Vapaa kuvaus

Aloituksia

1064

Kommenttia

10895

1. No siinä se on että Jeesus on vain huulilla Vapahtaja , Koska ei Jeesus joka on Vain Vapahtaja huulilla oikea Vaputtaja sinun elämässä kun joudut lankeamaan. Ei siinä ole mikään vapaus että lankelet jatkuvasti.
    Ei se ole se Vapaus jonka Jeesus tarjoaa.
    Joh. 8:32

ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".

Joh. 8:33

He vastasivat hänelle: "Me olemme Aabrahamin jälkeläisiä emmekä ole koskaan olleet kenenkään orjia. Kuinka sinä sitten sanot: 'Te tulette vapaiksi'?"

Joh. 8:36

Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi.
  2. .
    Aivan !! Näin se on että , Monet kirjoittavat niinkuin vanhan liiton ja nykyään he jotka ovat saaneet valtava kosketuksen Pyhässä Hengessä olis täyttyneet Pyhällä Hengellä . Mutta voimakkammin heillä oli Vanhassa Liitossa kokemus Hengestä , kun putosivat niinkuin kuolleet maahan ja joku riisui vaateista ja riehui, Toinen tanssi pöydällä Hengessä ja välillä itki ettei Herra ottaisi pois Pyhä Henki , Moneenlaisia voimakokemuksia. Olivat ne sellaisissa hurmoksissa Hengessä että monet jää toiseksi näistä vatvojista ja ylistäjistä/opettajista jotka sanovat, että he ovat täyttyneet Pyhästä Hengestä ,, Tillåt mig att epäillä suuresti, kun Jeesus kumminkin sanoi viimeisiä juttujansa , että on hyvä että menen pois , että Pyhä Henki voi tulla .
    Ja senjälkeen kun Jeesus meni Pois Ristinkuoleman kautta ,. Silloin vasta oli mahdollista että joku Uudestisyntyy, samoin kun sen että täyttyy Pyhästä Hengestä..
    Jeesu kastaa itse Pyhässä Hengessä kuolemaan että astia voi tulla tyhjä lihasta , kuolemasta ja synneistä, että tilalle Voi tulla Pyhä Henki sen kasten kautta. Mutta epäilen , että näin kasten kautta on aniharvat uskovat on saanut kokea ja maista tämän syntyminen Hengessä ja Tulen kautta joka vain Jeesuksen kaste saa aikaan.. Anna minun Epäillä ja jatka sinä synneistä jos sua huvittaa ,, vaikka suuressa valearmossa jos huvittaa . Ei minua liikuttaa tän jälkeen kun olen sua varoittanut. On se vaan Lutterin liperaaliarmo ninn lipeäja kauhea että VOI !!!
    Epäilen uudestisyntymistä heissä >> koska uskovat on enemmän Percelen kaltaisia kun Kristuksen kaltaisia nykyään johtuen siitä kun ovat rakastuneet vääryyteen ja jäänyt yksin hoitamaan lihassa uskonnollisuuden eikä Herrassa Hengellisyyden Pyhä Hengen kautta..
  3. Oli näköjään liika , lihallisille uskoville jotka haluavat eroa ja naida nuorempia , ja jotkut uskovat ottavat rikkaan tilalle , kun saavat vain vanhan ulos.
    Joopa joo ,, oli tääkin nyt nähty , että tä oli liika syntisille lihasille uskoville..

Jumala on sanonut että Hän vihaa hylkäämistä ja että joka hylkää. Hänkin hylkää..

Vai että Sion saa hylkää puolisonsa noin vain. Hups hejja sanon minä..