi".


      • JumalaAuttaa kirjoitti:

        Niissä tapauksissa joissa homoseksuaali tulee uskoon ja kokee homoseksin synniksi, niin tällöin hän haluaa luopua synnistä ja kaikki muuttuu. Kun aletaan terapoimaan lapsuuden traumoja pois, niin myös homoseksuaalisuuden himojen valta ihmisessä poistuu ja ihmisestä tulee Jumalan lapsi. Tällaista tekee Jumala lapsensa hyväksi.

        ”…homoseksuaali tulee uskoon ja kokee homoseksin synniksi, niin tällöin hän haluaa luopua synnistä ja kaikki muuttuu.”

        Jos menee sellaiseen yhteisöön, joka ei voi hyväksyä homoseksuaaleja, niin aivan varmasti tulee tunne, että ei halua olla sellainen kuin on. Tämä on jokaisen yksilön valinta. Aikuinen myös saa valita tällaisenkin reitin.

        ”Kun aletaan terapoimaan…”

        Ei, se ei ole mitään terapiaa vaan aivan selkeää manipulointia, jonka avulla opetellaan muuttamaan käytöstä.

        Ongelma ei siis ole siinä, että joku aikuinen haluaa mennä moiseen, vaan siinä että sitä edellytetään sillä varjolla, että yhteisö antaa vasta sitten luvan olla ”oikea” uskova. Samoin silloin ollaan pahan äärellä, kun tätä vaaditaan kaikilta muiltakin – ei siis vain niiltä, jotka haluavat liittyä tuollaiseen yhteisöön.


      • lsjdvb
        mummomuori kirjoitti:

        ”…homoseksuaali tulee uskoon ja kokee homoseksin synniksi, niin tällöin hän haluaa luopua synnistä ja kaikki muuttuu.”

        Jos menee sellaiseen yhteisöön, joka ei voi hyväksyä homoseksuaaleja, niin aivan varmasti tulee tunne, että ei halua olla sellainen kuin on. Tämä on jokaisen yksilön valinta. Aikuinen myös saa valita tällaisenkin reitin.

        ”Kun aletaan terapoimaan…”

        Ei, se ei ole mitään terapiaa vaan aivan selkeää manipulointia, jonka avulla opetellaan muuttamaan käytöstä.

        Ongelma ei siis ole siinä, että joku aikuinen haluaa mennä moiseen, vaan siinä että sitä edellytetään sillä varjolla, että yhteisö antaa vasta sitten luvan olla ”oikea” uskova. Samoin silloin ollaan pahan äärellä, kun tätä vaaditaan kaikilta muiltakin – ei siis vain niiltä, jotka haluavat liittyä tuollaiseen yhteisöön.

        Sinä olet homottaja ja kiellät homouden synnin.
        Olet inhottava perverssi ja eksyttäjä joka ei kelpaa kuin Mäkisen kirkkoon.


      • lsjdvb kirjoitti:

        Sinä olet homottaja ja kiellät homouden synnin.
        Olet inhottava perverssi ja eksyttäjä joka ei kelpaa kuin Mäkisen kirkkoon.

        Ja tuoko on mielestäsi asiallista kirjoittelua?


      • DonttSinnn kirjoitti:

        "Jeesus ei ole koskaan sanonut, että miehistä tykkäävä mies ei voi olla uskova. "

        Jatkuvassa synnissä elävissä ei vaikuta Jeesus Kristus! Jeesus Kristus heissä ei tekisi syntiä systemaattisesti siitä nautintojaan ottaen.


        Joh. 5:14

        Sen jälkeen Jeesus tapasi hänet pyhäkössä ja sanoi hänelle: "Katso, sinä olet tullut terveeksi; älä enää syntiä tee, ettei sinulle jotakin pahempaa tapahtuisi".

        Siis vain homonako elää "jatkuvassa synnissä"- syntejä on Raamattu luetellut niin paljon, että niitä riittää heteroille uskovillekin. Et voi sanoa, että joku ei eläisi jatkuvassa synnissä.

        Joka sanoo olevansa synnitön, niin hänen syntinsä pysyy- sanoo Jeesus.


