Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kuusenjuuret
profiilit
Kuusenjuuret
Kuusenjuuret
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
6146
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tällä+palstalla+kyllä+syytellään+milloin+mistäkin+🙂.+Minua+kiinnostavat+sanat+ja+niiden+käyttö,+mutta+olet+oikeassa,+että+tuon+pohtiminen+taitaa+olla+turhaa.+Sen+verran+sanon,+että+minä+uskon+siihen,+että+asian+saa+paremmin+menemään+vastaanottajalle+perille,+jos+sen+esittää+keskustelukumppania+kunnioittaen.+Hyökkäykseen+kun+helposti+tulee+vastareaktiona+puolustus.
20.08.2017 12:42
Vai+niin.+Olit+laittanut+sen+vastaukseksi+minun+kommenttini+alle,+joten+väärinymmärryksen+vaara+oli+ilmeinen.
20.08.2017 12:33
Sanoilla+on+tosiaan+vähän+erilainen+merkitys+eri+ihmisille.+Minun+korvaani+sana+tuomio+kuulostaa+aika+pahalta+tuossa+yhteydessä.+En+tokikaan+tiedä,+kuinka+tuo+"Hyysärisaastalle"+sen+määrittelee.
20.08.2017 12:31
Olen+viettänyt+jo+useammankin+hiljaisen+hetken+heitä+ajatellen.
20.08.2017 12:26
Kysymyksesi+on+hyvin+aiheellinen.+Itse+uskon+vahvasti,+että+Jeesus+ei+olisi+lähtenyt+tuomitsemaan.+Onhan+hänen+käskynsä+rakkauden+käsky.+Vielä+kun+miettii,+mitä+hän+sanoi+niiden+puolesta,+jotka+hänet+ristiinnaulitsivat,+niin+vaikea+olisi+kuvitella+Jeesusta+lähtemässä+vastakkainasetteluun+tässä+tilanteessa.
20.08.2017 12:12
Omasta+puolestani+voin+vastata,+että+en+pidä+itseäni+muita+parempana+saatikka+erinomaisena.+Ihan+tavallinen+uskossani+kompuroiva+uskova+olen.
20.08.2017 12:04
Kuinka+sinä+näet+sen+seitsemännen+päivän?+Tarkoitan,+että+lasketaanko+se+luomisesta+lähtien+olevan+yksi+ja+sama+päivä.+Sitähän+me+emme+kaiketi+tiedä,+että+mikä+viikonpäivä+se+oli?+Vai+pitäisikö+se+ajatella+aina+kunkin+ihmisen+syntymästä+mitattuna+seitsemäs+päivä?+Vai+jonkun+sovitun+aloituspäivän+mukaan?+Anteeksi,+jos+kuulostaa+saivartelulta,+mutta+kyllä+tämä+asia+kiinnostaa+ja+sinulla+tuntuu+olevan+tietoa+asiasta.
20.08.2017 11:56
Tuo+mietityttää.+Lääkärit+ja+sairaanhoitajathan+tekevät+työtään+ja+saavat+siitä+siis+näin+ollen+rahaa.++Esim.+kaupan+kassa+tekee+hyvää+sille,+joka+tarvitsee+ruokaa+myös+sapattina.+Mihin+se+raja+vedetään,+että+mikä+on+hyvää+ja+mikä+ei?
20.08.2017 11:51
"Minä+tuomitsen+Mäkisen,+Eerikan+ja+kaikki,+jotka+hyysäämisellään+ruokkivat+terroria+ja+potentiaalisia+terroristeja+hyväksyvää+asennetta."
Niin,+toiset+tuomitsevat+vääräuskoisia,+toiset+tuomitsevat+omia+kansalaisiaan.+Tuomion+tie+on+pitkä+eikä+johda+kovin+hyviin+lopputuloksiin.
20.08.2017 11:05
😌🙂🙂
20.08.2017 00:28
Se+on+hyvä+rukous.
20.08.2017 00:25
Olet+varmaan+oikeassa.+Mutta+me+voimme+silti+rukoilla+sen+puolesta.+Eikös+se+ole+meidän+tehtävämme,+rukoilla+toinen+toistemme+puolesta?
20.08.2017 00:21
Olen+pitkälti+samaa+mieltä.+Uskon,+ainakin+haluan+uskoa,+että+Jumala+ei+silti+meitä+ole+hylännyt,+vaan+että+Hän+pystyy+vielä+kääntämään+asiat+parhain+päin.+Kukaan+muuhan+siihen+ei+varmaan+pysty.
20.08.2017 00:16
Missä+olen+solvannut+tai+ilkeillyt?
20.08.2017 00:13
"Nyt+on+tärkeää,+että+pysytään+tosiasioissa+eikä+levitetä+vihanlietsontaa+ja+vääriä+valheita."
Enpä+ole+huomannut,+että+kukaan+olisi+väittänyt+kenekään+solvanneen.+
Olen+aivan+samaa+mieltä+siitä,+että+pysytään+tosiasioissa+eikä+lietsota+vihaa.
20.08.2017 00:11
Minä+pyydän,+että+Jumala+siunaa+Suomen+kansaa.+Että+yhä+useampi+ihminen+löytäisi+Jumalan+ja+pelastuksen.+Että+voisimme+elää+sovussa+itsemme+ja+toistemme+kanssa.+Että+Hän+pitäisi+huolen+uupuneista,+köyhistä,+syrjäytyneistä,+sairaista+ja+ihan+kaikista.+Että++me+voisimme+olla+toinen+toistemme+tukena,+auttaisimme+siellä,+missä+voimme.+Että+hyväksyisimme+toisemme,+vaikka+emme+kaikesta+samaa+mieltä+olisikaan.+Että+rakastaisimme+lähimmäisiämme+kuten+Hän+meitä+on+opetettanut.+Että+Hän+suojelisi+meitä+kaikelta+pahalta.+Että+hän+kääntäisi+kasvonsa+meidän+puoleemme+ja+antaisi+meille+oman+rauhansa+ja+voiman+jatkaa+tästäkin+eteenpäin.+
Jotain+tuollaista.
20.08.2017 00:04
Turhia?+Eikö+sinua+järkytä,+että+jollekin+tulee+mieleen+kuvata+kun+toinen+vuotaa+kuiviin?+Miltä+se+mahtaa+näyttää+urhin+omaisista?+En+todellakaan+aio+katsoa+sitä+videota.
19.08.2017 23:51
Vaikkapa+Suomen+kansan+puolesta.
19.08.2017 23:49
"".....mutta+ei+heittelemällä+vaikka+polttopulloja+vastaanottokeskuksiin+tai+solvaamalla+jokaista+ei+ihan+suomalaisen+näköistä+vastaan+tulijaa.+"
Tällaista+ei+ole+nyt+tapahtunut+ja+siksi+on+sopimatonta,+että+tuot+esiin+tällaista+epäsuoraa+vihanlietsontaa.+"
Ehkä+ei+ole+heitetty+polttopulloja,+mutta+yhden+pizzerian+ikkunoita+on+hajoitettu+ja+siellä+on+melskattu+useita+minuutteja.
19.08.2017 23:48
"Olen+aikuinen+mies+ja+pyörryin+tietokoneen+ääreen,+kun+näin+videolta+tämän+puukotetun+naisen+vuotavan+kuiviin."
Siis+oliko+siinä+joku+kuvaamassa+videolle+kun+nainen+vuotaa+kuiviin?????
19.08.2017 23:40
287 / 308