Savis
![]()
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Säteilyturvakeskus voisi jakaa ilmaisia säteilymittareita kansalle.
Että me saisimme tarkistaa miten paljon säteilyä on ruuissa !!!!! Siis eikä kansan hyvinvoinnista ollenkaan eduskuta on436Nyt se alkaa !!
!! Syntymäpäivä on ohi. Tämä on Jeesukselle Kunniaksi ilmoitus. Jatkamme Hänen jokapäivän kuolemansa muistamisen ja JUHL036Hej Karismaattiset !!!
Hej karismaattiset. Muistatteko kaikki Galluppit syntiä vastaan ? Wilkerson puhuu näin Pohjoismaiden synnistä !! https:036Häpeäisitte tomussa ja tuhkassa opettajat
Häpeäisitte kaikki opettajat Suomen Sionissa joka ei vie kanssa itkemään Herran edessä ja pyytä Herätys Pyhä Papiston ka435Eikö ole jännä miten paljon nuo henget saa aikaisexi ??
Halusin vain näyttä että >>> Branhamilaisuus vie ahdasmielisuuteen niin että ihminen tulee laiha kuin Esa Heisk435Minä rukoilen Jeesuksen Nimessä Isä että uskovat usko mitä minulla on sanottava heille
Minä rukoilen Jeesuksen Nimessä Isä että uskovat usko mitä minulla on sanottava heille. Kuulkaa kaikki uskovaiset . Me t2535!! Jumalan Galluppi !
On mennyt Yxi vuosi taas ja ollaan siirtynyt lähempää meidän kuolema ja siirrytään. Mitä sinä toivot että tuleva vuosi t1435Jumalan Galluppia
Jumalan Galluppi Mutta Voiko uskova uskoa että Jumala poistaa himo tehdä syntiä niin että uskova ei halua eikä voi tehdä135Galluppi teille Rakkaat Luterilaiset
Jumalan Galluupi. ! Eletäänkö laittomuuden ajan alku ? Onko Laki alkanut mennä takaperin ? Rakkaat Hyvä ja siunattu päiv335Viimeiset Terveiset Jouluista antaa Suomen Seurakunta nyt JOULULAHJANA SINULLE.
Syntymäpäivälahja joka voit antaa koko vuoden -->>>>>> HÄNELLE joka on Syntymäpäivä sankari JA ANSAITS834Kivisade on tulossa oletko valmis?
Tiedätkö kuka pommittaa sun kullannuppuja kohta Suomessa?734Milloin pääsee kansa äänestämään ??
Halutaanko että pride ja seta tuhoa meidän kansan tulevaisuus. Siis pakottavat nuoret ja lapset tulemaan homoiksi???334Galluppi. !!!
Onko Lutherilainen karismaattinen ja jos on niin onko hän saatanasta vai Jumalasta?434Hengellisiä Tekoja !!
Lihallisella ihmisellä ei voi olla tekoja jotka mielyttävät Jumala ??? Totta vai tarua ???234Rakasta sinä itseäsi !!
Pitääkö Uskova rakastaa oma lihansa ja saastaisuutensa mitä synti on kun Pyhässä Raamatussa lukee että tulis Rakastaa it1834Jumalan Galluppi !
Oletko vanhurskautettu syntinen joka on sama kuin vanhurskautettu saastainen tai vanhurskauttettu väärä mielinen ? Siis2034Jumalan Galluppi.
Jumalan Galluppi Ok! Te sanotte että Jumala voi ottaa jonkun synti pois niinkuin e.m. viinaongelma. Mutta ei kaikki synn1234Jumalan Galluppi !!!!!!!!,
Jumalan Galluppi Mitä sano Pyhä Raamattu armon opetus synneissä pysyminen loppuun asti ?? Ainakin Tiitus sano asiasta tä1334ON ARMON PÄIVÄ.....
ON Uusi ARMON MAHDOLLISUUS karismaattiset ja muut synnissä elijät löytää Hän joka on tullut ottamaan pois synnin ja liha034Jumalan Galluppi ...
Jumalan Galluppi Mutta Voiko uskova uskoa että Jumala poistaa himo tehdä syntiä niin että uskova ei halua eikä voi tehdä034