Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
profiilit
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tarkoittaa että Hän syntienpoisottaja . ottaa pois syntiä sun elämästä. Tapahtuu jos tunnustat että olet syntinen ja meinaat jatkaa loppuun saakka. No sitä sä sitten teet. ja muuta mahdollisuus sulla ei ole kun tehdä se syntiä mikä et tagdo tehdä ,, ennen kuin tulee todelliseksi uskon kautta että Jeesus on maksanut omalla Verellä sinut vapaiksi synnin vallasta.
Oliko tämä taas menestysteologia. Onko täss palstalla uskonnollisia uskovia uushenkisiä ,, jolle Ristintyö on menestysteologia ??
07.12.2024 01:42
No onko Jeesus ottanut Pois syntiä sun elämästä , kun kirjoitat tuolla tavalla?
07.12.2024 01:35
Mistä tule se ajatus , että lapsille täytyy kouluissa tyrkytä ruokia jotka on aivan teollisuusmaisia ja silleen tehtyjä , että kivikovat kanamunat ja perunat pompii lattia vasten , jos putoavat lattiaan. ? Ja että teollisuusruoka sitten saadaan senmakuisia , että muutamat ulkomaalaiset oppilaat tykkää niistä ja on niin kotoisat olot sitten , Onko se ulkomaalaiset keittiöissä jotka laittaava shiliä ja muita ihmeen mausteet vai naisarvoisista tullut tasaarvoista ruoka kaikkille sopivia , mitä heidän maissa käytetään. ?? Ja suomalaiset oppilaat sanovat ruuista yök ja kieltäytyvät syömään ja menevät hampurilaisten ja pizzojen perään , koulun jälkeen ostamaan. Ei ihme että kansa lihavoituu..
06.12.2024 06:40
Tässä satanistiuskova taas kirjoittaa päinvastoin mitä edustan . Niinhän ne tekee. Kun kirjoittan vastaan ,, niin monesti >> örisevä uuskarismaattisuus joka ja jotka pitkin lattiat makailee ja nykisevät kuin riivatut ja saavat niitä kikkejä ,, jotka saavat ja näytetään videoissa , missä juoksevat ja hyppivät yli saarnastuolia ja muita tuoleja ja huutaa ja örisevät >> huh.
Ja kohta satanistiuskova sano minulle , että ite olet uuskarismaattinen mennari.
Ja nyt kun mä sanon sille saatanan palvelijalle että noin ei saa tehdä ja elää synneissä ,, niin kohta hän pommittaa minua , että mukamas teen jotain väärin ja olen vuoskymmeniä varoittanut niistä ja synneistä .
Onhan hän naurettava ,, muuta ei voi sanoa siitä mielinvikaista puuhasta , joka on jo yli 20v puuhannut minua vastaan täällä ja siitä näemme , että Jumala on armollinen ja Rakas , kun antaa hänen jatkaa vuoskymmeniä..
Tapahtuko Hänen Tahtoa..
06.12.2024 06:17
Oletko Valo maailmalle , vai pimeys maailmalle sun syntiopissa ??
06.12.2024 06:00
Hieno että olet tullut synnitön , vanhurskas jolla on vanhurskauden hedelmät , eikä synnin hedelmät enää. Puhdistettu Pyhä ja ihana katseltava sun vaellus niinkuin Kristus vaelsi. Ja sinussa on se Valo että voit sanoa että olen kuin Kristus täss maailmanajassa samanlainen kuin Kristus.
Jos sanot että ja pysyt syntinen perisynnin tähden , et tarvi Ristinkuolema joka on vapaus synneistä . Et tarvi silloin Jeesusta ollenkaan ja Hän ei ole tullut sun takia. huh ja huh...
Aika paljon saat hävittää ja repiä sivuja Pyhä Raamatusta että saat sun Raamatusta sellainen sanoma ja silloin teet Jumala valehtelijoiksi. !!!! Ja totuus ei ole sinussa...
06.12.2024 05:57
Saathan sä olla kaksijakoinen skitsofreeninen. Mutta et sä uudessa olet vaikka saatanan henki niin opettaa.Minulle Pyhä Henki kertoo Että Uusi Ihminen ja Uskova elää Uudestisyntymisen jälkeen Pyhässä Hengessä. Voi voi sitä Lutter joka johdatti suakin kuoleman tielle , eikä elämän tielle Kristuksessa. Kristus joka ei ole eikäollut skitso sen näyttää jokaiselle joka halua saada totuus ja Totuuden Elämä..
06.12.2024 05:47
Osaan kylä lukea että olet viheliäinen lihassa kun sitä ei muuta silloin osa ennenkuin on Uudestisyntynyt ja on Kristuksessa.
