Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sellainen+se+vasta+taito+onkin.+Juu,+kyllä+minäkin+sitä+yritän+hammaslääkäriin+mennessä+itselleni+iskostaa,+että+kun+he+tietävät+siellä+hyvin+kammopelkoni+heitä+kohtaan,+he+varmaan+käsittelevät+minua+mahdollisimman+hellävaroen,+jopa+tavaööisia+asiakkaita+varovaisemmin.
16.11.2018 12:17
Pitää+sitä+vähän+etäisyyttä+pitää,+ainakin+pieni+hajurako.
15.11.2018 17:55
Tarkoitukseni+ei+ole+millään+muotoa+ruveta+vänkäämään,+mutta+olen+eri+mieltä+tuosta+että+ei-empaattisten+pitäisi+näytellä+tunteitaan.+Empatian+lisäksi+on+muutakin+tunnetta+ja+ainakin+itse+pidän+itseäni+hyvin+tunteellisena+ja+kokevani+voimakasta+surua,+iloa+ja+rakkautta.
15.11.2018 17:53
AI+jaa,+sitä+sä+tarkoitit,+hehee.
15.11.2018 15:12
Sitten+kun+se+heikkous+iskee,+ei+mahda+mitään+vaan+suklaata+tai+jotain+muuta+ei-terveellistä+on+saatava.
15.11.2018 15:01
Tuntuu+ihan+siltä,+että+kunnon+miehistä+on+pulaa+ja+tämänikäiset+naiset+joutuvat+ottamaan+itseään+nuorempia+miehiä+kaverikseen?
15.11.2018 14:56
Vaihdoin+talvirenkaat+autooni+talon+pihassa+ka+kyllä+minulla+oli+pipo+päässä+suojelemassa+sitä+vähää+järjenhiventä+mikä+on+jäljellä.
15.11.2018 14:51
Tottakai!+👋
15.11.2018 14:46
Empaattisen+vastakohta+on+mielestäni+jotain+itseensä+sulkeutuva+ja+minäkeskeinen+ihminen.+En+laita+autoutta+toiseen+päähän+empaattista,+koska+itseensä+kääntyvä+ihminen+voi+olla+myös+sitä.
15.11.2018 14:42
Sudoku+heikkoudesta+pääsee,+kun+niitä+vaan+tekee.+Ei+pelkästään+lehdissä+olevia,+vaan+myös+tietsikalta+löytyy+paljon.+Itseltäni+meni+maku+pois+siinä+vaiheessa,+kun+huomasin+ratkaisevani+niitä+erään+systeeminen+mukaan.+Siinä+ei+ollut+enää+oivallusta+niin+paljon+mukana+ja+lopetin+ne+lähes+kokonaan.
Ehkä+tuo+toisten+heikkouksien+huomaaminen+on+ihan+alkukantaista,+ajalta+jolloin+oli+kyse+selviytymisestä+ja+henkiinjäämisestä?
15.11.2018 14:35
Tunnen+yhden+oikein+super-empaattisen+ihmisen,+joka+ihan+oikeasti+on+sellainen+kaikkien+määritelmien+mukaan.+Ehkä+vertaan+itseäni+häneen+liikakin+ja+vähättelen+omaa+empaattisuuttani?+Uteliaisuus+on+todella+kiusallista.
Eihän+gourmet+mikään+heikkous+ole,+se+on+mielestäni+elämän+nautintoja,+kuten+myös+hyvän+fiiliksen+tuojat.+Sellaisia+ihan+oikeasti+on+ja+he+tuovat+lämpimän+tuulahduksen+sellaisesta+inhimillisyydestä+mitä+pitäisi+olla+enemmänkin.
