Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Supersalama
profiilit
Supersalama
Supersalama
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
35
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mullakin on tuo ja haluan siitä eroon. Olin tyhmä kun otin sen, mutta silloin se tuntui hyvältä ajatukselta. En vaan tiedä, miten tuosta eroon pääseminen onnistuu. Ei mulla ole varaa maksaa joustoja takaisin ja pelkään, että ne katkaisee sähköt. Nytkin oli ehdotettu summa 240e vaikka en ole käyttänyt sellaista, mikä vie paljon sähköä En ikinä enää mitään maksujoustoja ota, kun tästä eroon pääsen. Yritin aiemmin, mutta ne sai puhuttua ympäri. Enää en suostu. Mulle on tullut viestejä, että ne perii jouston takaisin, ellen maksa eräpäivään mennessä.
10.07.2023 09:51
En suosittele. Otin sieltä lainan keväällä. Maksoin sen kokonaan pois jo syksyllä. Tänään sieltä kuitenkin tuli taas ilmoitus,että lisää summa xx. Kun kirjauduin sinne, siellä lukikin että maksut on ajan tasalla eikä syyskuussa tullut mitään postia sieltä. Laitoin sinne viestiä ja pyysin poistamaan tilini. Jos sinun on ihan pakko ottaa järjestelylaina, älä ota sitä miltään virolaiselta puljulta. Ole tarkkana, mistä haet sitä.
20.10.2022 14:02
Tehty.
02.09.2020 12:51
Mun+piti+myös+kerjätä+laskua+aluksi.+Nyt+niitätulee+joka+viikko.++Laskutus+on+kyllä+ihmeen+sekavaa.+Kun+mä+kaikki+saan+maksettua,+en+ikinä+enää+ota+Blue+Financesta+lainaa.++Helpottaisi,+jos+voisi+laskuja+maksaa+yhdessä,+eli+kun+tulee+kaksi+laskua,+maksaa+niiden+yhteenlasketun+summan,+mutta+ei.+Kaikissa+on+eri+viitenumero.+Olen+ajatellut+ottaa+yhteyttä+kuluttaja-asiamieheen.+Tiedä+sitten,+onko+siitä+apua.+Eihän+tuo+nyt+ole+mistään+kotoisin,+että+joka+viikko+tulee+uusi+lasku,+vaikka+edellisen+eräpäiväkään++ei+ole+vielä.+Sitten+kun+sieltä+jotain+kysyy,+ei+vastauksesta+saa+mitään+selvää.+Jonkun+viranomaisen+olisi+kyllä+hyvä+selvittää+tuo+touhu.
02.09.2020 12:36
En.+Tärkeämpääkin+rahanmenoa+on.
05.08.2020 17:37
Eipä+tule+ikävä,+jos+Vihreät+lähtee+hallituksesta.
03.08.2020 10:48
Mä+just+äsken+laitoin+sinne+palautetta+käsittelyajoista.+Pari+laskua+odottaa+maksamista.+Onneksi+ihan+vielä+ei+eräpäivä+ole.+Mun+piti+ostaa+pesukone.+Katsoin+äsken,+mitä+työmarkkinatukihakemukselle+kuuluu?+Tietysti+vieläkin+käsiteltävänä.+Palkka+meni+pesukoneen+ostoon,+eikä+se+muutenkaan+iso+ole,+korkeintaan+300+euroa+kuussa.+Pitää++vissiin+yrittää+elää+pyhällä+hengellä.+Mä+keskiviikkona+laitoin+palkkakuitin+sinne+ja+tein+työttömyysajan+ilmoituksen.+Aina+vaan+kestää.+Kela+on+menny+aivan+perseelleen.
18.03.2019 18:47
Mä+just+äsken+laitoin+sinne+palautetta+käsittelyajoista.+Pari+laskua+odottaa+maksamista.+Onneksi+ihan+vielä+ei+eräpäivä+ole.+Mun+piti+ostaa+pesukone.+Katsoin+äsken,+mitä+työmarkkinatukihakemukselle+kuuluu?+Tietysti+vieläkin+käsiteltävänä.+Palkka+meni+pesukoneen+ostoon,+eikä+se+muutenkaan+iso+ole,+korkeintaan+300+euroa+kuussa.+Pitää++vissiin+yrittää+elää+pyhällä+hengellä.+Mä+keskiviikkona+laitoin+palkkakuitin+sinne+ja+tein+työttömyysajan+ilmoituksen.+Aina+vaan+kestää.+Kela+on+menny+aivan+perseelleen.
