Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos+Jumala+sinusta+Yakov+!!!+Olet+ihan+varmasti+ollut+vaikuttamassa+Esa+Heiskasen+elämässä+niin+kuin+moni+muiden+elämässä+!!+Mutta+moni+on+varmasti+myös+vaikuttanut+Esa+Heiskasen+elämässä+että+hän+on+päässyt+irti+Branhamilaisesta+ja+sen+kavala+henkioppaan+.+Hirveä+Lahko+joka+alistaa+ihmisiä+ja+henkisesti+heitä+painostaa+sen+hengen+avulla+noudattaa+heidän+oppi+jopa+uhkaamalla+heidät+mielisairaudella+ja+moni+muut+helvettiin+joutumisen+uhkauksilla+jos+ei+tottelee+ja+usko+heitä..
01.10.2018 07:32
Kun+Rakastaa+Lähimmäinen+joka+voi+olla+sun+vihollinen+tai+naapuri+ja+auttaa+hänet+niin+noudatat+ja+täytät+koko+Mooseksen+Laki+opettaa+Pyhä+Raamattu+!!
30.09.2018 23:33
Sitä+juuri+ekumeeninen+henkivalta++tekee+parhaillaan+ja+eksyttää+uskovia..
30.09.2018 23:29
Ei+Pyhässä+Raamatussa+ole+mitään+ristiriita+e+i!!+me+noudetaan+koko+Laki+täyttämällä+sen+rakastamalla+vihollinen+eikä+kivittää+sen+!!
26.09.2018 13:17
Joku+sdf+toraisti+kirjoitti+näin+--->+sdf+
26.9.2018+6:59
Aivan+oikein.+Jeesuksen+käskyt+ovat+Uuden+testamentin+puolella.+Tässä+on+muutama+Jeesuksen+käsky:
Mt+23:+2+"Mooseksen+istuin+on+nyt+lainopettajien+ja+fariseusten+hallussa.+3+Tehkää+siis+niin+kuin+he+sanovat+ja+noudattakaa+heidän+opetustaan.+Älkää+kuitenkaan+ottako+oppia+heidän+teoistaan,+sillä+he+puhuvat+yhtä+ja+tekevät+toista.+
Mk+1:+44+"Katso,+ettet+puhu+tästä+kenellekään+mitään.+Mene+vain+näyttämään+itsesi+papille+ja+anna+puhdistumisestasi+se+uhri,+jonka+Mooses+on+määrännyt,+todisteeksi+heille."+
Mt+5:19+Sitä,+joka+jättää+laista+pois+yhdenkin+käskyn,+vaikkapa+kaikkein+vähäisimmän,+ja+siten+opettaa,+kutsutaan+taivasten+valtakunnassa+vähäisimmäksi.+Mutta+sitä,+joka+noudattaa+lakia+ja+niin+opettaa,+kutsutaan+taivasten+valtakunnassa+suureksi.+<<<
ELIKKÄ+Mooseksen+istuin+on+sdf-n+hallussa+,+ja+teemme+kuin+Mooses+on+käskenyt+ja+laki+vaati+eikä+niin+kuin+sdf+tekee+koska+hän+ei+pidä+koko+Laki+että+saisi+laista+Elää.+Mutta+me+pidämme+ja+teemme+kuin+Jeesus+vaati+että+täytämme+koko+Laki+ja+käsky+on+että+rakasta+Lähimmäinen+niin+Rakastat+Jumala+yli+kaiken+ja+noudatat+koko+Lakia..
26.09.2018 12:37
Ja+lisä+tuomioita+rapsutti+laki-poliisilta++kun+kirjoitin+tuo,,,+niin+sdf+Tuomitsi+miten+mones+kerran+mua+???.++>>>+Savis+
24.9.2018+19:17
No+milloin+alatte+täyttämään+koko+Lakia+Rakastamalla+Jumala+joka+käskee+teidät+Rakastaa+Lähimmäinen+??+Että+saatte+elää??+
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ja+tuomio+tuli+>>>>
18+VASTAUSTA:
sdd+
24.9.2018+19:25
Me+ei+narahdeta+sinun+valeeseesi,+jossa+yrität+eksyttää+meidät+hylkäämään+lähes+kaikki+lain+käskyt.+Sinulle+tulee+tuomio+tällaisista+puheista.
