Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sitähän+se+on+tämä+vapaus.+Saa+opettaa+nuoriso+hoilun+varjossa+käyttää+huumeita.
30.06.2018 09:48
Muuten+!!!!!!+Rakkaus+!+kirjoitta+kun+hänellä+on+Rakkauutta+Totuuteen+,,+hienosti+kirjoittaa..
29.06.2018 07:27
Kuules+torveuden+soittaja+??+Mix+sitten+on+niissä+joka+sanovat+olevansa+sitten+Uudestisyntyneitä+väärä+henki+?+Ei+voi+olla+kun+kax+vaihtoehtoja+joko+ne+eivät+olevat+tulle+siihen+paikkaan+koskaan+että+he+olisivat+Uudestisyntyneet+Tai+sitten+heihin+voi+tulla+väärä+henki+vaikka+he+ovat+Uudestisyntyneet???+Kysy+nyt+sun+jumalasta+mikä+vaihtoehto+on+oikein+kun+ei+mun+armolahja+>>+henkien+erottamisarmolahja+vielä+tänä+päivänä+ole+erehtynyt.+Ja+sinuna+en+puhuisi+ollenkaan+mistään+toisten+opettajien+päällä+ratsatamista+joka+on+ollut+koko+elämänä+Petri+Paavolan+opetuslapsi..+Kunnes+teit+sen+katastrofaalisen+matkan+vieraile+tulelle+saamassa+ja+sen+jälkeenkin+olet+ammentanut+Petrin+oppeja..
29.06.2018 07:07
Anekauppa+se+on.+Ja+jos+joku+siinä+tulee+uskoon+niin+hän+on+joutunut+siitä+maksamaan+.+Vaikka+Jeesus+maksoi+ja+lunasti+hänet+omalla+Verellä..
27.06.2018 09:27
Kristitty.net+
26.6.2018+11:47
Missä+kohtaa+Raamattua+sanotaan,+että+kun+noudattaa+rakkauden+kaksoiskäskyä,+ei+tarvitse+noudattaa+mitään+muita+käskyjä?+
Etkö+osaa+lukea+Pyhä+Raamattu+itse+?+Siinä+lukee+niin+että+joka+on+noudattanut+rakkauden+kaksoiskäskyt+niin+on+noudattanut+koko+Laki+ja+Mooseksen+kaikki+käskyt+?+Ei+sitä+voi+toisen+kerran+alkaa+Mooseksen+käskyjä+tehdä.+Se+olisi+silkka+epäuskoa+Jeesusta+vastaan+ja+se+tie+vie+helvettiin.++Mutta+tuo+sun+puuha-heikki+sun+liha+tahtoo+suorittaa+ja+tehdä+Jumalan+puolesta+että+tulis+kiiltävämmin+..+vaikka+tulet+vain+rumempi+ja+saastaisempi.++Älä+täytä+sitä+joka+Jeesus+jo+täytti+Ristillä+ja+antoi+sulle+kakkoskäskyn+että+saisit+sinäkin+täytetty+koko+Lain+ettei+hukkuisit.+Koska+jos+jää+yksi+pienin+laki-kohta+suorttamatta+niin+olet+rikkonut+koko+Lain.
27.06.2018 09:22
Arvasin+että+minusta+ja+minun+opetuksesta+tykkäämisestä+aiheutuisi+torveudensoittajissa+kovat+tuskat.+Näin+hän+kirjoittaa+minusta+>>>+Olen+jo+monta+kertaa+kirjoittanut+siitä,+että+synnittömyys+vaatisi+sen,+että+ihminen+tietäisi+Jumalan+tahdon,+joka+ikisessä+hetkessä+ja+tilanteessa+viimeistä+pilkkua+myöten+oikein+!!!+<<<+Synnittömyys+vaatisi+sen+että+meissä+olisi+jumalan+mieli+ja+mitä+Pyhä+Raamattu+siitä+opettaa+????+Oletko+ollenkaan+lukenut+pyhä+Raamattu+???+Katsos+ei+Jehovan+Todistajat+opettaa+että+meidän+tulis+saada+Jeesukselta+kasteen+missä+Hän+kastaa+meitä+Tulessa+ja+Hengessä+??+Tuo+Kaste+josta+sulla+ei+ole+mitään+tietoa+ja+joka+muuttaa+ihminen+täysin+koska+hän+Uudestisyntyy+vastaa+silloin+uskovaisena+jo+uskoon+tulleena+.+Mutta+ihmisen+jolla+on+saastainen+henki+ja+on+uskonnollinen+ja+väittää+olevan+oikeassa+uskossa+ei+voi+saada+tä+Kaste..
27.06.2018 09:13
Tähän+suuntaan+se+on+menossa+.+Sodoma+ja+Gomorran+aikoja+on+tulossa...+https://keskustelu.suomi24.fi/t/15323543/homosaatiota-ei-voi-estaa
26.06.2018 09:07
Biblia
Johanneksen+ilmestys+22+
1+Ja+minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan,+sillä+ensimäinen+taivas+ja+ensimäinen+maa+katosi,+ja+ei+meri+silleen+ole.
