Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
profiilit
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1064
Kommenttia
10896
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
PAREMPI+KYSYMYS+OLIS+KYSYÄ!!!!!!+Miksi+Jumala+suojelee+Maunoa+??
06.09.2017 03:18
On+vaan+niin+että+Pyhä+Raamattu+sen+Sanoo+enkä+minä+!+>>
1. Joh. 4:17
Näin+on+rakkaus+tullut+täydelliseksi+meissä,+että+meillä+olisi+turva+tuomiopäivänä;+sillä+sellainen+kuin+hän+on,+SELLAISIA+OLEMME+MEKIN+tässä+maailmassa.+<<
MUTTA+YMMÄRRÄN+jos+ei+Jumala+on+päässyt+muuttamaan+sua+niin+et+sä+voi+olla+sellainen.
TÄSSÄKIN+ON+SANOTTU+KUIN+HÄN+TULIMME+OLLA+JOS+MEINAAMME+OLLA+KRISTUKSESSA>>
1. Joh. 2:6
Joka+sanoo+hänessä+pysyvänsä,+on+velvollinen+vaeltamaan,+NIINKUIN+HÄN+vaelsi.+
+On+muita+tekstejä+kirjoitettu+tähän+suuntaan+Pyhässä+Raamatussa.+VAELTAA+NÄIN+>>>+SE+ON+KÄSKY,,,+EIKÄ+JOKU+HYVÄ+EHDOTUS>>>+
2. Tess. 3:6
Mutta+Herran+Jeesuksen+Kristuksen+nimessä+me+käskemme+teitä,+veljet,+vetäytymään+pois+jokaisesta+veljestä,+joka+vaeltaa+kurittomasti+eikä+sen+opetuksen+mukaan,+jonka+olette+meiltä+saaneet.+
Hepr. 13:18
Rukoilkaa+meidän+edestämme;+sillä+me+tiedämme,+että+meillä+on+hyvä+omatunto,+koska+tahdomme+kaikessa+hyvin+vaeltaa.+
+
2. Joh. 1:6
Ja+tämä+on+rakkaus,+että+me+vaellamme+hänen+käskyjensä+mukaan.+Tämä+on+käsky,+että+teidän,+niinkuin+olette+alusta+kuulleet,+tulee+siinä+vaeltaa.
NIIN+HALUATKO+OLLA+OTOLLINEN+?+VAELLA+SITTEN+NÄIN+>>>
1. Tess. 4:1
Sitten+vielä,+veljet,+me+pyydämme+teitä+ja+kehoitamme+Herrassa+Jeesuksessa,+että+te,+niinkuin+olette+meiltä+oppineet,+miten+teidän+tulee+vaeltaa+ja+olla+Jumalalle+otolliset,+niinkuin+vaellattekin,+siinä+yhä+enemmän+varttuisitte.
06.09.2017 03:15
Ihan+selvä+Suomen+kielillä+näytetään+meille+Pyhä+Raamattu+että+siru+ei+ole+kortti+vaan+merkki+>>
06.09.2017 02:47
Tulisiko++>>>+Jeesuksen+Kristuksen+veri+peittää+kaikki+syntimme+<<<+vai+tulisiko+meidän+tehdä+parannus+synneistä,+eikä+antaa+niitä+olla+edelleen+olemassa+Jeesuksen+verellä+peitettynä,+koska+näin+on+sanottu+?+Niin+kysyn+kumpi+valitset+koska+molemmat+ei+voi+saada+toinen+kumoa+toisen.?
05.09.2017 21:26
Huomaan+että+monet+kauhistuu+ja+pitää+se+hälyttävä+että+joku+pyrki+synnistä+ja+vieläpä+kokonaan.+Mutta+niin+myöskin+kauhistuu+antikristus+ja+pelkää+että+joku+puhdistuisi+että+pääsisi+hänestä+karkuun.+Paljon+paljon+parempi+hän+pitää+että+ihminen+pysyy+synneissä+eikä+tekee+parannus+niin+kuin+Wilcox+kirjoittaa+>>+Tekosi+ja+itsekylläisyytesi+on+hävitettävä+päivittäin.+<<+Huom+.+mitä+hän+kirjoittaa+>>+päivittäin+joka+on+tullut+Lutherin+oppi.+Ripotellaan+muutama+tippa+vettä+pään+päälle+ja+sitten+alkaa+automaattitynnyri+pelaa+tämä+oppi+joka+on+kauhistus+missä+ei+ihminen+te+minkänlaista+valinta+Kristuksen+puoleen+vaan+hän+on+kaapattu+kyselemättä+hänen+mielipide+ja+oma+tahto+Kristukseen+ja+siinä+järjestyy+kaikki+automaattisesti+niin+että+hän+pääsee+tai+joudu+taivaaseen+riippumatta+mikä+olis+ollut+hänen+oma+tahto.+Ajatelleppas+nyt+jos+mirka+on+kastettu+vauvana+ja+sitten+meillä+on+mirka+taivaassa+muuttumattomana?+Huh+hejjaa..+Miksi+pitää+vastustaa+niin+paljon+se+suuri+muutos+Pyhän+Hengen+kasten+kautta
05.09.2017 21:08
>>>+Jos+uudesti+syntyminen+tapahtuisi+heti+niin+silloinhan+ihminen+ei+tee+parannusta+synneistään.+Saman+synnin+pyytäminen+toistamiseen+anteeksi+tekemättä+siitä+parannusta+on+turhaa.+Ei+se+johda+eteenpäin+kasvun+tiellä.+Samassa+lähtöpisteessä+tällöin+on.