18.03.2019 18:47
Tuo+sinun+veljesi+vaimo+vaikuttaa+olevan+oikea+haaskalintu+ja+jos+päättelin+oikein+kirjoituksestasi,+veljesi+valitettavasti+on+lammas.+Hänen+pitäisi+nyt+pistää+vaimonsa+kuriin.
19.02.2019 10:56
Mulla+tyssäsi+just+tuohon+latinaan.++Olen+nykyään+muissa+töissä,+kun+ei+ollut+tarpeeksi+rahaa+sikamaisen+suureen+näyttömaksuun.
24.07.2018 16:05
Nyt+niitä+ei+ollut+yhtään.+Isä+sanoi+sille+puhelimessa,+että+oksantynkäisiä+klapeja+ei+tarvitsisi+olla+joukossa.
24.07.2018 15:49
Meillä+maksoi+nyt+tänä+kesänä+klapikuorma+650+euroa+alveineen.++Kysyttiin+ensin+toisesta+paikasta,+mutta+siellä+14+mottia+koivuklapia+olisi+maksanut+840+euroa.
18.07.2018 20:21
Mekin+vielä+joitain+vuosia+sitten+pilkottiin+itse,+mutta+isä+ei+enää+pysty,+kun+jalat+on+huonot+ja+minä+en+osaa+ajaa+traktoria+saati+laittaa+sitä+klapikonetta+siihen+kiinni.++Meillä+poltetaan+vain+koivuklapeja.+Kuusi-+ja+mäntyklapit+olis+muuten+hyviä,+mutta+kun+ne+paukahtelee++poltettaessa.
18.07.2018 20:17
Me+tilattiin+14+mottia+koivuklapia.+Tällä+kertaa+tuli+motti++ylimääräistä,+mutta+sama+hinta.++Siihen+puuntoimittajaan+on+kyllä'+voinut+luottaa.+Viime+vuonna+oli+jonkun+verran+mukana+klapeja,+joissa+oli+oksantynkä.+Muuten+hyvää+polttopuuta.++Heittomottina+meillä+yleensä+ostetaan+ja+niitä+tulee+sitten+täysi+traktorikuormallinen.
18.07.2018 20:10
Mun+puolesta+koko+ohjelmaa+ei+tarttisi+tulla+lainkaan,+ainakaan+uusintana+kahta+kertaa+viikossa.
02.12.2017 19:08
Luulisi,+että+lapselle+olisi+haittaa,+jos+jokin+yhtäkkiä+muuttuisi.+Uusi+esimies+on+väärässä+mun+mielestä.+Juttele+vaan+hänen+äitinsä+kanssa,+Pitäähän+hänenkin+olla+tietoinen+asiasta.
05.11.2017 16:43
Harkinnassa+on+koko+ajan+tuon+pienempipalkkaisen+työn+jättäminen.++Uusi+paikka+on+mulle+kannattavampi,+koska+tunteja+on+enemmän+ja+palkka+isompi.++Tuntilistankin+voi+halutessaan+laittaa+työnantajan+kotikaupungille+sähköpostina+tai+jos+haluaa+viedä+sen+itse+sinne.+matka+on+puolet+lyhyempi+kuin+toisen+työnantakan+kotikaupunkiin,+jonne+ei+voi+laittaa+jostain+ihmeen+tietoturvasyistä+tuntilistaa+sähköpostitse+vaan+se+pitää+viedä+sinne+itse.+Sen+kun+pitää+olla+perillä+viimeistään+kuun+2.+päivä.+Muuten+palkka+tulee+vasta+se+yli+seuraavan+kuun+15.+päivä.++Tuokin+on+yksi+ja+jopa+painavin+syy+siihen,+miksi+harkitsen+tuon+pienempipalkkaisen+työn+jättämistä.+Veetuttaa+kuskata+jotain+paperia+yli+40++km+toiseen+kaupunkiin.+Matkaa+tulee+edestakaisin+yli+80+km.+Minä+vaan+mietin+pääni+puhki,+miten+minä+saan+kerrottua+asian+siellä+palvelukodissa,+jossa+työnantajani+asuu.++Siinä+on+palkka+9.15+e/tunti+ja+30+tuntia+kuussa,+toisessa+10,60+euroa+tunti+ja+työaika+viikossa+16+tuntia.+Tuossa+uudessa+työssä+on+puolensa,+vaikka+työnantajan+avopuoliso+on+välillä+aika+vaikea.
