Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
profiilit
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1064
Kommenttia
10896
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
NIIN JULISTAVAT MONET JUU ETTÄ Paha susi ei saa kahlita , vaan sillä pitää olla oma reviiri ja vapaus liikkua. Maailma rakastaa heitä jotka nimittää sen Jeesuksen vapaus. Eläinja syntisten oikeutta on in jopa uskovaisten sydämissä tuotu amerikoista..
09.12.2024 08:22
Ei VOI olla niin raakaa että julista vain tehkää parannusta joka merkitsee lihalle , Tee ilman Voima parannusta jos pystyt. Siis puuttuu , lääkee ja lääkäri ??
Siinä on minun ja näitten herrojen julistuksen eroa. Että minä julistan myös mistä löytyy Voiman. Täytyy osata Lääkärin luokse tehdä lähetteen. Muuten se on raaka toimia ja piiskamista ilman mahdollisuutta että syntiset tekevät parannusta.
Meillä on kaikkilla Syntienpoisottajan ja Vapauttajan annettu , joka on mahdollista löytyä..
Hopi hopi polville mitä nopempi ja pian , pian sitä parempi mahdollisuus syntisellä ON..
Toivottavasti huomaatte eron minun ja näitten Herrojen ja pastoreitten julistuksesta ja saarnamisen Suomessa..
09.12.2024 01:56
>> Sillä kaikki ovat syntiä tehneet << joo ihan varmasti Ovat tehneet. MUTTA MISSÄ LUKEE ETTÄ UUDESTISYNTYNYT JATKAA TEKEVÄN SYNTIÄ..
LÖYDÄN PYHÄSSÄ RAAMATUSSA ETTÄ UUDESTISYNTYNYT >>>>
SIIS KATO NYT TARKKA MITÄ SYNTYNYT TEKEVÄT JAVERTAA SUN EI UUDESTISYNTEITÄ LIHASSA OLEVAT PAHOJA ,, MITÄ HE TEKEVÄT. ??
>> 1. Joh. 3:9
Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt.
1. Joh. 5:18
Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha.
09.12.2024 01:02
Niin ?? Mutta miten sinä meinaat vain lapsikastettuna eikä koskaan uskoon tullut ja Uudestisyntynyt tulla niinkuin Olavi opettaa. Mistä sinä Valo meinaat saad joka tarjoa että paha riippu minussa kiinni ja teen vain sitä paha mitä minä en tahdo KOSKA MINULLA EI OLE VOIMA MUUTA TEHDÄ ????
09.12.2024 00:48
>> "Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni; sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin, mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.”
( Room. 7:21-24)<<
Höpö höpö ei ollut uudestisyntynyt niinkuin lutter yritti tehdä lapsikasten uskontulleita ja muut ,, jotka tuskin uskoon tulleita ei tiennyt mistään mitään uskosta.. Yritti tehdä lihasta Hengellinen ,, mutta kun se ei pyhiydy.. >>Tämän kirjoitti uudestisyntynyt Jeesuksessa Kristuksessa elävä Paavali.
Entinen Paavali, Saulus Tarsolainen, ei olisi ylläolevaa kirjoittanut.
Tämä pitäisi ymmärtää jokaisen uskovan ihmisen, Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa uudestisyntyneen. <<
"Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni; sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin, mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.”
( Room. 7:21-24)
Tämän kirjoitti ei uudestisyntynyt Jeesuksessa Kristuksessa kuollut synneissä Paavali.
Entinen Paavali, Saulus Tarsolainen, joka oli vielä myyty synninalaisuuteen , eikä ostettu vapaiksi Jeesuksen kalliilla sovintoveren synneistä..
Tämä pitäisi ymmärtää jokaisen uskovan ihmisen, Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa uudestisyntyneen. Mutta kun ei ole opettajia Pyhästä Hengestä vaan Lutterin matkijoita niin kuin saatanan seutulainen .. Siitä tulee lyhenteet s.seutulainen.. Niinkuin me olemme huomanneet hänen käytävän..
09.12.2024 00:43
Joo jos ymmärtää että tulis tulla muutos väärintekeminen tai synnintekeminen niinkuuin se on ja Jumalan Tahdon vastaista..