26.06.2018 09:02
Mutta+jos+et+usko+että+koko+Pyhä+Raamattu+on+totta+ja+että+sun+tulisi+seurata+ja+noudattaa+koko+Pyhä+Raamattu+niin+olet+menetetty+ikuisesti.+Siis+Lähetyskäsky+on+että+tehkää+ihmiset+minun+opetuslapsikseni.+Siis+Jeesuksen+opetuslapseksi+opettamalla+heitä+noudata+mitä+Jeesus+on+käskenyt+ja+tämä+yhdessä+Mark+16:+15-+16++ja+Matt.+28:19-20+saadaan+koko+totuuden+esiin+miten+me+tulemme+Hänen+opetuslapseksi...+
19+Menkää+siis+ja+tehkää+kaikki+kansat+minun+opetuslapsikseni,+kastamalla+heitä+Isän+ja+Pojan+ja+Pyhän+Hengen+nimeen
20+ja+opettamalla+heitä+pitämään+kaikki,+mitä+minä+olen+käskenyt+teidän+pitää.+Ja+katso,+minä+olen+teidän+kanssanne+joka+päivä+maailman+loppuun+asti."
26.06.2018 05:33
Raamatun+pääsanoma+on+usko+Jeesukseen+Kristukseen+niin+pelastut!+Siihen+kiteytyy+koko+Raamattu+kannesta+kanteen,+usko+Jeesukseen+Kristukseen+niin+pelastut!+
Totta+kai+!!+Koska+jos+saadan+Jeesuksen+Usko+niin+voidaan+melkein+siirtää+vuoria+ja+totta+kai+me+sillä+uskolla+uskotaan+että+se+on+totta+kun+Jeesus+sanoo+että+>>>>>>+Joh.+15:14+
Te+olette+minun+ystäväni,+jos+teette,+mitä+minä+käsken+teidän+tehdä.
Luuletko+tosiaan+että+voit+pelastua+jos+et+tee+niin+kuin+Jeesus+käskee+Pyhässä+Raamatussa+vuorisaarnassa+sua+elämää+ja+tehdä??+
Luuletko+tosissaan+että+olet+matkalla+taivaaseen+jos+et+ole+Jeesuksen+Ystävä+??
26.06.2018 05:21
Ei+pidä+haukkua+Lakia+vaan+täyttää+lakia+Jeesuksen+Lain+kautta+.+Rakastamalla+lähimmäinen+ja+niin+on+täytetty+Jeesuksen+Lakia+ja+samalla++koko+Mooseksen+Lakia.+Ja+kaikki+entiset+on+mennyt+ja+Uusi+on+sijaan+tullut..+Oletko+edes+Uudestisyntynyt+Kristitty+net+?????+Kun+kirjoittelet+niin+kummia+ja+et+edes+tiedä+miten+täytetään+Lain...
26.06.2018 05:12
Miten+saastainen+uskova+voi+olla+uskova+jossa+on+vieras+henki+?+Sehän+on+ihan+mahdotonta+että+sellainen+voi+olla+Uudestisyntynyt+vaikka+on+omasta+mielestä+nii+kuin+torveudensoittaja+joka+valehtele+minusta+vaikka+mitä+!+>>+Mutta+te+uskotte+siis+jehovantodistajien+oppi+rakennelmaan,+jossa+ensin+siis+kasvetaan+ja+opitaan,+vaikka+ei+olla+vielä+edes+synnytty+!+<<+Ei+me+uskotaan+vaan+sinä+haluat+vain+niin+viedä+keskustelu+jehovantodajista+ja+pois+aiheesta+niin+kuin+saatana+tekee+kun+om+tullut+esiin+kaikkeen+ratkaisevin+asia+niin+kuin+olen+opettanut+että+ihminen+ei+Uudestisyntyy+kun+hän+tulee+uskoon+koska+silloin+ei+Jeesus+olis+tarvinnut+kuolla+meidän+puolesta+missä+kuolemassa+me+Uudestisynnymme+ja+siinä+kasteessa+mikä+Johannes+kehotti+sinua+etsiä+torveudensoittaja+!!!!!!!!!!!!!!!!!+Siinä+kasteessa+Uudestisynnyt+ja+saa+muuttua+ettet+enää+viha+niitä+jotka+varoittelevat+ja+kehottavat+uskovat+ottamaan+uuden+kurssin+kohti+puhtauteen+ja+pyhyyteen+ilman+syntiä.+Saatanakin+vihaa+meitä+siksi+että+me+varottamme+uskovia+jotka+elävät+synnissä+toisessa+hengessä.+Siis+uskonnolliset+uskovat+jotka+luulevat+olevansa+Uudestisyntyneitä.+
Matt.+3:11+
Minä+kastan+teidät+vedellä+parannukseen,+mutta+se,+joka+minun+jäljessäni+tulee,+on+minua+väkevämpi,+jonka+kenkiäkään+minä+en+ole+kelvollinen+kantamaan;+hän+kastaa+teidät+Pyhällä+Hengellä+ja+tulella.+
Mark.+9:49+
Sillä+jokainen+ihminen+on+tulella+suolattava,+ja+jokainen+uhri+on+suolalla+suolattava.+
Luuk.+3:16+
niin+Johannes+vastasi+kaikille+sanoen:+"Minä+kastan+teidät+vedellä,+mutta+on+tuleva+minua+väkevämpi,+jonka+kengänpaulaakaan+minä+en+ole+kelvollinen+päästämään;+hän+kastaa+teidät+Pyhällä+Hengellä+ja+tulella.
