Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kuusenjuuret
profiilit
Kuusenjuuret
Kuusenjuuret
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
6146
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Emmeköhän+me+kaikki+tiedä,+että+sinun+kokouksesi+oli+luuta+ilman+lihaa.+Enkä+sano,+että+kaikilla+ateisteilla+puheet+sitä+olisi.
08.09.2017 20:46
No+voi+sentään.+Ymmärrän+kyllä+pointtisi.+Elän+vaan+nykyisellään+sellaista+päivä+kerrallaan+elämää,+että+en+pysty+sitoutumaan+tulevaisuudessa+tapahtuviin+juttuihin.+Yhtenä+päivänä+jaksaa,+toisena+ei,+ymmärrät+varmaan.+Varsinkin+kun+Helsinki+ei+ole+ihan+naapurissa.+Senaatintorille+olisin+kyllä+osannut.
08.09.2017 15:02
Sopimuspapereissa?
08.09.2017 14:41
Aika+hankalia+välillä+on+nämä+keskustelut.+Jollain+rekkaamattomalla+nikillä+joku+heittää+väitteen,+johon+haluaisi+vähän+lihaa+luiden+ympärille.+Kun+sitä+sitten+tiedustelee,+niin+ko.+henkilö+on+jo+todennäköisesti+liihotellut+muualle+ja+vaihtanut+nikkiä.+Pitäisi+tietysti+olla+kyselemättä,+mutta+kun+sitä+aina+luottaa+ihmiseen+ja+siihen,+että+hän+tosiaan+haluaa+keskustella+eikä+vain+heitellä.+Mutta+ehkä+tässä+pikkuhiljaa+oppii+tätä+keskustelukulttuuria.+Onneksi+sentään+on+teitä+reilujakin+kirjoittajia.
08.09.2017 14:40
Meinaatko+mainostaa+tapahtumaa+muualla+kuin+tällä+palstalla?
08.09.2017 14:34
"Olen+järjestänyt+jo+vuosia+tähän+liittyen+perinteisen+rukoustapahtumani,+jossa+eri+lahkot+ja+eri+jumalien+palvaajat+vimmaisella+rukouksella+palauttavat+amputoidun+jäsenen+uskovalle.+Melko+hiljaista+on+ollut+tapahtumassa,+kun+kukaan+ei+ole+edes+yrittänyt.+Miksi?+Kaikki+jotenkin+ymmärtävät+rukouksen+ja+jumalien+voimattomuuden."
Missä+ja+milloin+aiot+sen+järjestää?+Olihan+kyse+muuten+kirjoitusvirheestä+eikä+oikeasti+jumalien+palvaajista?+Jos+kyse+olisi+jostain+muusta+kuin+sinusta,+niin+ei+tarvitsisi+tuota+kysyä,+mutta+sinulta+tuo+voisi+olla+ihan+tarkoituksellistakin.
08.09.2017 13:48
Kannata+vaan+jos+tahot.
08.09.2017 12:17
Paljonko+on+vaimon+vakuutusarvo+kotivakuutuksessa?+Tehdäänkö+30+%+vuosittainen+vähennys+hankinta-arvosta?
08.09.2017 09:50
"Pelkkä+vihjaus+siitä,+että+joku+kokee+rukouksen+voimalla+parantuneensa+antaa+epätoivoiselle+surkessa+elämänlangassaan+roikkuvalle+uskonharhaiselle+väärän+viestin.+Kuolemanpelolla+on+mahtava+voima+yli+järkevän+ajattelun."
Oletko+sitä+mieltä,+että+siltä+"epätoivoiselta+surkeassa+elämänlangassaan+roikkuvalta+uskonharhaiselta"+pitäisi+viedä+se+viimeinenkin+oljenkorsi?
08.09.2017 09:28
"Uniceffi+kirjoitti:
""No+jos+sinäkin+jätät+tunnustavat+uskovat+aina+ulkopuolelle+ja+meitä+vastaan+täällä+käyt+taistoa"
Tuo+oli+ennakkokäsitys+minusta."
Käsityksiäni+sinusta+en+ole+käsitellyt+kuten+jo+edellä+totesinkin.+Mutta+sen+olen+tosiaan+todennut,+että+käyt+täällä+taistoa+uskovaisia+kristittyjä+vastaan!
