Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kuusenjuuret
profiilit
Kuusenjuuret
Kuusenjuuret
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
6146
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ehkä+niitä+kaikkia+ei+ole+ilmiannettu+tai+ylläpito+ei+ole+ehtinyt+kaikkea+lukea.+Tännehän+kirjoittelee+niin+monet+ihmiset,+että+tuskin+he+pystyvät+jokaista+kirjoitusta+lukemaan.+Tämä+on+minun+mielipiteeni,+en+ole+heiltä+asiaa+kysynyt.
14.08.2017 20:24
"Oletko+sinä+oikea+uskova?"
Sinun+mielestäsi+vai+minun+mielestäni?+Miten+määrittelet+oikean+uskovan?
+"Onko+sinun+tulkkintasi+Raamatusta+ja+evankeliumista+oikea?"+
Sinun+mielestäsi+vai+minun+mielestäni?+Miten+määrittelet+oikean+tulkinnan+Raamatusta+ja+evankeliumista?
"Mikä+"mättää"+ex-pvv:n+kirjoituksissa?+Mielestäni+hän+kirjoittaa+hyvin+totuudenmukaisesti+ja+oikein."
En+ole+pannut+merkille+hänen+kaikkia+kirjoituksiaan,+joten+en+voi+sanoa,+että+hänen+kirjoituksissaan+jokin+mättäisi.+Vastasin+tuossa+hänen+kommenttiinsa+ja+se+on+luettavissa+tuolla+edellä.
14.08.2017 20:22
En+usko,+että+pelkkä+pyyntö+riittää+ketjun+poistamiseen.+Eiköhän+moderointi+osaa+hommansa.+Mikäli+huomaat+sääntöjen+vastaista+toimintaa,+kannattaa+toki+ilmiantaa+joko+kommentti+tai+ketju.
Voisiko+olla+niin,+että+pilkkaaminen,+vähättely,+vihapuhe,+kiihottaminen+kansanryhmää+kohtaan+ym.+alkaa+olla+joillekin+jo+niin+normaalia,+ettei+niitä+omasta+puheestaan+enää+erota?+En+tarkoita,+että+sinulla+näin+olisi,+vaan+noin+yleisesti.+
Miksi+muuten+esittää+kysymys,+jos++on+jo+"oikea"+vastaus+olemassa?+Eikö+silloin+voi+vaan+esittää+sen+"oikean"+vastauksen?
13.08.2017 08:24
"Kyllä+siinä+oli+hyvin+paljon+erittäin+tärkeää+asiaakin,+joka+nimenomaan+johti+poistoon.+Oli+monelle+uskovalle+itseään+pitävälle+liian+kova+pala+ja+pistin+sielussa.+Toki+niin+pitkässä+ketjussa+oli+joutavaakin+viestiä,+mutta+missäpä+ketjussa+täällä+ei+olisi."
Luulen,+että+joutavuuden+takia+mitään+ketjua+ei+poisteta,+onhan+sellaistakin+välillä+mukava+kirjoitella.+Asia+ei+varmaankaan+ole+syy+poistoon,+vaan+esim.+toiseen+henkilöön+menevä+panettelu+ja+ilkeily.+Ehkä+se+on+sinulle+niin+jokapäiväistä,+ettet+huomaa,+kun+sellaista+tapahtuu+tai++sellaiseen+osallistut.+
Hämmästelen+edelleen+sitä,+että+kuinka+pystyt+ja+uskallat+määritellä+kuka+on+se+oikea+uskova+ja+kuka+vain+itseään+uskovaksi+luuleva.+Eikö+sinua+pelota+tehdä+sellaisia+tuomioita+noin+heppoisin+perustein?+Saatko+sen+tiedon+tietäjähengiltä,+vai+mistä?
Taitaa+olla+turha+sinulle+tästä+asiasta+kirjoitella,+mutta+jospa+edes+joskus+ajattelisit+asiaa+vähän+pidemmälle.
12.08.2017 19:28
Mutta+minähän+olen+sinun+mielestäsi+Eerika.+😆
12.08.2017 08:30
Minä+pidän.+En+ole+huomannut+hänen+valehtelevan.+Eri+mieltä+oleminenhan+ei+ole+valehtelua.
