Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eikö+se+ole+kaikkien+yli+keski-ikäisten+heikkous?+Vaati+välillä+ihan+ylivoimaisia+ponnisteluja,+että+ei+lähde+mainoskatkolla+jääkaapille.+Ja+monasti+lähtee.
15.11.2018 11:30
En+minäkään+mitään+osoiteapua+ole+keneltäkään+pyytänyt.+Pyöritään+vaikka+ympyrää,+niin+kauan+että+löytyy.+Tavallisesti+menen+outoon+kyläpaikkaan+hyvissä+ajoin,+että+sille+etsimiselle+jää+aikaa.+Kuten+kirjoitit+GPS+on+oiva+apu+siihen.+Sama+pätee+kaupoissa,+jos+ei+löydy+menen+toiseen+kauppaan.
15.11.2018 11:29
Liikunta+on+hyvä+harrastus+ikäihmisille,+melkein+kadehdin+sinun+säännöllisyyttäsi,+sitä+kautta+siitä+voi+tulla+hyvä+tapa+eikä+millään+muotoa+heikkous.+Tietysti+liika+on+liikaa+kaikissa+asioissa.
15.11.2018 11:24
Olen+ottanut+oluen+ja+viinin+tilalle+iltaisin+riisikakkujen+syömisen.
15.11.2018 11:22
Savon+paronitar!
Mutta+ne+Kivikylän+makkarat+ovat+niin+hyviä,+aitoa+satakuntalaista+laatua.+Ei+ole+heikkous+vaan+hyve+syödä+hyvää+makkaraa.+Maku+ratkaisee.
Laiskan+vastakohta+on+käsittääkseni+ahkera+ja+kuka+nyt+enää+näillä+kilometreillä+ahkera+haluaa+olla?+Ollaan+mieluummin+kaikki+hiukka+laiskoja.+Pölyt+joutuu+imuroimaan+kerran+viikossa,+jos+ne+jättää+imuroimatta+voi+sen+tehdä+kahden+viikon+päästä,+eikä+kukaan+huomaa++mitään.
Tuo+ambivertti+oli+kyllä+hyvä,+minulle+uusi+käsite+ja+kun+noista+introista+ja+ekstroista+on+puhuttu,+niin+enemmistö+taitaa+olla+jossain+välillä,+mutta+silti+kallellaan+suuntaan+jos+toiseen.+Ihan+varmaan+voi+olla+sekä+että.
15.11.2018 11:20
Samoin+täällä,+paljon+mukavampi+olla+jouten+tai+tehdä+mitä+huvittaa.
15.11.2018 11:11
Sydämettömyys+voi+olla+heikkous,+mutta+ei+heikko+sydän.
15.11.2018 11:10
En+ole+paras+ihminen+neuvomaan,+mutta+ei+pitäisi+päästää+tilannetta+niin+pahaksi+ja+joka+tapauksessa+sisarukset+ovat+lähimpiä+ihmisiä+mitä+meillä+on.+Yhteinen+lapsuus+ja+kaikkea+muisteltavaa.+Tottakai+omat+lapset+ovat+tärkeimpiä,+mutta+etäisyys+heihinkin+kasvaa+koko+ajan.+He+elävät+omaa+elämäänsä.
15.11.2018 11:09
Ensiksi+yritetään+tehdä+mahdollisimman+paljon+omin+avuin+ja+apua+pyydetään+vasta+hädässä,+jos+esimerkiksi+käyttöohjeenkaan+lukeminen+ei+auta+ongelmaan.
Ei+tietotekniikkaa+hallitse+enää+vanhat+nörtitkään,+kehitys+etenee+sen+verran+kovaa+vauhtia.+Me+vanhemmat+vaan+roikutaan+kiinni+ja+yritetään+pysyä+pinnalla+sen+verran,+että+pärjätään.
