Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Unicorn_
profiilit
Unicorn_
Unicorn_
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itselläni+alkoi+tämä+derealisaatio+ilman+lääkkeitä,+en+ollut+ikinä+käyttänytkään.+Nyt,+3+vuotta+myöhemmin+lääkärini+selitti+että+aivoni+ovat+suojautuneessa+tilassa+ahdistukseni+takia.+Kuulostaa+järkeenkäyvältä.+Olen+ollut+lapsena+2+kertaa+lastenkodissa.+Isätön,+äitini+kuoli+ollessani+teini,+tein+abortin+nuorena,+olen+ollut+väkivaltaisessa+suhteessa+ja+muuta+todella+rankkaa+jota+en+ole+koskaan+kunnon+terapiassa+käsitellyt..+lankakerä+aukeaa+pikkuhiljaa+tässä.+Kaikki+nämä+traumat+ja+niistä+seuranneet+stressitilat+ovat+lopulta+johtaneet+dissosiaatioon+ja+derealisaatioon+,+liikaa+yhdelle+ihmiselle..
19.12.2017 21:29
Mä+olin+täysin+terve+ja+sitten+tämä+derealisaatio+iski.+Ensin+kohtauksittain,+nyt+24/7+mennyt+puoli+vuotta+putkeen.+Yhteensä+3+vuotta+olen+tästä+jo+kärsinyt.+Muistan+sumeasti+miltä+tuntui+kun+maailma+oli+selkeä+pään+sisällä.+Itkettää+kun+edes+ajattelen.+Nyt+kokeilen+lääkettä+joka+vähentää+tätä+oloa+ja+aloitan+terapian+parin+viikon+sisällä.
19.12.2017 21:26
Ei+niitä+niin+vain+etsitä
30.09.2017 23:11
Hän+sanoi+että+taisteli+traumoja+vastaan+ja+yritti+kaikkensa+mutta+luovutti..
14.09.2017 13:09
Ei+varmaan+auta+muu+kuin+odottaa+että+hänestä+vielä+joskus(?)+kuuluu+,+pahinta+on+se+etten+tunne+kunnolla+kuitenkaan+häntä+,+eli+en+voi+tietää+kuuluuko+enää+ikinä..+tietenkin+kun+miettii+kokonaisvaltaisesti+elämää,+niin+tämä+on+todella+lyhyt+aika+ja+oikeastaan+mitätön+asia+jos+hän+saa+jotain+perspektiiviä+myöhemmin+elämässään+ja+sitä+kautta+tajuaa+asioita+jne+..+en+voi+tähän+laittaa+yksityiskohtia+kun+ei+voi+tietää+ketkä+kaikki+näitä+lukee+mutta+kuitenkin,+toivon+todella+että+kohtaamme+uudestaan😪
14.09.2017 13:08
Mitä+mieltä+olet+Eijatkoon,+siitä+että+nyt+hän+on+pitänyt+viikon+estossa+niin+yrittääkö+unohtaa+vaan+tai+unohtanut+jo?+Kyseessä+on+erittäin+tunteella+menevä+ihminen+ja+spontaani+,+tekee+aloitteita+paljon+ja+teki+tähän+ahdistusjuttuun+asti+..
14.09.2017 12:41
En+vain+ymmärrä+kun+tätä+hänen+hehkutusta+kuitenkin+jatkui+monta+kuukautta+ja+vei+suhdetta+eteenpäin,+teki+paljon+asioita+meidän+eteen+ja+laittoi+myös+esim+nettiin+meistä+juttuja+mikä+on+nykyään+vähän+kynnys+miehille,+ettei+yleensä+lyhyen+ajan+jälkeen+edes+laiteta+nettiin+mitään.+Oon+ihan+sekaisin+tästä
14.09.2017 12:39
Niin+eli+toi+ahdistus+oli+tekosyy?
14.09.2017 12:36
Ja+vielä+se,+että+tää+varmasti+kuulostaa+pieneltä+ongelmalta+joka+pitäis+saada+selvitettyä+jos+oikeesti+välittää+jne+(+hänen+puoleltaan+)+mutta+kun+sehän+tässä+onkin,+että+kaikki+oli+täysin+selkeää+ja+hän+jopa+sanoi+mua+elämänkumppaniksi+niin+jotenkin+ei+vain+käy+yksi+yhteen+tän+nykytilanteen+kanssa..
14.09.2017 12:02
1 / 1