Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
profiilit
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1064
Kommenttia
10896
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Et VOI ymmärtää Hengellisiä ennenkuin Pyhä Henki tulkitse niitä Hengellisiä ja Vertauskuvia jonka Jeesus ja muut antoi Jumalan kautta Pyhä Raamattuun..
05.01.2025 10:03
Ja sinä käyttäisi aika rukoiluun ja etsimään Jeesusta >> sun kuoleman !!!!!
05.01.2025 09:59
Pyhä Raamatu jonka Hän itse ON kirjoittanut. Nyt olit hassu he-ma ..
04.01.2025 23:19
MITÄ siihen tautiin sulle lääkettä ??
04.01.2025 08:54
Ei missään !! Niinkuin löytyi silloin kun vielä oli Oikeat Herätykset liikkeellä maailmassa yli sata vuotta sitten niinkuin mainitsin jo. Rukoile että Suomi saa nähdä vielä kerran Oikea Herätys jossa kaikki parantuu ja kuolleet nousee kuolemasta.. MUTTA ENNENKAIKKI MUUTA. IHMISET PARANTUVAT IANKAIKKISEN KUOLEMAN VIEVÄ SYNNINSAIRAUS..
04.01.2025 08:24
Surkea ja voimaton Jumala sulla. Yritä lääkeellä pysyä kasassa , joka on sun ainoa turva kun saat parantamaton sairaus , joka vie varmaan kuolemaan. Ja muista , että sinäkin kuolet joskus.. Älä myöskään siitä panikoi , vaan tule mun luokse , niin kerron miten pääset paniikkista eroon , niinkuin minäkin olen päässyt.
04.01.2025 08:19
Lapsikin ymmärtää että Jumala on luonut paksu peffa , jonka päällä on ihana istua ettei se satu kovan puupenkin npäällä kirkkoissa. Luiset ihmiset ovat pulassa. Mutta ateistit sano että se on sattuma. Miten jos sattumalla nenä ja suun alapuolella olispersreikä ? Mukava niillä olis syödä samalla kun paskoo. Yök. Ja homot syödä samalla . kun doonaavat persreijässä , siinä hajussa. Yök..
03.01.2025 19:30
No mikä kaste pelastaa sitten ? H2O vauvana , Aikuinen upotuskaste , Vai sen mitä Jeesus Hengen kautta kastaa kuolemaan sinua? Mutta jos ei ole menossa Taivaaseen niin ei tarvi kaste.
03.01.2025 19:24
No hyvä että olet tehnyt Jumalan Tahtoa.
Jaak. 2:14
Mitä hyötyä, veljeni, siitä on, jos joku sanoo itsellään olevan uskon, mutta hänellä ei ole tekoja? Ei kaiketi usko voi häntä pelastaa?
Jaak. 2:17
Samoin uskokin, jos sillä ei ole tekoja, on itsessään kuollut.
Jaak. 2:18
Joku ehkä sanoo: "Sinulla on usko, ja minulla on teot"; näytä sinä minulle uskosi ilman tekoja, niin minä teoistani näytän sinulle uskon.
Jaak. 2:20
Mutta tahdotko tietää, sinä turha ihminen, että usko ilman tekoja on voimaton?
Jaak. 2:26
Sillä niinkuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin myös usko ilman tekoja on kuollut.
VAI OLETKO TEHNYT LUTTERIN SYNNINTEKOJA JOKA LUTTER SANOI ETTÄ SE ON MINULLE KYLLIN?? KUN EI LÖYTÄNYT PÄÄSY SYNNISTÄ JA LIHASTA. voi voi ja voi sitä Lutter...
03.01.2025 12:24
Ne olivat Jumalassa luotu Jumalan täydelliseksi kuvaksi ja saatana teki kirouksen kautta ne sairaaksi...
03.01.2025 12:17
Synninsairas. Sairas kuin sairas.. Lihassa on moneenlaista sairauksia jolle emme voi mitään.
03.01.2025 12:16
No nyt mä tiedän ettet sä uskossa olet , kun tarvitset veikkata.
03.01.2025 00:32
Se kaste joka pelastaa ?? Sitäkö tarvitsee sinun teologian muka uudestaan saada ??
03.01.2025 00:31
Niinkö sä ajattelet ? Eihän mä silloin olisin vapaa. Joka Jeesus vapauttaa on todella vapaa.!!!
03.01.2025 00:27
Rakkaat !! Älkää olko niin raakaaat toisillenne , vaan ottakaa Jumalalta vastaan Oikea Rakkaus , millä pysty antamaan anteeksi jopa pettäjille. Sillä Rakkaudella pystyy Rakastamaan vihamiehenkin tai vihanaisekin. Hassu vai mitä. Oikeesesti !!
Olkaa siunattuja koko vuoden !!!!
Parempi maailma ja Vuosi kphti toivoo savis teille..
02.01.2025 08:03
Minut on parantanut alkoholismista että nykyään voin otta lasi , tai jättää ottamatta. Todella ihme kun ennenvanha yli 40v sitten , jos otin tippa , niin oli pakko juoda koko pullon tyhjäksi ja kaikki mitä kaapeista löytyy. Sekkainen doku olin kunnes Jumala otti POIS HIMON. Minulta. Eix ihme ja kumma ,
joka saa pieni kulkija kummastelemaan , miten SUURI JUMALA MEILLÄ ON.
02.01.2025 07:57
Taitaa kumminkin olla että Jumala on parantanut kehitysvammaisia parantamiskokouksien ulkopuolella , missä löytyy uskoa. Sinappin verran vain. Siis kun on ollut yli sata vuotta sitten Oikeat Herätykset , niin Herra on parantanut jopa siamesiset kaksoset. Mutta näin Jumala toimii uskonnollisen Sionin ulkopuolella mihin Jeesus on mennyt karkuun , uuskarismaattisten ja mennareitten toiminnasta , missä karismaasiset mässäilee ja huutaavat kilpaa..
02.01.2025 07:52
2000 luvulla karismaattisessa liikkeessä vaikutti katolishenkinen siipi, ja Rick Warren oli yksi heistä. Hän ajautui lähelle universalismia, jossa kaikki uskonnot olisivat tie yhden jumalan luo. Myös uusapostolinen liike (NAR) oli katolistaustainen, ja on sitä vieläkin. Donald Trump on yksi menestysteologien sekä NAR-liikkeen siunaamia "maailman-pelastajia".
02.01.2025 07:45
Jeesus kastoi Jumala itse , laskemalla Häneen Pyhää Henki.. Esimerkkillinen tapahtuma joka pitäisi sinullekin tapahtua että Uudestisynnyt..
02.01.2025 07:08
Luulis löytyvän , kun Suomesta sanotaan tuhansien järvien maa ?? Ja ympäri sitten on meriä ihan runsaasti. !!
02.01.2025 07:03
12 / 545