Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuli+monta+oikeita+vastauksia+!!
26.10.2018 18:27
No+Hylkäsikö+??
26.10.2018 00:53
No+no+?+Hups+!!
26.10.2018 00:52
1:10+Pyrkikää+sentähden,+veljet,+sitä+enemmän+tekemään+kutsumisenne+ja+valitsemisenne+lujaksi;+sillä+jos+sen+teette,+ette+koskaan+lankea;+Onko+sinun+kutsumus+Pikku+joulujuhla+?+Ja+sielläkö+sitten+et+lankea+??
26.10.2018 00:51
Noinko+paljon+sä+olet+sun+virheistä+ja+sun+kovuudesta+katunut+että+olet+jäänyt+kylmän+paikkana+jäänyt+istumaan+kun+vaimosi+otti+ja+lähti+sai+tarpeeksi+sinusta?+Ja+nyt+yrität+kaikki+muut+saada+saman+sotkuun+ja+vielä+et+hyväksyy+että+joku+ei+ole+syyllinen+vaan+lähtee+eteenpäin+kun+Jumala+parantaa+traumat+siitä+edellisestä+avioliitosta+joka+kesti+minulle+yli10+v+ennen+kuin+rukoilin+ja+otin+vastaan+uuden+mun+rinnalle+ja+tässä+sitten+kaatui+sen+sun+heti+syytös.+Mutta+kateellinen+olet+että+joku+muu+nautti+elämästä+ja+avioero+on+takana+ja+johon+Herra+käske+älä+katso+taakse+ettet+muuttuu+suolapatsaaksi+niin+kuin+olet+muuttunut.+Älä+ole+kateellinen+.+Pyydä+vaan+että+jumala+saa+sun+kovuus+ottaa+pois+sun+sydämestä+että+silmät+aukenee+ja+pääset+vapaaksi.+minä+rakastan+su+ja+tahdon+sun+parasta.+Täytyhän+s+olla+helvetti+istua+ja+mietti+entinen+ja+missä+hän+sitten+viettää+ja+kenen+kanssa+kymmeniä+vuotta.+Ei+ihme+jos+ei+kaappi+menee+sekaisin+!+Mutta+hyvä+paikka+laitoit+lue+ja+pyydä+viisautta+Herralta+>>++7+niille,+jotka+hyvässä+työssä+kestävinä+etsivät+kirkkautta+ja+kunniaa+ja+katoamattomuutta,+iankaikkisen+elämän,
8+mutta+niiden+osaksi,+jotka+ovat+itsekkäitä+eivätkä+tottele+totuutta,+vaan+tottelevat+vääryyttä,+tulee+viha+ja+kiivastus.
9+Tuska+ja+ahdistus+jokaisen+ihmisen+sielulle,+joka+pahaa+tekee,+juutalaisen+ensin,+sitten+myös+kreikkalaisen;
10+mutta+kirkkaus+ja+kunnia+ja+rauha+jokaiselle,+joka+tekee+sitä,+mikä+hyvä+on,+juutalaiselle+ensin,+sitten+myös+kreikkalaiselle!
11+Sillä+Jumala+ei+katso+henkilöön.
26.10.2018 00:46
Jäikö+Jeesus+työtön+teidän+poppossa++?+Tai+lahkossa+?+Hän+sanoi+että+Hän+on+tullut+ottamaan+synnin+pois+sinulta.
26.10.2018 00:27
No+arvasin+että+sinua+joudun+opettamaan+että+et+näe++pelissä+sitä+liha+mistä+Pyhä+Raamattu+puhuu.+mutta+mitä+sitä+voi+muuta+odottaa,++jos+olet+Paavolan+opetuslapsi.
26.10.2018 00:22
Pitäisikö+uususkonnonfemakkopappi+johtaa+kirkko+kohti+tuhoa??+Pehmolinjassa+tuo+synninsuvaitseva+linjan+muka+jossa+likainen+armopeite+hoitaa+synti+?
25.10.2018 11:03
No+hylkäsikö+Hän+omat+ja+oma+porukka+erämaassa+?
25.10.2018 10:59
Jaa+että+avioero+on+normaalia+?+Ei+Pyhän+Raamatun+kautta+ja+avulla.+Mutta+ehkä+sun+maailmassa+joka+olet+oppinut+rasvasarjoista+telkkarista+.+Opetusohjelmista+miten+pettää+puoliso.??