Mt+5:19+Sitä,+joka+jättää+laista+pois+yhdenkin+käskyn,+vaikkapa+kaikkein+vähäisimmän,+ja+siten+opettaa,+kutsutaan+taivasten+valtakunnassa+vähäisimmäksi.+Mutta+sitä,+joka+noudattaa+lakia+ja+niin+opettaa,+kutsutaan+taivasten+valtakunnassa+suureksi.+20+Minä+sanon+teille:+ellette+te+noudata+Jumalan+tahtoa+paljon+paremmin+kuin+lainopettajat+ja+fariseukset,+te+ette+pääse+taivasten+valtakuntaan.+<<<
Tiedätkö+mix+olet+niin+naurettava+sdd+??+Kun+kirjoitat+että+käsken+teidät+hylkäämään+Lain+Käskyt+??+Koska+en+ole+ikinä+käskenyt+teidät+hylkäämään+mitään+Laista.+Päin+vastoin+käsken+teidän+pitämään+sitäkin+mitä+olette+seli+selin+kautta+kertoneet+ettei+sitä+enää+tarvi+täyttä+jollain+ihmeen+puolustuspuheen+kautta+joka+on+itsekeksitty+itsetuhon+kautta.+päinvastoin+siis.+Näyttä+missä+mä+olen+kehottaneet+teidät+hylkäämään+lakia.+
Siis+hopi+hopi+auttamaan+Lähimmäinen+ja+rakastamaan+niitä+että+saisitte+noudatettu+koko+Laki+niin+kuin+Jeesus+opettaa+!!!!
26.09.2018 00:55
Niin+unohdin+kirjoittaa+että+kun+minua+estettiin+niin+siirettiin+apina+sivuille,,
+niin+kuin+toora+ketjuissa+ennenkin+on+minua+estetty+.++Apina+joss+lukee+paranamme+palvelin+mutta+sitten+voin+kumminkin+heti+sen+jälkeen+kirjoittaa+palstalla+muissa+ketjuissa.+Toraisti+mafiosa+toiminta+näköjään+rullaa+kunnes+tulee+loppu..
25.09.2018 06:10
Aivan+niin+kuin+Lasku+on+tulossa+!!+Julistaa+aivonrikkomisesta+!!
24.09.2018 19:20
No+milloin+alatte+täyttämään+koko+Lakia+Rakastamalla+Jumala+joka+käskee+teidät+Rakastaa+Lähimmäinen+??+Että+saatte+elää??
24.09.2018 19:17
Minkälainen+vanhurskautettu+sinä+olet+?+Sellainen+syntinenkö+?+Höpö,+höpö+,,+Syntinen+ei+ole+oikeamielinen+koskaan+koska+syntinen+tarkoittaa+vääryydentekijä+ja+väärämielinen+syntinen+ei+koskaan+voi+olla+oikeamielinen=vanhurskas..
24.09.2018 17:11
Ups+upsis+mikä+tietoisuus+!!
24.09.2018 13:51
Haluan+olla+niin+naivi+että+seuraan+Pyhä+Raamattu+joka+sano+että+kun+minä+rakastan+lähimmäinen+täytän+koko+Laki+joka+olen+todistanut+Pyhästä+Raamatusta+niin+monta+kerta..++Gal.+6:2+
Kantakaa+toistenne+kuormia,+ja+niin+te+täytätte+Kristuksen+lain.+
Jaak.+2:8+
Vaan+jos+täytätte+kuninkaallisen+lain+Raamatun+mukaan:+"Rakasta+lähimmäistäsi+niin+kuin+itseäsi",+niin+te+hyvin+teette;+
Kristuksen+Laki+sano+sinulle+Rakasta+Lähimmäinen+niin+täytät+koko+Mooseksen+Lakia+!!+Kait+sä+haluat+niiiiin+paljon+Rakasta+Jumala+että+tottelet+Hänet+??
24.09.2018 11:40
Aivan+kirouksen+alaisia+ja+sen+takia+toi+Jeesus+mahdollisuus+meille+Täyttämällä+Laki+niin+että+me+pidämme+ja+noudatan+Lakia+yhden+käskysanan+kautta+..+Rakasta+sinäkin+lähimmäinen+äläkä+kivittää+hänet+niin+kuin+laki+vaati+koska+hän+ei+voi+pitää+sen+eikä+voi+uhrata+koska+hän+ei+kuuluu+pappissuvulle..
24.09.2018 11:10
Eenokki+toi+esiin+Helluntailaisille+tärkeän+asian.+Heluntailaiset+jotka+luulevat+että+Uskon+saaminen+sisältää+kaikki+.+Samalla+viisin+kun+kirkkolaiset+usko+että+kaikki+on+kunnossa+senjälkeen+kun+vauva+on+kastettu+ja+Taivas+on+auki+,+Huh+sentään>>+Helluntailaisille+tä++usko+on+samassa+tasossa+!
24.09.2018 11:04
Niin+minunkin+mielestä+on+Tooralaiset+sotajalalla+Pyhä+Jumala+vastaan+joka+on+lakannut+uhraamiset+yhden+Uhrin+kautta+.+Uhraamiset+joka+ei+te+hyvä+kenellekään+enää+ja+oli+vain+Pyhä+papiston+tehtävä.+Milloinko+on+Kristitty+net+&+toraisti+kumpanit.+Jaa+että+uhratte+sapatti+Jumalalle+joka+viikko+uhraamalla+sappatti+juomauhri+ja+syömäuhri+ja+laulatte+nuo+rituaalilaulut+ja+sytytte+kynttilät+ja+tanssitte+sapatti+tanssit+aivan+henkivaltojen+hurmiossa.+joopa+joo+sanon+minä+ja+sitten+okkultismia+rukouksia+päälle+ja+avot++.+Perkelellä+on+hauska+teidän+kustannuksella+ja+Jumala+itkee..