Näytä+lisää
Ahaa,+se+ei+siis+mielestäsi+ole+sinun+käsityksesi+minusta.+Pidät+sitä+varmaan+totuutena,+olkoon+niin.+Omasta+mielestäni+en+ole+käynyt+taistoa+ketään+vastaan+ja+olisikin+mielenkiintoista+lukea,+missä+kohtaa+olen+niin+tehnyt.+Voisin+ottaa+opikseni.+Nämä+kysymykset+vain+tuntuvat+olevan+sellaisia,+joihin+kukaan+ei+sitten+enää+vastaa.+Ehkä+niitä+kohtia+ei+vaan+löydy,+en+tiedä."
Taitaa+jäädä+vastaus+tälläkin+kertaa+saamatta.
08.09.2017 09:19
"Silloin+se+vaikuttaa,+jos+lääketiedettä+aletaan+korvata+rukouksilla.+Tätä+et+sinä+tietenkään+ehdota+kenellekään,+mutta+on+maailmalla+niitäkin+jotka+ehdottavat."
Tuo+on+ihan+totta.+Lääketiedettä+ei+pidä+korvata+rukouksella.
08.09.2017 09:12
aaltovaasi+kirjoittaa+tuossa+näin:+"Että+asiantuntijat+eivät+enää+niinkään+pidä+niitä+kehityshäiriöinä+(kuten+sinä+pidät)+vaan+tiettyihin+asioihin+kuuluvina+luonnollisina+vaihteluina."
Missä+kohtaa+sinä+näet,+että+hän+kirjoittaa+sen+olevan+tavoiteletavaa+ja+mukavaa+vaihtelua?
07.09.2017 18:10
En+huomannut+hänen+sellaista+väittäneen.
07.09.2017 17:43
Ei+varmaankaan.+Mutta+ei+käsittääkseni+kukaan+pidä+sellaisena+intersukupuolisuuttakaan.
07.09.2017 17:37
Nainenhan+luotiin+miehen+kylkiluusta.
Niin+Herra+Jumala+vaivutti+ihmisen+raskaaseen+uneen,+ja+kun+hän+nukkui,+otti+hän+yhden+hänen+kylkiluistaan+ja+täytti+sen+paikan+lihalla.+Ja+Herra+Jumala+rakensi+vaimon+siitä+kylkiluusta,+jonka+hän+oli+ottanut+miehestä,+ja+toi+hänet+miehen+luo.++Ja+mies+sanoi:+"Tämä+on+nyt+luu+minun+luistani+ja+liha+minun+lihastani;+hän+kutsuttakoon+miehettäreksi,+sillä+hän+on+miehestä+otettu".
07.09.2017 17:34
Joka+kolmas+suomalainen+sairastuu+elämänsä+aikana+syöpään,+jotkut+jopa+useampaan.+En+sitten+tiedä,+onko+se+trendikästä,+mutta+tosiasia+se+on.
07.09.2017 17:27
"Ei+se+ole+rakkautta,+että+kehoitat+ihmistä+tekemään+Jumalan+tahtoa+vastaan+tai+teet+itse+tietoisesti+niin."
Tuo+on+totta.+Toisaalta+se,+että+hyväksyy+ihmisen+tekojen+ja+ominaisuuksien+takana+ei+tarkoita+sitä,+että+kehottaisi+tätä+tekemään+Jumalan+tahtoa+vastaan.
07.09.2017 11:31
Totta,+se+on+todella+mielenkiintoinen.+Ja+mitä+se+tarkoittaa,+että+rakasta+lähimmäistäsi+kuten+itseäsi?+Joskushan+se+ajatellaan,+että+se+on+sitä,+että+tee+toiselle+se,+mitä+itsellesi+haluaisit+tehtävän.+Mutta+mitä+se+sitten+taas+tarkoittaa?+Eihän+toinen+välttämättä+halua+samoja+asioita+kuin+minä.+Ehkä+se+tarkoittaakin+jotain+vähän+syvällisempää+tai+jopa+yksinkertaisempaa.
07.09.2017 11:19
Kiitos.+Tuo+lämmitti+mieltäni.+Olen+jotenkin+mieltänyt+lähimmäisen+käsitteen+itsestään+selväksi,+mutta+nyt+huomaan,+ettei+se+sitä+olekaan.+Minun+täytyy+oikein+pohtia+sitä+tarkemmin.
07.09.2017 11:14
Totta.
07.09.2017 11:06
263 / 308