25.10.2018 10:57
Hyvin+sanoit+jos,,+kun+et+tiennyt+eikä+tiedä+mun+elämästä+mitään+!!+Älä+vedä+minua+sun+omaan+avioliiton+sotkuun+jossa+kovuudesta+jouduit+siihen+tilaan.+Aina+joka+ottaa+ero+ottaa+sen+kovuudesta+kun+ei+voi+ottaa+vastaan+ja+armahtaa+ja+antaa+anteeksi.+Mutta+jos+olen+jotain+väärin+tehnyt+omissa+avioliitoissa+niin+seison+tuomiossa+Herran+edessä+!+Uskonnoton+X+vaimo+ainakin+sai+mitä+hän+halusi+ja+on+nyt+onnellisessa+avoliitossa+neljännen+kanssa+.++Ensimmäiseen+joka+hän+jo+otti+ja+oli+ennen+avioero+meidän+kodissa+ryyppäämässä+joi+sitten+pois+koti+ja+työpaikan.+Aina+kovuudesta+otetaan+ero+ja+hyljätään+toista.+!!+Myös+syrjähypyt+.+Et+kai+sinä+syrjähyppyjä+olet+harrastanut+omassa+avioliitossa+kun+noin+kiiihdyt??
25.10.2018 10:53
Anteeksi+huonosta+suomee+ja+kirjoitusvirheistä+joka+nyt+tulee+pljon.,.+Rantahurri+ei+ole+oikein+vedossa+näin+heti+aamuisin.
25.10.2018 08:05
Herneet+vetävät+nenään+kun+ei+saavat+jatkaa+synnistä+ja+täytyis+tulla+ulos+kaapista+ja+tunnustaa+julkisesti+syntinsä+niin+kuin+Jumala+näyttää+Pyhässä+Raamatussa+ja+siinä+ei+sitten+auttaa+haukkua+savis+vaan+tee+Parannusta+ja+Usko+mitä+Jeesus+sanoi+ja+opetti+!!
25.10.2018 08:02
Näinkö+vähän+sitä+tiedetään+omasta+minä+minä+ja+vielä+ylpeä+ja+kunniahimoisesta+lihallinen+minä
+joka+välillä+on+narsistinen+jopa+ja+joka+törmää+usein+tällä+suomi.+24..
25.10.2018 07:44
Noinko+sinun+elämäsi+on+käynyt+?+Että+sä+olet+hakannut+muijasi+ja+sitten+täällä+haluat+tuomita+kaikki+muut+samaan+kohtaloon+!+hiiiiii+olet+naurettavan+surku+hupaisa.+Ja+se+on+ihan+oikein+että+tuollainen+mies+joka+lyö+lyöty+on+parasta+pysyä+naimattomana+ettei+jatkaa+seuravan+kanssa.
24.10.2018 05:38
Mutta+syntisenä+olette+kaukana+siitä+mitä+teidän+tulis+tulla+tässä+maailmanajassa+,,,,,
+ja+silloin+kun+sanotte+että+olette+synnin+vanhurskautettuna+niin+minä+nauran+>>>>+hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
24.10.2018 05:31
Joh.+10:34+
Jeesus+vastasi+heille:+"Eikö+teidän+laissanne+ole+kirjoitettuna:+'Minä+sanoin:+te+olette+jumalia'?
24.10.2018 05:28
Neulan+silmän+Läpi+tulis+päästä+!!
>>+No+nyt+pojat+on+niin+että+ahtaan+portin+elikkä+Ristiinkuoleman+läpi+tulis+päästä+se+on+se+Pyhän+Hengen+Kaste+ja+sen+kautta+aunoastaan+,,+silloin+me+vasta+UUdestisynnymme+niinkuin+Room+6+meille+selvästi+sen+näyttää+kun+me+kuolemme+Kristuksessa+ja+saame+ihan+Uudessa+luomuksessa+nousta+ja+alkaa+elää+Kristuksessa+ja+tätä+saamme+kokea+vain+jos+me+Uskomme+tämän.+Sillä+Uskolla+joka+on+Pojan+Uskoa+joka+on+meille+annetaan.+Niin+että+Kyllä+Herra+sen+tekee+jos+me+antaudumme+kuolemaan+tässä+ajassa.+Sen+jälkeen+on+UUtena+ihmisenä+Kristuksen+kaltaisena+Kristuksen+tuoksuna+helppo+antaa+valoa+maailmalle+ja+mahdollisuus+tehdä+asiat+ihan+eri+lailla+kuin+ennen.+Jopa+Rakastaa+vihollinen+joka+on+sama+kun+rakasta+lähimmäinen+ja+on+sama+kuin+Pyhiittäytyminen+joka+ollaan+sitten+saanut+alkaa+tehdä..Ja+se+on+Lain+Täyttäminen+josta+saamme+Elää+.+jolloun+oudatamme+koko+Mooseksen+laki+ja+niin+se+on+täytetty.+Ktistuksessa+joka+on+Lain+loppu+sitten.+Joka+on+yksi+Kriteeri+että+pelastumme+Ja+UUtena+ihminen+sitten+on+mahdollisuus+Rakastaa+itseä+niinkuin+pitäisi+Rakastaa+lähimmäinen+sano+Sana+!!
24.10.2018 05:26
Jaa+että+sinun+jumala+on+niin+heikko+ettei+voi+tehdä+sinua+synnitön+?
23.10.2018 23:20
Jaa+?+Mitä+sä+olet+olevinaan+että+tuomitset+minua`?+Oletko+
+ylpeä+ja+kova+?
23.10.2018 23:17
505 / 545