      • torre12 kirjoitti:

        Minkä piikin arvelet Paavalia LIHASSA runnelleen? Jotain seksiin liittyvää?

        >Minkä piikin arvelet Paavalia LIHASSA runnelleen? Jotain seksiin liittyvää?

        Pave varmaan pelkäsi verikokeita ja rokotuksia.


      • mummomuori kirjoitti:

        ”…homoseksuaali tulee uskoon ja kokee homoseksin synniksi, niin tällöin hän haluaa luopua synnistä ja kaikki muuttuu.”

        Jos menee sellaiseen yhteisöön, joka ei voi hyväksyä homoseksuaaleja, niin aivan varmasti tulee tunne, että ei halua olla sellainen kuin on. Tämä on jokaisen yksilön valinta. Aikuinen myös saa valita tällaisenkin reitin.

        ”Kun aletaan terapoimaan…”

        Ei, se ei ole mitään terapiaa vaan aivan selkeää manipulointia, jonka avulla opetellaan muuttamaan käytöstä.

        Ongelma ei siis ole siinä, että joku aikuinen haluaa mennä moiseen, vaan siinä että sitä edellytetään sillä varjolla, että yhteisö antaa vasta sitten luvan olla ”oikea” uskova. Samoin silloin ollaan pahan äärellä, kun tätä vaaditaan kaikilta muiltakin – ei siis vain niiltä, jotka haluavat liittyä tuollaiseen yhteisöön.

        Erittäin hyvin sanottu jälleen, minkä Räyhiksen otsasuonikin väkevästi todisti. Ei korjattavaa.


      • mummomuori kirjoitti:

        Ja tuoko on mielestäsi asiallista kirjoittelua?

        Eihän vääräuskoisille Räyhiksen päässä pörräävän "Pyhän Hengen" mielestä pidäkään olla asiallinen, ja sinähän olet hänelle juuri sellainen, kuten tiedät. Ja minä. Ja monta kymmentä muuta täällä – jotain 90 prosenttia populasta suorastaan. Vähemmän kirjoittelevat saavat tietysti pienempiä paskakuormia niskaansa.


      • SiinäSeTotuus kirjoitti:

        "Et näytä millään tajuavan. Tunnen uskovia homoja, ja he ovat siis homoja."

        Et kuule tunne ainuttakaan uskovaa homoseksuaalia! He voivat kyllä näytellä "uskovaa" kuten täälläkin monet, mutta aito uskova, jonka sydämessä Jeesus asuu ja vaikuttaa ei ole homoseksuaali. Jeesus ei ollut homoseksuaali maanpäällä ollessaan eikä sen jälkeen.

        >Et kuule tunne ainuttakaan uskovaa homoseksuaalia! He voivat kyllä näytellä "uskovaa" kuten täälläkin monet, mutta aito uskova, jonka sydämessä Jeesus asuu ja vaikuttaa ei ole homoseksuaali.

        Korkkiruuvi hyvä, homoille on kyllä tarjolla uskontoa uskonnon perään, jos Jeesus-uskon ehdot ovat heidän kannaltaan mahdottomat. Jopa islamissa on nykyään homouden hyväksyviä haaroja.

        Ehkäpä uskontoa etsivien homojen kannattaisikin hakeutua suoraan modernin islamin pariin ja unohtaa ikivanhoihin paimentolaisnormeihin jämähtänyt uskonne Jeesuksen jumalpoikuuteen? Mitäs tykkäisit?


      • torre12 kirjoitti:

        Et näytä millään tajuavan. Tunnen uskovia homoja, ja he ovat siis homoja.

        Raamatussa on niin paljon syntejä, että synnintunnossa on kaikki, jotka vaan niin haluavat. Jo pahat ajatukset, ja itsekkyys ovat pahaa Jumalan silmissä. "Homoseksiä" ei sen sijaan ole Raamatussa synniksi sanottu. Ei ainakaan Jumala ja Jeesus.

        Mistä koko ajan luulet, että homous tulee lapsuuden traumoista,. Jos hetero terapoidaan niistä pois, niin tuleeko hänestä homo?

        >Mistä koko ajan luulet, että homous tulee lapsuuden traumoista.

