Vapaa kuvaus

Aloituksia

1064

Kommenttia

10896

1. Ei VOI olla niin raakaa että julista vain tehkää parannusta joka merkitsee lihalle , Tee ilman Voima parannusta jos pystyt. Siis puuttuu , lääkee ja lääkäri ??
    Siinä on minun ja näitten herrojen julistuksen eroa. Että minä julistan myös mistä löytyy Voiman. Täytyy osata Lääkärin luokse tehdä lähetteen. Muuten se on raaka toimia ja piiskamista ilman mahdollisuutta että syntiset tekevät parannusta.
    Meillä on kaikkilla Syntienpoisottajan ja Vapauttajan annettu , joka on mahdollista löytyä..
    Hopi hopi polville mitä nopempi ja pian , pian sitä parempi mahdollisuus syntisellä ON..
    Toivottavasti huomaatte eron minun ja näitten Herrojen ja pastoreitten julistuksesta ja saarnamisen Suomessa..
  2. >> "Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni; sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin, mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.”
    ( Room. 7:21-24)<<

Höpö höpö ei ollut uudestisyntynyt niinkuin lutter yritti tehdä lapsikasten uskontulleita ja muut ,, jotka tuskin uskoon tulleita ei tiennyt mistään mitään uskosta.. Yritti tehdä lihasta Hengellinen ,, mutta kun se ei pyhiydy.. >>Tämän kirjoitti uudestisyntynyt Jeesuksessa Kristuksessa elävä Paavali.
    Entinen Paavali, Saulus Tarsolainen, ei olisi ylläolevaa kirjoittanut.
    Tämä pitäisi ymmärtää jokaisen uskovan ihmisen, Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa uudestisyntyneen. <<

"Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni; sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin, mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.”
    ( Room. 7:21-24)

Tämän kirjoitti ei uudestisyntynyt Jeesuksessa Kristuksessa kuollut synneissä Paavali.
    Entinen Paavali, Saulus Tarsolainen, joka oli vielä myyty synninalaisuuteen , eikä ostettu vapaiksi Jeesuksen kalliilla sovintoveren synneistä..
    Tämä pitäisi ymmärtää jokaisen uskovan ihmisen, Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa uudestisyntyneen. Mutta kun ei ole opettajia Pyhästä Hengestä vaan Lutterin matkijoita niin kuin saatanan seutulainen .. Siitä tulee lyhenteet s.seutulainen.. Niinkuin me olemme huomanneet hänen käytävän..
  3. Aivan !!
  4. Kuules poroporvari ! Ei kaikki istuu norsuntornissa ja mässäilee rahojansa kanssa ja lyö rintaan.

On niitä sessukoita jotka eivät ole syntynyt kultalusikka suussa.

Mä ajattelen niitä ja mun veroista ja rahoista kyllä saa otta ja maksaa kouluruoan heille.

Minusta pitäisi olla itsenäisyyttä myös suosittu ja annettu kansalaisille jokaiselle että saa päättä mihin hänen verorahoja käytetään !!!

Tällainen lista mihin saa laita risti ja voi muuttaa myöskin vuosien varrella jos mieli muuttuu>>>

Kouluruokaan
    Koulukoneistoon.
    Tetteriin.
    Kulttuurin.
    Yliopistoon.
    Tiede.
    Sossuun.
    Ukrainaan
    Euhuun
    Natoon.
    Ulkomaan apuun.
    Amerikkaan.
    Venäjään .
    U-maihiin.
    Arkeoloogin
    Ufoihin.
    Presidenttille
    Linnanjuhlille.
    tiekunnossapito
    maanviljelyyn , että pysytään elossa kriisin aikana.
    Telakkat
    Muu teollisuus.
    Sanoinko jo luonto ?
    ilmastomuutos
    susipakojen suojelua
    luonnonsuojelu
    meri ja vesisuojelu

Jatka te rakkaat listan
    ja lisä mitä olen unohtanut. ?
    No siinä tuli heti mieleen kirkko.

Laita X mihin ei saa käyttä sinun verorahoja,

Tällainen verokysely tulis olla laissa määritetty jokaiselle kansalaisille..