12.08.2017 08:28
En+ole+vassari,+enkä+ymmärrä+miten+se+liittyisi+edes+ko.+asiaan.+Mummomuorin+kanssa+pystyy+keskustelemaan+pelkäämättä+saavansa+kuraa+niskaansa.+Tai+syytöstä+olevansa+joku+muu+kuin+on.+Hieno+ominaisuus+minusta.+😉
12.08.2017 08:26
Niin+oli.+Se+oli+kyllä+todella+outo+ketju.
12.08.2017 08:22
Mummomuori+on+fiksun+oloinen,+mukava+ja+asiallinen.+Sellaisia+täällä+keskustelussa+kaivataan.
12.08.2017 08:19
Eikös+olekin?+Välillä+täytyy+olla+vähän+kevennystä.
12.08.2017 08:17
🌟🌟🌟🌟🌟
🌟🌟🌜🌟🌟
🌟+🌟🌟🌟🌟
11.08.2017 23:56
Eihän+se+aina+pysy.
11.08.2017 23:32
Juu,+eikä+tee+tiukkaakaan.+🙄
11.08.2017 23:20
Niin+minäkin+luulin.+Kommenttisi+oli+vaan+niin+tietäväisen+oloinen,+että+ajattelin+sinulla+olevan+parempaa+tietoa+asiasta.+Mutta+kiitos+toteamuksesta.
11.08.2017 23:14
Hänen+käyttämästään+"TAJUSTKO+?"sanasta,+vai+tajusitko-sanasta+vai+siitä,+mitä+hän+mahdollisesti+tarkoitti?+Vai+mikä+minua+mielestäsi+kiinnostaa?
11.08.2017 23:07
Luulen+hänen+tarkoittaneen:+tajusitko.+Voin+toki+olla+väärässä+tässäkin,+ehkä+hän+keksi+oman+sanan.
11.08.2017 23:00
Tällä+palstalla+se+ei+aina+ole+ihan+selvää.+Esim.+tuon+alasolettevajonneet-ihmisen+kysymys:+"TAJUSTKO+?"+lähti+tuskin+siitä,+että+vastauksella+olisi+hänelle+mitään+merkitystä.+Toki+voin+olla+väärässäkin,+korjaa+ihmeessä,+jos+tiedät+paremmin.
11.08.2017 22:38
"Niinkö+on+myös+asioiden+kanssa+joita+sinä+et+tiedä?"
Kaikilla+asioilla,+joita+en+tiedä,+ei+ole+minulle+merkitystä.+
"Minä+kysyn+koska+haluan+tietää+sellaista+mitä+en+tiedä.
Miksi+sinä+kyselet?"
Minun+on+nyt+vähän+vaikea+vastata+kysymykseesi,+koska+se+viesti,+johon+viittasin,+on+näköjään+poistettu+ylläpidon+toimesta.+Mutta+onhan+tuossa+tuon+alasolettevajonneet-nikin+purkaus,+joka+ilmentää+loukkaantumista.
11.08.2017 22:30
"Sen+heikkoutena+voisi+pitää+ainoastaan+sitä+että+se+hyvin+suoraan,+joskaan+ei+aivan+väärin+perustein+nimesi+muutamia+palstalle+kirjoittavia+nimimerkkejä."
Sen+heikkoutena+voi+pitää+sitä,+että+siinä+syytettiin+tiettyjä+nimimerkkejä+ilman+mitään+perusteita.+Sikäli+se+oli+esim.+minun+osaltani+suorastaan+naurettava,+kun+en+ole+täällä+juurikaan+ehtinyt+uskosta+keskustella.+Kun+pyysin+perusteluja,+niin+aloittaja+pelkurimaisesti+väisti+kysymykseni.
"Aihe+on+arka,+niin+uskoviksi+itseään+kuvitteleville,+että+kirkolle,+ja+ilmeisesti+myös+medialle+jota+tämä+palsta+edustaa.+Keskustelu+aiheesta,+keskustelu+joka+vielä+näytäisi+tavoittavan+laajasti+palstalaisia+ja+keräävän+kannatusta+on+vaarallinen.+Se+on+poistettava+päiväjärjestyksestä.+Niin+tehtiin+Jeesuksellekin."
Aihe+ei+ole+arka.+Jos+keskusteltaisiinkin+aiheesta,+mutta+siinä+ketjussa+taisi+enimmäkseen+olla+epäasiallista+panettelua.+
Vertaatko+sinä+Jeesuksen+kohtaloa+näihin+keskusteluihin?+Todellako?
11.08.2017 20:46
Jos+et+tiedä,+niin+mitäpä+sillä+sinulle+on+merkitystä?
11.08.2017 20:34
295 / 308