Vapaa kuvaus

Aloituksia

1064

Kommenttia

10895

1. Kuules+torveuden+soittaja+??+Mix+sitten+on+niissä+joka+sanovat+olevansa+sitten+Uudestisyntyneitä+väärä+henki+?+Ei+voi+olla+kun+kax+vaihtoehtoja+joko+ne+eivät+olevat+tulle+siihen+paikkaan+koskaan+että+he+olisivat+Uudestisyntyneet+Tai+sitten+heihin+voi+tulla+väärä+henki+vaikka+he+ovat+Uudestisyntyneet???+Kysy+nyt+sun+jumalasta+mikä+vaihtoehto+on+oikein+kun+ei+mun+armolahja+>>+henkien+erottamisarmolahja+vielä+tänä+päivänä+ole+erehtynyt.+Ja+sinuna+en+puhuisi+ollenkaan+mistään+toisten+opettajien+päällä+ratsatamista+joka+on+ollut+koko+elämänä+Petri+Paavolan+opetuslapsi..+Kunnes+teit+sen+katastrofaalisen+matkan+vieraile+tulelle+saamassa+ja+sen+jälkeenkin+olet+ammentanut+Petrin+oppeja..
  2. Miten+saastainen+uskova+voi+olla+uskova+jossa+on+vieras+henki+?+Sehän+on+ihan+mahdotonta+että+sellainen+voi+olla+Uudestisyntynyt+vaikka+on+omasta+mielestä+nii+kuin+torveudensoittaja+joka+valehtele+minusta+vaikka+mitä+!+>>+Mutta+te+uskotte+siis+jehovantodistajien+oppi+rakennelmaan,+jossa+ensin+siis+kasvetaan+ja+opitaan,+vaikka+ei+olla+vielä+edes+synnytty+!+<<+Ei+me+uskotaan+vaan+sinä+haluat+vain+niin+viedä+keskustelu+jehovantodajista+ja+pois+aiheesta+niin+kuin+saatana+tekee+kun+om+tullut+esiin+kaikkeen+ratkaisevin+asia+niin+kuin+olen+opettanut+että+ihminen+ei+Uudestisyntyy+kun+hän+tulee+uskoon+koska+silloin+ei+Jeesus+olis+tarvinnut+kuolla+meidän+puolesta+missä+kuolemassa+me+Uudestisynnymme+ja+siinä+kasteessa+mikä+Johannes+kehotti+sinua+etsiä+torveudensoittaja+!!!!!!!!!!!!!!!!!+Siinä+kasteessa+Uudestisynnyt+ja+saa+muuttua+ettet+enää+viha+niitä+jotka+varoittelevat+ja+kehottavat+uskovat+ottamaan+uuden+kurssin+kohti+puhtauteen+ja+pyhyyteen+ilman+syntiä.+Saatanakin+vihaa+meitä+siksi+että+me+varottamme+uskovia+jotka+elävät+synnissä+toisessa+hengessä.+Siis+uskonnolliset+uskovat+jotka+luulevat+olevansa+Uudestisyntyneitä.+Matt.+3:11+Minä+kastan+teidät+vedellä+parannukseen,+mutta+se,+joka+minun+jäljessäni+tulee,+on+minua+väkevämpi,+jonka+kenkiäkään+minä+en+ole+kelvollinen+kantamaan;+hän+kastaa+teidät+Pyhällä+Hengellä+ja+tulella.+Mark.+9:49+Sillä+jokainen+ihminen+on+tulella+suolattava,+ja+jokainen+uhri+on+suolalla+suolattava.+Luuk.+3:16+niin+Johannes+vastasi+kaikille+sanoen:+"Minä+kastan+teidät+vedellä,+mutta+on+tuleva+minua+väkevämpi,+jonka+kengänpaulaakaan+minä+en+ole+kelvollinen+päästämään;+hän+kastaa+teidät+Pyhällä+Hengellä+ja+tulella.
  3. SE+JATKUU+NÄIN+>>>+Matt.+28:20+ja+opettamalla+heitä+pitämään+kaikki,+mitä+minä+olen+käskenyt+teidän+pitää.+Ja+katso,+minä+olen+teidän+kanssanne+joka+päivä+maailman+loppuun+asti."