        Tämä näyttää olevan patmoslaisuudessa dogmin aseman saanut idea. Todennäköistä tässä tapauksessa tietysti on, että Lexa Meller on sen joskus keksinyt.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Mistä koko ajan luulet, että homous tulee lapsuuden traumoista.

        Tämä näyttää olevan patmoslaisuudessa dogmin aseman saanut idea. Todennäköistä tässä tapauksessa tietysti on, että Lexa Meller on sen joskus keksinyt.

        Yllättävää että he ovat niin innostuineita tästä Freudin vanhentuneesta teoriasta? :D


      • mummomuori kirjoitti:

        Yllättävää että he ovat niin innostuineita tästä Freudin vanhentuneesta teoriasta? :D

        Ei se ole vanhentunut, jos sille on apologeettista käyttöä, kuten tuntuu olevan. Eihän käsitys homoseksuaalisuudesta sairautenakaan noilla vanhene, vaan päinvastoin taivastelevat mitä ihmettä on homoudessa tapahtunut kun raamatullista luokitusta on menty muuttamaan.


      • totuus.se.on
        mummomuori kirjoitti:

        Ja tuoko on mielestäsi asiallista kirjoittelua?

        Se on totuus, etkä voi sitä kieltää.


      • totuus.se.on kirjoitti:

        Se on totuus, etkä voi sitä kieltää.

        Sinun mielipiteesi tuskin mikään totuus on. Olla perverssi on jotain mitä sinä et voi tietää näkemättä ihmistä.


      • totuus.se.on kirjoitti:

        Se on totuus, etkä voi sitä kieltää.

        Tuo oli pelkkää alatyylin räävitöntä kielenkäyttöä. Ei aikuisen kirjoittamaa.


    • KTS--

      Itse olen muslimihomo.

    • Tervetuloa_Vivamoon

      Homotanssit Vivamossa!

      Kansan Raamattuseuran Vivamo-opistossa järjestetään syksyn aikana gospel -tanssit. Luvassa elävää musiikkia hanurimusiikin tahdissa. Tilaisuus on tarkoitettu erityisesti seksuaalisille vähemmistöille. Parisuhteensa rekisteröinneille on kristillinen siunaaminen myös mahdollista. Siihen pitää kuitenkin ilmoittautua ennakkoon mahdollisen ruuhkan välttämiseksi. Tilaisuuden suojelijoina ovat parisuhteen asiantuntijat Maija ja Hannu Nyman.

      Tilaisuuteen voi tulla jo heti aamulla ja Vivamossa voi viipyä ilta myöhään ja jäädä yöksikin. Palvelujärjestönä Kansan Raamattuseura on päättänyt tehdä ratkaisun hyväksyä homoseksuaalit tasavertaisiksi heteroseksuaalien kanssa ja pyytää kaikilta seksuaalisiin ja sukupuolisiin vähemmistöihin kuuluvilta nöyrästi anteeksi menneinä vuosikymmeninä harjoittamaansa henkistä ja hengellistä väkivaltaa näitä ihmisiä kohtaan. Tervetuloa Vivamoon meidän Jeesusta rakastavaan seuraamme!

    • T_KöyhäRäyhis

      Paljonko maksaa matka Vivamoon?

    • Psykiatrian.TRI

      Lähete postissa

    • us.ko.vainen

      Olen eheytymässä usko.vaisuudesta

    • sihyäR

      En eheytynytkään vaan mielenvikaisuus jatkuu

    • on_tärkeä

      Asia

    • EhkäEn

      Eheydyin

    • Näkyny

      Onks Viljoo

    • otra_

      TTT

    • eheytynyt.homo

      Terkut Vivamosta

    • TuntematonNostaja

      nostoa hyvälle ketjulle

    • Nouseeko

      Akra kka barda

    • Viagralla

      Nousee Räyhikselläkin kun Pertassta unelmoi

    • NeitiAikaa

      10:34 aikamerkki

    • lauantai_sporttibaariin

      Pikku

    • ldmdl

      Olen samaa mieltä.

    • MuttaKerroToki

      miten eheydyit ...

    • Morbilobortis

      Aenean et lacus id quam ornare efficitur iaculis in mi.

