Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Istuskelin+tuossa+saunan+pukuhuoneessa+ja+muutama+asia+siinä+mieleeni+putkahti.
Hallituksessa+täytyy+olla+paikalla+yli+puolet,+jotta+se+olisi+päätösvaltainen,+varajäsen+käy+(niinkuin+minäkin)+jos+varsinainen+jäsen+on+estynyt.
Hallituksessa+ei+voi+olla+valtakirjalla.
Yhtiökokoukseen+saa+osallistua+myös+hallituksen+jäsenet.+vaikka+he+olisivatkin+ulkopuolisia,+myös+kutsuttuna+asiantuntijoita+voi+osallistua.
Myös+vuokralainen+voi+osallistua+silloin,+kun+se+koskee+suoraan+hänen+asumistaan.+Esim.+putkiremontti.
10.11.2018 19:06
Mulla+on+kokemus+soluasumisesta+16-vuotiaana.
Meitä+oli+4+tyttöä+siinä.
Minulla+oli+keittiön+kaapissa+4+kahvikuppiparia+ja+joitain+muita+astioita.
Kerran+menin+keittiöön,+yksi+tyttö+istui+tuolilla+ja+toinen+seisoi+ja+nojasi+tiskipöytään.
Avasin+kaapin+oven+kahvikuppia+hain.+Huomasin,+että+vain+yksi+kuppi+oli+siellä,+kysyin+tytöiltä,+että+missä+mun+astiani+ovat.
Tiskipöydän+vieressä+seisova+tyttö+tempaisi+tiskipöydältä+leipäveitsen+ja+toi+sen+mun+naamani+eteen+ja+uhkaili,+sanoi+jotain,+että+jos+niitä+kuule+kyselet+niin...+tarkkaan+en+sanamuotoa+muista.
Häivyin+vähin+äänin+huoneeseeni+ja+muutin+pois+heti,+kun+sain+toisen+asunnon.
Sen+koommin+ei+kimppa-asumiset+ole+kiinnostaneet.
10.11.2018 17:04
Nauroin+tuolle+tokaisullesi+niin,+että+ihan+mahaan+koski.+:)
10.11.2018 16:55
Kuitenkin+on+osa+kansasta,+joilla+ei+ole+nettiä.+Netistäkin+pitää+tietää+mitä+hakee.+Tuskinpa+kellään+on+aikaa+tai+intoa+koko+päivää+uutisia+selata.
Siksi+olisi+hyvä,+että+edes+pääuutisiin+kerättäisiin+tärkeitä+asioita+ja+jätettäisiin+ne+räppikonserttien+uutiset+muihin+ohjelmiin.
Radiosta+kuuntelen+yleensä+radio-Suomea,+nytkin+päällä.
10.11.2018 16:09
Tää+mun+näppis+jättää+kirjaimia+pois+välistä,+jos+nopeasti+kirjoitan.
10.11.2018 15:24
Mulle+kyllä+tulee,+vaikka+poistan+selaushistorian+miltei+joka+päivä.
Aina+erikseen+ok:sta+vaa+poista.
10.11.2018 15:23
Tuo+Niilo,+kun+sai+antibioottikuurin+ja+kun+kissojen+lääkitseminen+on+yleensä+hankalaa,+nyt+sain+sellaisen+purukapselin+ja+lääkäri+sanoi,+että+sen+voi+myös+liottaa+ja+antaa+ruiskulla.
Ihme+ja+kumma,+kissa+ottaa+sen+halukkaasti+naksujensa+päältä.+Ennen+on+aina+tarvinnut+tapella+ja+puolet+pitkin+naamaa.
Helppoa+nyt.
Ruokakaupassa+kävin+tänään,+useammaksi+päiväksi+aina+ontan+kerralla,+joskus+kestää+viikonkin.
10.11.2018 15:19
Nykyisin+nuoret+toimittajat+eivät+osaa+olla+neutraaleja.+Heillä+paistaa+heti+oma+asenne+asiaan+läpi,+jos+haastateltava+on+eri+mieltä.
10.11.2018 15:12
Olin+kuulevinani+uutisista,+että+Trumppi+oli+sanonut,+että+maksakaa+nyt+ensin+osanne+Natosta.
10.11.2018 15:10
En+minäkään+siihen+usko,+että+valeuutisa+YLE+kertoisi.
Mutta+kertomatta+jättää+tärkeitä+asioita.
Miksi+tästä+pakolaissopimuksesta+ei+mitään+sisältötietoa+ole+kerrottu,+mikä+nyt+on+tekeillä.
Yleensä+asiaohjelmia+katson.
