Vapaa kuvaus

Aloituksia

1064

Kommenttia

10895

1. Kun+Rakastaa+Lähimmäinen+joka+voi+olla+sun+vihollinen+tai+naapuri+ja+auttaa+hänet+niin+noudatat+ja+täytät+koko+Mooseksen+Laki+opettaa+Pyhä+Raamattu+!!
  2. Ja+lisä+tuomioita+rapsutti+laki-poliisilta++kun+kirjoitin+tuo,,,+niin+sdf+Tuomitsi+miten+mones+kerran+mua+???.++>>>+Savis+24.9.2018+19:17No+milloin+alatte+täyttämään+koko+Lakia+Rakastamalla+Jumala+joka+käskee+teidät+Rakastaa+Lähimmäinen+??+Että+saatte+elää??+KommentoiIlmiannaJaaJa+tuomio+tuli+>>>>18+VASTAUSTA:sdd+24.9.2018+19:25Me+ei+narahdeta+sinun+valeeseesi,+jossa+yrität+eksyttää+meidät+hylkäämään+lähes+kaikki+lain+käskyt.+Sinulle+tulee+tuomio+tällaisista+puheista.Mt+5:19+Sitä,+joka+jättää+laista+pois+yhdenkin+käskyn,+vaikkapa+kaikkein+vähäisimmän,+ja+siten+opettaa,+kutsutaan+taivasten+valtakunnassa+vähäisimmäksi.+Mutta+sitä,+joka+noudattaa+lakia+ja+niin+opettaa,+kutsutaan+taivasten+valtakunnassa+suureksi.+20+Minä+sanon+teille:+ellette+te+noudata+Jumalan+tahtoa+paljon+paremmin+kuin+lainopettajat+ja+fariseukset,+te+ette+pääse+taivasten+valtakuntaan.+<<<Tiedätkö+mix+olet+niin+naurettava+sdd+??+Kun+kirjoitat+että+käsken+teidät+hylkäämään+Lain+Käskyt+??+Koska+en+ole+ikinä+käskenyt+teidät+hylkäämään+mitään+Laista.+Päin+vastoin+käsken+teidän+pitämään+sitäkin+mitä+olette+seli+selin+kautta+kertoneet+ettei+sitä+enää+tarvi+täyttä+jollain+ihmeen+puolustuspuheen+kautta+joka+on+itsekeksitty+itsetuhon+kautta.+päinvastoin+siis.+Näyttä+missä+mä+olen+kehottaneet+teidät+hylkäämään+lakia.+Siis+hopi+hopi+auttamaan+Lähimmäinen+ja+rakastamaan+niitä+että+saisitte+noudatettu+koko+Laki+niin+kuin+Jeesus+opettaa+!!!!
  3. Kyllä+tosi+kummallista+heidän+harhaoppi+jolla+he+yrittävät+saada+minut+Lain+alle+vaikka+olen+noudattanut+koko+Mooseksen+yhdellä+Käskysanalla+koska+Rakastan+niin+paljon+Jumala+että+Haluan+Tehdä+ja+totella+käskyt+tuon+yhden+jossa+on+Kaikki+käskyt+Rakastamalla+Lähimmäinen.+Se+on+täytetty+Huusi+Jeesus+Ristillä+ja+siihen+yhdyn+!!
  4. Upsis