Vapaa kuvaus

Aloituksia

1064

Kommenttia

10895

1. No+Hylkäsikö+??
  2. No+no+?+Hups+!!
  3. Noinko+paljon+sä+olet+sun+virheistä+ja+sun+kovuudesta+katunut+että+olet+jäänyt+kylmän+paikkana+jäänyt+istumaan+kun+vaimosi+otti+ja+lähti+sai+tarpeeksi+sinusta?+Ja+nyt+yrität+kaikki+muut+saada+saman+sotkuun+ja+vielä+et+hyväksyy+että+joku+ei+ole+syyllinen+vaan+lähtee+eteenpäin+kun+Jumala+parantaa+traumat+siitä+edellisestä+avioliitosta+joka+kesti+minulle+yli10+v+ennen+kuin+rukoilin+ja+otin+vastaan+uuden+mun+rinnalle+ja+tässä+sitten+kaatui+sen+sun+heti+syytös.+Mutta+kateellinen+olet+että+joku+muu+nautti+elämästä+ja+avioero+on+takana+ja+johon+Herra+käske+älä+katso+taakse+ettet+muuttuu+suolapatsaaksi+niin+kuin+olet+muuttunut.+Älä+ole+kateellinen+.+Pyydä+vaan+että+jumala+saa+sun+kovuus+ottaa+pois+sun+sydämestä+että+silmät+aukenee+ja+pääset+vapaaksi.+minä+rakastan+su+ja+tahdon+sun+parasta.+Täytyhän+s+olla+helvetti+istua+ja+mietti+entinen+ja+missä+hän+sitten+viettää+ja+kenen+kanssa+kymmeniä+vuotta.+Ei+ihme+jos+ei+kaappi+menee+sekaisin+!+Mutta+hyvä+paikka+laitoit+lue+ja+pyydä+viisautta+Herralta+>>++7+niille,+jotka+hyvässä+työssä+kestävinä+etsivät+kirkkautta+ja+kunniaa+ja+katoamattomuutta,+iankaikkisen+elämän,8+mutta+niiden+osaksi,+jotka+ovat+itsekkäitä+eivätkä+tottele+totuutta,+vaan+tottelevat+vääryyttä,+tulee+viha+ja+kiivastus.9+Tuska+ja+ahdistus+jokaisen+ihmisen+sielulle,+joka+pahaa+tekee,+juutalaisen+ensin,+sitten+myös+kreikkalaisen;10+mutta+kirkkaus+ja+kunnia+ja+rauha+jokaiselle,+joka+tekee+sitä,+mikä+hyvä+on,+juutalaiselle+ensin,+sitten+myös+kreikkalaiselle!11+Sillä+Jumala+ei+katso+henkilöön.