10.11.2018 15:03
Tuohon+en+kyllä+usko,+valeuutinen.
Siihen+sensijaan+uskon,+että+käytetty+apuaine+olisi+ollut+syynä,+jota+ei+käytetä+enää.
10.11.2018 14:59
Viime+vuonna+oli+3lle+tänävuonna+neljälle+inf.virukselle.+Tarkkaan+en+muista,+mutta+useampi+satatuhatta+enemmän+maksoi+tämän+vuoden+rokotukset,+kuin+viime+vuoden.
Enpä+ollut+kuullutkaan,+että+vanhemmatkin+ihmiset+saivat+narkolepsiaa,+laspista+vaan+puhuttiin+silloin.
10.11.2018 14:56
Enpä+usko,+että+se+siinä+kulttuurissa+kasvaneelle+18-vuotiaalle+on+yhtään+sen+helpompaa.
Eivät+varmaan+hyväksy+avoliittoa+alaikäisille,+vaikka+me+kuinka+hyväksyisimmekin.
Oon+lukenut+muutaman+kirjan+noissa+kulttuureissa+elävistä+naisista,+ei+siinä+tuommoset+lainviilaukset+käytännössä+paljon+merkitse,+helposti+ne+kierretään.
Pelolla+hallitsemisella+on+suuri+valta.
09.11.2018 22:17
Sanoinkin,+jos+uskotaan.+Kyllä+sitä+ihmisten+kuulemisella+jonkun+käsityksen+ammatti-ihmiset+saa.
Ja+mitä+se+lainmuutos+muka+auttaa.
Voihan+sitä+piiloon+paeta,+on+sitä+sitten+16+tai+18.+Olla+sitten+piilossa+lopun+ikäänsä.
Samanlailla+noissa+kulttuureissa+naispuolisia+alistetaan+oli+ne+minkä+ikäisiä+tahansa.
09.11.2018 21:53
Minä+en+kyllä+näe,+missä+on+tämän+lakialoituksen+hyöty.
Miksei+vaan+voida+ilman+lainmuutosta+poikkeusluvalla++päättää,+ettei+naimalupaa+myönnetä,++jos+painostusta+uskotaan+olevan.
09.11.2018 21:06
Ikäviä+tapahtumia+nuo+mistä+kerrot.
En+tiedä,+mutta+tuli+ajatus,+että+oliko+kyseessä+allerginen+reaktio,+johonkin+rokotteessa+olevaan+aineeseen.
Sikapiikki+oli+ensimmäinen+influenssarokote,+jonka+olen+ottanut+ja+tähän+asti+ainoa.+Ei+mulle+siitä+tullut+edes+arkuutta+käsivarteen.
Ensi+viikon+lauantaina+on+täällä+rokotuspäivä,+voin+mennäkin+ottamaan.
09.11.2018 20:20
Ykköseltä+tulee+jokusia+hyviä+sarjoja,+kuten+tuo+juuri+loppunut,+kotiin+takaisin.
Elokuvia+tykkäisin+katsoa,+mutta+en+tuota+räiskettä+ja+kohellusta,+mitä+paljon+tulee+eri+kanavilta.
Noita+asiaohjelmia+kaipaisin.
Myöskään+liikenneohjelmaa+ei+ole+ollenkaan,+missä+kerottaisiin+nykytilanteesta+ja+käsiteltäisiin+asioita+käyttäjien+kannalta.++
Nykyään+puhutaan+vaan+autoveroista+ja+päästöistä.
09.11.2018 18:15
Takavuosina+katselin+TV+2.+Sitten+siitä+tuli+urheilu-+ja+nuorisokanava,+harvoin+tulee+sieltä+mitään+katsottua.
09.11.2018 18:06
Onnistuin+olemaan+vuoden+poissa+hallituksesta.+No+varajäseneksi+saivat+minut+sitten+suostumaan,+kun+ei+niitä+halukkaita+ole.
On+noita+pykäliä+kanssa+tullut+vähän+kateltua,+ettei+ihan+ummikko+olisi.
Olin+minä+joskus++nuorempanakin+Tampereella+asuessani+taloyhtiön+hallituksessa.+Silloin+en+tiennyt+mistään+mitään.
09.11.2018 18:03
En+ole+käynyt+tänään+kaupassa.+Maanantaina+viimmeksi+olen+ruokakaupassa+käynyt,+huomenna+vissiin+täytyy+siellä+poiketa.
Kissalle+käyn+ostamassa+naksuja+eläinruokakaupasta+2kg+pussin+kerrallaan.
09.11.2018 17:55
56 / 191