    • usko.vainenEiRek

      Anti eheydyin aamulla

    • usko.vainenEiRek

      Tärkeä eheytyä, että huomenna pääsee ulos!

    • usko.vainenEiRek

      että huomenna pääsee ulos!, Tärkeä eheytyä,

    • EhkäEheydyinEhkäEn

      Mistähän sen tietäsi?

    • TorjuntaHerää

      Tättärää ja tiistai!

    • usko.vainenEiRek

      Olen jälleen eheytynyt!

    • usko.vaine.n

      Ehhehesekäämä

    • usko.vaine.n

      Kuun vaihtuessa hyvä alkaa uusioeheytyminen! 😳😳😳

    • usko.vaine.ne

      e hey ty mi ne n

    • perjantaiia

      korkkaus. kuudelta takaisin niuviksen putkaan

    • eno.elmeri

      ja lystikkäät koiranpennut

    • HEYTYMIN

      öityä käyttäjätunnu

    • KyöstiRuutikallo

      en voi täällä kokea vallantunnetta. Täällä hän tosiasiassa päättää asiosta, koska niin kauan kuin häntä ei täältä kyetä kokonaan poistamaan
      , hän väkisinkin huomiota saa. Täydellisesti ei t

    • tietoa.sinusta

      mpein luonne ja annan kunkin olla se minä itse on parhaiten onnellinen ja oma itsensä. Vaikka homosta

    • usko.vainenEiRek

      19!

    • Tiedoksi_sulle

      nen ja oma itsens

    • siskonvelipuoli

      en ja oma itse

    • Tiedoksi_sulle

      Minut Jumala on patantanut levinnestä syövästä, vaikka sinä et sitä uskokaa. 🤓

      • Hienoa, että Jumala on parantanut sinut syövästä. Onnea siitä ja kiitos Jumalalle.


      • Niinkö Jumala sanoi?


    • jesajjes

      Jesajs Mikä, päivä no Räyhiks = usko.vainen = hlö.55 päivä!!!

      • Anonyymi

        Hyvä päivä siis!!!


    • cv43tdvw2343t4

      vcxv xcvs Räyhiks = usko.vainen = hlö.55 päivä!!!

    • vvv43ccc

      aavcxv xcvs Räyhiks = usko.vainen = hlö.55 päivä!!!

    • tim.taikuri

      tim.taikuri

    • Usko.va1nen

      Ihanaa rakastan itseäni

    • Usko.va1nen

      anaa rakastan itseäni

    • eheytynyteeerika

      ehetymine on erehtymistä

    • Aurinkopaistaa

      Terkut lomalta eli niuvasta

    • JaVastausta

      Kuumaa on hlele!

    • Aziiiz

      Kebaab

    • LoveDoktor

      Akia se on eheytyksen

    • LoveDoktor

      Joo ei ole vielä ehtinyt asiaa edistämään aikaa sitten

    • PasilaNimimerkkiVastaava

      Eheytyksen lisäksi suositellaan lbtomiaa ei ole vielä ehtinyt vielä vähän

    • LoveDoktor

      Mikä päivä?

    • JaVastausta

      Hyvä juttu että jos se olisi sitten odottamassa

    • PasilaNimimerkkiVastaava

      Mansikkakin kesällä maistuu

    • JaVideota

      sikkakin kesäll

    • JaVastausta

      Autojako taas?

    • JaVastausta

      Kyllä se mulla ei

    • NäinsevaanonN

      Kyllä se vaan näin on!

    • Anonyymi

      Homon ei tarvitse muuttua heteroksi tai päästä täysin eroon seksuaalisesta vedostaan samaan sukupuoleen ollakseen eheytynyt. Jumala on eheyttänyt hänet, kun homous ei enää kiusaa häntä ja tunnu pakottavan homostelemaan, vaan saa pidettyä taipumuksensa kurissa ja voi elää tasapainoista uskovalle sopivaa elämää. Homoelämää tärkeämmäksi tulee halu seurata Jeesusta.

      • Anonyymi

        Näin on - tärkeintä on että homoelämä kaikkoaa ja Kristus-elämä alkaa.

