Savis

Aloituksia
1068
Kommenttia
10897
Oletteko huomanneet että Laki vihakirjoituksista meni vessapönttöstä alas ..
Koska ei koskaan aikaisemmin on päättäjät lausunneet niin paljon viha itään päin ja on siinä ollut länteen päin myöskin527Meinaatko pysyä vangittuna ???
Oletko muistanut Jeesus Kristus , meidän Herramme ja Jumala jonka kautta me mennän sisään Taivaaseen !! Vai haluatko jä326Päivän Sana !!
Päivän Sana Niin pitäköön jokainen meitä Kristuksen käskyläisinä ja Jumalan salaisuuksien huoneenhaltijoina. Sitä tässä026Siis Suomen Exodus on tämän näköinen kohta !!!!!
Kun Niinistö ja Marin on tarpeeksi ärsyttänyt Putin.. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008638551.html326Professorilla on aivan superhyvä muisti joilla avulla ne lue itseä Professoriksi mutta
Mutta ei mitään älyä päässä ymmärtää mistään mitään ja niin on lausunnot sentapaisia myöskin kun eivät muistista pystyyv026- 1026
Galluppi !!!
Rakkaat uskovaiset veljet ja siskot ! Mitä on Menestysteologia ja mitä se sisältää ja miten se ilmenee. Kertokaa ja ope126Eikö ole jännä miten paljon nuo henget saa aikaisexi ??
Halusin vain näyttä että >>> Branhamilaisuus vie ahdasmielisuuteen niin että ihminen tulee laiha kuin Esa Heisk426Hengellisiä Tekoja !!
Lihallisella ihmisellä ei voi olla tekoja jotka mielyttävät Jumala ??? Totta vai tarua ???226Jumalan Galluppi,,
Jumalan Galluppi Ennen vanha Rakasti naiset vahvoja taistelijoita kuin Daavid Pietari Paavali nyt he ovat tehneet miehet1726Onko tuo Korean Helluntaiseurakunta noi saastunut ja levittää tuota tuote
ympäri Aasian maat ihan sairasta mielisairasta demoninäköistä tuotetta . Ei kait kenelle jää epäselväksi että saatana on926Jumalan Galluppi ...
Jumalan Galluppi Mutta Voiko uskova uskoa että Jumala poistaa himo tehdä syntiä niin että uskova ei halua eikä voi tehdä026Nyt estetään ettei tulis tieto että kansan rahat dumpataan Eu-hun.
Suomalaisten koronan aiheuttuma tuhoaan ei saa elvytys- rahaa koska hallitus päättää lahjoitta ne elvyttäkseen Eu ?? ???1326Auttaisiko kivisade uuskarismaattisen tuhoisa menoa Suomessa??
Voisitteko kivittää minua ? Pyydän anteeksi teiltä ja Jumalalta että olen ollut uuskarismaattinen -80 luvulla kun toront325Galluppi. !!!
Onko Lutherilainen karismaattinen ja jos on niin onko hän saatanasta vai Jumalasta?425JUMALAN POJAN SYNTYMÄPÄIVÄ JUHLA VIETÄMME.
ME juhlimme suurin syntymäpäiväjuhla maan päällä. Oletko harkinut mikä lahja annat mega giga ainut ja isompi ja suuremp625JUHLIMISEN ERO NÄIN UUDENVUOTENA ??
Uskovilla. ?? Tiesittekö mikä eroa on ??? Jos on oikeasti uskossa niin Hänellä ei ole krapula tänään eikä hän ole joutu4525Room 6 !!!!!
Monet kyselevät kuka olen ja mihin seurakunta me kuulumme. Olen se joka kutsuu uskovia kuolema Kristuksen uskonnollisest125Mutta Antti Tuisku elää !!
Hups hejjaa...Minä häpeän etten ole aikoinaan taistellut ja valvonnut yötä ja päivä Antti Tuiskun puolesta vaan päästäny225Jumalan Galluppi !!!!!!!!,
Jumalan Galluppi Mitä sano Pyhä Raamattu armon opetus synneissä pysyminen loppuun asti ?? Ainakin Tiitus sano asiasta tä1325