24.09.2018 09:30
Ja+toraistit+tappoivat+Jeesuksen+koska+eivät+kestäneet+kun+hän+teki+Lain+pitäminen+tyhjäksi.+46+Mutta+muutamat+heistä+menivät+fariseusten+luo+ja+puhuivat+heille,+mitä+Jeesus+oli+tehnyt.
47+Niin+ylipapit+ja+fariseukset+kokosivat+neuvoston+ja+sanoivat:+"Mitä+me+teemme,+sillä+tuo+mies+tekee+paljon+tunnustekoja?
48+Jos+annamme+hänen+näin+olla,+niin+kaikki+uskovat+häneen,+ja+roomalaiset+tulevat+ja+ottavat+meiltä+sekä+maan+että+kansan."
49+Mutta+eräs+heistä,+Kaifas,+joka+sinä+vuonna+oli+ylimmäinen+pappi,+sanoi+heille:+"Te+ette+tiedä+mitään
50+ettekä+ajattele,+että+teille+on+parempi,+että+yksi+ihminen+kuolee+kansan+edestä,+kuin+että+koko+kansa+hukkuu".
51+Mutta+sitä+hän+ei+sanonut+itsestään,+vaan+koska+hän+oli+sinä+vuonna+ylimmäinen+pappi,+hän+ennusti,+että+Jeesus+oli+kuoleva+kansan+edestä,
52+eikä+ainoastaan+tämän+kansan+edestä,+vaan+myös+kootakseen+yhdeksi+hajalla+olevat+Jumalan+lapset.
53+Siitä+päivästä+lähtien+oli+heillä+siis+tehtynä+päätös+tappaa+hänet.
54+Sentähden+Jeesus+ei+enää+vaeltanut+julkisesti+juutalaisten+keskellä,+vaan+lähti+sieltä+lähellä+erämaata+olevaan+paikkaan,+Efraim+nimiseen+kaupunkiin;+ja+siellä+hän+oleskeli+opetuslapsineen
24.09.2018 04:53
Tämä+oli+aivan+liika+toraisteille+!!
24.09.2018 04:42
Ne+jotka+ovat+sotajalalla+ja+ovat+lausunut+mulle+kadotustuomion+ja+lausuu+sitten+näin+>>>+kopiokone+
21.9.2018+15:10
Mt+5:19+Sitä,+joka+jättää+laista+pois+yhdenkin+käskyn,+vaikkapa+kaikkein+vähäisimmän,+ja+siten+opettaa,+kutsutaan+taivasten+valtakunnassa+vähäisimmäksi.+Mutta+sitä,+joka+noudattaa+lakia+ja+niin+opettaa,+kutsutaan+taivasten+valtakunnassa+suureksi.+20+Minä+sanon+teille:+ellette+te+noudata+Jumalan+tahtoa+paljon+paremmin+kuin+lainopettajat+ja+fariseukset,+te+ette+pääse+taivasten+valtakuntaan.
Room+2:13+Ei+Jumala+hyväksy+vanhurskaiksi+niitä,+jotka+vain+kuulevat+lain+sanoja,+vaan+vanhurskaiksi+julistetaan+ne,+jotka+myös+noudattavat+lakia.+
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
sfd+
21.9.2018+15:56
Matt.5:20+Minä+sanon+teille:+ellette+te+noudata+Jumalan+tahtoa+paljon+paremmin+kuin+lainopettajat+ja+fariseukset,+te+ette+pääse+taivasten+valtakuntaan.<<<
Ja+kumminkin+he+eivät+noudata+koko+Lakia+niin+kuin+minä+se+Yhden+Kuninkaalliseen+käskysanan+kautta+mutta+minä+elään+Laista+tuon+yhden+käskysanan+kautta+ja+sitä+he+vihaavat.
24.09.2018 04:36
Kyllä+tosi+kummallista+heidän+harhaoppi+jolla+he+yrittävät+saada+minut+Lain+alle+vaikka+olen+noudattanut+koko+Mooseksen+yhdellä+Käskysanalla+koska+Rakastan+niin+paljon+Jumala+että+Haluan+Tehdä+ja+totella+käskyt+tuon+yhden+jossa+on+Kaikki+käskyt+Rakastamalla+Lähimmäinen.+Se+on+täytetty+Huusi+Jeesus+Ristillä+ja+siihen+yhdyn+!!
24.09.2018 04:23
Upsis
22.09.2018 23:44
507 / 545