15.11.2018 14:32
Katsoin+eilen+illalla+5-kanavalta+"Pullopostia"+-nimistä+tanskalaiselokuvaa+ja+söin+sen+aikana+pussillisen+Pandan+lakumix+sekoitusta.+Olisin+varmaan+napostellut+enemmänkin,+mutta+talosta+ei+onneksi+löytynyt.+Tänä+aamuna+vatsani+murahti+siihen+malliin,+että+oli+puolijuoksua+mentävä+vessaan+ja+voi+miten+heikoksi+ihmiseksi+itseni+tunsinkaan.
Joten+et+ole+ainoa+heikkouksinesi!
15.11.2018 12:20
En+myöskään+harrasta+pilkunviilaamista+ja+pääasia+on+että+ihmiset+kirjoittavat+ja+keskustellaan.+Viime+aloituksessani+tein+etukäteistyötä,+kun+pohdin+väärin+kirjoittamista.+Tutkimustyössä+ilmeni,+että+eri+tyyppisiä+ihmisiä+ärsyttävät+kirjoitusvirheet+paljon+enemmän+kuin+toisia.+Näille+niin+sanotuille+ekstrovertti+ihmisillä+ei+ollut+mitään+merkitystä+sillä+miten+kirjoitetaan.+Minulle+sillä+on
15.11.2018 12:13
Minun+on+erittäin+vaikea+asettua+toisen+ihmisen+asemaan,+enkä+pysty+antamaan+heidän+tarvitsemaansa+tukea,+rohkaisua+tai+kannustusta.+En+oikein+pysty+ymmärtämään+toisen+kokemaa,+kun+olen+liian+itsekeskeinen+ja+siksi+en+ole+omasta+mielestäni+empaattinen.
Näin+me+olemme+erilaisia,+kun+sitten+läheisisssä+ihmissuhteissa+itse+olen+erittäin+luottavainen+toiseen.+Toki+se+vaatii+vuosien+seuraamista+ja+ihmettelyä,+mutta+kun+tunnen+toisen+ihmisen+niin+myös+luotan+häneen.
15.11.2018 12:08
Ei+elämästä+selviä+hengissä,+oli+heikkouksia+tai+ei+sitten+ollut.
15.11.2018 12:01
Jykevä+vahvuus!
Olen+elänyt+kunnioitettavaan+kuudenkymmenen+ikään,+enkä+koskaan+ole+nähnyt+vastaavaa+sanaparia+kuvaamassa+heikkoutta.
Olet+sinä+melkoinen+pakkaus,+Anceli.
Kiitos.
15.11.2018 11:59
Eipä+tule+jaariteltua,+ei.+Aina+vastataan+kun+kysytään,+mutta+lyhytsanaisesti+eikä+kierrellä+eikä+kaarrella.+Onneksi+sentään+kuuntelen,+mutta+en+voi+väittää+ihmissuhteiden+olevan+vahvin+lenkki+elämässäni.
15.11.2018 11:55
Itseäni+harmittaa+töissä+ollessa,+jos+jatkuvasti+lappaa+ihmisiä+toimistoon+kyselemään+asioita.+Oma+työni+katkeaa+ihan+joka+kerta+ja+uudelleen+vauhtiin+pääseminen+on+usein+vaikeata.+Enkä+meikälainen+koko+hyllyntäyttäjän+työnkin+keskeytyvän,+eikä+tämä+välttämättä+pidä+siitä?+Toki+tiedän+heidän+olevan+palveluammatissa,+mutta+itselläni+on+vaan+tällainen+käyttäytymismalli.
Kyllä+innostuminen+ja+jopa+hullut+päähänpistot+meille+suodaan,+itsepähän+niistä+vastaamme+eikä+kukaan+muu.
15.11.2018 11:50
Niin+olen+minäkin+pitkävihainen,+enkä+mikään+roskasanko+jonne+saa+suoltaa+mitä+vaan.+Sellainen+sananlasku+on+että+pikkupirut+ovat+pahimmat+helevetiissäkin.+Ystävät+eivät+loukkaa+toisiaan!
15.11.2018 11:37
Ne+saavat+minut+niin+heikoksi...
15.11.2018 11:31
66 / 155