Lue nyt kunnolla miten lihallinen uskova elää >>
Room. 7:14
Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen.
Jos haluat pysyä lihallinen loppuun asti , niin pysy vaan ja jatka moittimaan Paavalia ja minä valheessa. Etkö tiedä että lihassa elää niinkuin Adam ja Eva, valheessa??
06.12.2024 05:41
Tottakai liha >> Synti uinuu uskovan lihassa, pohjasakkaa joka tulee esille kun kiukuttelee ja väittelee, kun on rikka silmässä.
Kunnes Jeesus laittaa stopp ja hävittää sen kuoleman kautta. No sentakia tuli Jeesus ottamaan Pois sen ,niinkuin niin monesti on sanottu ja myös monen kerta pyydetty etsiä..
05.12.2024 17:40
Room seiskassa >> Paavali ei ollut ostettu vapaiksi synneistä siinä vaiheessa >>
Room. 7:14
Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen.
SIIS MITÄ SINULLE SANO >> 1 Piet. 1
18 tietäen, ettette ole millään katoavaisella, ette hopealla ettekä kullalla, lunastetut turhasta, isiltä peritystä vaelluksestanne,
19 vaan Kristuksen kalliilla verellä, niinkuin virheettömän ja tahrattoman karitsan,
20 hänen, joka tosin oli edeltätiedetty jo ennen maailman perustamista, mutta vasta viimeisinä aikoina on ilmoitettu teitä varten,
21 jotka hänen kauttansa uskotte Jumalaan, joka herätti hänet kuolleista ja antoi hänelle kirkkauden, niin että teidän uskonne on myös toivo Jumalaan.
22 Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä,
23 te, jotka olette uudestisyntyneet, ette katoavasta, vaan katoamattomasta siemenestä, Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta.
24 Sillä: "kaikki liha on kuin ruoho, ja kaikki sen kauneus kuin ruohon kukkanen; ruoho kuivuu, ja kukkanen varisee,
25 mutta Herran sana pysyy iankaikkisesti". Ja tämä on se sana, joka on teille ilosanomana julistettu.
05.12.2024 17:37
Mutta tulee olemaan Taivas joka on Puhdas. Meinatko sä saastaisella synnillä yrittää saastuttamaan sen josta Pyhä Raamattu kirjoittaa ??
Ilm. 21
27 Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.
05.12.2024 17:31
Niin ? Tulisko uskova jatkaa tekemään syntiä kun on uskoon tullut ?? Sekö on se Tie joka Jeesus ON.
05.12.2024 17:28
Mutta , mutta ? Miksi niin moni mainostaa sitten , että ne ovat syntisiä loppuun asti ??
05.12.2024 17:26
Eikö ollut hyvä aloitus ??
Vain jotkut harvat Sionissa puhuu syntiä vastaan !!
05.12.2024 02:02
Käytäydyt kuin satanisti uskova. Heillä on ulkouori kuin uskova ,, mutta sisällä ovat raatelevia susia niinkuin sinä. Oliko parempi ??
05.12.2024 02:00
Mitkä herjaukset? Olen vain totuus tuonut esiin niinkuin on Sionissa tänä päivänä niinkuin niin monet tuo esiin teistä..
05.12.2024 01:58
Aivan ! Minäkin tiedän noista hellareista yhtä ja toista . Ja en susittelen. Vaan mielummin istun Jeesuksen kanssa leirinulkopuolella sen pienen joukkon kanssa joka ja niitä jotka olivat liian hyvä maailmalle ?? Piiskuinen lauma tais Pyhä Raamattu meitä nimittää..
05.12.2024 01:55
Minu loppuminen , et tiedä yhtään mitään. Näen kyllä loppu lähestyvän , sun elämäsi , kun et suostu lopettaa hyökkäämiset , rakas vihollinen . Ja kun se loppu tulee , niin et tu tykkämään siitä. Niin suosittelen että teet parannusta ja jätät varottajat , jotka varoittaa susta ja synneistä rauhaan ..
05.12.2024 01:51
Mutta eikö se ole hihhulipalsta? Ei kait olen eksynyt maailmanpalstalle ,, vai oletko sinä erehtynyt Helluntai palstalle ???
03.12.2024 23:02
Oliko väärä todistusta sionin tilasta? Silloin Timo Lindroos ja moni muu ovat sun maalitauluna. Ei sulla tulee olemaan helppoa Tuomiolla..
Mutta me jatkamme Jumalan Hengessä varoittamaan sua ja Sion. Te parannusta julistaa Timo !!
03.12.2024 23:00
20 / 545