Minulla+oli+joskus+melkein+jännittämistä+isompien+perhetilaisuuksien+yms.+kanssa,+mutta+olen+päässyt+siitä+eroon+positiivisella+ajattelulla+tyyliin+voin+lähteä+pois+aivan+silloin,+kun+itseä+huvittaa.+Tai+no+melkein...
15.11.2018 11:05
Jotkut+ihmiset+ovat+sellaisia,+että+heitä+ei+tarvitse+ottaa+huomioon+tai+noteerata+millään+tavalla.+Kyllä+se+on+taito.
15.11.2018 10:57
Olen+nähnyt+elämäni+aikana+melko+paljon+käyttämättömiä+kuntopyöriä.+Ehkä+minulla+on+eri+motiivi,+kun+en+varsinaisesti+päättänyt,+että+alan+kuntopyöräilemään,+vaan+sattumalta+kokeilin+kun+sain+siihen+mahdollisuuden.+Asia+tuntui+minulle+sopivalta+ja+hyvältä+ja+olen+jo+kuukausia+pyöräillyt+melkein+joka+päivä.+Omasta+vapaasta+tahdostani+ja+hyvin+pyörii.
15.11.2018 10:53
Asia+voi+vaikka+vielä+muuttua+niin,+että+se+eläkkeelle+pääsy+ei+loppujen+lopuksi+ollutkaan+niin+ihanaa.+Mistä+sen+tietää?+Tällä+hetkellä+tuntuu+tosi+vaikealta+raahautua+aamuvarhain+töihin+ja+jatkuvat+muutokset.+Toki+mielelläni+minäkin+opiskelen+uutta,+mutta+mieluummin+omaan+tahtiin+kuin+pakotettuna.
15.11.2018 10:50
Minulla+niin+sanotusti+Siperia+opetti,+kun+asuin+yksikseni,+niin+huomasin+kuinka+paljon+helpompaa+on+löytää+tavaroita,+kun+määrittää+niille+oman+paikan+missä+niiden+tulee+sijaita.+Kävin+juuri+poikani+opiskelija-asunnossa,+kämpässä+jossa+asuu+kolme+nuorta+miestä.+Voin+kertoa,+että+tavarat+olivat+todella+hujan+hajan.++En+olisi+voinut+asua+siellä,+kaaottista.
14.11.2018 20:20
Olen+itse+aika+varauksellinen+ja+tarkastan+asioita+ennen+kuin+uskon+ihmisiin.+Epärehellisiä+on+paljon+ja+sellaisia,+jotka+pahoittavat+toisen+mielen+aivan+turhaan.+Ihan+kuin+jotkut+nauttisivat+siitä,+kun+pääsevät+arvostelemaan+toisen+sanomisia+tai+kirjoittamisia.
14.11.2018 20:08
Tämä+oli+kyllä+hyvä,+naiset+ovat+heikkouteni,+myös+minulla!+Enkä+kovinkaan+kauaa+voi+elää+ilman,+huomasin+tuossa+20-30+ikävuoden+välillä,+kun+tuli+tutustuttua+useampaankin.+Viime+vuosina+on+ollut+rauhallisempaa.
Jos+sinulle+epäjärjestys+on+heikkous,+niin+minulle+on+sitten+järjestys,+sillä+voin+kertoa+pitäväni+tarkkaa+huolta,+että+paperit+ovat+järjestyksessä+ja+tavarat+paikoillaan.+Nimittäin,+ainakin+itseäni+raivostuttaa+välillä+se+miksi+haluan+asian+olevan+niin.+Asian+jolla+ei+ole+suurtakaan+merkitystä.+Ei+onneksi+nyt+sentään+ole+pakkomielle,+pystyn+kyllä+joustamaan.
14.11.2018 20:05
En+tiedä+sopiiko+ihan+tähän,+mutta+anopilla+oli+tapana+sanoa+näin:+Ei+se+eksy,+ken+kyssyy,+eikä+kaavvu,+ken+kassoo.
