Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
profiilit
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1069
Kommenttia
10891
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mutta kun se on Pyhä Raamatun opetus. Etkö osa lukea ?? Vai heitäydytkö vauvaksi ja sanot että papit opettaa eikä Pyhä Raamattu >>
Joh. 8:32
ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".
Joh. 8:33
He vastasivat hänelle: "Me olemme Aabrahamin jälkeläisiä emmekä ole koskaan olleet kenenkään orjia. Kuinka sinä sitten sanot: 'Te tulette vapaiksi'?"
Joh. 8:36
Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi.
Siis >>> Mark. 16:16
Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
Ja NIINKUIN TUNTEMATON KIRJOITTI PYHÄSTÄ RAAMATUSTA SINULLE JONKA SÄ VALEHTELET ON HELLUNTAILAISTEN KIRJOITTAMA >>
Joh. 3:3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa"
1. Kor. 4:15 Sillä vaikka teillä olisi kymmenentuhatta kasvattajaa Kristuksessa, niin ei teillä kuitenkaan ole monta isää;
!!!
sillä minä teidät synnytin evankeliumin kautta Kristuksessa Jeesuksessa.
!!!
15.01.2025 11:11
Minäkin haluan kuulla sen ja myös mitä Vauva usko ja sano pappille >>, että haluan että kastat minua.
15.01.2025 11:05
Mänttän tiellä ei tulee koskaan vapaiksi niinkuin Kirjoitettu ON. >>
Joh. 8:32
ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".
Joh. 8:33
He vastasivat hänelle: "Me olemme Aabrahamin jälkeläisiä emmekä ole koskaan olleet kenenkään orjia. Kuinka sinä sitten sanot: 'Te tulette vapaiksi'?"
Joh. 8:36
Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi.
15.01.2025 11:02
Oli näköjään tärkeä aloitus kun saatana lähetti heti enkelinsä parjamaan ja kyselemään ja puolustamaan syntejänsä.
15.01.2025 10:59
Niinpä !!
Mark. 16:16
Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
15.01.2025 00:14
Paljastuit kun aloit syyttä minua sinä antijeesus !!!
Vai noin alkoi sitten sä raivoa ja hajottaa asunnon ,, tuon temppelin jossa asut että jo 4 oli pakko aamulla herää ,, mulla on taas aikainen herätys kun vien Vantaan lentokentään tuttuja.
Joo tiukka texti esittin Lutteria kohtiin ja hänen opetuslapset alkoi raivoa kun hänet paljastettiin. Muuten >>
Uskonpuhdistus on valhe koska usko ei voi puhdistaa . Joko usko ihmisellä on tai sitten ei . Väärä uskoiset pitää tyhjentyä kokonaan että Oikea Uskoa voi tulla ja siihen on pitkä matka niille jotka ovat sairastuneet Lutteruskoon joka vauvajumala pitää tiukkaasti kiinni heitä.. ja on noita antijeesuksia niinkuin sinä rakas antijeesus joka tekee raivoissaan työtä hänelle...
14.01.2025 05:58
Tottakai Hekkuntailaiset tietää Jumalan Tahtoa. Antaudu myös rakas vihollinen. Muuten,, ei ollut hyökkäys vaan varoitus Lutterista joka ei vie jäseneet seuramaan Jeesusta Ristinkuolemaan. Ja kun Lutter jäi ilman Ristinkuoleman ja kehitteli tilalle vauvajumalan joka mukamas hoitele vauvoja niin jäi surullisesti kyllä Lutter ulkopuolella kaikken ja pysyi lihassa tappamaan talopoikaisia ja Juutalainen ja nyt sitten toinen mun rakas vihollinen sano etä syytän vaikka mävain varoitan rakkaat Lutterilaisia ja yritän saada heitä herämään..
Olkaa niin siunattuja te rakkaat Lutterilaiset ,, te ja teidän perheet.. !!!
14.01.2025 05:39
Minähän sanoin että et tunne itseä . Ja se johtuu siitä ,kun et kysy Jumalata minkälainen olet, Etkä kysy mitään muuta vaan kirjanoppineitten tavoin porskuttelet eteenpäin.
13.01.2025 21:39
No nyt sä jatkoit satanistien tapa ja et kääntänyt toinen poski tilaalle jos olisin ollut väärässä Pyhä Raamatun muka vaan annat palaaniinkuinOikea satanisti joka antaa takaisin rakas vihollinen. Jäit kiinni.
Tuossa sanoi nimittäin >>>
Älä Savis kuvittele niin, että vaikka sinulla itselläsi onkin tuo kova kiihko ja raivo ja viha, niin että minun kohdallani olisi samoin, <<<
Et siis tunne itseä ollenkaan !! Tuossa nappasit juuri sen mitä kirjoitin susta.. hiii ..
13.01.2025 21:36
Kysy Jumalalta miten olettte Luttersairaita !!!
13.01.2025 21:28
Hedelmistä tunnemme puun !! Ja niin myös kirkkon oppi mitä se tuottaa. Eihän Oikea puu voi antaa mätiä hedelmiä..
13.01.2025 21:27
Kristillistä tunne tulee aina kun varoitan Lutterista.
