Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
profiilit
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1069
Kommenttia
10891
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
AINOASTAAN JUMALA TEKEE ASIAT SYDÄMEN ASIAKSI >> MEIDÄN ELÄMÄÄN !!
Vaika oltais miten hurskaat vain jateemme päätös että Tapahtuko Sinun Tahtosi.
13.01.2025 09:16
SIIS !!!! >>>
Noin 40v uskossa! Nyt vasta ymmärrän ! Olen antautunut siihen JUMALAN AVULLA Että TAPHTUUKO SINUN TAHTOSI ! SINUN TAHTOSI OLI VAIN PÅÅTIETOA JA PÄÄTÖS AJATUKSENTASOLLA ,,, EIKÄ SYDÄMEN ASIA...
13.01.2025 09:14
Niin olet rakas vihollinen kehottanut minua tehdä parannusta niinkuin myös kehoittat kaikki muut jotka minun rinnalla taistelee syntiä vastaan. Kehoitan sinua pistä mölöt pois ja antautua Jumalalle. Siis oikea ja saada ulos uuskarismaattinen epäjumala sydämestä joka vastustaa minua ja Maunoa ja moni muu. Taitaa sinä nykyään Rakas Paavalikin minun veljeni vastusta ja jonka kehoittat tekemään parannusta ? Vai mitä ??
13.01.2025 09:08
Etkö tiedä että Lutterusko vie ihmisen pois Jumalasta. Ja sinä puhut pilkkamisesta ?? Ja kiusamisesta jonka kautta haluat viedä huomioon nyt sitten ettei tule ilmi että sinulta puuttuu Uudestisyntymiseen joka ei Lutterilaisuus tuo eikä myöskään olet uskossa sanonta olet Uudestisyntynyt joka on valhe.. Kysy vaikka Jumalalta jos et usko minua.
Täällä näköjään harmittaa että mun vanhemmat oli ateisteja. hiiiii..
13.01.2025 00:54
Niin en minäkään . Mutta sellainen ero on. Minä jos valehtelen niin joudun helvettiin mutta teillä on anteeksipyytäminen ja armon taakse meneminen ja sentakia ette lopettaa valehteleminen. Valehteletko sinä ?? Tiedät mikä on synnin palkka ,, eix niin ??
12.01.2025 19:26
Minä en toivo rakas He-ma ,, Mutta sinne joudut jos et , tee parannusta. Laitat tämä toivon piikkiin tietysti.
Mikä kortti vedät esiin nyt sitten ?? Kun luet mitä kirjoitin sulle tän ketjun lopussa ??
12.01.2025 19:23
Kiitos. En luota vapamuurarien lääketeollisuus. Mutta Jumala mä luotan että hän laita sen mun suoneen mikä lääkärit ei laita.
12.01.2025 19:19
Siitä olen todella huolissaan , että pysyt niinkuin minun ateistiäiti täysin terveenä ilman lääkettä kunnes täytti 68 ja silloin aorta katkes ! Se suurein verisuoni mahalta sydämeen ja 6 sek. niin oli poissa. Surullinen tapaus , joka ei koskaan tunnustanut Jeesusta , vaan pikemmin pilkasi , kuin sinä Rakas Hema.
Romanilainen Wurmbrand taas oli huolissaan , kun oli mennyt viikko hyvin ilman ongelmia ja kysyi että onko hän edes uskossa enää.
JOKA Jumala rakastaa sen Hän kurittaa ja siit tiedän ettei Jumala sinua rakastaa , vaikka Hän halua sinua pelastaa , jos antaudut Hännelle..
12.01.2025 19:16
Ilmeisesti olen kertonut ei fyysistä olemuksesta? Mutta et sinä voi maailmassa ymmärtää sen puolesta mitään mikä on se näkymätön elämä minussa joka on kunnossa ja parempi kuin suurin osa Sionista Uskovat- Meit on pieni piiskuinen lauma joka on antautnut siihen Tielle joka Jeesus sanoi . Seura minua. Mutta se tie ei ole sitä mikä karismaattiset kulkevat ja lyö rintaan että taas mä pransin yhden syöpäsairaan ja tiedät kait että Jumala ei kadu vaikka Hän käyttää aasikin ja Juudaskin niin laita mölöt takaisin takapuoleen mistä se tule ja pidä vähän vähemmän ääntä niin sunTuomiosi ei vääryydessä tule olemaan niin suuri..
12.01.2025 13:35
Aivan !!
Muuhun paikkan sitten syöpä ja ilmeisesti patitkin on vakavat mitä olen saanut !! Mutta kiitos Jumala kaikkeesta ja kiitos että sä näin kuritat minua enemmän kun muut..
12.01.2025 13:27
Siunelle Jumala on vielä tehtävä , ja sentakia ei sinut ole pois otettu. Kysy Häneltä mitä se on niin Hän se kertoo sinulle , eikä jää epäselvä niinkuin jää jos yrität arvata ja etsiäsitä lihassa sen vastauksen ja tehtävän. Tuo on tuttu minullekin tuhat ja sata sairauksia..
12.01.2025 13:23
Ja sun tulis otta Jeesusta vastaan että ymmärrät mitä se on kun annat kuolema ja elämä Jumalan käsiin ja sanot tapahtuuko Sinun Tahtosi..
12.01.2025 12:26
Maailma niinkuin sinä et ymmärrä ei !! Olisko täällä joku Uskovainenjoka ymmärtää ?? Katsos Jumala ymmärtää ja on auttanut minua aina..
12.01.2025 12:22
Olisko niin että kun on mukana yhden vihollisen sanan >> kuin fake foorumi ja keskustelupalsta, missä naamat nähdään kuka kirjoittaa ja voi kattoa seinälle hänen kirjoitusta. Jos tämä sana esintyy tekstissä niin tekoäly poistaa koko kirjoituksen , vaikka olis miten hyvä ja oikein kirjoitettu ??
