Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
profiilit
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Paljon sanoja tuossa synninpuolustuksessa ja maailma ja syntiset rakastaa sinua..
23.11.2024 19:26
No siinä se on että Jeesus on vain huulilla Vapahtaja , Koska ei Jeesus joka on Vain Vapahtaja huulilla oikea Vaputtaja sinun elämässä kun joudut lankeamaan. Ei siinä ole mikään vapaus että lankelet jatkuvasti.
Ei se ole se Vapaus jonka Jeesus tarjoaa.
Joh. 8:32
ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".
Joh. 8:33
He vastasivat hänelle: "Me olemme Aabrahamin jälkeläisiä emmekä ole koskaan olleet kenenkään orjia. Kuinka sinä sitten sanot: 'Te tulette vapaiksi'?"
Joh. 8:36
Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi.
23.11.2024 08:08
On Rakas otettu !! Heti aamulla kaksi Ibusal . Yksi Paramax ja yksi Asperin verenohennuslääkkenänä . Suosittelen . Hii sanon sinulle edelleen..
23.11.2024 07:56
.
Aivan !! Näin se on että , Monet kirjoittavat niinkuin vanhan liiton ja nykyään he jotka ovat saaneet valtava kosketuksen Pyhässä Hengessä olis täyttyneet Pyhällä Hengellä . Mutta voimakkammin heillä oli Vanhassa Liitossa kokemus Hengestä , kun putosivat niinkuin kuolleet maahan ja joku riisui vaateista ja riehui, Toinen tanssi pöydällä Hengessä ja välillä itki ettei Herra ottaisi pois Pyhä Henki , Moneenlaisia voimakokemuksia. Olivat ne sellaisissa hurmoksissa Hengessä että monet jää toiseksi näistä vatvojista ja ylistäjistä/opettajista jotka sanovat, että he ovat täyttyneet Pyhästä Hengestä ,, Tillåt mig att epäillä suuresti, kun Jeesus kumminkin sanoi viimeisiä juttujansa , että on hyvä että menen pois , että Pyhä Henki voi tulla .
Ja senjälkeen kun Jeesus meni Pois Ristinkuoleman kautta ,. Silloin vasta oli mahdollista että joku Uudestisyntyy, samoin kun sen että täyttyy Pyhästä Hengestä..
Jeesu kastaa itse Pyhässä Hengessä kuolemaan että astia voi tulla tyhjä lihasta , kuolemasta ja synneistä, että tilalle Voi tulla Pyhä Henki sen kasten kautta. Mutta epäilen , että näin kasten kautta on aniharvat uskovat on saanut kokea ja maista tämän syntyminen Hengessä ja Tulen kautta joka vain Jeesuksen kaste saa aikaan.. Anna minun Epäillä ja jatka sinä synneistä jos sua huvittaa ,, vaikka suuressa valearmossa jos huvittaa . Ei minua liikuttaa tän jälkeen kun olen sua varoittanut. On se vaan Lutterin liperaaliarmo ninn lipeäja kauhea että VOI !!!
Epäilen uudestisyntymistä heissä >> koska uskovat on enemmän Percelen kaltaisia kun Kristuksen kaltaisia nykyään johtuen siitä kun ovat rakastuneet vääryyteen ja jäänyt yksin hoitamaan lihassa uskonnollisuuden eikä Herrassa Hengellisyyden Pyhä Hengen kautta..
22.11.2024 09:37
Ja Hihhuliu Jumalan hullu tahdon tulla. Eikö hi hi hihhuli sano sulle hiiiii ja nauraa sulle surkea . Voi sua reppana..
22.11.2024 05:27
Armo on siinä kun uskova tuossa tilassa joka on tehnyt syntiä ja ei voi jatkaa yllyttämään toisia reppanoita seuramaan heidän hylkkämisevankeliointi ja esimerkkiä
. Huh huh ..
22.11.2024 05:22
Tarkoitatko että siitä vaan mukaan hylkämään ja leikkimään , noitten perkelen kaltaisten syntisten kanssa ?
Vai varoittamaan ettei vedä Jumalan kauhea Viha päällensä ???
20.11.2024 09:59
Näytit että sä olet syntinen hölmöilijä ,, ainoa hölmöilijä täällä , joka viha kun et saa kaikki mukaan hylkämään puolisoa ja rakastamaan tuo nuorempi sexikäs aidan toisella puolella oleva.. Saatanan vapaus tahdot tarjota kaikkille , että jopa valitutkin eksyy , niinkuin Rodney Howard Brownekin ja tarjoaa synninhengen voima kaikkille jotka ottavat sen vastaan ja vielä pelottele , että jos et ota nyt vastaan , olet ikuisesti ulkopuolella. Siis hyvin ovela on saatana..
20.11.2024 09:56
Ja muistakaa nyt sitten että Pyhä Raamattus sano että minun ,, en tiedä sinusta ? Tulis rakastaa vihollinen ja sinua. Siinä minulla on rakastamista. Olis maailma erilainen kun kaikki rakastaisivat toisia . Ei tarvis varautumisoppaitta..
Mutta ateistit sano että se on inhottava , kun ei saa vihata , vihata uskovia ja jopa tappaa niitä jos mahdollista .
Mä rakastan heitä ,, siis nuo>> ateistiparat.
20.11.2024 09:47
Joskus Suomi teke jotain hyväkin , kun seuraavat Ruotsin mallia. Ovat ottaneet pahoissa mallia Ruotsista ennen >>homo ja lesbokulttuurista ja muut senkaltaista syntiä..
20.11.2024 09:33
Tiedämme perimätiedoista , että Jeesus syntyi Jouluna Israelissa , jolloin on kylmä ja pimeä ja silloin voi nähdä Betlehemintähtikin.taivaalla !!!!