        Tämä koskee myös heteroita, että himoelämä kaikkoaa ja Kristus-elämä alkaa. Kristinuskohan on ainut aidosti tasa-arvoinen instituutio.


      • Homous ei homoa kiusaa.

        Raamatussa Jumala ei homoa eheytä, eikä käske muitakaan eheyttämään heitä


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Homous ei homoa kiusaa.

        Raamatussa Jumala ei homoa eheytä, eikä käske muitakaan eheyttämään heitä

        Väitteesi ovat höpöjä.
        Tottakai kiusaa osaa homoista. Hekö valehtelevat mielestäsi, vaikka pyrkivät pidättäytymään sen myötä seksuaalisen taipumuksensa toteuttamisesta..?

        Homoseksuaaliset TEOT ovat synti Raamatun mukaan. Homoseksuaalinen taipumus voi kiusata ihmistä, jolle usko ja Jumalan sana ovat tärkeitä asioita ja joka haluaa elää sen mukaan, mutta taipumus ohjaa toiseen suuntaan. Jos ihminen ei halua elää homoelämää, mutta vietti vie siihen suuntaan, niin tottakai se häiritsee!
        Ihminen voi onneksi eheytyä ja vapautua synnillisen elämäntavan vetovoimalta.

        Muunlaisiakin ihmisiä oma seksuaalisuus voi kiusata, kuten homoja, jotka toivoisivat muusta kuin uskoon liittyvästä syystä olevansa heteroja
        tai seksuaalisuudesta riippumatta toivoisivat etteivät olisi niin seksuaalisia.
        Kun aseksuaaliseksi itseään luulleelle aikuiselle tuleekin ajan myötä seksuaalisia tarpeita, hän voi olla pettynyt, kokea asian häiritsevänä ja haluta päästä seksuaalisista tuntemuksistaan eroon ja elää aseksuaalina kuten ennenkin, jolloin tunsi itsensä vapaammaksi ja olonsa mukavammaksi ilman seksuaalisia tarpeita. Silloinkin muutos entiseen päin voi olla mahdollinen, kun ihminen niin haluaa. Jumala voi tällaisessakin tapauksessa eheyttää ihmisen, ei siksi että aseksuaalisuus olisi parempaa kuin heteroseksuaalisuus, vaan koska aseksuaalinen elämäntapa ei ole syntikään ja se sopii kyseiselle ihmiselle paremmin. Parempi, että hän saisi elää ilman itseään häiritseviä seksuaalisia tuntemuksia, jotka kokee täysin turhiksi ja joiden mukaan ei halua elää. Ei ole siis pakko haluta toteuttaa seksuaalisuuttaan taipumuksensa ohjaamalla tavalla, voi myös pidättäytyä siitä, elää selibaatissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väitteesi ovat höpöjä.
        Tottakai kiusaa osaa homoista. Hekö valehtelevat mielestäsi, vaikka pyrkivät pidättäytymään sen myötä seksuaalisen taipumuksensa toteuttamisesta..?

        Homoseksuaaliset TEOT ovat synti Raamatun mukaan. Homoseksuaalinen taipumus voi kiusata ihmistä, jolle usko ja Jumalan sana ovat tärkeitä asioita ja joka haluaa elää sen mukaan, mutta taipumus ohjaa toiseen suuntaan. Jos ihminen ei halua elää homoelämää, mutta vietti vie siihen suuntaan, niin tottakai se häiritsee!
        Ihminen voi onneksi eheytyä ja vapautua synnillisen elämäntavan vetovoimalta.