14.11.2018 19:47
Huomasin+tuon+ongelman,+että+heikkous+sana+käsitetään+erilailla.+Eikä+minua+haittaa+pätkääkään+mikä+sen+virallinen+määritelmä+on+tai+miten+sitä+tulisi+käsitellä.+Pilkunviilaaminen+tai+jaarittelu+jostain+yhdestä+sanasta+ei+ole+minun+juttuni.
Olen+huomannut+tuon+tiedonjakamisen+kuuluvan+sinuun+ja+pidän+sitä+viehättävänä+ja+naisellisena+piirteenä.+Riedän+ettet+ole+tosikko,+joten+voin+kertoa+seuraavan+jutun.+Suunnittelen+vaihtavani+talvirenkaat+ihan+näinä+päivinä+ja+takuuvarma+juttu+on,+että+kun+auto+on+nostettu+tunkilla+ylös,+niin+paronitar+saapuu+paikalle+esittämään+oman+näkemyksensä+tehtävästä+työstä.
*hymyilee*
Toivon+ettet+koskaan+luovu+sinisilmäisyydestäsi+ja+pysyt+aina+tuollaisena+kuin+olet,+etkä+masennu+negatiivisesta+palautteesta++ja+erityisesti+ja+varsinkin+Tellukasta+minulla+on+aivan+samanlainen+näkemys,+että+hänellä+on+tarkoitus+ainoastaan+rikkoa+näitä+keskusteluja,+vänkätä,+tarttua+pikkuasioihin,+yrittää+tehdä+itsestään+jotain+älykköä+mitä+hän+ei+suinkaan+ole.+Siksi+olen+tehnyt+päätökseni+enkä+koskaan+vastaa+yhteenkään+hänen+viestiin.
14.11.2018 19:31
Varmaan+selvä+merkki+siitä+ei-sosiaalisuudesta,+kun+viihtyy+vallan+hyvin+yksinään.+Ei+minullakaan+ole+mitään+ongelmia+olla+päiväkausia+yksin+kotona.+Emäntä+viihtyy+paremmin+mökillä+varsinkin+kesäaikaan+ja+elelen+siis+kesäleskenä,+myös+talvella+jonkin+verran.+Ja+olen+käynyt+monta+kertaa+ulkomaanmatkoilla+itsekseni.+Sen+verran+luottoa+löytyy.
Tuolla+kuntopyörällä+tulee+vedeltyä+joskus+toista+tuntia+yhteen+menoon.+Useimmiten+juuri+sillon,+kun+olen+yksin.+Soitan+musiikkiä+täysillä,+koko+huoneisto+raikaa+ja+pistän+menemään+fillarilla+täysillä+ja+hiki+virtaa.+Itse+olen+vähän+varovainen+kaikissa+hankinnoissa,+enkä+olisi+koskaan+itse+ostanut+kuntopyörää.+Tämä+tuli+emännän+sairauden+kylkiäisinä+ja+olen+itsekin+yllättynyt+kuinka+paljon+siitä+tykkään.
14.11.2018 19:20
Kyllä+ominaisuus+voi+olla+ihan+yhtälailla+heikkous+kuin+luonteenpiirre,+vika+tai+poikkeava+tai+erikoinen+käyttäytyminen.
Olen+viime+aikoina+kertonut+monelle+ihmiselle,+että+vanhuus+ei+ole+mikään+sairaus.+Vanhenemiseen+kuuluvat+muutokset,+sekä+ulkonäössä+että+tietotekniikan+yms.+ymmärtämisessä.
Onneksi+vanhenemisessa+on+myös+hyvääkin+esimerkiksi+eläkkeelle+pääseminen,+jota+odotan+kovasti.
14.11.2018 18:48
Ei+terveessä+itsekehussa+ole+mitään+huonoa,+eivätkä+ihmiset+kerro+sinulle+millainen+olet,+vaan+kertovat+sen+omille+tutuilleen.
14.11.2018 17:52
67 / 155