Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kuusenjuuret
Kuusenjuuret
Kuusenjuuret
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
6146
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Montako+niistä+on+sinun?+😏😏+No,+vitsi,+vitsi.
08.08.2017 20:23
Käännätkö+selkäsi+apuasi+pyytävälle?
08.08.2017 20:15
Voisin+toki+ja+osan+siitä+kopioinkin,+eli+sen+kohdan,+johon+kommentoin.+Sen+olen+erottanut+lainausmerkein.+Tuossa+vähän+ylempänä+oli+vastaus+myös+siihen,+kenen+kirjoitukseen+kommentoin.+😮
08.08.2017 20:00
Sinäkin+Brutukseni?+☹☹☹☹☹☹
08.08.2017 19:55
Kyllä+se+olisi+viisasta+ja+harmittikin+kun+ei+tämä+alusta+antanut+siihen+mahdollisuutta,+vaikka+yritin.+Välillä+näyttää+käyvän+niin.++Ihmeellistä+on+tämä+tekniikka.+😁
08.08.2017 19:48
Tämä+liittyi+yhteen+kommenttiin+tuolla+ylenpänä,+jossa+hänen+tekstinsä+sisältöä+kommentoitiin.
Olenko+IR?+😂+Jonkun+mielestä+varmaan+olen,+en+pysy+enää+perässä+näistä+kaikista+persoonistani.++No,+olisipa+minulla+hänen+tietämyksensä+asioista.
08.08.2017 19:29
En+viitsi+tässä+ketjussa.+Löydät+niitä+varmaan+itsekin+kun+vähän+lueskelet.
08.08.2017 19:25
"Sori+nyt+vaan,+mutta+tuomitseminen+ala-+tai+yläkertaan+ikuisuuteen+ei+nyt+kuulosta+oikeamieliseltä+saati+kohtuulliselta!"
Kyllä+se+kieltämättä+kohtuuttomalta+kuulostaa,+en+voi+sitä+kieltää.
"Sokea+usko+on+sinänsä+kammottava+asia.+Sokean+uskon+sokaisemina+tehtiin+aikoinaan+uskomattoman+pahoja+tekoja+hyvän+Jumalan+nimissä,+kuten+varmaan+tiedät+vaikka+ristiretket+ja+inkvisiition."
Tuokin+on+totta.+Ihminen+valitettavasti+on+tehnyt+uskon+nimissä,+ja+tulee+tekemään,+paljon+pahaa.+Itse+olen+tämän+ajatellut+niin,+että+ei+pidä+katsoa+ihmisiä+vaan+Jumalaan+ja+hänen+sanaansa.+
"+kyllä+pahuus+rehottaa+silti+voimaperäisesti+kristillisissä+kirkoissa!"
Valitettavasti+tuo+on+aivan+totta.+Jeesuksen+sanoissa+ei+pahuutta+ole.
08.08.2017 19:21
"En+ole+koskaan+nähnyt+sinun+tuottavan+mitään+oikeaa+sisältöä+keskusteluissa"
Olen+eri+mieltä+kanssasi.+InhottavaRealisti:lla+on+paljon+hyviä+ajatuksia+ja+sisältöä+keskusteluissa.
08.08.2017 19:01
Sinun+kommenttejasi+on+aina+ilo+lukea,+koska+kirjoitat+asiallisesti+ja+kiihkottomasti.+Tämä+erityisesti+lämmitti+mieltä.+Kiitos!
08.08.2017 18:10
Luulenpa,+että+jos+tästä+jotain+kirjoittaisi,+niin+ei+sitä+kukaan+uskoisi.+Kustannustoimittaja+torppaisi+epärealistisena.
08.08.2017 17:33
😉😉😉
08.08.2017 17:12
Ei+se+minusta+kuulosta+kovinkaan+kammottavalta.+Tosin+on+myönnettävä,+että+helvetti+kuulostaa+pelottavalta.+Jumala+on+oikeamielinen,+joten+en+pidä+sitä+kohtuuttomuutena,+vaikka+en+kaikkea+ihan+ymmärräkään.+Uskon,+että+Hän+tekee+oikein.+Aika+hyvinhän+kristinusko+on+pintansa+pitänyt+aikojen+saatossa.
08.08.2017 17:09
No+hui.+Joko+me+nyt+pääsisimme+tämän+asian+yli+ja+voisimme+keskustella+vaikka+ihan+jotain+asiaakin?+Täällä+muuten+yllättävän+paljon+käy+ihmisiä+kommentoimassa,+oletko+huomannut?+Tuntuu,+että+ihan+satamäärin.+Ainakin+jos+laskee+noita+rekkaamattomia+nikkejä.+😉
08.08.2017 17:02
Niinpä+tietysti.+Onko+se+muuten+oikein+rekisteröity+tavaramerkki,+vai+voisivatko+sitä+muutkin+käyttää?
08.08.2017 16:56
Toki+sitä+voi+pohtia+ihan+kuin+mitä+tahansa+Raamatun+asiaa.+Valitettavasti+en+osaa+tarkkaan+sanoa,+mitä+se+sitten+on.
08.08.2017 14:48
Mukavaa,+jos+saan+sinut+nauramaan.+Koitetaan+kuitenkin+nyt+päästä+tämän+yli.+Jatketaan+tästä.+😁
08.08.2017 14:41
Kiitos+vastauksestasi.+Kyllä+täällä+aika+paljon+ihmistä+arvioidaan,+se+on+ollut+aika+hämmentävää+huomata.+Osa+arvioikin+viestejä+ja+sitähän+voi+toki+tehdä.+Olen+myös+huomannut,+että+viesteistä+tehdään+helposti+tulkintoja,+jotka+eivät+vastaa+sitä+varsinaista+sanomaa,+väännetään+se+sellaiseksi,+että+päästään+ojentamaan.+Onneksi+täällä+on+asiallisestikin+kirjoittavia+ihmisiä,+muutenhan+täällä+ei+viitsisi+kirjoitella.
08.08.2017 14:36
Itse+asiassa+tämän+palstan+tarkoitus+on:+"Keskustele+luterilaisuudesta+ja+evankelis-luterilaisesta+kirkosta."+Ihan+tuolta+ylläpidon+kirjoittamasta+tekstistä+kopioin.+Mukavaahan+täällä+on+jutella+uskoon+liittyvistä+ja+muistakin+asioista,+mutta+toistemme+uskoa+emme+tämän+palstan+perusteella+emme+koskaan+voi+varmasti+arvioida.
Mitä+muuten+tarkoitat+tuolla+Sanat-ilmaisulla?+Käsittääkseni+se+koskee+Jeesusta+isolla+kirjoitettuna+keskellä+lausetta.+Voin+olla+toki+tässä+väärässä.
08.08.2017 14:03
Kysyn+nyt+tänä+Kuusenjuuret-persoonanani,+että+missä+kohtaa+minä+vainoan+uskovia+nimenomaan+tällä+persoonallisuuden+ilmentymälläni?
08.08.2017 13:56
299 / 308