        Muunlaisiakin ihmisiä oma seksuaalisuus voi kiusata, kuten homoja, jotka toivoisivat muusta kuin uskoon liittyvästä syystä olevansa heteroja
        tai seksuaalisuudesta riippumatta toivoisivat etteivät olisi niin seksuaalisia.
        Kun aseksuaaliseksi itseään luulleelle aikuiselle tuleekin ajan myötä seksuaalisia tarpeita, hän voi olla pettynyt, kokea asian häiritsevänä ja haluta päästä seksuaalisista tuntemuksistaan eroon ja elää aseksuaalina kuten ennenkin, jolloin tunsi itsensä vapaammaksi ja olonsa mukavammaksi ilman seksuaalisia tarpeita. Silloinkin muutos entiseen päin voi olla mahdollinen, kun ihminen niin haluaa. Jumala voi tällaisessakin tapauksessa eheyttää ihmisen, ei siksi että aseksuaalisuus olisi parempaa kuin heteroseksuaalisuus, vaan koska aseksuaalinen elämäntapa ei ole syntikään ja se sopii kyseiselle ihmiselle paremmin. Parempi, että hän saisi elää ilman itseään häiritseviä seksuaalisia tuntemuksia, jotka kokee täysin turhiksi ja joiden mukaan ei halua elää. Ei ole siis pakko haluta toteuttaa seksuaalisuuttaan taipumuksensa ohjaamalla tavalla, voi myös pidättäytyä siitä, elää selibaatissa.

        No lienee kovin harvinaista.

        Homo on homo, ja se ei muuksi muutu, joten mikä siinä homoa kiusaisi?

        Raamatussa Jumala ei eheytä ketään.


    • Anonyymi

      Miksi homojen pitäisi muuttua miksikään sen enempää kuin väärintekijöitä, pahuuden tekijöitä, murhaajia riitaisia, petollisia tai pahanilkisiä. He ovat kaikki osa pahuuden suunnitelmaa eikä se ole maailmasta vähentymässä kuten näemme käynnissä olevista sodista. Ei ihmiskunta ole kulkemassa kohden sivistynyttä hyvyyttä, vaan kohden käsittämätöntä julmuutta. Homous on vain siinä sivussa pieni valuvika.

      • Anonyymi

        "Miksi homojen pitäisi muuttua miksikään sen enempää kuin väärintekijöitä, pahuuden tekijöitä, murhaajia riitaisia, petollisia tai pahanilkisiä."

        Uskoontulossa Jeesus ottaa palvelijansa hoteisiinsa ja huolehtii kristillisestä kasvusta ja pois pahuudesta ja pahoista aikeista kohti Kristuksen täydellisyyttä. Amen


      • Älä turhaan vertaa homoja Putiniin.

        Homot ovat sentään auttavaisia.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Älä turhaan vertaa homoja Putiniin.

        Homot ovat sentään auttavaisia.

        Puhutaan faktoista.

        OIét nàismainen.


      • "Ei ihmiskunta ole kulkemassa kohden sivistynyttä hyvyyttä, vaan kohden käsittämätöntä julmuutta."

        Taitaa olla niin, että jotkut uskovat ovat itsekin tuossa mukana, joten ei näitä syntejä sen vuoksi saa edes sanoa.


    • Anonyymi

      Ei ollenkaan pitkä!

    • Anonyymi

      Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa. Tämä on evankeliumi. Joka haluaa julistaa evankeliumia, julistakoon sitä, että Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa. EIKÄ MITÄÄN MUUTA.

    • Anonyymi

      Kylä näin on!

    • Anonyymi

      MiwwäS v / ässMix V?

    • ”Eihän kukaan ole sanonut vastustavansa sitä, jos joku homo ja lesbo eheytyy. Mutta itse en tunne ketään eheytynyttä.”

      Tosiaan, ei sitä kukaan vastusta, jos joku tosiaan muuttaa seksuaalista suuntautumistaan vaadittuun malliin eli heteroksi. Tosin sen voi jokainen tehdä myös ihan itse, omissa oloissaan.

      ”Olen ollut lehtien ja netin varassa, jossa on käynyt ilmi, että eheytyneillä on jäänyt halu samaan sukupuoleen. Koen nämä eheytymiset mainostempuksi, koska piti olla halu vain vastakkaiseen sukupuoleen.”

      Tutkimusten mukaan ei kenenkään seksuaalinen suuntaus muutu. Vain omaa käytöstä opitaan kontrolloimaan. Näinhän homot ovat tehneet vuosisatoja.

    • Anonyymi

      Miksi jauhaa kun on juostava, paettava ja varjeltava sydämensä osallistumasta.

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2784
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      517
      2624
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1835
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      31
      1749
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1659
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1262
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      76
      1086
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1072
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    Aihe