26.06.2018 05:03
Torvensoittajalta+kysyn+että+miten+voi+olla+niin+pimeä+aika+missä+eletään+että+uskovat+luulevat+että+he+ovat+Uudestisyntyneitä+vaikka+he+eivät+sitä+ole+,+Koska+torvensoittaja+on+kertonut+ihan+totuus.+Uudestisyntyneissä+ei+voi+olla+demoneja+.+Epäillään+kyllä+että+uuskarismaattiset+ovat+edes+uskossa+Jeesukseen+vaan+usko+toinen+Jeesus.+Sitä+saa+toinen+henki+aikaan..
25.06.2018 21:45
Olipa+se+vaan+ihme+etä+Ruotsissa+löytyi+fixuja+jotka+haluavat+Swexit….
25.06.2018 21:27
Päivän+Sana
Mutta+jos+joltakin+teistä+puuttuu+viisautta,+anokoon+sitä+Jumalalta,+joka+antaa+kaikille+alttiisti+ja+soimaamatta,+niin+se+hänelle+annetaan.+Mutta+anokoon+uskossa,+ollenkaan+epäilemättä;+sillä+joka+epäilee,+on+meren+aallon+kaltainen,+jota+tuuli+ajaa+ja+heittelee.+Älköön+sellainen+ihminen+luulko+Herralta+mitään+saavansa.
Jaak.+1:5-7+(KR33/38)
25.06.2018 09:58
Ja+Torveudensoittaja+!!+Kehoittaan+sua+menemän+Herran+eteen+löytämään+tie+ulos+tuosta+raivosta+joka+saa+sua+kiroilemaan+>>+Voi+hyvää+päivää+sentään+tuota+sokeuttasi+!!!+<<+Se+että+joku+niin+kuin+sinä+käyttää+niin+sanottuja+valkoisia+kirosanoja+kuin+hyvä+päivä+tai+hyvä+äiti+tai+kiesus+tai+hyväjumala..+Ei+setee+sitä+sen+suloisemmaksi+vaikka+niin+luulet...
24.06.2018 09:21
Ei+niin+Rakas+Torveudensoittaja++..+Vaan+silleen+se+vaan+on+että+armolahja+minussa+näyttää+että+nämä+jotka+sanovat+olevan+uudestisyntyneitä+.+Niissä+on+selvästi+saastainen+henki+joka+kertoo+että+kaikki+on+hyvin+vaikka+synneissä+vaeltavat+julkisesti+ja+kaikki+hurraa+..+Tällainen+on+näsun+ystävättä+uuskarismaattinen+porukka+johon+menit+ja+jotka+ottivat+sua+vastaan+ja+jotka+hurraa+tässäkin+palstalla+kun+hyökkäät+meitä+varoittajia+kohtaan+niin+raivokkaasti+raivolla..+Mutta+arvasinhan+minä+että+tämä+oli+vaikeeta+kun+uskovat+jotka+sanovat+olevansa+Uudestisyntyneita+ohjaa+väärä+henki.
24.06.2018 09:12
Joku+erf+kirjoitti+>>>+Toinen+mahdollisuus+on,+että+he+ovat+jo+niin+pahasti+pakanallisten+henkivaltojen+sitomia,+etteivät+he+pysty+tekemään+parannusta.++<<<+näen+kyllä+että+juuri+näin+on.+Lumouksen+henki+on+valloittanut+johtomiehet+että+Hillsong+on+pystytty+tuomaan+seurakuntiin+ihan+niin+kuin+se+olis+Jumalasta.
24.06.2018 08:59
SE+JATKUU+NÄIN+>>>+Matt.+28:20+
ja+opettamalla+heitä+pitämään+kaikki,+mitä+minä+olen+käskenyt+teidän+pitää.+Ja+katso,+minä+olen+teidän+kanssanne+joka+päivä+maailman+loppuun+asti."
23.06.2018 10:11
Judaistit+on+valloittanut+palsta+näköjään+kun+ei+saa+kirjoittaa+mitä+tahansa+tänne+..++Niin+kuin+tuo+>>+Ei+saa+haukkua+Lain+vaan+tulis+täyttää+Kristuksen+Lakia+niin+täyttää+myös+samalla+Mooseksen+Lakia.+Ja+me+jotka+rakastamme+Lähimmäinen+on+täyttänyt+Lakia+Rakas+Kristitty+Net+joka+taistele+tätä+vastaan.+Ja+Kristus+vastaan..
23.06.2018 10:04
519 / 545