Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
profiilit
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sulta jäi tuosta listasta monen asia jotka ovat paljon tärkempiä , kuin tuo ja nuo ulkokullatut asiat jotka oli listassa. Toki oli muutamat . jotka jokainen uskova tulis huolehtia ettei ihan menee myrskyksi ja synnin puolelle.
Mutta sisäiset asiat ja muuttua Kristuksenkaltiseksi olis syytä ottaa oikein vakavasti. Sinusta rukoilisin paljon enemmän Kuin Paavali teki ja toivoa että Jeeus kastaa sinut Ristiinkuolemaan , niin että pelastut. Ole oikein siunattu rakas syntinen..
17.01.2024 17:16
>> Se on vaikea luopua internetin sadoista houkutuksista kertakaikkisesti. <<
Lihalle mahdotonta sanoi Jeesus ja sentakia sen on kuoltava
. Siis Jumalalle on kaikki mahdollista !!!!!
17.01.2024 08:26
Hienosti kikkailtu ja seli seli kanssa ,, muuttat Pyhä Sanoma ,, saatanan saasrtaiseksi sanomaksi saatananpalvojille. Saat varmaan ylistyshuutoja satanisteilta myös.
17.01.2024 08:23
Osaan lukea että Jumala Rakkkaudessa uhras itsesi meidän puolesta ettei me tarvimme uhrata itsemme vaan meitä armahdetaan Jeesuksen takia.Siitä käy Ristinkuoleman kautta jossa vuodatetaan Karitsaan,, siis Jeesuksen Veri kaikkien päälle jotka tahtovat ottaa vastaan ja jopa juoda Hänen Pyhä Veri ja muutta Hänen kaltaiseksi tässä ajassa !! Juokamme ja syökämme Jeesuksen liha.. Joka pääsiäislammas on valtava vertauskuva mitä kohta syömme Pääsisäisenä taas ja Juhlimme Karitsa teurastettuna Pelastukseksi meille jotka uskovat..
17.01.2024 08:19
Niin saatananpalvojat väittää ,, mutta älä usko heitä ja saatana..
17.01.2024 08:14
Niin saatananpalvojat julistavat juu !!
17.01.2024 08:11
Hienoa että niin selvästi näytät että olet täys sekopää joka haluat pysyä synnissä. Mene menoasi kohti helvettiin kirottuna kun olet , ja parannusta et halua tehdärakas vihollinen..
17.01.2024 08:11
Niin sinä julistat perceleestä nykyisin rakas vihollinen.
Siis ole Isistä perceleestä ja kyykäärmen sikiö.. !!
Joh. 8
Sinä olet >>
41 Te teette isänne tekoja." He sanoivat hänelle: "Me emme ole aviorikoksesta syntyneitä; meillä on yksi Isä, Jumala".
42 Jeesus sanoi heille: "Jos Jumala olisi teidän Isänne, niin te rakastaisitte minua, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.
43 Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
45 Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden.
46 Kuka teistä voi näyttää minut syypääksi syntiin? Jos minä totuutta puhun, miksi ette minua usko?
47 Joka on Jumalasta, se kuulee Jumalan sanat. Sentähden te ette kuule, koska ette ole Jumalasta."
17.01.2024 08:08
MINÄ SEURAAN PAAVALI RISTINKUOLEMAN KAUTTA TAIVAASEEN !!
OLETKO Sinä se joka lähti Petri Paavallista polleen että minä, minä otan selvä , ja menit ottamaan vastaan kirouksen hengen uuskarismaattisista kun selvitit ja nyt julistat Paavalista ja selvität Paavalin juttuja aivan kirottuna siin saatanan hengessä ?? Niin vaarallista on toimia omassa ylpeydessä ja voimissa . Siinä putoaa saatanan haavissa ja saa häneltä tehtävän kiroa Paavalia huh huh ja hui..
17.01.2024 08:02
Sinä kun vääristät Pyhä Raamatun textiä olet jo tullut kirotuksi ,, että tiedät. Varokaa seurata tämän ihmisen koska uskovaiseksi ei voi hänet sanoa tämän Paavalin ja Pyhä Raamatun vihollinen..
Ilm. 22
18 Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;
19 ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.
SIIS VOI VOI SITÄ IHMISTÄ !!
17.01.2024 07:50
Koska jatkuvasti saan kuulla ja lukea että me uskovaiset pysymme synnissä loppuun asti.
Vaikka kaikki tietää että synnin palkka on kuolema ja iankaikkinen tuomio helvetissä. Niin miten laitat suu jA sydän sitten tuomiopäivänä kun sulle synnissä luetaan ikuinen kuolema helvetissä.,
Siis jatkaan julistusta ,, te parannusta synnistä ettei sulle käy vielä huoommin kuin asiat nyt ovat..