Oletko vähän yksinkertainen kun et tajua edes sitä muun kanssa ??
Siis ,, nyt on hyvä aika jo alkaa juhlia Giga - Mega Syntymäpäiväsankari suurella jakovalla huudoilla HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA HALLELUUUJA Heerrallemme !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
20.11.2024 09:30
Mun varoitus sinulle ja muille synneistä näköjään osui ja upposi , kun noin hyokkäät aivan niinkuin saatana Raamatulla vastaan Raamatun sana ,, te parannus huoruudesta sion.
15.11.2024 06:19
Se on sen kaipuu ja toivo joka on Herran kaipuu ja Toivo. Hän ON sen Kaipuun ja Toivoon laittanut meidän sisimpään ja joka huutaa minun ja sinun kanssa, aina kun ollaan yksin ja voimme huuta täyttä kurkkua niinkuin Pyhä Raamattu on opettanut meille ja josta sanotaan huuda, niin Minä vastaan teille ja ei Jumala ole niinkuin meidän vastustajat ja ihmiset että pettäisi meidät...
Ps. 121:2
Apu minulle tulee Herralta, joka on tehnyt taivaan ja maan.
14.11.2024 08:51
No nyt olen ymmärtänyt että Ojares ja muut eronneet ja jotka ovat hylänneet puolisonsa hankkimalla uuden , saa elää haureudessa niinkuin huoraat suuressa armossa .
No tässä täytyy nyt sitten tässä armossa ryöstä jonkun että saa raha viinakauppaan ja hakea täys satsi viina.
Senjälkeen käydä huoratalossa ja pitää iloa niinkuin Ojareskin jolla on vapaus herrassa..
Joopa joo ja senjälkeen kotiin pieksimään vaimoa ja lapset ja kun poliisit tulevat hakemaan niin heillekin turpaan vaan. Ja sitten reissun jälkeen hakemaan uuden puolison kun vanha ei ymmärtänyt minua ja huorareissuni.
Hienoa että valaisit minulle tämän valheen,, että Jeesus valehteli kun sanoi ettei pientäkään lakia häviä .....
Mutta nyt kumminkin ajattelen että saatana on valtanut sinua ja sun pää , että levittelet synninvalheet meille.
Olisko jokuvähäuskoinen joka söis sun valheet ??
14.11.2024 08:41
Nyt näemme miten paljon on tarve että uskova muuttuu Pyhäksi ja Puhdas , senjälkeen kun uskon on saaneet Herralta. Siitä täss on kyse. Löytää Syntienpoistaja ja päästä Vapaiksi synnistä !!!!!!!!! Todella Vapaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Siis ,, Rukoillaan Oikea Herätys !!!!!!! Joka Tulee Pyhä Maahan niinkuin On Profeettat ovat profetoineet. Sen Voima joka on mukana Herätyksissä muuttaa uskovaiset Pyhiksi ja Kristuksen kaltaisia.
13.11.2024 18:56
Minulle Raamattu on Pyhä , mutta sulla taitaa olla sun pyhyys jalkojen välissä kuin hylkkämistekojen ammatilaiset >> luopiot ,, jotka luopuu puolisosta , siitä pyhyydestä mitä ovat luoneet jalkojen välissä , niinkuin tuo joka tappoi Johannes Kastajan . Tyyliin >> Sinulla ei ole lupa pitää veljesi vaimoa.
13.11.2024 18:38
Joku kirjoitti hyvin >> Sellainen seurakunta on sairas, joka palkkaa eronneen pastorin.
Sairastunut että voivat hylkää Pyhä Raamatun ja palkata palkkamurhaaja joka vie seurakuntalaiset helvettiin .. Saahan leipäpappikin palkka ja sitten synninpalkka. Joo ja seurakunta sairastuu vielä enemmän kun eronnut pastori ottaa ohjaimet käsiin. Joku sanoi voi voi minulle ?? Mutta mitä meidän tulis sanoa tälle , entinen seurakunnalle ??
Ehkä >> Yritä löytää voiman tehdä parannusta , koska lihassasi ei löydy muu , kun lihanhimo , joka vie hylkämään puoliosi. Halut sitä tai ei... >Kyse on sitten hyväksytkö sen kun Ojares , vai et. Ja moni muut !!
13.11.2024 11:08
Jumala Vaahtoo ja raivoa vihassaan sinua kohti , joka olet hylännyt Hänet sanomalla että on oikein hyljätä puolisosi. Joopa joo.
Siis olet naurettava sun puolustuksessa Jumala vastaan joka on Kirjoittanut myös syntisille Pyhä Raamattu joka monet syntiset hylkäävät ja ottavat tilalle sen raamattu, mistä löytyy torahampaat ja sarvia päässään ja sano . Onko Jumala todella niin sanonut.
Minut on erotettu ja hylätty. En ole ketään hylännyt ettäs tiedät tuomari. Ja jatkan varoittamaan sua... Synnin palkka on kuolema. Eikä , ei ihan tavallinen kuolema...
13.11.2024 10:53
Oli näköjään liika , lihallisille uskoville jotka haluavat eroa ja naida nuorempia , ja jotkut uskovat ottavat rikkaan tilalle , kun saavat vain vanhan ulos.
Joopa joo ,, oli tääkin nyt nähty , että tä oli liika syntisille lihasille uskoville..
Jumala on sanonut että Hän vihaa hylkäämistä ja että joka hylkää. Hänkin hylkää..
Vai että Sion saa hylkää puolisonsa noin vain. Hups hejja sanon minä..
12.11.2024 00:55
Saahan kait kysyä kun on nä eronneet Ojares ja Piipposet ja moni , moni , jotka seuraavat johtajien esimerkkiä???
09.11.2024 06:32
25 / 545