12.01.2025 12:20
Oikea Rauha tulee Ristinkuoleman kautta joka vain Oikea Herätys antaa ja laskee >> tuon Voimasta ja Voimassa , josta Jeesus puhui ennenkuin lähti maan päältä Ap. t. 1.
12.01.2025 12:10
Joo mulla on korkeat syöpä arvot ja lisäksi polttaa koko vasen jalka jossa polvi on murskana ja siihen tulee varmasti kevällä uusi polvi kevällä jos Jumala suo .
Lisäksi mulla on Horner sairaus joka todettiin ja syön aspirin joka veri ohentaa. Lisäksi on voimattomuutta jaloissa . Hermoradat joka liikenneonnettomuus aiheutti minulle aikamoinen kipu vuonna 2000 , Jolloin neljä niveleet katkes selässä ja sain vielä kiitos Herralle kolme pientä infarkti päässä.
Siis tiedän mitä on sairasta ja sanoa Tapahtuko sinun tahtosi. Sitä minä halusin puhua rakas Lighting ,, eikä mun sairauksista joka löytyy , muille voisin jakaa ja olen joskus sanonut että mulla on varmaan jaettu kärsimyksen armolahjan jonka Jeesuskin kantoi. Tiedän ja tunnen kuoleman pelkoja kipujen pelko ja koko skaala.. Noista on kyllä Jumala minua vapahtanut että olen valmis. Mutta olipa se aikamoista kohdata rehellisesti ja sanoa Herralle ett Tapahtuuko sinun Tahtosi ,, Minun tiedät . Mutta valitsen kumminkin Jumala Tahtoa..
Niin ja onhan mulla niin etten pysty kunnolla enää kääntä päätä ja tulee särkyä jos joudun istua ja katso sivulle. Varpaista on monta tunnottomia ja oikea nilkka on murtunut että jalkapöytä särkee ja kirvelee välillä.. Oikea polvi särkee ja rutisee aina välillä myöskin molemmat lonkat. Sairastan jonkinlaisen flunsan joka jatkuu koronan jälkeen ja haju ja maku aistit on lähes mennyt. Näyn on minulle suotu erinomainen ja näen ilman silmälaia paremmin kuin nuoret.
Mutta tärkein >> tulkoon sinun Tahtosi ja Valtkuntasi Oikea Herätyksen kautta..
Anteeksi kirjoitusviheistä !! Taas rantahurri yrittää kirjoittaa suomi. heh..
12.01.2025 12:07
Silloin kun ihminen näkee että hänen mahdollisuudet selviää ja voimat hiipuu olemattomiin ja ihminen seisoo alaston Jumalan edessä ja itkee , niin hänellä poistuu hurskaus joka lyö rintaan ja sano tässä on oikea uskovainen joka parantuu ja ei kuole koskaan.. Niitä menestysteologeja on ollut? Taitaa kaikki olla kuolleitta jossain sairaudessa ja niitä meni paljon koronassakin.
Siis tämä kirjoitus oli liika luttersairastuneille. Heidän ylläpito poisti tämän kirjoituksen. Olisko siellä joku armollinen pehmeä syntinen naispappi ylläpidossa , joka on päättänyt etten saa häiritä heidän rauha.
12.01.2025 11:46
Pattien huolimatta >> Päätin että rukoilen sinun puolesta rakas Helluntaikaveri että saat pysyä terveenä ja jos olet sairas , saat tulla terveeksi.
Joo minun tahtoni tiedetään , mutta Herran Tahto ei tiedetään ennenkuin kuolema tule. Ja silloin pitää vaan sanoa kiitos Herralle. Raaka peli, mutta karkuun ei päästetään jo on tarkoitus että Kuolema niittää. Ei siihen pieni ihminen ole mitään sanottava kun että Tapahttukko sinun Tahtosi ,, Kiitos Herralle olet ylistetty..
Siis rukoilen että kaikkille tulee oikea Herätys ja Herätyshistoriasta voimme lukea että Herra on jopa herättänyt kuolemasta ihmisiä ja kaikki muutkin on parantunut. Herätyksessä on valtava Voima läsnä niinkuin voimme lukea Herätyshistoriasta. Oletko lukenut ?? Hanki ensiksi kirjan Ihmeellisiä Herätyksiä. !!
Siis rukoillaan Oikea Herätys kansalle!! Alkaen Uskovilta.
12.01.2025 11:42
Mutta päätin että rukoilen sinun puolesta rakas Fase kaveri että saat pysyä terveenä ja jos olet sairas , saat tulla terveeksi.
Joo minun tahtoni tiedetään , mutta Herran Tahto ei tiedetään ennenkuin kuolema tule. Ja silloin pitää vaan sanoa kiitos Herralle. Raaka peli, mutta karkuun ei päästetään jo on tarkoitus että Kuolema niittää. Ei siihen pieni ihminen ole mitään sanottava kun että Tapahttukko sinun Tahtosi ,, Kiitos Herralle olet ylistetty..
Siis rukoilen että kaikkille tulee oikea Herätys ja Herätyshistoriasta voimme lukea että Herra on jopa herättänyt kuolemasta ihmisiä ja kaikki muutkin on parantunut. Herätyksessä on valtava Voima läsnä niinkuin voimme lukea Herätyshistoriasta. Oletko lukenut ?? Hanki ensiksi kirjan Ihmeellisiä Herätyksiä. !!
Siis rukoillaan Oikea Herätys kansalle!! Alkaen Uskovilta..
12.01.2025 11:27
Hyvä kysymys !!
12.01.2025 01:56
9 / 545