Ja on jopa sellaista valheoppia julistettu täällä että se on mukamas vaarallista puhdistua ,, koska mukamas silloin ei tarvi Jeesusta enää.. huh huh teidän kansanne..
17.01.2024 07:46
oikotietä ??? Ei ole . Koska ainoa Tie Totuuden kautta Taivaaseen on Ristinkuoleman Tie jonka Paavali opetti !!!
17.01.2024 01:49
Kyllä olet nyt kertonut kenen jumala sä palvot ja saatana opettaa kyllä sua erinomaisesti..
17.01.2024 01:45
Lihallisen uskovan vaeltaminen joka tulis siirtyä Hengelliseen vaellukseen.
Osan lukea >>
1 Vai ettekö tiedä, veljet-minä puhun lain tunteville-että laki vallitsee ihmistä, niin kauan kuin hän elää?
2 Niinpä sitoo laki naidun vaimon hänen elossa olevaan mieheensä; mutta jos mies kuolee, on vaimo irti tästä miehen laista.
3 Sentähden hän saa avionrikkojan nimen, jos miehensä eläessä antautuu toiselle miehelle; mutta jos mies kuolee, on hän vapaa siitä laista, niin ettei hän ole avionrikkoja, jos menee toiselle miehelle.
4 Niin, veljeni, teidätkin on kuoletettu laista Kristuksen ruumiin kautta, tullaksenne toisen omiksi, hänen, joka on kuolleista herätetty, että me kantaisimme hedelmää Jumalalle.
5 Sillä kun olimme lihan vallassa, niin synnin himot, jotka laki herättää, vaikuttivat meidän jäsenissämme, niin että me kannoimme hedelmää kuolemalle,
6 mutta nyt me olemme irti laista ja kuolleet pois siitä, mikä meidät piti vankeina, niin että me palvelemme Jumalaa Hengen uudessa tilassa emmekä kirjaimen vanhassa.
7 Mitä siis sanomme? Onko laki syntiä? Pois se! Mutta syntiä en olisi tullut tuntemaan muuten kuin lain kautta; sillä en minä olisi tiennyt himosta, ellei laki olisi sanonut: "Älä himoitse".
8 Mutta kun synti otti käskysanasta aiheen, herätti se minussa kaikkinaisia himoja; sillä ilman lakia on synti kuollut.
9 Minä elin ennen ilman lakia; mutta kun käskysana tuli, niin synti virkosi,
10 ja minä kuolin. Niin kävi ilmi, että käskysana, joka oli oleva minulle elämäksi, olikin minulle kuolemaksi.
11 Sillä kun synti otti käskysanasta aiheen, petti se minut ja kuoletti minut käskysanan kautta.
12 Niin, laki on kuitenkin pyhä ja käskysana pyhä, vanhurskas ja hyvä.
13 Onko siis hyvä tullut minulle kuolemaksi? Pois se! Vaan synti, että se synniksi nähtäisiin, on hyvän kautta tuottanut minulle kuoleman, että synti tulisi ylenmäärin synnilliseksi käskysanan kautta.
14 Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen.
15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen.
16 Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä.
17 Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.
18 Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
20 Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
21 Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
22 sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
23 mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.
17.01.2024 01:43
Jumala sai meidå tuskomaan että se ON hyvä ja kaunis oppi !!!!!
Ei saatana joka sinua opettaa..
17.01.2024 01:40
Sitä ei savis tiedä . Juoksen hyvän juoksun ja olen jo pitkän yli puolivälin saavuttanut ? mutta kestänkö loppuun asti Paavalin lailla == hmm sanoi savis..
17.01.2024 01:36
Näin se Rakas on että me pelastutaan kun pääsemme eroon synneistä ja Kristuksessa ei ole syntiä eikä tule. Siis et pääsee Kristukseen jos olet syntinen .. Yksinkertainen asia salatuista asiasta..
17.01.2024 01:34
Näin valehdellaan juu ja levitetään propaganda , saadakseen maailma uskomaan , että kaikki on Juutalaisten vika .. Ja saadakseen Usa osasyyliseksi tietysti..
16.01.2024 09:02
Höpö höpö.. Eipäs kuuluu olla.. Eikä pelastuu sillä lailla mitä sinä selität...
Vaan Ristinkuoleman kautta pelastuu..
16.01.2024 07:43
No jos haluat pysyä skitsofreenisessa tilassa niin siitä vaan . Saatana iloitsee sinusta..
16.01.2024 07:40
37 / 545