Jaakobin+kirje+1
22.+Mutta+olkaa+sanan+tekijöitä,+eikä+vain+sen+kuulijoita,+pettäen+itsenne.
23.+Sillä+jos+joku+on+sanan+kuulija+eikä+sen+tekijä,+niin+hän+on+miehen+kaltainen,+joka+katselee+kuvastimessa+luonnollisia+kasvojaan;
24.+hän+katselee+itseään,+lähtee+pois+ja+unhottaa+heti,+millainen+hän+oli.++<<<+
TAAS+ERITTÄIN+HYVIN+ERITTELTY+MITÄ+LIHA+ON+!+Mahdoton+on+Uudestisyntyä+ja+jatka+samalla+viisin+niin+kuin+ennen+!+Jaakob+kirjoitti+erittäin+viisasti+Jumalan+Pyhästä+Hengestä+!!
05.09.2017 17:41
No+sun+käsite+sä+voit+testata+sitten+kun+kuolet+että+kestääkö+se+!
05.09.2017 09:37
No+ei+me+Lain+alla+olla+enää.+Vaan+meidän+tulis+antaa+kaikki+ja+kaiken+mitä+meillä+on+niin+kuin+ne+oikeita+ensimmäisiä+Uskovat+antoi+mallia+meille+miten+meidän+tulis+elää+ja+toimia.
05.09.2017 09:26
No+ei+tosiaan+vaan+kielellä+puhuminen+on+armolahja+joka+ei+annetaan+kaikille+!!+Mutta+sen+voi+kyllä+rukoilla+ja+hakea+kun+kielellä+puhuminen+meitä+rakentaa+!!
05.09.2017 09:23
Ja+yleinen+!+Liha+on+petollinen+ja+hirveä+ja+vie+kadotukseen+koska+synti+asuu+siinä+eikä+elämä.+Niin+minua+kummastuttaa+ja+ihmetyttää+että+jotkut+sitten+opettaa+ja+pitää+sen+itsensä++selvä+että+meidän+tulis+pitää+tuo+kuolema+vievä+mukanaan+loppuun+asti+ja+että+se+on+ihan+Pyhän+Raamatun+mukaista+!!
05.09.2017 09:21
Mutta+kiitos+tuosta+ilmoituksesta,++sanansuojasta.+On+se+vaan+ihmeellistä+miten+Pyhä+Henki+ohjaa+minua+rukoilemaan+!+Olen+huomannut+viime+aikoina+niin+kuin+Hän+sanoi+minulle+että+Hän+on+ILOINEN+ANTAJA+että+todella+lahjoja+ropisee.++:+)+Ole+siunattu+!!
05.09.2017 09:16
sanansuojassa,+et+saanut+sinä+sitten++näennäisen+sovun+lopetajoa:n+kanssa.
05.09.2017 09:13
Anteeksi+piti+olla+JUMALAN+TEOT+!!!
05.09.2017 09:10
>>>+Oikea+ja+Oikeasti+Kristillisyys+edellyttää,+siksi,+ne+Raamatun+UT+mukaisen+Kristillisyyden+tunnusmerkit+ilmentäväksi+ja+täyttäväksi+osoittautuakseen+/+todistautuakseen.+<<<+No+ohjeet+voimme+löytää+vuorisaarnasta+ja+huonosti+käy+jos+me+emme+tottelee+ja+teemme+saarnan+käskyjen+mukaan+ja+toinen+on+Jaakobin+kirje+joka+antaa+jokaiselle+ohjeet+miten+ihminen+tulis+elää+puhtaasti+ja+tehdä+puhtaat+JUMLAN+TEOT+JOKA+EI+LIHA+VOITEHDÄ+VAAN+UUDESTISYNNYTTÄ+AINOASTAAN+TEE+JA+ON+JA+ELÄÄ+NIINKUIN+KRISTUS+ELÄÄ+!!
05.09.2017 09:08
Pedon+merkki+on+parempi+jättää+ottamatta+otsaan+tai+käteen+!!+Siru+on+semmoinen+!
05.09.2017 09:03
Kirjauduin+teidän+iloksi+uudella+nikillä+!++:+)
Oikein+arvasi+joku+että+olen+hurri+!+Olen+rantaruottalainen+ja+jos+joskus+on+ollut+lähes+kirjakieli+niin+johtuu+vain+siitä+että+minun+rakas+vaimo+joka+kirjoitti+aikoinaan+Isän+Prinsessan+nikillä+ja+käytti+mun+nikillä+välillä+ja+joskus+jopa+oikoluki+mun+teksti.+Nykyään+ei+enää+kirjoittelee.+Siitä+johtuu+että+on+joskus+ollut+parempi+suomenkieli+luettavissa+mun+nikistä.+No+sitten+tietysti+on+sekametelisoppa,+kun+joku+ateisti+(luultavasti+mirka)+varasti+mun+nikki+ja+kirjoitteli+rivoja+ja+kaiken+maailman+sekametelisoppa.++Nyt+voin+vain+sanoa+että+mua+väsyttää+mutta+Jumala+herättää+mua+säännällisesti+kolmeen+aikoinaan+ja+silloin+luen+Pyhä+Raamattu+rukoilen+ja+tulen+tähän+koneeseen+jos+Jumala+suo+ja+saan+elää.+Olkaa+Rakkaat+niin+siunattuja+!!
05.09.2017 00:24
545 / 545