08.12.2024 10:34
Kyll saviseudun kirjoitus teki paha olo Hengessä. Hohtaa pimeyyttä.
08.12.2024 10:30
Nii ?? sinä haluat siis saatanan kanssa viemåån uskovat siihen tilaan , missä lihalliset pakanat ovat , että paha riippuu sinua kiinni ja saavat sinua hurmoksessa sitten vaihtaa Lutterin mukaan liberaalisessa armon himossa puolisoita niin paljon kun halauvat ja ryypäskellä kun ei voi mitään muuta niinkuin Paavali todisti tuossa että paha riippuu sinussa kiini ja vie mennen tullen etkä voi sille mitään .. vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai Tarkoitatko että uudestisyntynyt on myyty synninalaisuuteen ?
Mä kehoitan sua lopettamaan , opettamaan lihan evankeiia uskoville.
08.12.2024 10:26
Niin ennen oli vain miesvihajaat muodissa ja in . Mutta kun Marin tuli hallitukseen ja se naisryhma hallituksessa . Niin äkkiä piti keksiä että vihaminen on väärin ja siitä voi tulla jopa vankila. No se kseti muutama kuukautta kunnes naiset alkaoivat julkisesti kirjoittaa vihata Venäjä ja Putin. Marin kärjessa että nyt on sitten taas luvallista vihata miehiä ja muuta. Mutta ei nä naiset.
Mutta mä en viha Marin ja naiset. Olen vaan huolissaan heistä ja rakastan heitä..
08.12.2024 07:20
Varmasti ja varmasti. Vielä on varmasti laki Suomessa joka sano että valtio on velvollinen pitää huolta kansalaisista ???
08.12.2024 07:12
Syökää pelkä salattilehtiä , eikä monipuolista ja mene salille ottamaan 300 tangon päälle niin ambulanssi tulee hakemaan. Kyllä lyhyttukkaiset naiset toimistossa voi elää ja nostaa johtajan kuniä ja hamen helman, pelkällä kasvilla puoldiettillä. Mutta ei ne ilman protskuja salille mitään tekemistä ole.
Sanotko että siellä ne fitnes naiset vain salattilehtillä porsjuttevat salissa??
08.12.2024 07:09
HÖPÖ ,, SE EI OLE PYHÄ RAAMATTULLISTA PARANNUSTA.
Parannusta ei tarvi Ostettu vapaiksi Jeesuksen kallilla verllä enää . Koska Hänessä ei ole synti enää .. Se on jäänyt kuolemaan ja uskova on Kristuksessa. Kuka ,, ketkä oikein opettaa teitä ????
08.12.2024 07:01
Itsetuomisessa on se hyvä puoli ,, että jos se on oikea niin se vie Puhdistukseen , tai siihen että OI MINÄ KURJA SYNTINEN ,, TARVITSE SINUA >> SYNTIENPOISOTTAJAN , TAI VAPAUTTAJAN TÄHÄN KUOLEMAN JOKA EI OLE ELÄMÄ.>>> HERRA PYYDÄN >>> UUDESTISYNNYTTÄ MINUA..
08.12.2024 06:58
Kerro oi keerro milloin sinussa ilmeni tämä voima, joka tulee pysyän mielenmuutoksest. Milloin tä ilmiö tuli sinuun? Hmm ? Ettei vaan meni nyt överix sinun tarjoaminen kaikki kunnossa ,, älä välitä mistään , elä suruttomuudessa ,, ei muuta tarvitset..
Kerro lisä tuosta sussa >> uutena luomuksena, Jumalan lapsena. <<
Tämä valtava muutos elää synnittömänä eikä tarvi eikä voi tehdä syntiä..
08.12.2024 06:51
Miten he Hengessä ja sellainen jolle sanotaan TE PARANNUS VOI HENGESSÄ VAELTAA.
se on ,, te se itse usko taas. Tai te itselles elämä liha sussa..
Mutta mutta >> Uskova, joka vaeltaa ja elää Pyhässä Hengessä, Hengen täyteydessä, ei voi tehdä syntiä. Se on hänelle mahdottomuus. << Kirjoitit
Siis Paavali ei tällaista mahdollisuus ollut > Vaeltaa Hengessä vielä Room 7 ,, jossa eli lihassa myyty synnin alaisuuteen.
