Vapaa kuvaus

Aloituksia

1068

Kommenttia

10897

1. Oletteko huomanneet että Laki vihakirjoituksista meni vessapönttöstä alas ..

Koska ei koskaan aikaisemmin on päättäjät lausunneet niin paljon viha itään päin ja on siinä ollut länteen päin myöskin
    Maailman menoa
    5
    27
  2. Meinaatko pysyä vangittuna ???

Oletko muistanut Jeesus Kristus , meidän Herramme ja Jumala jonka kautta me mennän sisään Taivaaseen !! Vai haluatko jä
    Luterilaisuus
    3
    26
  3. Päivän Sana !!

Päivän Sana Niin pitäköön jokainen meitä Kristuksen käskyläisinä ja Jumalan salaisuuksien huoneenhaltijoina. Sitä tässä
    Luterilaisuus
    0
    26
  4. Siis Suomen Exodus on tämän näköinen kohta !!!!!

Kun Niinistö ja Marin on tarpeeksi ärsyttänyt Putin.. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008638551.html
    Helluntailaisuus
    3
    26
  5. Professorilla on aivan superhyvä muisti joilla avulla ne lue itseä Professoriksi mutta

Mutta ei mitään älyä päässä ymmärtää mistään mitään ja niin on lausunnot sentapaisia myöskin kun eivät muistista pystyyv
    Maailman menoa
    0
    26
  6. Galluppi !!

Tänä vuonna haluan kysyä joko kelpaisko Oikea Herätystä jo ??
    Helluntailaisuus
    10
    26
  7. Galluppi !!!

Rakkaat uskovaiset veljet ja siskot ! Mitä on Menestysteologia ja mitä se sisältää ja miten se ilmenee. Kertokaa ja ope
    Helluntailaisuus
    1
    26
  8. Eikö ole jännä miten paljon nuo henget saa aikaisexi ??

Halusin vain näyttä että >>> Branhamilaisuus vie ahdasmielisuuteen niin että ihminen tulee laiha kuin Esa Heisk
    Helluntailaisuus
    4
    26
  9. Hengellisiä Tekoja !!

Lihallisella ihmisellä ei voi olla tekoja jotka mielyttävät Jumala ??? Totta vai tarua ???
    Luterilaisuus
    2
    26
  10. Jumalan Galluppi,,

Jumalan Galluppi Ennen vanha Rakasti naiset vahvoja taistelijoita kuin Daavid Pietari Paavali nyt he ovat tehneet miehet
    Helluntailaisuus
    17
    26
  11. Onko tuo Korean Helluntaiseurakunta noi saastunut ja levittää tuota tuote

ympäri Aasian maat ihan sairasta mielisairasta demoninäköistä tuotetta . Ei kait kenelle jää epäselväksi että saatana on
    Helluntailaisuus
    9
    26
  12. Jumalan Galluppi ...

Jumalan Galluppi Mutta Voiko uskova uskoa että Jumala poistaa himo tehdä syntiä niin että uskova ei halua eikä voi tehdä
    Yhteiskunta
    0
    26
  13. Nyt estetään ettei tulis tieto että kansan rahat dumpataan Eu-hun.

Suomalaisten koronan aiheuttuma tuhoaan ei saa elvytys- rahaa koska hallitus päättää lahjoitta ne elvyttäkseen Eu ?? ???
    Maailman menoa
    13
    26
  14. Auttaisiko kivisade uuskarismaattisen tuhoisa menoa Suomessa??

Voisitteko kivittää minua ? Pyydän anteeksi teiltä ja Jumalalta että olen ollut uuskarismaattinen -80 luvulla kun toront
    Helluntailaisuus
    3
    25
  15. Galluppi. !!!

Onko Lutherilainen karismaattinen ja jos on niin onko hän saatanasta vai Jumalasta?
    Luterilaisuus
    4
    25
  16. JUMALAN POJAN SYNTYMÄPÄIVÄ JUHLA VIETÄMME.

ME juhlimme suurin syntymäpäiväjuhla maan päällä. Oletko harkinut mikä lahja annat mega giga ainut ja isompi ja suuremp
    Helluntailaisuus
    6
    25
  17. JUHLIMISEN ERO NÄIN UUDENVUOTENA ??

Uskovilla. ?? Tiesittekö mikä eroa on ??? Jos on oikeasti uskossa niin Hänellä ei ole krapula tänään eikä hän ole joutu
    Luterilaisuus
    45
    25
  18. Room 6 !!!!!

Monet kyselevät kuka olen ja mihin seurakunta me kuulumme. Olen se joka kutsuu uskovia kuolema Kristuksen uskonnollisest
    Helluntailaisuus
    1
    25
  19. Mutta Antti Tuisku elää !!

Hups hejjaa...Minä häpeän etten ole aikoinaan taistellut ja valvonnut yötä ja päivä Antti Tuiskun puolesta vaan päästäny
    Maailman menoa
    2
    25
  20. Jumalan Galluppi !!!!!!!!,

Jumalan Galluppi Mitä sano Pyhä Raamattu armon opetus synneissä pysyminen loppuun asti ?? Ainakin Tiitus sano asiasta tä
    Kristinusko
    13
    25