Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Supersalama
profiilit
Supersalama
Supersalama
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
35
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siitä+vaan.++Toivottavasti+saat+hyvän+työpaikan,+jossa+viihdyt.++Mulla+on+nyt+toinenkin+paikka,+jossa+on+16+tuntia+viikossa+(ma-to)+ja+palkka+10,60+e.+Palkka+tulee+kahdesti+kuussa.
16.10.2017 11:20
Minä+näin+viime+yönä+unta,+että+tien+ylitti+ensin+villisian+porsas,+perässä+tuli+emo.++En+tiedä,++oliko+seuraava+jatkoa+tälle,+mutta+villisikaemo+oli+autoni+takapenkillä+ja+pelkäsin+sen+torahampaita.+Olisi+kiva+tietää,+mitä+villisika+merkitsee+unessa.
30.08.2017 12:43
Tämä+ei+suoranaisesti+liity+kysymykseesi,+mutta+viimeksi+kun+olin+kuntouttavassa,+matkakulukorvaukset+oli+monta+viikkoa+myöhässä.+Silloin+kirosin.+Vaikka+se+on+pieni+summa,+mutta+mulla+on+se+periaate,+että+kun+työkkäri+kerran+pakottaa+orjatöihin,+matkakulukorvaukset+kuuluu+maksaa+orjalle.++Muutama+kuukausi+sen+jälkeen+sanoin+työvalmentajalle,+että+mä+haluan+palkkatuettua+työtä+enkä+mitään+orjatyötä.++Vaikka+mulla+on+osa-aikainen+henkilökohtaisen+avustajan+työ,+silti+työkkäri+lykkäsi+mut+kuntouttavaan.++Mun+palkka+on+alle+300++euroa,+siksi+saan+myös+työmarkkinatukea.++Tavoite+on+löytää+avustajan+paikka,+jossa+on+parempi+palkkaus+ja+enemmän+työtunteja,+että+voisi+kokonaan+jäädä+työkkäristä+pois.
27.08.2017 14:36
Mullekin+tuli+ennen.+Ei+tule+enää.+Kyllä+se+adblock+on+mulla+auttanut.
18.07.2017 19:24
Mullakin+on+adblock+tietokoneella.
18.07.2017 19:21
Se+robotti+on+ärsyttävä.
18.07.2017 19:16
Itse+ajattelen,+että+mitä+ei+apteekista+saa,+sitä+en+tarvitse.
18.07.2017 19:14
Ohjelmien+puffaaminen+on+ihan+turhaa.+Näkeehän+ne+sitten,+kun+ne+alkaa.+Moni+ohjelma+on+tapettu+liialla+mainostamisella+niin,+että+kun+ohjelma+alkaa+pyöriä+telkkarissa,+se+ei+enää+kiinnosta+pätkääkään.
18.07.2017 19:13
Moi-mainoksetkin+on+ärsyttäviä.++Se+on+vissiin+joku+uusi+puhelinoperaattori.
18.07.2017 19:10
Kyllä.++Ne+helkutin+vitaepro-mainokset+vituttaa.++Samoin+Trivago-mainokset.+Sekin+kyllästyttää,+jossa+sanotaan:+"Äiti,+tiskiaine+on+loppu.+Käyn+lainaamassa+naapurin+Pekalta".++Onneksi+se+yksi+Oral+B-sähköhammasharjamainos+ei+tule+niin+usein+nykyään.+Nykyinen+vitaepro-mainos,+jossa+on+Mikko+Leppilampi,+on+tosi+ärsyttävä.
18.07.2017 19:09
Järviradio.+Sieltä+ei+tule+niitä+samoja+renkutuksia+monta+kertaa+päivässä,+mitä+esim.+Novalta,+Radio+Pohjanmaasta+ja+Iskelmältä.
15.07.2017 19:01
Äkkiä+se+kuulostaa+hyvältä+ajatukselta.++Ehkä+pääsisi+eroon+ainaisista+jumalanpalvelusten++pakkosyötöistä.++Omalla+tavallani+uskon,+en+tarvitse+siihen+kirkkoa.+Onhan+muitakin+kanavia+ja+telkkarin+saa+sammutettua.+Siitä+huolimatta+jumalanpalvelusten+lähettäminen+telkkarista+tympii.++Olisi+kiva+tietää,+mitä+tuolle+esitykselle+hartausohjelmavelvoitteen+poistosta+kuuluu.+Tietysti+Sipilä+ei+lestadiolaisena+siihen+ikinä+suostu.
15.07.2017 18:56
Minä+olen+avustaja+kehitysvammaiselle+henkilölle.+Mulla+on+tunteja+30+h/kuukausi+eikä+mulla+ole+lomia.+Kysyin+sitä+joskus.++Ainoastaan+viikon+loma+ehkä+joka+vuosi,+jos+avustettava+lähtee+leirille+kesällä+viikoksi.++Viime+vuonna+mulla+ei+ollut+kesälomaa+ollenkaan.++Mitään+palkankorotustakaan+ei+ole+tullut+ja+palkka+jää+alle+300+euron.++Välillä+toivon,+että+tämä+työ+loppuisi,+niin+voisin+etsiä+työn,+josta+saa+enemmän+palkkaa+ja+työajat+olisi+järkevämmät+tai+mennä+johonkin+aikuiskoulutukseen+tai+kouluttautua+koirahierojaksi.++Avustettava+on+ok.
02.07.2017 18:02
Yleltä+ja+Maikkarilta+tulee+arkiaamuisin+ohjelmaa.+Yleltä+Aamu-tv+(joka+on+aika+tylsä+mun+mielestä+ainakin)++ja+Maikkarilta+Huomenta+Suomi.+National+Geographicilta+tulee+ainakin+luonto-ohjelmia+ja+lentoturmatutkintaa.++Viidakkoperhe+on+myös+aika+hyvä.
02.07.2017 17:47
En+tiedä,+millaiset+ohjelmat+sinua+kiinnostaa.++Jos+tykkäät+sairaalasarjoista,+Holby+Cityn+sairaala+tulee+arkiaamuisin+kello+9+ja+uusinta+illalla+kello+18.
02.07.2017 17:34
2 / 2