08.12.2024 06:41
Hienoa !! Kerro meille mistä löysit voiman , tehdä parannusta joka myö siten Paavali löysi. Kerro mistä löysit synnitön ja Täydellinen elämä joka mainostat että sinulla nyt on ollut jo 30v.
07.12.2024 06:37
Nyt otan kanta naisten pehmeä kuoleman tuottamusta Suomen kansalle. En ole rasisti mutta kumminkin . On mennyt överiksi . Shiliä suomalisille ruokakauppassa ja muut tuliset ja oudot ulkomaalaismakuiset ruoat. Ei meinaa loytyä enää tavallinen mummonmuusia ja nakkikaste enää , vaan sinnekin sotketaan oudot mausteet. puhumatta sitten kouluruokiin.
Naisten tuoma pehmeä linja ovat tehneet mustaat ja ruskeat perseet luvallista pride kirkkoissa . Muita kirkkoja ei nykyään löydy. Niin että homous ja lesboelämä on täysin sallittu heidän pride kirkkoissa ja politiikkassa heidän pehmeä linja on tuonnut Suomeen vaikka mitkä lievityksiä rikoisille ja pehmeä linja kaikkille rikoksille ja huumemaffiaan kun eihän niille ruskeilla alaikäisille nappisilmille saa tehdä tai koskea millään tavalla. Saahan he silloin psyykisiä ongelmia tietysti. Siis lisä ulkomaan jengiä riehumaan Hesaan ja Turkuun, johon ja jolle poliisi ei mahda mitään niinkuin on Ruotsissa.
väärydestä ei saa puhua voi joutua vankilaan , >> viha puhe on keksitty vuosia sitten nainen ,, mutta kun huomasivat , että naiset ja Mari puhui vihaisesti Putin vastaan ja sai hänet raivoamaan Suomi kohtaan , niin se vihapuhe syytös hiljeni...
Olkaa siunatut kaikkite rakkaat naiset ja muut !!!
07.12.2024 06:33
Aivan !!
07.12.2024 06:12
Kuules poroporvari ! Ei kaikki istuu norsuntornissa ja mässäilee rahojansa kanssa ja lyö rintaan.
On niitä sessukoita jotka eivät ole syntynyt kultalusikka suussa.
Mä ajattelen niitä ja mun veroista ja rahoista kyllä saa otta ja maksaa kouluruoan heille.
Minusta pitäisi olla itsenäisyyttä myös suosittu ja annettu kansalaisille jokaiselle että saa päättä mihin hänen verorahoja käytetään !!!
Tällainen lista mihin saa laita risti ja voi muuttaa myöskin vuosien varrella jos mieli muuttuu>>>
Kouluruokaan
Koulukoneistoon.
Tetteriin.
Kulttuurin.
Yliopistoon.
Tiede.
Sossuun.
Ukrainaan
Euhuun
Natoon.
Ulkomaan apuun.
Amerikkaan.
Venäjään .
U-maihiin.
Arkeoloogin
Ufoihin.
Presidenttille
Linnanjuhlille.
tiekunnossapito
maanviljelyyn , että pysytään elossa kriisin aikana.
Telakkat
Muu teollisuus.
Sanoinko jo luonto ?
ilmastomuutos
susipakojen suojelua
luonnonsuojelu
meri ja vesisuojelu
Jatka te rakkaat listan
ja lisä mitä olen unohtanut. ?
No siinä tuli heti mieleen kirkko.
Laita X mihin ei saa käyttä sinun verorahoja,
Tällainen verokysely tulis olla laissa määritetty jokaiselle kansalaisille..
07.12.2024 06:10
No tähän se on mennyt , että suurin osa karismaattisista nukku tällainen toiveuni , että saavat elää kuin Katolaiset ja pitää lyhyitä tiliväliä , missä pyytävät joka toinen minutti samoista synneistä anteeksi ja näin hoitavat itse uskonelämä , (te se itse uskonnossa) Karta heitä)eikä sinne Herralla on heille mitään sanottava tai puututtava ja tässä kohdalla sanon kuin mun rakas vihamiehen ,, että voi voi . Ainoa hyvä mitä tuo syyttäjä osaa sanoa hyvä >> Voi !!!
07.12.2024 05:49
19 / 545