Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kuusenjuuret
Kuusenjuuret
Kuusenjuuret
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
6146
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Minkäänlaiseen+masennukseen+ja+alakuloon+ei+kerta+kaikkiaan+olisi+aikaa+tänä+viimeisenä+maanppäällisenä+vuorokautenani."
Jos+oikeasti+saisit+nyt+tietää+kuolevasi+huomenna,+saattaisit+lamaantua+niin,+että+et+osaisi+tehdä+tai+ajatella+mitään.+Todellisuus+saattaa+olla+vähän+toinen+silloin+kun+on+tosi+kyseessä.
Mutta+hieno+ajatus+kyllä+on+se,+että+elä+joka+päivä+niin,+ettei+jää+kaduttavaa.
22.07.2018 19:33
Ethän+sinäkään+tietäisi,+kumpi+on+vasen+ja+kumpi+oikea,+jos+ei+sitä+joku+sinulle+olisi+sanonut,+vai+mitä?
22.07.2018 16:06
Mahtaako+sellaista+sarjaa+tai+elokuvaa+ollakaan,+josta+ei+tulisi+tai+olisi+tullut+sanomista?
22.07.2018 01:16
Se+voisi+olla+ihan+yhtä+hyvin+joku+muukin+"hihhulijoukko"+kuin+uskovat.
22.07.2018 01:07
Huomaatko+tuon+paradoksin+väitteessäsi?
22.07.2018 00:52
Varmaan+menee+samassa+sarjassa+muiden+suomalaisten+tv-sarjojen+kanssa.+Ajattelitko,+että+tuo+lestadiolaisuus+toisi+jotain+ekstraa+tähän+sarjaan?
21.07.2018 20:03
"Raamatun+Jumalaa+tuskin+on+olemassa,+hieman+liian+ihmiskeskeinen+ja+kkovasti+keksityn+tuntoinen."
Jos+Jumala+olisi+ihmisen+keksimä+niin+eikö+Hän+todennäköisesti+olisi+aivan+toisenlainen?+Ainakin+kovasti+tulee+kritiikkiä+Jumalan+toiminnasta+nykyisellään.
21.07.2018 18:52
Juu,+parhaat+kommentit+aina+tuplana.+:D
21.07.2018 13:50
Sitä+Jumalallisen+hengen+vaikutusta+ei+ehkä+näy+sinulle+missään,+mutta+mistä+tiedät,+ettei+jollekin+muulle+näy?+Ei+kaikki+ihmeet+piilossa+tapahdu.+Kuinkahan+paljon+niitä+edes+yritetään+tutkia?+
Täytyy+kyllä+kysyä,+että+eikös+sinun+vaimosi+ole+uskova?+Eikö+hänen+elämässään+näy+Jumalan+hengen+vaikutus+mitenkään?
21.07.2018 01:12
Sitä+Jumalallisen+hengen+vaikutusta+ei+ehkä+näy+sinulle+missään,+mutta+mistä+tiedät,+ettei+jollekin+muulle+näy?+Ei+kaikki+ihmeet+piilossa+tapahdu.+Kuinkahan+paljon+niitä+edes+yritetään+tutkia?+
Täytyy+kyllä+kysyä,+että+eikös+sinun+vaimosi+ole+uskova?+Eikö+hänen+elämässään+näy+Jumalan+hengen+vaikutus+mitenkään?
21.07.2018 01:12
Mies+ja+alaston+ase+33+1/3:+Viimeinen+solvaus.+
Wikipediasta:
"Solvauksen+tunnusmerkistö+vanhassa+laissa
3+§.+Joka+muulla+kuin+herjaavalla+tavalla+loukkaa+toista+häväisevällä+lauseella,+uhkauksella,+taikka+muulla+halventavalla+teolla,+rangaistakoon+solvauksesta+enintään+kahdensadan+markan+sakolla+tahi+vankeudella+korkeintaan+kolmeksi+kuukaudeksi.
Jos+solvaus+tehdään+julkisesti,+taikka+painotuotteen,+kirjoituksen+tahi+kuvallisen+esityksen+kautta,+jota+syyllinen+levittää+tahi+levityttää;+olkoon+rangaistus+sakkoa+enintään+viisisataa+markkaa+taikka+vankeutta+korkeintaan+neljä+kuukautta."
19.07.2018 19:51
"Jos+et+tunne+tyyppiä,+et+todennäköisesti+häneen+luota?"
Kyllä+minä+lähden+luottamuksesta,+ellei+toinen+ihan+puuta+heinää+puhele.+Sitten,+jos+ilmenee,+että+tyyppi+on+valehdellut,+niin+se+luottamus+menee.
Raamattuun+luottaminen+on+vähän+samanlainen+sekoitus+kuin+nuo+mainitsemani+asiat.+Se+on+kokonaisuus.+Toisaalta+sanotaan,+että+me+saamme+uskon,+joka+sekin+tietenkin+kuulostaa+sekopäiseltä.+Olet+oikeassa+siinä,+että+uskon+tiettyyn+tulkintaan,+joka+tuntuu+omista+lähtökohdistani+uskottavimmalta,+mutta+pyrin+tekemään+noita+päätelmiä+mahdollisimman+vähän.+
Ihan+hyvin+selitit.+Nyt+on+liian+lämmintä+ajatteluun,+ainakin+minulla+tuntuu+aivot+olevan+yhtä+mössöä.
19.07.2018 16:16
Toivottavasti.
19.07.2018 14:58
"Tosin+kyllä+arvaan+jo+etukäteen+senkin,+mitä+reaktioita+näistä+seuraa."
No+mitäpä+sitä+sitten+turhaan+kommentoimaan.+;)
19.07.2018 14:38
"Tosin+kyllä+arvaan+jo+etukäteen+senkin,+mitä+reaktioita+näistä+seuraa."
No+mitäpä+sitä+sitten+turhaan+kommentoimaan.+;)
19.07.2018 14:38
Kun+istun+ensi+kertaa+jollekin+tuolille,+niin+uskon+että+se+kestää.+Kun+kaverini+kehuu+jotain+kirjaa,+uskon+häntä+ja+luen+sen+itsekin.+Kun+syön+ystävän+tai+tutun+tarjoamaa+ruokaa,+uskon,+ettei+se+ole+myrkytettyä.+Kun+sovin+jonkun+kanssa+tapaamisen+niin+uskon+hänen+ilmestyvän+paikalle.+Kun+opettaja+sanoo,+että+voitte+pitää+nyt+ylimääräisen+tauon,+niin+uskon+ja+menen+viettämään+sitä.++Kun+kaveri+kertoo+hauskasta+kokemuksestaan,+uskon+että+se+on+totta.
19.07.2018 14:27
Olen+saanut+itselleni+kelpaavia+todisteita+Raamatun+oikeellisuudesta.++Usko+on+varmasti+ihmettelyn+aihe.
19.07.2018 14:03
Se+perustuu+Raamattuun.
18.07.2018 21:47
Minä+uskon,+että+kolminaisuutta+ei+ole+ihminen+keksinyt+vaan+se+on+ollut+aina.
18.07.2018 18:07
Se+on+totta.+Minä+ilmoittaisinkin,+mutta+minulla+se+ei+onnistu+pienistä+teknisistä+syistä+johtuen.
18.07.2018 14:35
23 / 308