Savis
![]()
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Nyt se alkaa !!
!! Syntymäpäivä on ohi. Tämä on Jeesukselle Kunniaksi ilmoitus. Jatkamme Hänen jokapäivän kuolemansa muistamisen ja JUHL041Näin savis julistaa syniä ja henkivalta vastaan
Jumalan Gallupp Tottakai uskovat raivostu kun kerron etteivät voi Pyhä Raamatun muka elää synnissä ja selviytyvä Taivaas041Jokos Suomen Lutherilaiset herää kun Jumalan Tuomio lähestyy Idästä ??
Jokos on aika huutaa , ARMAHDA SUOMEN KANSA RAKAS JUMALA . OLLAAN TEHNEET NIIN PALJON SYNTIÄ. Vai puolustatko itsesi v041Onko Helluntaipalsta uuskarismaattisten henkien temmellysleikkien palsta?
Täälläkö sen henki opettaa ettei synti on vaarallinen ja pärjää synnissä ja lihassa loppuun asti. On se niin hirvittävä041Siis Jumala Jeesus Kristus on ainoa Hyvä maassa ja Taivassa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Luuk 18 18 Ja eräs hallitusmies kysyi häneltä sanoen: "Hyvä opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen041Ei pitäisi olla mukana sellaisissa juhlissa missä joutuu pussaa toisia...
Vai pikkuirstailujouluviettossa korona iskee !! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008450129.html040Päivän Sana !!
Päivän Sana Niin pitäköön jokainen meitä Kristuksen käskyläisinä ja Jumalan salaisuuksien huoneenhaltijoina. Sitä tässä040Galluppii !!
Saako Uskova katsoa Bhomedian Rhapsody ! ? Kyllä vai ei ? Taas helppo vastata.040Häpeäisitte tomussa ja tuhkassa opettajat
Häpeäisitte kaikki opettajat Suomen Sionissa joka ei vie kanssa itkemään Herran edessä ja pyytä Herätys Pyhä Papiston ka440Milloin pääsee kansa äänestämään ??
Halutaanko että pride ja seta tuhoa meidän kansan tulevaisuus. Siis pakottavat nuoret ja lapset tulemaan homoiksi???340Minä rukoilen Jeesuksen Nimessä Isä että uskovat usko mitä minulla on sanottava heille
Minä rukoilen Jeesuksen Nimessä Isä että uskovat usko mitä minulla on sanottava heille. Kuulkaa kaikki uskovaiset . Me t2540Hengellisiä Tekoja !!
Lihallisella ihmisellä ei voi olla tekoja jotka mielyttävät Jumala ??? Totta vai tarua ???240Rakasta sinä itseäsi !!
Pitääkö Uskova rakastaa oma lihansa ja saastaisuutensa mitä synti on kun Pyhässä Raamatussa lukee että tulis Rakastaa it1840JUMALAN POJAN SYNTYMÄPÄIVÄ JUHLA VIETÄMME.
Jatkamme !!! Juhlimme suurin syntymäpäiväjuhla maan päällä. Oletko harkinut mikä lahja annat mega giga ja isompi ja suur140Jumalan Galluppi.
Jumalan Galluppi Ok! Te sanotte että Jumala voi ottaa jonkun synti pois niinkuin e.m. viinaongelma. Mutta ei kaikki synn1240Niin !! Pitäisi saada kansanäänestys aikaiseksi.
Pitäisikö poista seta ja pride järjestöiset maasta,, joka tuhoa meidän nuoret ja lapset meidän maasta. Lakimuutos olisi139Uuskarismaattinen uskonnollinen voima tuhoaa
Maamme kokonaan. Siis uuskarismaattinen avaa oven irstailuun ja homoudelle pridelle ja setalle niin kuin olemme nähnyt.039Eikö ole jännä miten paljon nuo henget saa aikaisexi ??
Halusin vain näyttä että >>> Branhamilaisuus vie ahdasmielisuuteen niin että ihminen tulee laiha kuin Esa Heisk439Galluppi. !!!
Onko Lutherilainen karismaattinen ja jos on niin onko hän saatanasta vai Jumalasta?439Jumalan Galluppi !
Oletko vanhurskautettu syntinen joka on sama kuin vanhurskautettu saastainen tai vanhurskauttettu väärä mielinen ? Siis2039