Vapaa kuvaus

Aloituksia

1069

Kommenttia

10891

1. SIIS !!!! >>>
    Noin 40v uskossa! Nyt vasta ymmärrän ! Olen antautunut siihen JUMALAN AVULLA Että TAPHTUUKO SINUN TAHTOSI ! SINUN TAHTOSI OLI VAIN PÅÅTIETOA JA PÄÄTÖS AJATUKSENTASOLLA ,,, EIKÄ SYDÄMEN ASIA...
  2. Joo mulla on korkeat syöpä arvot ja lisäksi polttaa koko vasen jalka jossa polvi on murskana ja siihen tulee varmasti kevällä uusi polvi kevällä jos Jumala suo .

Lisäksi mulla on Horner sairaus joka todettiin ja syön aspirin joka veri ohentaa. Lisäksi on voimattomuutta jaloissa . Hermoradat joka liikenneonnettomuus aiheutti minulle aikamoinen kipu vuonna 2000 , Jolloin neljä niveleet katkes selässä ja sain vielä kiitos Herralle kolme pientä infarkti päässä.

Siis tiedän mitä on sairasta ja sanoa Tapahtuko sinun tahtosi. Sitä minä halusin puhua rakas Lighting ,, eikä mun sairauksista joka löytyy , muille voisin jakaa ja olen joskus sanonut että mulla on varmaan jaettu kärsimyksen armolahjan jonka Jeesuskin kantoi. Tiedän ja tunnen kuoleman pelkoja kipujen pelko ja koko skaala.. Noista on kyllä Jumala minua vapahtanut että olen valmis. Mutta olipa se aikamoista kohdata rehellisesti ja sanoa Herralle ett Tapahtuuko sinun Tahtosi ,, Minun tiedät . Mutta valitsen kumminkin Jumala Tahtoa..

Niin ja onhan mulla niin etten pysty kunnolla enää kääntä päätä ja tulee särkyä jos joudun istua ja katso sivulle. Varpaista on monta tunnottomia ja oikea nilkka on murtunut että jalkapöytä särkee ja kirvelee välillä.. Oikea polvi särkee ja rutisee aina välillä myöskin molemmat lonkat. Sairastan jonkinlaisen flunsan joka jatkuu koronan jälkeen ja haju ja maku aistit on lähes mennyt. Näyn on minulle suotu erinomainen ja näen ilman silmälaia paremmin kuin nuoret.

Mutta tärkein >> tulkoon sinun Tahtosi ja Valtkuntasi Oikea Herätyksen kautta..

Anteeksi kirjoitusviheistä !! Taas rantahurri yrittää kirjoittaa suomi. heh..
  3. Hyvä kysymys !!