05.11.2017 16:39
Ja+nykyään+se+helvetillinen+Ibuxin+Rapid-mainos+on+superärsyttävä.
05.11.2017 16:24
Onko+se+tosiaan+niin,+ettei+tule+karenssia,+jos+lähtee+koeajalla?++Mulla+kumminkin+se+toinenkin+paikka+vielä.++Avustettava+ok,+mutten+tiedä,+jaksanko+hänen+omaishoitajansa+ilkeilyä+enää.+Ahdistaa+mennä+sinne,+kun+ei+tiedä,+joutuuko+lähtemään+itkien+kotiin.++Mulla+kun+ei+ole+mikään+hyvä+itsetunto.+Mä+haen+uuden+työn+tilalle,+jos+sattuu+sopiva+paikka+kohdalle.+Mun+mielestä+meidän+avustajien+ei+tarvitse+minkään+omaishoitajan+v*****lua+sietää,+kun+kaikki+mitä+tekee,+on+väärin.+Mä+ajattelin+ehdottaa,+että+minä,+mun+työnantaja+ja+se+omaishoitaja+neuvotellaan+tuosta+omaishoitajan+käytöksestä+rauhassa.+Jos+se+ei+auta,+ilmoittaisin+henkilökohtaisen+avun+keskukseen,+niin+sieltä+tullaan+mukaan+neuvotteluun+ja+jos+sekään+ei+auta,+minä+lähden.
16.10.2017 11:51
Mun+uusi+työnantaja+on+mukava.+Ongelma+on+hänen+omaishoitajansa.+En+aina+tiedä,+olenko+työnantajani+avustaja+vai+omaishoitajan+siivooja/piika.++Avustettavani+on+vuorohoidossa+kerran+kuussa+viikon.+Tässä+paikassa+on+avustajien+vaihtuvuus+ollut+aika+tiuhaa.++Olisi+pitänyt+varoituskellojen+kilistä,+niin+en+olisi+hakenut+koko+paikkaa.++Onneksi+on+kolmen+kuukauden+koeaika.+En+tiedä,+jatkanko.+Kestääkö+hermoni+omaishoitajan+ilkeyksiä.++Hän+jauhaa+koko+ajan,++mitä+edelliset+avustajat+on+tehnyt.+Huomenna+menen+taas+sinne,+kun+työnantaja+tulee+vuorohoidosta.+Jos+omaishoitaja+rupeaa+taas+nillittämään,+aion+sanoa,+etten+minä+ole+ne+muut+avustajat+eikä+mua+kiinnosta,+mitä+ne+ovat+tehneet.+Minä+teen,+niinkuin+olen+oppinut+tekemään+ja+jos+se+ei+kelpaa,+anna+potkut.+Nillitystä+seuraa+siitäkin,+etten+kääri+käytettyjä+vaippoja,+niinkuin+omaishoitaja+haluaa.+Ne+pitää+kääriä+oikein+siistiksi+paketiksi.+Tekee+mieli+sanoa,+että+muualla+käytetyt+vaipat+on+arvotonta+jätettä,+joka+vain+laitetaan+roskikseen+sen+kummemmin+hienostelematta.++Vai+pitäisikö+niihin++laittaa+vielä+joku+hieno+rusetti+omaishoitajan+mielestä?+Omaishoitajan+käytös+stressaa+sen+verran,+että+olen+alkanut+katumaan,+että+hain+tuota+paikkaa.+Toivon+todella,+että+avustettavani+pääsee+jonain+päivänä+kävelemään+omilla+jaloillaan.+Ei+tuo+hänen+omaishoitajansa+käytös+ole+hänellekään+mukavaa.+Häntä+kohdellaan+kuin+jotain+vajaamielistä.+Olisi+tosiaan+kiinnostava+tietää,+miksi+edelliset+avustajat+eivät+ole+olleet+siellä+pitkään.+Veikkaan,+että+syynä+on+tuo+omaishoitajan+käytös.+
Mulla+on+toinenkin+avustettava,+joka+asuu+palvelukodissa.+Sinne+on+aina+mukava+mennä.++
Tämä+työ+on+mukavaa,+kun+vaan+on+hyvä+ilmapiiri,+eikä+tarvitse+tuntea+syyllisyyttä+esim.+siitä,+että+kehtaa+pitää+pienen+ruokatauon.
16.10.2017 11:38
1 / 2