13.01.2025 21:24
Tuosta näkee että luulet olevasi parempi kuin Paavali joka ei pystynyt tekemään parannusta , kun kirjoitit.. >>>> , siitä itse parannusta tekemättä.<<<< Oletko päässyt itse itseään parannuksen tiellä lihassa pitkään ???
13.01.2025 13:00
Te Parannusta tuosta !! Väärä ajattelutapa !!! Älä anna ihmisille lupa elää synneissä..
Siis rukoillaan Oikea Herätystä kansalle..
13.01.2025 12:56
En tahtonut . Mutta et ymmärtänyt poimtti..
13.01.2025 12:52
>>>Lisäksi se on nyt niin, että minä en ole niihin menestysteologian eksytyksiin eksynyt, vaan sinä itse Savis olet ne ottanut vastaan ja levität niitä kaiken aikaa täälläkin.<<<
Niin ?? Miten mene yhteen sen , että tuollainen satanistiuskovainen , joka toistaa satanistikäsikirjan täydellisesti ja muka ja toimii sen mukaan , vois olla menestysteologi niinkuin edellinen vastaus meni puhtaan satanistioppien mukaan.. Satanistit hyökkää juuri noin niitä vastaan joka tarjoaa Ristinkuoleman !! Toivon nyt että olet yksin kotona kun hajoitat jotain kun saat raivokohtaisen , kun savis kehtaa sustapuhuakuka olet kaikkien edessä..
ON vain muut jotka eivät kulke Jeesuksen Tie kohti Ristinkuolema kohti ja voisi olla mahdollisuus saada pois syntielämä joka sua niinkiehto että haukut minua kun tarjoan POIS synnistä elämä ja Puhtaan Elämän edessä täysin vapaa. Surkea olet ,, ettäs tiedät..
13.01.2025 12:51
Mistä revit tuollaista? Vaimo sanoi ja sano aina tuttaville. Ihme mies ?? Laittaa pää tyynylle ja nukahtaa heti ja joskus lauseissa vielä puhuen nukahtaa. Hae sinäkin Jumalan Rauha niin nukahdat !!
Ikävä että olet katkeroinut uskonnollisiin huijariin !! Ei niitten kansssa kannattaa kulkea.
13.01.2025 09:29
Monesti on että uskovien tapahtuko Sinun Tahtoa vain hurskastelua , ennenkuin Herra tekee sen valinta todelliseksi. Jos Herra ilmoittaa että Hän lähettää kuoleman sinun lapsesi , niin alkaa tulla todelliseksi Hänen Tahtoa. Me voimme huuta ei , ei se ei ole mahdollista mutta niin vaan on käynyt monille vanhemmille että ovat joutuneet hautamaan lapsensa tai puoliso eikä ole siinä ollut mitään sanottava vaikka ovat olleet hurskaita hurskastelussa ja menestysteologissa joka on vain looginen heille yksi suuntainen . >>> minun tahtoni tapahtuu.Hällä väliä Jumalan Tahdosta. voi voi ja vieläkin VOI...
13.01.2025 09:25
Luuletteko että se on helppoa antautua siihen Tapahtuuko SINUN TAHTOSI? Jos on helppoa ,, niin olet voimakkampi ja vahvempi kuin Jeesus !!!
Mitä luulette Olevanne ? Paremp kuin Jeesus joka kävi hirveä kamppailu antautumaan siihen?
Matt. 25
38 Silloin hän sanoi heille: "Minun sieluni on syvästi murheellinen, kuolemaan asti; olkaa tässä ja valvokaa minun kanssani".
39 Ja hän meni vähän edemmäksi, lankesi kasvoilleen ja rukoili sanoen: "Isäni, jos mahdollista on, niin menköön minulta pois tämä malja; ei kuitenkaan niinkuin minä tahdon, vaan niinkuin sinä".
40 Ja hän tuli opetuslasten tykö ja tapasi heidät nukkumasta ja sanoi Pietarille: "Niin ette siis jaksaneet yhtä hetkeä valvoa minun kanssani!
41 Valvokaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen; henki tosin on altis, mutta liha on heikko."
42 Taas hän meni pois toisen kerran ja rukoili sanoen: "Isäni, jos tämä malja ei voi mennä minun ohitseni, minun sitä juomattani, niin tapahtukoon sinun tahtosi".
43 Ja tullessaan hän taas tapasi heidät nukkumasta, sillä heidän silmänsä olivat
13.01.2025 09:22
Oli nimittäin vain minun päätietoa ,, eikä minun sydämenasia sen asia jossa ja jonka Jeesus sydämessä antautui Isän edessä. Mutt se ei ole ihmiselle mahdollista . Vain mahdollista ainoastaan kun HERRAN HENKI VALTAA MINUA KUIN DAVID , NIIN ANTAUDUN KUIN DAAVID !!! SIIS AUTA MEITÄ HERRA ANTAUTUA KUIN JEESUS JOUTUI >>
Luuk. 22:42
sanoen: "Isä, jos sinä tahdot, niin ota pois minulta tämä malja; älköön kuitenkaan tapahtuko minun tahtoni, vaan sinun".
13.01.2025 09:19
8 / 545